1 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku
Naposledy editováno 04.10.2011 21:33:34
2 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku
PS: kamarád na tom měl otevřený laufy, strašnej zvuk z těch rour
....a omlouvám se že jsem nepřišel s radou
Naposledy editováno 04.10.2011 21:27:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku
FishX3 píše: Ser na spotřebu, máš boží motku! Loni jsem na tom jezdil, taky to mělo powercommander a ještě na boku "náporový sání" - taková klapka jako bývá na autech a čumí dragstru z haupny. jeto velká motka a le užije se s ní neskutečná prdel - VTX1800 má koule i duši tak ji dej napít!
PS: kamarád na tom měl otevřený laufy, strašnej zvuk z těch rour
....a omlouvám se že jsem nepřišel s radou
To sání mám taky plus votevřený laufy K tý spotřebě-ať jedu jak chci, rozdíl je tam max. 2litry. Takže je mi to celkem fuk
z techniky...čistý KNko...,dofoukaný pneu,nedrhnoucí brzdy...,a pokud tam máš powercommander...správná palivová mapa, jasně že předpokládám, že svíčky jsou OK a ne KO a seřízený ventily.
ještě k jízdě...VTX1800 má raději trochu víc otáček-dost lidí si myslí, že když je to velký objem ,že pomalu nemusí řadit...můj názor je opačný , VTX1800 mám už 2. a tak mohu srovnávat, Co se týká rychlosti, tak do cca 110km/h při plynulé jízdě na 5ku je to pohoda úsporná jízda...tuhle rychlost řadím ale až tak v 90km/h. 1.-4. řadím podle sluchu a trochu to točím,když to budeš podtáčet tak se ti nejspíš projeví i další průvodní jev a to chvění nádrže...
na VTXOA jsem ještě vyčetl, že by na spotřebu mohl mít vliv i nedostatečně ukostřený motor...pro jistotu jsem to podle jejich návodu přeběhl také... .
shrnu to...pokud je technika v pořádku...je to jen v rukou ,on ten krouťák je silně návykovej a člověku to nedá za to netahat. Jezdit ale se spotřebou mezi 6-7litry se s tím dá v pohodě i s nějakou tou legrací. Jak ji ale dáš napít a rozdovádíš ji od těch 160 a vejš(200 letí jako nic ), tak žere i trávu u cesty a zadní guma mizí před očima. Kochačka se dá s ní jet taky(60-90) ale tam bych potom zapomněl na 5.rychl.stupeň . Nevím jestli jsem ti nějak pomohl. Osobně jsem se od 1.VTX nerozvážně pustil do jiné motorky a jak rychle jsem se potom vracel zpátky do stáje pro toho správného koně .
Nejsem z těch co by přehnaně řešili spotřebu ale v dnešní drahotě pokud normálně vydělávající člověk chce jezdit a něco najezdit, tak je sakra rozdíl jestli to jede převážně za 6-7...nebo 10. 10litrů je podle mne prostě moc! Hodně štěstí s VTX1800,pro mne FUNBIKE NO.1
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku
já jsem si koupil VTX 1800 C před pár dny,přesně 21.9.2011. Rok výroby je 2002.
Nemám otáčkoměr.
Po prvních km jsem zjistil že je spotřeba 10l/ 100km, což mě trochu vyděsilo. Po delším projetí jsem zjistil, že ukazatel není přepnut na km, jak mi bylo řečeno, ale je v mílích. Což už odpovídá nějakým, 6,5l/100km. To už je pěkný.
Za týden jsem najel 1000 km a pro porovnání přikládám tabulku.
Spotřeba: (komentáře k řádkůn 1-5)
8,01 více méně po městě,hodně rozjezdů
6,07 cesta cca 250km
6,28 kombinovaná
5,98 cesta cca 300km
7,29 zase více méně po městě
Total distance = 1024km / total average = 6,67 l/100km
Mám zabudovaný Techlusion Electronic Jet Kit, the TFI.
Co se týče otáček. Musím říci, že z kopce, či po rovině stroj bublá i na 5 bez problémů, ale jedná se o tzv. kochačku. Jinak první jízdy jsem rozhodně nešetřil a určitě je tam chyba plné nádrže, protože první nádrž jsem tankoval na stojanu a druhou vodorovně.
Při rozjezdu to rozhodně nešetřím, takže je otázkou, zdali ten kdo má spotřebu 10l/100km má či nemá TFI zabudováno a zdali to může hrát velkou roli.
O tom, že je to nádhernej stroj nemá smysl psát. Já jsem nadšen. Ta motorka je splněný sen.
Ještě nevím jedno a to zdali je Honda VTX 1800 powercruiser nebo spíše megacruiser . Já bych typnul že to je už Megacruiser, dle Nm. Co vy?
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku
bigerman píše: charlie.vtx1800> Dnes mi vše docvaklo, mám osel motorku koupenou v USA a tachometr v mílích a tak i denní počítadlo jest v těchto jednotkách, jenže mi to nedošlo a já koukal jak málo najedu na plnou nádrž. Dnes jsem to spočítal správně a jsem na 6,5l/100km, což je u takového křižníku jak říká kamarád "za vykuř" ,přeji ještě mnoho kilometrů bez nehody, ahoj a díky
hihi, první pocity z Corvette 470hp - docela to jede, ale oproti Mitsubishi GT 3000 Twin Turbo zas akcelerace není až tak vysoká.....než jsem si všimnul že mam head display v mílích
to same se mi stalo při testu ZRX1200 - první jízda a říkám, dobrý docela to jede jen mi přijde že víc vnímám rychlost, tachometr 100-120-140 auž to docela frčelo zlatej metrickej system
jinak na CB za 6 nejezdim....ale moc se nekochám, takže opakuju "Dobrá volba !"
Naposledy editováno 07.10.2011 01:40:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku
Erikoš píše:
Mám zabudovaný Techlusion Electronic Jet Kit, the TFI.
Co se týče otáček. Musím říci, že z kopce, či po rovině stroj bublá i na 5 bez problémů, ale jedná se o tzv. kochačku. Jinak první jízdy jsem rozhodně nešetřil a určitě je tam chyba plné nádrže, protože první nádrž jsem tankoval na stojanu a druhou vodorovně.
Při rozjezdu to rozhodně nešetřím, takže je otázkou, zdali ten kdo má spotřebu 10l/100km má či nemá TFI zabudováno a zdali to může hrát velkou roli.
O tom, že je to nádhernej stroj nemá smysl psát. Já jsem nadšen. Ta motorka je splněný sen.
Ještě nevím jedno a to zdali je Honda VTX 1800 powercruiser nebo spíše megacruiser . Já bych typnul že to je už Megacruiser, dle Nm. Co vy?
Tady ten Techlusion Electronic Jet Kit, to je něco jak Power Commander?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k majitelům tohoto křižníku
karel28 píše: Tady ten Techlusion Electronic Jet Kit, to je něco jak Power Commander?
Ahoj, ano to je něco přesně jako Power Commander.
Tady je více info:
Electronic Jet Kit for Honda VTX-1800 2002-2008 FI-2050ST
http://www.techlusion.com/TFI/adjustTFI.asp
Dík za odpověď....díval jsem se na to a tam se to nějak nastavuje šroubováčkama nebo co to bylo U Power Commanderu se dělá všechno přes PC....nebo vlastně nějak se tam dá i zhruba nastavovat něco tlačítkama jak jsem kdesi viděl, ale to snad jen takto odhadem nastavit nejde.
Vidím že jsi z Modřic, takže kousek. Mám taky VTX1800, takže se snad v létě uvidíme...
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz k majitelům tohoto křižníku
Tak to je fakt něco úplně jinýho a nesrovnatelnýho, jelikož přesně jak píšeš je VTX1300 karbec a VTX1800 je stříkačka. Takže u Tebe je potřeba při otevřeném sání a výfuku dát i jiné trysky na karbec a u VTX není potřeba dělat nic (ECU si s tím prý poradí), případně dát Power Commander nebo něco podobnýho..
Mám otevřené sání i výfuk a k tomu Power Commander a žádnou zvýšenou spotřebu jsem nezaznamenal. Jen se zlepšil zvuk a kvůli tomu hlubšímu zvuku se pak zdá že to i líp zrychluje Na jaře se chystám na brzdu tak uvidíme...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 | radekigi | 1 | 6.4.2024 v 09:05 kokoška. |
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 | ferabill | 18 | 5.4.2024 v 16:22 Obdélník |
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 | 1Bandit | 4 | 23.11.2023 v 19:46 1Bandit |
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 | Kritix | 22 | 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK |
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 | Longorn | 2 | 5.9.2023 v 20:20 padr |