Téma: úsporná jízda
 
20.10.2011 v 18:19
Zdravím chcete jezdit úsporně? namontujte na svůj stroj ekonoměr z NDR z trabanta tady soudruzi z ndr rozhodně chybu neudělali namontoval jsem ho na svojí jawu 350, při první projížďce na známě trase jsem se nestačil divit co ukazoval, po jízdě podle něj kdy mi problikávala jen jedna led jsem přijel domu a z nádrže neubylo téměř nic! při rozjezdu například na semaforech nebo na křižovatkách, rozjezd do vršku se rozsvítí treba celá stupnice která následně zase spadne pokud to ženu 90 stále a přijde mírný svah buďto svítí 1 led nebo začne 2 poblikávat když to pořádně perete dá se rozsvítit celý rozsah stupnice, ekonoměr je cejchován na spotřebu trabanta který má spotřebu kolem 5 - 7 l jinak pokud někdo tento ekonoměr zná jak z trabanta tak wartburga kam se myslím montovaly taky byl bych rád jestli je někdo z vás ví zda je to nějak odstupňovaný třeba po litrech třeba po 2 litrech každá led nebo tak...



Naposledy editováno 20.10.2011 18:36:17
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek úsporná jízda

20.10.2011 v 18:42 | Nahoru | #1
No to je ale p*čovina.

1 reakcí na tento příspěvek úsporná jízda

20.10.2011 v 18:48 | Nahoru | #2
Náhodou proč ne?

1 reakcí na tento příspěvek úsporná jízda

20.10.2011 v 18:53 | Nahoru | #3


drsny
ale nevim, budiky nemam,tachometr nemam, nevim, jestli bych si chtěl kazit design holych řiditek něčim takovymhle a má spotřeba do 5ti litrů mi vyhovuje...na dovču jsem jel kolem 4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 19:49 | Nahoru | #4

Axel píše:

drsny
ale nevim, budiky nemam,tachometr nemam, nevim, jestli bych si chtěl kazit design holych řiditek něčim takovymhle a má spotřeba do 5ti litrů mi vyhovuje...na dovču jsem jel kolem 4



Kdybych to dal Tunaka, tak to asi shori.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 20:02 | Nahoru | #5

Horten píše: Kdybych to dal Tunaka, tak to asi shori.



no co tak bys zapojil 3-4... paralelně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 20:08 | Nahoru | #6

VlastíkPlamínek píše: no co tak bys zapojil 3-4... paralelně



No pokud to na max ukazuje 7l, tak by tri asi mozna stacily

úsporná jízda

20.10.2011 v 20:10 | Nahoru | #7
To je nějaká provokace

1 reakcí na tento příspěvek úsporná jízda

20.10.2011 v 20:43 | Nahoru | #8
"...z nádrže neubylo téměř nic!" - to zní krásně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 20:44 | Nahoru | #9

JuraJ píše: No to je ale p*čovina.

no tak když to bylo poznat i vizuálně pohledem do nádrže že téměř nic neubylo pokud jsem si hlídal ekonoměr tak aď si každej řiká co chce to je jen muj tip jak si uhlídat spotřebu a když mi blbeček jako někdo napíše že je to píčovina a ani to nemá vyzkoušený tak je to namachrovanej frajer kterej umí maximálně tak machrovat na silnici a o motoru ví tak jednu věc a ví jen kud se nalejvá benzín a kde se startuje

(reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 20:46 | Nahoru | #10
Josef.ZZ> proč ne aje nevím co by to dělalo tam, kde je čerpadlo... je to z trabanta kde to je samospádem...

(reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 20:49 | Nahoru | #11

Horten píše: No pokud to na max ukazuje 7l, tak by tri asi mozna stacily

na 7l by to mělo být tak 1červená led...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 20:52 | Nahoru | #12

Roman2bk píše: "...z nádrže neubylo téměř nic!" - to zní krásně

na trase cca 50 km to je fakt opravdu dobrý hodlám to ještě změřit měrkou kterou si chci udělat po litrech

(reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 21:17 | Nahoru | #13
fomachrom> přibližně to změříš i tak, že nabereš benzín úplně stejně, tj. na stejné benzínce, stejně postavenou motorku a stejně po okraj, jak předtím. Chce to ale změřit po delší trase, aby to bylo přesnější.

(reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 21:29 | Nahoru | #14
fomachrom> Je to hovadina k ničemu Ježdění na spotřebu je opruz, ale nepotřebuješ k tomu žádné udělátko. Stačí trošku myslet.

2 reakcí na tento příspěvek úsporná jízda

20.10.2011 v 21:30 | Nahoru | #15
Tak mě napadá, nemáš tip udělátko co by vyrábělo benzín za jízdy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 21:49 | Nahoru | #16
_zdenda_> to bohužel ne ale měl jsem vyzkoušený ředění do písta kam jsem dával dával vyjetý oleje z vrakáče a všecny možný sračky který hořely s olejem šílenýho poměru 1:2 když bylo oleje víc už to nechytalo, ty hořlavý sračky byly ředidla v kterých se praly např. štětce od barev nebo tecnickej benzín v kterym se něco umylo nechl jsem to usadit a slyl jsem to všecno do nádrže na hadičce jsem měl filtr, papírovej se rozpadal, tak jsem musel dát sítko, sice se musel často čistit vejfuk a dekarbonovat motor ale jezdilo to dobře, počítal jsem že půjdou doháje gufera ale bylo to vpohodě.... jen když jsem jel nebylo zamnou vidět nepříčerně to smrdělo teklo to z vjfuku ale letělo to zkoušel jsem i 1:1 to jelo taky ale jen teplý studený nebyla šance to nastartovat třeba jsem musel zapalovačem nahřát svíčku

1 reakcí na tento příspěvek úsporná jízda

20.10.2011 v 21:54 | Nahoru | #17
mně se to líbí,mám taky takové nápady jako ty,ale ne že bych sledoval spotřebu,ale jen tak pro prdel...

(reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 21:56 | Nahoru | #18
fomachrom> To zní skoro děsivě Předpokládám, že až půjde ten peklostroj do prodeje tak jako "nikdy nebouraná ježděn jen babičkou na nákup"

(reakce na) úsporná jízda

20.10.2011 v 22:07 | Nahoru | #19

Mlhos píše: mně se to líbí,mám taky takové nápady jako ty,ale ne že bych sledoval spotřebu,ale jen tak pro prdel...

no já to chtěl k nějakýmu účelu
z prdele bych si to tam asi nedal ještě tam plánuju kontrolku na brzdovej spínač protože ten mi tam dělá bordel, buď světlo svítí pořád nebo se nerozsvítí je tam totiž spínač co se dával na 638 tj i na páčku

úsporná jízda

21.10.2011 v 00:54 | Nahoru | #20
no, já nevim, ale můj názor je ten, že když se jedu projet, na spotřebu nekoukám!
prostě buď na benzín mám a jedu, nebo nemám a nejedu, nic složitýho, ale abych hlídal ekonomickou spotřebu?
mrdat to

1 reakcí na tento příspěvek úsporná jízda

21.10.2011 v 08:02 | Nahoru | #21
první zelená by měla být 5/100, dále po půl litru, pokud si to dobře pamatuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úsporná jízda

21.10.2011 v 08:10 | Nahoru | #22

dva_hrnce píše: první zelená by měla být 5/100, dále po půl litru, pokud si to dobře pamatuju

5 litrů neni možný

(reakce na) úsporná jízda

21.10.2011 v 08:35 | Nahoru | #23
fomachrom> ono bylo dvojí provedení, ty máš 7 diod, pak byla tuším ještě varianta s jiným počtem. Zkusím to doma dohledat v literatuře, ale můj názor je ten, že to na třindě bude stejně ukazovat zkresleně.
Přeci jen to bylo spočítané na jiný obsah motoru.
Ale pro orientaci kolik tam toho aktuálně teče to stačí.

(reakce na) úsporná jízda

21.10.2011 v 08:41 | Nahoru | #24

_zdenda_ píše: Tak mě napadá, nemáš tip udělátko co by vyrábělo benzín za jízdy?



benzín přímo ne, ale něco takového už tu máme

úsporná jízda

21.10.2011 v 08:46 | Nahoru | #25
nikdy mi tohle na motorce nechybělo. V autě jsem na aktuální spotřebu koukal když jsem se učil s dieselem. Teď už mi stačí vědět, že v létě jezdim za 4,9 - 5,3 a zimu mám za 5,9-6,9 záleží jak a kam jedu. Na CBR jsem měl stálý průměr do 6 L/100. Tam mi spíš vadilo nulovaní počítadla po každým natankování abych měl představu kolik ještě ujedu

úsporná jízda

21.10.2011 v 12:02 | Nahoru | #26
po 50ti km bych spotřebu moc neřešil - já si psal půl sezony kolik jsem dotankoval, podle gps jsem si změřil, jak mi ukazuje tacho, by to byl skutečnej nájezd a po několika tis km. mi vyšla průměrná spotřeba kolem 3,8/100 u mojí 350/634

úsporná jízda

21.10.2011 v 12:23 | Nahoru | #27
Ekonoměr je vynikající fíčura, měli jsme ho v Rapidu a mě ty postupně se rozsvěcující světýlka fascinovaly...než jsem zjistil, že když to co nejvíc svítí, tak to žere jako svině...to když si táta hrál na závodníka...

2 reakcí na tento příspěvek úsporná jízda

21.10.2011 v 12:29 | Nahoru | #28
tenhle ekonomer ukazuje jen podtlak v sani ne? tzn je to pro lidi kteri nemaj "cit pro motor" a davaj vic plynu nez je treba... tzn u karburatoru rizenejch podtlakem uz to moc smysl mit nebude....

u vstrikovani by se to dalo postavit tak aby to primo merilo mnozstvi paliva - dylku vstriku, tzn dalo by se podle toho taky sledovat kolik a kdy tam strkacka leje paliva a dalo by se podle toho jet hospodarneji.. zvlast na starsich FI ala GSXR/TL .. jurawood tusim psal ze si to vyrobil. starsi baworaky (auta) to maj jako analogovej ukazatel a da se podle toho jet usporneji s neprilis zmenenou dynamikou....

(reakce na) úsporná jízda

21.10.2011 v 12:39 | Nahoru | #29
assassin> jo jo, je to vlastně jen vrtulka vložená mezi nádrž a karbec a dle podtlaku se mění rychlost otáčení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úsporná jízda

21.10.2011 v 12:41 | Nahoru | #30
to neukazuje podle průtoku benzínu? podle fotek jsem měl za to, že ano, když skrz to vede palivová cesta.. ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist