globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Převoz motky
16.10.2011 v 19:30
Máte někdo zkušenosti s převozem motky na běžném vozíku(nákladní přívěs)?A když jo,tak prosím popiš jak ji bezpečně upevnit.


Uzavřeno 03.12.2011 v 18:18 uživatelem Othello

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky

17.10.2011 v 23:24 | Nahoru | #61
prackarr> je to prast jako uhod, uplne stejny ....da se rict, ze je jedno, jestli je vpredu jeden, nebo dva, ale vzadu je to uz zbytecny davat na dva, zvlast kdyz se to nijak nedorvava, dost motorek nema uchyty a za stupacky se mi 250kg motorku vazat nechce - pod sedlo je to bez problemu. taky je dost podstatnej rozdil mezi transportem jedny motorky a 3 krosek na spolecnym vozejku, kdy kurty jsou pod jinym uhlem a uplne jinak stabilizujou motorku stranove.

1 reakcí na tento příspěvek Převoz motky

17.10.2011 v 23:34 | Nahoru | #62
Díky všem za užitečný tipy.Nejspíš ji umístím předním kolem do rohu,zakvaltuju,zabrzdím a stáhnu čtyřma kurtama.No snad to dopadne a nespadne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky

17.10.2011 v 23:48 | Nahoru | #63

Othello píše: Díky všem za užitečný tipy.Nejspíš ji umístím předním kolem do rohu,zakvaltuju,zabrzdím a stáhnu čtyřma kurtama.No snad to dopadne a nespadne.


Jasně,nedělej z toho žádnou vědu a jdi na to selským rozumem,však si postupně svůj způsob najdeš.
Znám pár lidí,kterým motorka (kroska)povolila z kurtů a sesunula/spadla do vozíku a ani nezastavili a jenom v zrcátku kontrolovali aby nevypadla úplně

(reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 07:25 | Nahoru | #64

Jindra650 píše: prackarr> je to prast jako uhod, uplne stejny ....da se rict, ze je jedno, jestli je vpredu jeden, nebo dva, ale vzadu je to uz zbytecny davat na dva, zvlast kdyz se to nijak nedorvava, dost motorek nema uchyty a za stupacky se mi 250kg motorku vazat nechce - pod sedlo je to bez problemu. taky je dost podstatnej rozdil mezi transportem jedny motorky a 3 krosek na spolecnym vozejku, kdy kurty jsou pod jinym uhlem a uplne jinak stabilizujou motorku stranove.

my si nerozumíme. Já nepsal,dávat dopředu jeden,nebo dva. Já psal,čtyři celkem-. A věř,že já ty 4 tam budu mít dřív,jak ty ten jeden velkej.
Kurtovat zadek jako pojistku,nikoliv jako nutnost,o tom píšu.
Othelo- je rozdíl,zakurtovat za minutu,a srát se s tím půl hodiny. Jednou by ti to třeba nevadilo,ale kurtovat 2x týdně dvě motorky,tak už bys přemýšlel,jak na to. Já začínal přesně tak,jak popisuje Jarda a dopracoval jsem se k systému,co mám na těch fotkách. Brzdu nevaž. Kolo do rohu ano,pokud nemáš ližinu,tak i ten kurt pžedního kola,jak psal Jarda tam dej,ale brzdu bych nedělAL.

(reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 07:36 | Nahoru | #65

JARDA-001 píše: Jasně,nedělej z toho žádnou vědu a jdi na to selským rozumem,však si postupně svůj způsob najdeš.
Znám pár lidí,kterým motorka (kroska)povolila z kurtů a sesunula/spadla do vozíku a ani nezastavili a jenom v zrcátku kontrolovali aby nevypadla úplně


Jardo,on bude převážet silniční motorku. Myslíš si,že kdyby mu na kurtu povolila a lehla do vozíku,že by nezastavil,a jen kontroloval ve špíglu,jestli nepoletí úplně na silnici?
Věda uvázat dobře motorku to to tiž je. Když kolikrát vidím,jaký suky a body volí borci,a přes co jsou schopni motorku uvázat,tak si začínám myslet,že by toto měli učit v autoškole.

Rozhodně mu selský rozum v tomto nepomůže, on prostě musí vědět,jak na to. Pokus-omyl možná u starýho olítanýho verku,ale u silniční kapotovaný motorky?

(reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 09:15 | Nahoru | #66

lobo6 píše: Měl bych také jeden "chytrej" dotaz, jestli je reálné i s malou plechovkou 1.4 55kw vozit vlek s motorkou? Jen jestli mám pořídit kouli nebo raději šetřit na jiné auto



Letos jsem jezdil Ford Escort 1.4 vlek na něm dvě moto plus věci na závody, kilčo na dálnici v klídku, spotřeba 10

2 reakcí na tento příspěvek Převoz motky

18.10.2011 v 10:43 | Nahoru | #67
Zajímavě se to tu rozpoutalo. Taky si přihodím:

Z každý strany kurtna od rámu a pojišťovací za stupačky. Na káře je "kolejnice". Hadr přes světlo je jen kvůli špíně, abych to nemusel hned mejt. Nandavám/sundavám sám, jde to v poho. 2x 1600km přes evropu a bez jedinýho problému.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 11:23 | Nahoru | #68

selkie píše: Dávat moto na stojan při převozu je volovina!!ámen, sestro

mohu se optat z praktickeho hlediska proc?me lajcky to prislo jako dobry napad a nemel jsem s tim problem,ale na druhou stranu netaham moto kazdy tyden na voziku tak se necham zasvetit

Naposledy editováno 18.10.2011 11:32:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 12:07 | Nahoru | #69
Filipvele> To vypadá rozumně.Tu kolejnici tam máš předpokládám upevněnou.Máš tam šrouby skrz podlahu?

(reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 14:03 | Nahoru | #70

enusim2 píše: mohu se optat z praktickeho hlediska proc?me lajcky to prislo jako dobry napad a nemel jsem s tim problem,ale na druhou stranu netaham moto kazdy tyden na voziku tak se necham zasvetit


a- stojan se může velmi lehce dostat skrz podlahu(prostě ji propíchne)
b-stojan motorku nepodrží,ale naopak,pokud jde skrz tu podlahu,tak ty síla,na kterou jsi spoléhal,když ještě nebyl durch,je pryč.
c- motorka drží bez stojanu když stojíš sama,jak zkontroluješ správnost uchycení? to je nejlepší cesta k pádu,mít stojan dole...

(reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 14:04 | Nahoru | #71
Filipvele> Podle mě to máš zakurtováno velice dobře,ale co přední kolo? To drží jen tak samo v té kolejnici,nebo to ještě "zichruješ"?

(reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 15:09 | Nahoru | #72
Othello> Kolejnice je na 2 šrouby skrz podlahu. Po ČR jezdím i bez toho, na dálku je to výhoda. Lze použít i 2x L profil, nebo 2 fošínky, líp to drží. Nájezd mám svařenej z dvou L profilů, ten se dá zaháknout, takže nepodjede. To je dost důležitý, páč si nakládám a skládám sám. Materiál ze smetiště, práce cca 30 min. Žádná věda.
Motka ja stažená výhodně za rám a to do ok, která jsou v podstatě kolmo pod, takže se přední kolo jebe sem a tam a neopírá se do sajtny. To mám pořešený tkaničkou ze strany, ale spíš jen tak pro efekt, ty 2 popruhy za rám jsou řešení opravdu definitivní. Stáhnutý je to na doraz tlumičů. Zadní popruhy jsou jen druhotřídní, pro klid duše, sichr je sichr.

1 reakcí na tento příspěvek Převoz motky

18.10.2011 v 15:49 | Nahoru | #73
Když jsem vezl motorku, vozík jsem vycpal molitanem a položil ji tam ..žádný problém, problém je s vozík někam zacouvat, to je docela porod

(reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 15:53 | Nahoru | #74

DemolitionDave píše: Když jsem vezl motorku, vozík jsem vycpal molitanem a položil ji tam ..žádný problém, problém je s vozík někam zacouvat, to je docela porod

Ty máš 4 kolej vlek,že je porod někam zacouvat?

Převoz motky

18.10.2011 v 17:16 | Nahoru | #75
Přesně tak, a navíc půjčený

Převoz motky

18.10.2011 v 19:26 | Nahoru | #76
zlatá dodávka

1 reakcí na tento příspěvek Převoz motky

18.10.2011 v 19:41 | Nahoru | #77
Pzn: Každopádně nezapomenout nechat kvalt a zmačknout přední brzu-třeba izolepou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 19:55 | Nahoru | #78

chiro2 píše: Pzn: Každopádně nezapomenout nechat kvalt a zmačknout přední brzu-třeba izolepou.


Proč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 20:50 | Nahoru | #79

prackarr píše: Proč?

to musíš kvalt, brzu přední i zadní zamotat izolačkou, kola zavařit ceočkem,pláště shotit a migmagem přivařit k podlaze kola, čyři kurtny, boční lana, šfajcem přivařit boční vzpěry, taky řetězy ze čtyř stran a hubcuky, přivolat tesaře na bezpečnostní rám, pak sedačku a sednout si na vozík a pořád kontrolovat jestli se něco nehne, tažné auto aby mělo raději adr kdyby se prorazila nádrž, hasičáky, masku, žlutí maják a radějí i benga s modrým, a celý byh to hodil na trajler pro nadměrný náklad a hlavně

a samozřejmě vyřídit si vyjímku u minestarstva dopravy ne přepravu

za mrzne a lidi blbou

Naposledy editováno 18.10.2011 20:51:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 21:18 | Nahoru | #80

marekparek píše: aha takže 900kg račna bude stejná jako ta na 9t ? to asi nééé že nééé ... jak vážeš SBK s kapotou fotku sem s tím nechám se inpirovat prostě ja si nevím rady jak stahnout předek



Já předek vyřešil jednoduše, kurty přes plasty a tam kde se to dotýkalo přišla bublinková fólie.

(reakce na) Převoz motky

18.10.2011 v 21:19 | Nahoru | #81

felixxx píše: to musíš kvalt, brzu přední i zadní zamotat izolačkou, kola zavařit ceočkem,pláště shotit a migmagem přivařit k podlaze kola, čyři kurtny, boční lana, šfajcem přivařit boční vzpěry, taky řetězy ze čtyř stran a hubcuky, přivolat tesaře na bezpečnostní rám, pak sedačku a sednout si na vozík a pořád kontrolovat jestli se něco nehne, tažné auto aby mělo raději adr kdyby se prorazila nádrž, hasičáky, masku, žlutí maják a radějí i benga s modrým, a celý byh to hodil na trajler pro nadměrný náklad a hlavně

a samozřejmě vyřídit si vyjímku u minestarstva dopravy ne přepravu

za mrzne a lidi blbou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky

19.10.2011 v 18:53 | Nahoru | #82

Mr.Dreamer píše: Já předek vyřešil jednoduše, kurty přes plasty a tam kde se to dotýkalo přišla bublinková fólie.

viděl si CBR1000rr z blízka?... pokud ne tak nemáš jak stáhnout předek dolů nebo do Ačka tak aby pevně stála ..nebo jsem to tak ještě nevymyslel protože ryskovat pohupování moto na vozejku po D1 tak si nejsem jistej že by ty plasty přežily a už vůbec že bych přes ně stáhl kurtou tlumiče

Převoz motky

19.10.2011 v 18:55 | Nahoru | #83
ja byc zebral 4plocáče 2mm do podlahy bych je stáhl přes ráfky ,,,pak motorku obstříknul montážní pěnou a nemuže se ji nic stát a přes zimu budeš mít co dělat až ji budeš vydlabávat

(reakce na) Převoz motky

19.10.2011 v 18:57 | Nahoru | #84
marekparek> No, ten co mi to pomáhal kurtovat přesně takto převážel fároše z roku 2007, ty kapoty jsou tam trochu rozdílne, ale myslím, že v tomto to bude skoro shodné. Ale pokud máš způsob, jak motorku kurtovat a funguje to, tak proč to měnit. Jen říkám, že pokud se kurt opírá o plasty, jde tam dát bublinková fólie a plastům se nic nestane...

Převoz motky

19.10.2011 v 19:05 | Nahoru | #85
spíš de o to že nemám to srdce dát kurt byť přes molitan či bublinku přes kapoty ... ja je raděj sundám a jedu ... je pravdou že 30min za sundání kapot mi stojí za to než pak řešit plast za 5tis a lak když rupne ... navíc sem puntičkář na stav motorek tak by mě asi piclo kdyby mi rupl origo plast v origo laku ... na enduru to tak neřeším tam je to spotřební věc ... ... pokud ji vezu na vozíku tak třeba 160km min takže 30min den předtím mi za popraskání kapot nestojí a 30min na složení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převoz motky

19.10.2011 v 19:46 | Nahoru | #86
Žádnou brzdu,ani kvalt-jenom stáhnu o 5 cm zdvihu přední vidle.Vozíme takhle už spoustu let všechy motky.NIKDY ŽÁDNÝ PROBLÉM.Běžná endura nebo crossky vážeme za řidítka v ohybu.Ostatní za spodní brejle.




Převoz motky

19.10.2011 v 19:50 | Nahoru | #87
právě jak přivázat tohle když mám stáhnou brýle dolů a není tam jak protáhnout kurtu poněvač kolo je totálně zabaleno do kapot
U FZ1 je to jiná a to i u R1 tam je kolem kapot místa dost protože kolo je obnaženo a není tolik oplastované

Převoz motky

19.10.2011 v 20:08 | Nahoru | #88
Nezkoušel jsi to zakurtovat za padáky?
Já už blada dlouho nikam nevezl,ale měl jsem ho každopádně zakurtovaného bez sundavání kapot. Zítra na to mrknu,jak jsem to dělal..

Převoz motky

19.10.2011 v 20:26 | Nahoru | #89
za padaky bych to neriskoval jsou namontované mimo osu rámu na vlastních držácích navíc jsou dost oválná a kurta by z nich sjela a navíc zas tak moc ani ven netrčí... takže přemýšlel jsem asi Hodinu a chodil kolem toho dokola , jako jistota mi přišlo sundat kapotu
a mít tak místo to uvázat za brýle směrem dolů a do tvaru A aby to bylo dobře zafixované
zadek je brnkačka ... mno a řeš řidítka a kapoty je to fakt brutální oklika a to riskovat nebudu ...

FZ1 je do 20min naložena a jedu , tak byla i R1 nebo enduro...

Převoz motky

19.10.2011 v 20:35 | Nahoru | #90
hlavně nemačkej brzdu a nedavej to na bocak, prikurtuj to za predni vidle a i zadek kvuli stabilite,hlavne kvalitni kurty
Téma je zamknuto


TOPlist