Mám ty značky ignorovat s tím, že nějaké japonské babičce prostě při ražení ujela ruka, nebo je v tom nějaký záměr?
Ilustračka
1 reakcí na tento příspěvek Značky na kyvce
1 reakcí na tento příspěvek Značky na kyvce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na kyvce
PEPAFJR píše: Jistota je dlouhá lať přes přední i zadní kolo
Jestli se pletu, tak mě opravte, ale není ona lať použitelná pouze u pneu stejných rozměrů ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na kyvce
Rogerer píše: Jestli se pletu, tak mě opravte, ale není ona lať použitelná pouze u pneu stejných rozměrů ?
Nepleteš
1 reakcí na tento příspěvek Značky na kyvce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na kyvce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na kyvce
Blix píše: Nepleteš
Pleteš se Ty i on.PEPAFJR píše: Pleteš se Ty i on.
Jednou latí přiloženou přes kola aby se to dotýkalo ve čtyřech bodech to srovnat nejde. Pokud přiložíš lať taky abys měl dotyk v předu na dvou bodech vzadu na jedno a čtvrtý doměříš tak to jde, ale to už není klasická lať.
EDIT: Jo vidim žes to nad tím popsal
Naposledy editováno 11.10.2011 20:07:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na kyvce
PEPAFJR píše: Rogerer No prostě Ti musí zadní pneu bejt rovnoběžná s přední pneu, poku bude přední užší tak tam musí bejt ten rozdíl naprosto stejnej v měření od ráfku.
Chápu
XTeZeto píše: a co změřit vzdálenost od ráfku ke kyvce?
Jasně tak to budu muset dělat, doteď jsem věřil značkám, mám to podle nich srovnané a doteď mě nenapadlo je přeměřit. Výsledkem je půlcentimetrový rozdíl při měření ráfek/kyvka. Myslím si tedy že značky jsou křivě ale chci si být jistý že v tom není nějaká hluboká myšlenka.
1 reakcí na tento příspěvek Značky na kyvce
Jinak při naštelování pokud možno na značky mám mezi okrajem pneu a kyvkou na straně u řetězu cca 1.5cm a na straně u kotouče cca 5mm.
Naposledy editováno 11.10.2011 20:36:30
1 reakcí na tento příspěvek Značky na kyvce
dej to na značky a neřeš blbosti, když ti to nikam netáhne. Nebo to změř pořádně od čepu, ale to ty asi nedokážeš
E: koukám, že ti to táhne, tak si to trochu srovnej a neřeš blbosti.
Naposledy editováno 11.10.2011 20:52:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na kyvce
mi-psi píše: jediná "jistota" je vždy lať, když by ti někdo udělal blbě značky. Ale jak ty to měříš ?? Dyť měříš úplný kraviny.. Dtto, když někdo měří ráfek-kyvka - od kdy je u každý moto rýáfek uprostřed?
dej to na značky a neřeš blbosti, když ti to nikam netáhne. Nebo to změř pořádně od čepu, ale to ty asi nedokážeš
E: koukám, že ti to táhne, tak si to trochu srovnej a neřeš blbosti.
Od čepu to nemám jak změřit no :( Srovnal jsem to podle konců a zítra uvidím co to bude dělat.
Nevím jestli měřím kraviny, blbě se to popisuje. V kostce jde o to že ty značky jsou na každé straně jinak daleko od konce kyvky, takže pokud bych srovnal na značky a vytáhl (identické) napínáky tak každý bude jinak nastavený, což je dle mě blbost.
Ale tak co uvidíme stejně to budu muset ověřit podle latě.
Naposledy editováno 11.10.2011 21:02:47
Mám ty značky ignorovat s tím, že nějaké japonské babičce prostě při ražení ujela ruka, nebo je v tom nějaký záměr?
joo jsou jen orientační.Mám to na Kawa EN 500 stejně jak popisuješ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značky na kyvce
mi-psi píše: Blix> jenže ta "kravina" je právě to, že konec tě vůbec nezajímá. nemá žádnou funkční hodnotu. Ty potřebuješ aby kolo bylo na obou stranách stejně od osy kyvky, za předpokladu, že je rovnej rám . Změřit by se to nahruba dalo například velkou šuplérou a vysunutejnma oběma čepama, aby ses tam na ně dostal. Ale pochybuju, že budeš rozdělávat čep kyvky (i když možná by to šlo změřit i s zadělanym, nevim jak to tam vypadá a záleží taky na tom, jak si umíš poradit)
No já vycházel z toho, že konce kyvky jsou rovnoběžné s osami tlumičů (změřeno) a ty by měly být rovnoběžné s čepem kyvky.
Čep jde sice vidět ale fakt to nemám čím změřit, jedině nahrubo porovnat od oka a to je měření k ničemu. A tím rámem si taky nemůžu být jistý
Naposledy editováno 12.10.2011 12:29:19
Ne teď vážně, v motorkářském Lídlu (Bikers Crownu) jsem koupil - omluvte můj výraz, ´´měřák na rovnost řetězu/sbíhavost. Prostě držák (vypadá jako malé nýtovací kleště na řetěz) od kterého vede cca 40cm dlouhá pružinka, která má být ideálně souběžně s řetězem. Jinak každý má svůj způsob a pokud se mu osvědčil, měl by u něj zůstat (lať, risky, kyvka-ráfek apod) Jak tu už někdo psal, nikdy to kolo nedáš rovně, nehledě na to, že stejně po srovnání a dotažení se Ti po následné jízdě a první prudké akceleraci to kolo byť minimálně pohne
EDIT:písmenko
Naposledy editováno 13.10.2011 13:27:21
1 reakcí na tento příspěvek Značky na kyvce
A díky za všechny příspěvky !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |