Výkonově budou asi nastejno, F800 je lehčí a více do sportovna, TDM více na cestování.
Velký plus u F800 bude i spotřeba a váha a hlavně žádné mazání řetězu.Jen ta cena , líbí se mi model ST.
Přešel někdo z TDM na F800 ?či naopak?
Uzavřeno 18.11.2012 v 19:29 uživatelem Sidonius78
Otevřeno 27.07.2014 v 11:06 uživatelem Sidonius78
Naposledy editováno 18.09.2011 18:00:19
1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
Begy píše: když na to přijde... tak i na TDM se dělá kit na sekundární převod řemenem
díky já našel jen na TDM 850
http://www.vh-motorr...4TX-18099-18001.html
Co jsem koukal by tam ani nepásla z ničeho jinýho (pravděpodobně) TDM900 má nějak atypický rozety čičo.
Třeba dle katalogu Elitu je přední kolečko typ 1591 - a tokovýhle typ má jen TDM900
1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
Mám raději vzpříma posez, někdy se dá pořešit jinými řidítky.Zkusím se projet na F800 a uvidí se
Naposledy editováno 18.09.2011 20:32:43
3 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše: Ty dvě motorky nejde srovnat... BMW je úplně někde jinde...napiště mi jednu věc v čem je TDM stejná nebo lepší krom ceny
máš pravdu. BMW je samozřejmě nejlepší Jak jinak. Vždyť je přece echt německá
Sidonius78 píše: máš pravdu...pak už jedině KTM 990 SMT , to je jiná liga .
Mám raději vzpříma posez, někdy se dá pořešit jinými řidítky.Zkusím se projet na F800 a uvidí se
to jako já. Měl jsem půjčenou Guzzi Stelvio. Super. pak jsem si půjčil Guzzi Norge, což je vpodstatě silniční cesťák. A za rohem jsem to otočil a vrátil, jak moc mi ten posez nevyhovoval. Prostě někdo má zajetý svý potřeby a těžko se zvyká jinam.
Jinak vyborny pruzny motor, zabira plynule od spoda a vylozene si rika o divoceni. Pohodovy podvozek, tlumic rizeni, takze klidek na spatnem povrchu, hodne "odpusti". Prehledna pristrojovka plna vychytavek od spotreby, zarazene rychlosti treba az k aktualnimu tlaku v pneu...
Spotreba minimalni, luxusni posezeni, i pro spolujezdce, sexy letmak.
Zkousel sem F800GS, ale Sko bych nemenil. Hodne zabavy a adrenalinu, a krome lesteni stroje, dolivani benzinu a vymeny kapalin, zadna velka udrzba. Vychytany stroj
Jinak trochu mekky predek, nenastavitelny a naproti tomu vyborne brzdy Brembo - chce to trochu cviku, ze zacatku ma clovek tendence preletet pres riditka. Trochu hlucnejsi razeni. A diky nizsimu rizeni dostava vic zabrat zapesti, takze pokud mas radsi vzprimeny posez, tak STko nebo levnejsi Sko a vymenit riditka.
seikos píše: máš pravdu. BMW je samozřejmě nejlepší Jak jinak. Vždyť je přece echt německá
mě je úplně jedno jestli je ta motorka německá nebo malajská, nejsem žádný fanda značek
Bav se konkrétně a napiš proč si koupit TDM místo S nebo ST? V čem je TDM lepší krom ceny? Můžeš mi to prozradit???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše: Ty dvě motorky nejde srovnat... BMW je úplně někde jinde...napiště mi jednu věc v čem je TDM stejná nebo lepší krom ceny
že ty máš doma i Iphone a Ipad.. tedy ty jediný nejdokonalejší věcičky?
1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
codyk píše: bezesporu se jedná o spolehlivé a dostatečně silné motorky, ale mě by třeba zajímalo jaký je posez nejen pro řidiče, ale i spolujezdce a to zejména na delší výlety. lze např. u bmw bezproblémů dát tři kufry ? kdesi jsem se dočetl, že výměna řemenu je po cca 30t km, kolik ten řemen stojí, jaká je ochrana před větrem či deštěm, apodobné věci. nejlépe, kdyby to mohl srovnat někdo kdo na nich jezdil/jezdí ...
Baťoh si velice libuje jak na origo sedle tak ještě víc na origo příslušenství wunderlich, jen ta motka už má přece jen málo koní na střelbu ve 2 nebo bleskovém předjetí bez podřazení.Posez je pro baťoha tak pohodlný že může být pro pilota nepříjemné když nepozná jestli ty kozy jsou opravdu takové jak vypadají
Posez řidiče se dá korigovat natočením origo řidítek (mám je natočené co nejníž) nebo výměnou řidítek za nějaké důchodcovské vlaštovky I tak mám posez pohodlný, dal jsem 1350km za 22h včetně několika švýcarských pasů Na delší štreky je ok ikdyž to není dálniční koráb, řekl bych spíše univerzál, ostatně mých 7724km v 15 dnech po všech možných roads a passech je toho důkazem
Ano u ST jdou instalovat 3 kufry, ale nemám osobní zkušenost. Výměna řemenu je podle mauálu po 40tis.km ale to je minimum, stojí včetně výměny u BMW kolem 10tis. ale asi jde sehnat levněji, budu řešit příští sezonu Ochrana před větrem a deštěm je pro mou menší postavu skvělá.
Jediné co by si tahla motka ještě zasloužila je stavitelný předek a lepší převodovku s rychlořazením bo jede jak cyp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
čydlo píše: Ty dvě motorky nejde srovnat... BMW je úplně někde jinde...
Kde jinde je BMW ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
Váňa píše: Kde jinde je BMW ?
rozhodně ne u váni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
BMW - jezdí skoro na vzduch(jeho spotřebu nechápu), nad 120 fouká i na něm, ochrana nepatrně lepší, doma už si nafoukneš tak maximálně pneu - jinak vše na diagnostiku BMW, hlučná převodovka a v určitých otáčkách nepříjemné vybrace.
Ani jedna z motorek není vhodná na dlouhé cestování ve dvou - na jízdu lepší BMW, na dlouhodobější udržitelnost TDM, ale pouze pro solo jezdce.
1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
seikos píše: TDM a F800ST jsou docela nebe a dudy. Jakkoliv jedou cca stejně, tak jinak to jsou motorky od sebe hodně vzdálený. Jestli jsi víc na sporty, jdi do BMW. Jestli víc na vzpřímený posez a do "endura", tak do TDM
víc do endura?? do TDM?? si děláš prdel?? ano máme kamaráda co s náma jezdí na TDm,ale taky víme jak mu to mlatí a je z toho neštěstnej...tohle nejde srovnávat ani náhodou..TDm je lepší cestovní motorka..ale enduro jen v názvu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
jinak Seikos píše "posez" do endura - samozřejmě trvrdit že TDM má teréní ambice by mohl tvrdit je magor...
s TDM projedeš nějakou polňačku atd, ale terén???? to opravdu neee
Begy píše: není to náhodou MIREK ?
jinak Seikos píše "posez" do endura - samozřejmě trvrdit že TDM má teréní ambice by mohl tvrdit je magor...
s TDM projedeš nějakou polňačku atd, ale terén???? to opravdu neee
ne ne není..vidíš ani ho neznám..asi jsme se nepotkali..škoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
czunik píše: momentík nějak nerozumím proč byse u 800 nemazal řetěz?? co to je za kravinu??
že by protože F800S/ST má řemen?
Naposledy editováno 20.09.2011 15:58:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |