1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw odstranění plomby - vadí/nevadí?
samotný škrcení neřeším, ale odstranovat jakoukoli plombu at je kdekoliv nemá cenu, ti lidé co to plombovali asi ví proč... jak říkám, kdyby mě to dotáhl někdo na STK tak mě argumenty proč a kde co asi zajímat nebudou, prostě se v tom hrabal
Naposledy editováno 22.10.2011 23:31:04
Naposledy editováno 23.10.2011 00:27:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw odstranění plomby - vadí/nevadí?
Lion píše: osiris> .......... originální sady byly většinou z výroby... dodatečné škrcení jak víme znamenalo řídící jednotku apod. v řádech desetitisíců..........
...to vůbec není pravda, že byly nebo jsou škrcený převážně jen z výroby, všichni možná vědí, že některý motory jsou škrcený elektronicky řídící jednotkou jak píšeš, ale některý evidentně včetně tebe nevědí, že jsou třeba škrcený jen mechanicky, na šoupatech v karburaci, nebo restrikcej v sání, věř že tam žádná plomba není a z venku to nepoznáš ...a v těchhle případech, kdy značka od značky a model od modelu je škrcenej jinou technologií, jistě už chápeš, že je pro příslušníka nebo technika STK problém určit, bez toho že by to někde vyčet, jako že doposud neměl kde, co by kde mělo bejt
xdaso píše: osiris> Ahoj Osi, mynulý týden jsem koupil mladýmu CBR 600F u DavR1 a nechávám to u něj uškrtit na 25 kW ( stojí to 8000,-Kč). Otázka je, jestli v současné době ví vůbec technici na STK o nějaké plombě. Co můj bejvalej starej bandit? Jezdí na něm mladej nebo už je pryč? Viděl jsem fotky renovace, pěkná práce
...jezdí pořád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw odstranění plomby - vadí/nevadí?
ta plomba je tam z jednoho prostýho důvodu, který všichni známe, kdyby tam nemusela bejt nikdo se neobtěžuje ji tam dát... a nevidím důvod pokud nechci odškrtit ji rušit
že je pro příslušníka nebo technika STK problém určit, bez toho že by to někde vyčet, jako že doposud neměl kde, co by kde mělo bejt
že to jeden nezná neznamená to, že to nevědí všichni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw odstranění plomby - vadí/nevadí?
Vše je to vlastně děláno tak aby se chránil servis, že tuto úpravu opravdu provedl, vše se fotí a zakládá a také pro jednoznačné rozhodnutí pojišťovny jestli moto tuto úpravu má či ne(pokud se jedná o dodatečné škrcení v CZ sadou Alphatechnik) dovezené motorky s 25KW v TP žádnou plombu nemají, to je zase výmysl made in CZ.
Je možné že majitel si plombu poruší ale to je pak již na jeho zodpovědnost, pokud bude chtít plombu znovu dát novou třeba před prodejem, možné to je.
Stejně to není moc domyšlené, kontrola plomby na STK někdy není možná, protože to někdy je na ne zrovna viditelném místě a nikdo na STK moto rozdělávat nebude.
Naposledy editováno 23.10.2011 09:43:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw odstranění plomby - vadí/nevadí?
Lion píše: osiris> minimálně japonská čtyřka zavírala většinou řídící jednotkou... dorazy jsou sice pěkná věc, ale kolik motorek starších 7mi let například má karburátor??? tak 1 na 5 vstřikovačů... znova a naposled, nebavím se o zavírání celé téma řeší odstranění plomby...
ta plomba je tam z jednoho prostýho důvodu, který všichni známe, kdyby tam nemusela bejt nikdo se neobtěžuje ji tam dát... a nevidím důvod pokud nechci odškrtit ji rušit
že to jeden nezná neznamená to, že to nevědí všichni
...kristovanoho, je to marný, je to marný, nemá to cenu, promiň ty o tom moc nevíš a pleteš si plombu z minimaxu s plombováním seškrcení na 25kw který se teď nově!!! začali u nás v čechách montovat, dřív to nikdo nedělal, neznal a neměl co kontrolovat, tak co by měl taky vědět
...to že je někde plomba a proč, si tady vyměňujeme úplně zbytečně, to vědí a chápou všichni, jestli jsi nepochopil podstatu týhle konkrétní plomby kterou jsem tady rozebíral a proč by se dala odstranit aniž by to někdo zjistil, tak nemá cenu si na tohle téma vyměňovat reakce, jeden o koze a druhej o voze
ps: těch škrcenejch motorek mechanicky v sání nebo karburátorech z tý tvý čtyřky je habaděj, stačí když se rozhlídneš, bože můj
osiris píše: ...kristovanoho, je to marný, je to marný, nemá to cenu, promiň ty o tom moc nevíš a pleteš si plombu z minimaxu s plombováním seškrcení na 25kw který se teď nově!!! začali u nás v čechách montovat, dřív to nikdo nedělal, neznal a neměl co kontrolovat, tak co by měl taky vědět
...to že je někde plomba a proč, si tady vyměňujeme úplně zbytečně, to vědí a chápou všichni, jestli jsi nepochopil podstatu týhle konkrétní plomby kterou jsem tady rozebíral a proč by se dala odstranit aniž by to někdo zjistil, tak nemá cenu si na tohle téma vyměňovat reakce, jeden o koze a druhej o voze
ps: těch škrcenejch motorek mechanicky v sání nebo karburátorech z tý tvý čtyřky je habaděj, stačí když se rozhlídneš, bože můj
S ním jen ztrácíš čas. Podle něj je nejspíš Kawasaki z tramtárie a Honda ti dá nové CDI za 5 litrů...