paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vyběr endura
chtěl bych si pořidit naké enduro,ktere zvladne aspon kousek po ceste,musí mít el starter,stk a tp,chci snim jezdit cca 70% lesy,pole,louky a 30% silnice,jsem skoro 2m vysokej a mam 100kg,mam na to kdyz dobre tak 70000...

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

22.9.2011 v 17:36 | Nahoru | #91
jak je na tom to dr z kvalitou pouzitejch dilu?,je to odolny proti padum?,co riditka?,pac skoro kazdy dr je ma meneny

(reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 22.9.2011 v 19:10 | Nahoru | #92

kosmicka_raketa píše: jak je na tom to dr z kvalitou pouzitejch dilu?,je to odolny proti padum?,co riditka?,pac skoro kazdy dr je ma meneny



Origo riditka casem vymeni kazdej kdo to s endurem mysli vazne

(reakce na) vyběr endura

22.9.2011 v 19:14 | Nahoru | #93

kosmicka_raketa píše: SirIndy> ted jsi mi to asi rozmluvil ,jo zadna sranda to nebude stim sem pocital..protoze ted jsem premyslel a nak nevim jak bych treba zvedal to tt nebo dr v bahne..



Se svoji postavou se toho neboj, to jen my drobni s tim mame problem - ja tuplem se svymi 174cm a 59kg Ale uz sem 130kg DR-Z E parkrat vytahl z peknejch pasti, sracek a poloh, i kdyz jsem pak byl tak znicenej ze jsem jel s klepajicima se rukama rovnou domu

(reakce na) vyběr endura

22.9.2011 v 20:59 | Nahoru | #94

kosmicka_raketa píše: SirIndy> ted jsi mi to asi rozmluvil ,jo zadna sranda to nebude stim sem pocital..protoze ted jsem premyslel a nak nevim jak bych treba zvedal to tt nebo dr v bahne..


Nechci být moc za chytrýho, ale zvedal bys ho skoro normálně, hlavně pokud máš 2 metry a metrák. Toho se vůbec nemusíš bát.
Taky pokud bych měl možnost volby mezi TT nebo DR, šel bych jednoznačně do TT ve variantě se startérem. Písni si tomuhle chlapíkovi DodoXTZ . Je to takový obřík - odhaduju tak 120 kg a na letošek si TT koupil. Nechal si poladit přední tlumiče na svoji váhu a motorka to zvládá perfektně . Nedávno jsme byli v Bělý na motocrossu pro těžší endura a motorka to nádherně zvládala.
S tím DR bych si to rozmyslel. Bude to myslím ještě o fous horší než KLX C. Další, koho znám, kdo jezdí hodně dobře enduro na TT, je Miyamoto . To je poměrně mladý pohodový kluk, ale je opravdu moc šikovný . Lecos ti o TT třeba řekne.

vyběr endura

23.9.2011 v 10:00 | Nahoru | #95
no z toho tt bych mel respekt,zatim ma 35tis a ty dr jsou docela drahy,da se na s namontovat vetsi nadrz jako se dava na E?,

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

23.9.2011 v 11:11 | Nahoru | #96
a treba predni tlumice co tak ctu prej nic moc,daj se vymenit za jiny?,

(reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2011 v 11:45 | Nahoru | #97

kosmicka_raketa píše: a treba predni tlumice co tak ctu prej nic moc,daj se vymenit za jiny?,


...všechno se dá, ale všechno něco stojí.

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

24.9.2011 v 19:10 | Nahoru | #98
no tak asi budu setrit na to dr,pokud se nenaskytne naka jina volba..

(reakce na) vyběr endura

25.9.2011 v 10:35 | Nahoru | #99

kosmicka_raketa píše: no tak asi budu setrit na to dr,pokud se nenaskytne naka jina volba..


Nevím, proč si se tak vzhlídl v DR 650, protože jediný model, který tak nějak stojí za to, je DR650SE a i ten bude v porovnání s KLX, TT, 625 Enduro, LC4 horší a to ještě o něm píšou, že mu praská rám.
Z TT nemusíš mít o nic větší respekt než z DR. Jen ta Yamaha má už v základu lépe postavenou motorku než Suzuki. Díky tomu potom ušetříš za nezbytný tunning DR. Ono výměna předních vidlí je potom otázka třeba 10000,- Kč a to nebude žádná sláva.
Jako ideál vidím hybrid TT 600R s 600 E(S), potuněnou KLX 650 C a nejlíp takový etalon ve třídě těžších endur - KTM 625 Enduro. Jasně, dá se jezdit se vším, ale jsou motorky se kterými to jde snáž a je to pak větší radost. Pokud jsi takový, že se dokážeš při sportu (enduru) vyždímat do morku kostí, je jedno, na čem pojedeš. Pokud ti ale vysoká zátěž vadí, jdi radši do co nejlíp postavený motorky.
A pokud jsi víc na Suzuki, tak budíž, ale potom už bych šel jedině do DR 400, jak už tu mnozí psali.
Přeju dobrou volbu .

vyběr endura

25.9.2011 v 17:27 | Nahoru | #100
no jeste to poradne promyslim,ono je toho tolik a vsechno se mi libi..

4 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

26.9.2011 v 09:21 | Nahoru | #101

(reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2011 v 09:25 | Nahoru | #102

kosmicka_raketa píše: http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-lc4-640/ktm-lc4-640-288235.html co rikate na tuto?,

já za sebe-takovou ludru bych teda nechtěl.

vyběr endura

26.9.2011 v 09:29 | Nahoru | #103
no chce za ni teda dost,dal bych mu tak 60 ,no uz mam 45tis tak asi jeste prysetrim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2011 v 09:45 | Nahoru | #104

kosmicka_raketa píše: http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-lc4-640/ktm-lc4-640-288235.html co rikate na tuto?,


Ty vole, to je cifra . Nedávno tu Mates (než to stáhnul) prodával EXC 450 2004 za 63000,- a ta byla opravdu moc pěkná
60000,- za LC4 z inz. - i to je dost. Počítej s tím, že u KTM si musíš nechat tak 40000,- na GO motoru

(reakce na) vyběr endura

26.9.2011 v 12:18 | Nahoru | #105

kosmicka_raketa píše: http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-lc4-640/ktm-lc4-640-288235.html co rikate na tuto?,


...ne.

(reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2011 v 12:32 | Nahoru | #106
kosmicka_raketa>
Za tyhle peníze - pokud hledáš něco od KTM- už dostaneš 625 SXC...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

26.9.2011 v 19:39 | Nahoru | #107
Janek> to go motoru plati i u novjejšich ktm?,lc4 se mi libi tak od rv 2004

(reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2011 v 21:30 | Nahoru | #108
kosmicka_raketa>
Janek přehání -moje LC 4 běhá od roku 95, a bez GO. Možná už lehce vydechlo, ale chodí. Starší LC 4 zrovna na generálky netrpěly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2011 v 21:52 | Nahoru | #109

kosmicka_raketa píše: Janek> to go motoru plati i u novjejšich ktm?,lc4 se mi libi tak od rv 2004


To jsem spíš plácnul, než že bych měl najou zkušenost. Je ale pravda, že když kupuješ ojetinu (enduro/cross obvzlášť), je to velká sázka do loterie. Desmo by mohl vyprávět.
Tankovi ta jeho LC4 drží, ale on je na ní moc hodnej . Je pravda, že na to, jaká je to babička, maká . Hold výjimka, která potvrzuje pravidlo .

(reakce na) vyběr endura

26.9.2011 v 21:59 | Nahoru | #110
Janek>
Tak Desmo - to je odstrašující případ
A sázka do loterie je tady pomalu každá jetina.

Naposledy editováno 26.09.2011 22:00:08

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

27.9.2011 v 19:14 | Nahoru | #111
to pak jo ,asi ji privezu z nemecka tam vychazi o neco levneji,ale nevim jestli se to i z cestou vyplatí,jinak aswi pudu do vetciho endura,zvazil jsem to ze to bude asi lepsi ze kdyz bude potreba jet po silnici tak to pude i kdyz ja si myslim ze po silnici moc jezdit nebudu,tak uvidime kdyztak to prodam a koupim neco lehciho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

27.9.2011 v 19:32 | Nahoru | #112

kosmicka_raketa píše: to pak jo ,asi ji privezu z nemecka tam vychazi o neco levneji,ale nevim jestli se to i z cestou vyplatí,jinak aswi pudu do vetciho endura,zvazil jsem to ze to bude asi lepsi ze kdyz bude potreba jet po silnici tak to pude i kdyz ja si myslim ze po silnici moc jezdit nebudu,tak uvidime kdyztak to prodam a koupim neco lehciho



Osobne bych v tomhle pripade bral DR 650 SE (kdybych nebyl zakrslej ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

27.9.2011 v 20:01 | Nahoru | #113
SirIndy>
Osobně by sis asi vybral blbě...Proti TTr, LC4, KLX, SXC...
Ale to je tvůj boj.

Naposledy editováno 27.09.2011 20:04:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

27.9.2011 v 20:07 | Nahoru | #114

Tank píše: SirIndy>
Osobně by sis asi vybral blbě...Proti TTr, LC4, KLX, SXC...
Ale to je tvůj boj.



Osobne bych totiz vyradil nakopavacky a KTM (KLX se starterem je tusim skoro nemozne sehnat)

(reakce na) vyběr endura

27.9.2011 v 20:10 | Nahoru | #115
SirIndy>
Každý má své preference...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

27.9.2011 v 21:10 | Nahoru | #116

SirIndy píše: KLX se starterem je tusim skoro nemozne sehnat)


Právě naopak! Většina KLX starter má!
Nemá ji jen verze R a těch je hodně málo a jsou dost jetý

Jo a pak existuje jedna jednimá motorka verze "RC" ale ta je neprodejná.

vyběr endura

27.9.2011 v 21:20 | Nahoru | #117
Jo a ještě k nějaké imaginární motorce třeba z roku 2002 a najetými asi 3146 km.
Dnes jsem měnit zadní gumu a na té staré jsem za rok najel 3050 km.
A to jezdím dost málo. A za ten rok jsem z motorkou nebyl dál než 50 km od domova!
To jen pro srovnání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2011 v 21:29 | Nahoru | #118
storeman>
To je zbytečné -vyřadí KTM a ty bez starteru
KLX -starter, TT -verze E, nebo RE -starter. A vyřazené KTM LC4 i SXC kick i starter, solidní podvozek. Takže to nemá cenu řešit. Raketa si to už přebere po svém - myslím, že třeba Janek mu dal rozumné argumenty. Výkřiky do tmy nemá cenu komentovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2011 v 23:06 | Nahoru | #119

Tank píše: storeman>
To je zbytečné -vyřadí KTM a ty bez starteru
KLX -starter, TT -verze E, nebo RE -starter. A vyřazené KTM LC4 i SXC kick i starter, solidní podvozek. Takže to nemá cenu řešit. Raketa si to už přebere po svém - myslím, že třeba Janek mu dal rozumné argumenty. Výkřiky do tmy nemá cenu komentovat.


Ono pět lidí, šest názorů
Osobně, kdyby se nejezdily akce pro velký nad 600 cc, tak už KLX dávno doma není a nezabývám se nějakým "tuněním", který bude mít stejně asi zanedbatelný efekt, protože to prostě nemám v ruce a v hlavě a komu není z hůry dáno ..... ten se prostě nadře . Ono to na těch velkých vypdá pěkně, jako že to enduro nic není, když vidíš Matesa, Mikiho, Krtka, Vencu, Hajnýho, Klasiku ..., jak si to na těch mastodontech pěkně dávali/jí, ale když se to má člověk učit na takových motokách a je úplně jedno, jestli DR, KLR, ... to je potom někdy na jednoho až moc. Pokud by to někdo chtěl jen na nějaký čudlání na polní cestě, je to fuk, ale na nějaký to opradovější offroadovější poježdění to už chce mít něco, co toho je bez větších problému schopný.
Když děláš autoškolu, tak taky nejdřív jezdíš osobákem a až potom autobusem. U endura to bude platit taky. Snáž se to naučíš na lehkým stroji k tomu určenýmu než na 160 až +200 kg těžkým mastíku
Proto si myslím, pokud to někoho netáhne vyloženě k nějaký značce, je lepší vybrat to co nejlíp a vyvarovat se tak případnýho prodeje a koupě zas něco jinýho.

(reakce na) vyběr endura

28.9.2011 v 19:16 | Nahoru | #120
Janek>
A myslíš, že si nějak výrazně odporujeme ? Já bych osobně ( ale doktor kapsa nedovolí) viděl doma rád něco většího - tj LC4, SXC a něco menšího k tomu ( 4T 250 -450ccm, lehká ostrá ). Pokud jen jednu, tak na lehčí se dobře naučíš, a na větší to využiješ. Obráceným směrem to jde, ale musíš mít na to nadání a ruce. Spíš si člověk zafixuje špatné návyky, kterých se pak těžko zbavuje. Takže opět -za mě TT, SXC, LC4. A pokud suzuki, tak DR400.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 Tomek1 15 14.4.2024 v 09:04 assassin
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 Tomek1 11 10.4.2024 v 12:18 Tomek1
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 Petan.vut 7 7.10.2023 v 06:33 krokoš
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr


TOPlist