mám stejnou motorku jak ty a vyměnil jsem z6 za z6 interact a nevím, jestli je to tím slovíčkem v názvu, nebo tím, že sou ty gumy prostě lepší,
ale sou super! momentálně na nich mám 3tkm od května, furt sou dokulata, předek cca 6mm od hrany, zadek cca 3mm od hrany, olizuju už třetího slona a příští gumy budou zas z6 interact.
jezdím svižně, 2/3 z nájezdu sólo.
drží fest, abs nemám ale při brždění taky gud.
nájezd tipuju nejmíň 10tkm - upozorňuju dost svižným - každodenně blbnoucím tempem
kdyžbych jezdil turistiku tak si troufnu říct že k 15ti ten zadek vydrží.
za mě jednoznačně ber interact (i když na Z6 taky nejde říct moc kritiky, jen mi přijde, že prostředek šel dřív do plošky.
fotky Ti sem někdy šoupnu až se dostanu k motorce
kupoval jsem je z tadyma
dodání rychle a za asi nejlepší cenu
Jinak Z6i je už strašně stará guma. V testu v létě 2010 už skončily předposlední v testu cestovně sportovních gum.
Pirelli Angel ST, Michelin Pilot Road 3, ty bych bral.
Test najdeš na www.hamletovygumy.cz
Edit: jen bych dodal že největší nevýhoda Z6i je ta, že se stářím strašně mění vlastnosti a profil gumy. Když jsou nový, tak ok. Ale když mají najeto tak 6tis, tak se musíš s motorkou už hrozně prát
Naposledy editováno 20.07.2011 12:58:45
EDIT: Pokud se nepletu tak interact ma diky te jine konstrukci vypletu vlastnosti dvousmesove pneu, ikdyz je to jedno smes. To bude asi jediny rozdil..
Naposledy editováno 20.07.2011 14:10:51
Z6 Int. líp drží, jezdím od -6 a dost v dešti, takže to mám odzkoušené, Z6 mi občas klouzla, na stejné trase Z6 Int. vydrží víc...
Z8 asi nechci- moc měkká kostra, nevěřím ji...nicméně protože už je Intr. nebude dát koupit a na starší gumu se mi nechce, tak asi MPR2 nebo Avony Ultra 2 Stormy.
Čeká mne to za pár jízd...