paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Japonci třeste se
31.8.2011 v 22:40
ihned.cz/c1-52711460-ekonom-cz-jawa-zacne-vyrabet-novou-motorku-s-objemem-jednoho-litru
myslím že celkem překvapení - litrovej motor vlastní konstrukce


Naposledy editováno 31.08.2011 22:49:29

(reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 18:52 | Nahoru | #361
memphis.unv> potom co si tu vyblil za urážky si ten poslední kdo může mluvit o heslech - začít u sebe, povznést naší kultruru, nebo co si to psal výše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 18:58 | Nahoru | #362
Jindra650> no to je dost...sem myslel zes to vzdal
hele ...ja jsem jezdil uz dost dlouho...zacal jsem v 79 na simsonu(asi1967..mozna prvni v republice) co svitil i v zatacce rovne...vsichni se mi chechtali nez poznali co to bylo za nadhernej a kvalitni stroj pak sem se chechtal ja jim a jejich fichtlum a mustangum a rikal jsem si ze si jawu nikdy nekoupim....no a vidis dneska po tolika letech a po tolika znackach takze nerikej nikdy - kdyz si to jeste nezkusil a nemluv tady o muzice ....k muzice musi clovek dospet pak zjisti co opravdu chce..
ja se snad domu nedostanu...prsi aprsi....

Naposledy editováno 07.09.2011 18:59:19

(reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 19:01 | Nahoru | #363

klemat píše: nejtek>
tipnul bych že veskrze kladný, ale zadarmo to tenkrát určitě nebylo

Ale když byl v Toskánsku u Dalíka na dovolený tak byl Jawě tak trochu nevěrný


i ty spione...ale ten satek si mohl vzit

(reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 19:02 | Nahoru | #364
Jindra650> Tak u FGR už mají rozpracovanou první serii...psali to v motoexpresu...ted jí testujou v provozu a půjde do prodeje na jaře 2012,takže to není černá díra.Ten projekt je dotažený do konce.A i když si jí nikdy nekoupím tak jsem rád,že taková motorka byla u nás postavena...

2 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

7.9.2011 v 19:09 | Nahoru | #365
drzej zmetek memphis.unv by se měl ve vlastním zájmu o mě přestat otírat rodiče ho nenaučili elementární slušnosti a exhibice jeho hlouposti začíná přesahovat únosnou míru jinak jawa byla za 20let subvencována v řádu stovek milionů další české značky jako blata
VM a FGR dohromady taktéž motocykly těchto výrobců spojuje mnoho znaků dotace je jedním z nich dalším je zastaralá konstrukce a design řada převzatých dílů naprostá nekonkurenceschopnost každý kdo se na současné motocykly občas podívá se musí ptát proč tohle někdo chce vyrábět v čmn byl zajímavý článek se šéfem BMW motorrad doporučuji přečíst
jawě a všem motocyklovejm pseudoznačkám ten vlak definitivně dávno ujel jediné co tu občas na dvou kolech vznikne a má světovou úroveň jsou individuální zakázkové stavby a repliky viz. ČZ 500 860

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 19:13 | Nahoru | #366

nejtek píše: e ...ja jsem jezdil uz dost dlouho...zacal jsem v 79 na simsonu(asi1967..mozna prvni v republice) co svitil i v zatacce rovne...vsichni se mi chechtali nez poznali co to bylo za nadhernej a kvalitni stroj



To byl tenhle? Těch tady fakt moc nejezdilo(spíš žádný), znal jsem je jen z nakupovacích výletů do NDR a občas tady na tom byl vidět nějaký dederón přesunující se kempovat k nám do spřátelené ČSSR...

Japonci třeste se

7.9.2011 v 19:16 | Nahoru | #367
Blata vyrábí (prodává) pouze cca 200ks dvác ročně, ale původně si plánoval 3000ročně. Jestli chce zaplatit vstupní investice 100 milionů kč, bude muset vyrobit podle mě aspoň tak 5000ks celkem, a to má teda co dělat.
FGR by se podle mě mohlo splatit tak po 100kusech (díky milionové ceně) a to by mohlo vyjít.

Japonci třeste se

7.9.2011 v 19:27 | Nahoru | #368
protoze stale prsi..podelim se s vama o story,ktera se mi stala pred tydnem (za hranicema)
byl jsem se projet na sve funglovce 660 a zastavil jsem se v malem meste na namesti na kafe.
Jawca stala ode mne tak na 10 kroku..a par cumilu..ale jeden sel ke me a zacal ze zna jawu. Jo? rikam, a on ze ma doma asi 20motorek a mezi nimi jednu nejakou californii ktera ma najeto par kilometru a zacal o tom jak jeho otec prodaval v tom malem meste jeste pred 30 lety jawy.Samozrejme jsem zpozornel a zacal pomalinku naslapovat a vyptavat a tohle jsem zjistil.
Califa si koupil zakaznik a kdyz si ho sel prevzit tak ho nakop a tenhle calif chytil obracenej chod. Zaradil jedna,vyrazil... a milej calif ho vzal "zpateckou "vikem od nadrze primo do .... . Na califa uz nemel naladu...ten tam stal nekde v rohu garaze,nikdo si ho nevsimal..a ted pozor...................................................................on tam stoji do dnes

PS:nasel jsem jeste jedny nepromoky tak valim domu jak to dopadlo nekdy priste....

Naposledy editováno 07.09.2011 19:41:56

(reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 19:30 | Nahoru | #369

klemat píše:
To byl tenhle? Těch tady fakt moc nejezdilo(spíš žádný), znal jsem je jen z nakupovacích výletů do NDR a občas tady na tom byl vidět nějaký dederón přesunující se kempovat k nám do spřátelené ČSSR...


Tak ted mi vyhrkla slza....byl cervenej s bilou...muj tata ho dostal v 73 od kamarada co se stehoval do NSR...nikdo to neznal ale byla to kvalitni kobylka

Naposledy editováno 07.09.2011 19:33:10

(reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 19:31 | Nahoru | #370
sxs525> nevim jestli se ti podařilo vychodit aspoň zvláštní školu, ale nejde to po tobě číst, žumpo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 19:44 | Nahoru | #371
sxs525> FGR a zastaralá konstrukce?To si jen tak děláš srandu ne?....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 20:09 | Nahoru | #372
V.e.n.c.a__zr7s> to si teda nedělám jejich 125ka je do puntíku kopie hondy která zastavila vývoj už dávno měl sem v ruce i originál jádro válce tovární kit honda podle kterýho se to kopírovalo a ten 2,5litr je tlustej monster s motorem sice vlastní konstrukce ale koncepčně ford granada cca 70 léta

Japonci třeste se

7.9.2011 v 21:02 | Nahoru | #373
sxs525>
Než budeš příště někoho osočovat, tak se nauč psát..

Naposledy editováno 07.09.2011 21:02:48

(reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 21:13 | Nahoru | #374
sxs525> ty seš komik, to se musí nechat, doteď jsem nevěděl že si děláš prdel, máš mý uznání

(reakce na) Japonci třeste se

7.9.2011 v 21:30 | Nahoru | #375

Jindra650 píše:
...a ano, s tou reprezentaci to myslim vazne, kdyz jsme v cizine reprezentovali nase technicke skolstvi, stydel bych se, pokud by nase auto, ktere jsme kontruovali a vyrobili bylo na urovni zaostalych zemi(Indie, Egypt), ktere cas od casu vyslou nejakou hruzostrasnou splacaninu do sveta. Vzdycky jsem mel potrebu porovnavat svou praci s tim lepsim, ne s tim horsim, ze je to dostacujici...


ty kluku..(chtel jsem napsat vole..ale nenapsal ) jindro ...promin...ale poslouchas se nekdy...
co takhle jim jit pomoc do te jawy...ty techniku s celym tim tvym skolskym tymem....to bys nam udelal radost...by jsme se nemuseli stydet...na tech jawach....potom...jako... [lol] [lol] [lol]
PS: ja se opravdu na 660tce nestydim...

Naposledy editováno 07.09.2011 21:40:05

Japonci třeste se

7.9.2011 v 22:07 | Nahoru | #376
aha já myslel že je to diskuse o motorkách ale pravděpodobně ste vyčerpali veškerý vulgární arzenál tak s toho děláte koutek českého jazyka no nechám vás tu leštit si svoje jawy a blaty a půjdu pohladit pohledem jawy svoje bude to zábavnější

1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

7.9.2011 v 22:34 | Nahoru | #377
sxs525>
No, když po Tobě musí každej luštit Tvoje splácaniny, tak to asi OK není...
Na to, že Ti je 40 tak si slušný dřevo
PS: Aspoň čárky..

(reakce na) Japonci třeste se

8.9.2011 v 06:57 | Nahoru | #378
xBaryk> jen takovej dotaz:
Tyhle patetický bláboly co máš v profilu jsi vymyslel sám nebo si to někde vobšleh?

"Jawa královna silnic, motocykl brázdící silnice bezmála sto let, pamatujíce naše pradědy, dědy, otce a nás - Ti všichni v ní nechali kousek sebe. Jawa - motorka s duší! Která umí potrápit, ale za práci se umí velmi ochotně odvděčit.
To co dělá Jawu Jawou, je OBROVSKÁ DUŠE.
DUŠE jakou žádný japonec nikdy nemůže mít."

Připomíná mi to takovou tu budovatelskou poezii co do nás hustili za minulýho režimu
Možná bys našel uplatnění v reklamním byznysu

Japonci třeste se

8.9.2011 v 07:14 | Nahoru | #379
možná už to tu někde je

Tři částečně zamaskované stroje s litrovými dvouválcovými motory firma testuje na silnicích, další pošle na homologační zkoušky, zjistil týdeník Ekonom. „V Česku chceme do budoucna vyrábět výhradně motocykly luxusní a speciální, tedy policejní či vojenské," řekl Jiří Gerle, generální ředitel společnosti Jihostroj Velešín, která Jawu vlastní.

Prototypy motocyklů s čtyřdobým motorem Jawa dosahují maximální rychlosti kolem 220 km/h. Základní cena nového modelu přesáhne čtvrt milionu korun. Firma by v budoucnu měla nabídnout také model s objemem válců 1,2 litru. Podle Ekonomu Jawa Moto zásadně obmění výrobní program, zhruba do čtyř let zcela ukončí výrobu motocyklů s tradičními dvoudobými motory. Zároveň přestane v Česku montovat veškeré malé motocykly s dováženými motory o objemu pod 600 ccm.

Každopádně pokud to bude pro armádu a policii tendr jako na transportery tak prodaj kus tak za jedna a čtvrt milionu a to už je asi uživí

jinak nevím čemu chcou konkurovat s touhle cenou a to nemluvím o jizdních vlastnostech nic proti inženýrum v jawě ale myslím si že předběhnout japonce itali němce není otázkou jednoho roku ale tak desetilettí a pokud to nebude moto za 100 tisíc tak za čtvrt milionu je tu konkurence obrovská

1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

8.9.2011 v 07:18 | Nahoru | #380
Klemat>
Jo, ty patetický bláboly sem opravdu vymyslel já sám.
A stejně si za tím stojím.

(reakce na) Japonci třeste se

8.9.2011 v 07:26 | Nahoru | #381
xBaryk>
Nic vy zlým
Nemám nic proti Jawě a jejím uživatelům, aly myslím že důvod provozování těchto strojů v současnosti čeština nejlépe vystihuje slovním spojením: "Z nouze cnost"

Naposledy editováno 08.09.2011 07:32:02

1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

8.9.2011 v 07:48 | Nahoru | #382
Já nevím proč nejste trochu hrdý na to co tady vzniká. Je to typická česká vlastnost, půl národa sedí každej večer v hospodě a ndávaj, že jsou švorc ale už si nespočítaj co by měli za ty čtyři piva a krabku cíg co za večer sjedou.... Já jsme třeba hrdej na to co produkuju škodovka, určitě se najde nějakej rozum co napíše, že je to německý auto, ale dokud na něm pracuje tolik českých lidí tak je to pro mě český auto.

Klemat: znouzecnost... bez komentare

Naposledy editováno 08.09.2011 07:48:43

Japonci třeste se

8.9.2011 v 07:50 | Nahoru | #383
Já sám mám japonskou "jebku" a stějně velmi často jezdím na Jawě. A velmi rád. Stejně tak to mají i moji kamarádi. Takže z nouze to opravdu nebude. Ale tohle nepochopí někdo, kdo k tý motorce nemá vztah a nerozebral ji prakticky do posledního šroubku.
Jinak mi ještě nikdo nevysvětlil proč v tý statistice vyrobených vozidel v ČR nefiguruje Blata?? Kolik jich teda dělá?

1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

8.9.2011 v 08:47 | Nahoru | #384
japonskou "jebku" skutečně žasnu nad tim co tu čtu když sem v Japonsku viděl jak dělaj svoje meče s jakou precizností dokážou materiál zpracovávat a vykouzlit fantastické vlastnosti a dělaj to už několik tisíc let je jasný že se s nima nemůžem porovnávat v žádném oboru mají
velmi odlišnou mentalitu a když něco dělaj tak pořádně honda třeba začala některé modely montovat
ve Španělsku v montese a když to rozebírám je vidět že kvalita některých detailů šla dolu
v Japonsku by si to asi nikdo nedovolil i tyto důsledky sebou nese globalizace když se podívám na sportard tak vlastně celá motorka je poskládaná z dovezených dílů motor kola brzdy pérování v javě se vyrábí vlastně jen lešení pro to všechno pár plastů a kabeláž
a ani těch pár věcí nejsou schopni udělat pořádně už jen ty řídítka první věc kterou člověk bere do ruky a musí na to koukat

2 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

8.9.2011 v 08:48 | Nahoru | #385
Nejtek>
Nakousl si tady cosi o kooperaci Jawy s Blatou, pak si to nechal bez komentáře, tak kdyžtak prozraz třeba do pm, ať se mi rozšíří obzory o Blatě..
Klemat>
Já bych z nouze ctnost neřekl, já třeba taky teď sháním japonce, ale to, že ho na zimu zazimuju, a s jawou pojedu kdykoli, v jakýmkoliv počasí, za každé situace - to mi japonec nesplní, jawa je pilný dělník, který nezklame.
A zážitek z jízdy na jawě, mi taky japonec nikdy neplní, myslím...

Naposledy editováno 08.09.2011 08:49:39

(reakce na) Japonci třeste se

8.9.2011 v 08:48 | Nahoru | #386
Sukin>
Současná situace v Jawě naprostej protiklad toho se stalo ve Škodovce. V Boleslavi proběhla naprosto transparentní privatizace formou prodeje akcií přímému serióznímu investorovi s jasným podnikatelským záměrem.Firmu se daří rozvíjet, produkuje konkurenceschopné výrobky a zaměstnává X-tisíc lidí kteří si domů nosí slušnou výplatu a odvádějí z ní daně - O.K.,takhle je to v pořádku.
Jawa se privatizovala "počesku" a podle toho to tam dopadlo. Po tom co stát všechny zahraniční zájemce odpudil, nakonec přes FNM doputovaly akcie pod Charouzova křídla.( mimochodem dluhy po podnikání tohoto člověka bankám sanoval stát částkou cca 8 miliard Kč z našich daní).V první řadě šlo těmto lidem o to nabrat uvěry v maximální částce oproti hodnotě pozemků ,budov a strojního vybavení s vědomím že splácením se nebudou zatěžovat a pak vyvíjet jakousi činnost aby udržovaly banky v naději že by jim ty peníze mohli někdy splatit,občas ukázat nějaký na koleně splácaný produkt svého snažení s tvrením že maximálně do dvou let se rozběhne sériová výroba, vyhledávat možnosti všeliakých dotací, tu na technologie,tu na výzkum, tu na udžení zaměstnanosti a tak to udžovat dokud se najde někdo ochotnej to podporovat(občas se tomu musí jít trochu naproti)
Kdo není pouhým čtenářem PR článků opěvujících jejich produkty a umí si udělat alespoň malinko obrázek o finančním zákulisí fungování takovýchto firem musí mu bejt jasný že tady prostor pro jakoukoliv hrdost opravdu není.
Smutný je že i v těchto firmách se obvykle najde pár "fachmanů" kteří svojí práci dělají se zápalem a nejlépe jak dovedou a myslí to se "svojí" firmou dobře. Management je obvykle má víceméně za "užitečné blbce".

Naposledy editováno 08.09.2011 09:01:38

(reakce na) Japonci třeste se

8.9.2011 v 08:52 | Nahoru | #387

xBaryk píše: Nejtek>
... s jawou pojedu kdykoli, v jakýmkoliv počasí, za každé situace - to mi japonec nesplní, jawa je pilný dělník, který nezklame.
A zážitek z jízdy na jawě, mi taky japonec nikdy neplní, myslím...



Nevidím jediný důvod proč by ti to japonec neměl splnit.
A pravděpodobnost že bez poruchy dojedeš bude vždy mnohem vyšší než u tý Jawy

Japonci třeste se

8.9.2011 v 09:31 | Nahoru | #388
Když mluvím o "jebce", mám na mysli moderní japonskou motorku. O kvalitě o tom žádná. Tady je perfektně vidět, kdo na jawách začínal a komu přirostly k srdci. Ono je zážitek a zážitek. Plynulý tah motoru, kvalitní podvozek a tuhý rám na straně jedné a zvuková kulisa, kuckající motor a vlnící se had pod zadkem na straně druhé. Obojí jsou požitky z jízdy, jen každý preferuje něco jiného. Neříkám, že sem nadšený, když se mi na cestě vysere motorka. Ale když si ji dokážu improvizovaně opravit a dojedu domů, mám pěkné zažitky. To se ti na jebce nestane, tu si neopravíš ani doma.

Japonci třeste se

8.9.2011 v 10:13 | Nahoru | #389
hele viděli ste ty testy kdy třeba afrikatwin kterej objel 3x zeměkouli kolem dokola po 200 000 rozebrali prohlídli to a zjistili že se to může zase složit pač tomu nic neni a to v tý africe bublá konstrukčně 30let starej motor dovede si z vás jawa advokátů představit jet na tom co tady do nebe vychvalujete kolem světa

Japonci třeste se

8.9.2011 v 10:34 | Nahoru | #390
Nedovedem, páč v tej Jawě běhá konstrukčně dvakrát starší motor
My to nevychvalujem, jen k tomu máme vztah...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starý motor Jawa Nezařazené Dajdo84 5 6.4.2021 v 10:48 Dolin
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené FiZzeR 58 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené Johny79 23 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené Bert-Jawatesty 12 1.6.2019 v 12:34 MartinED250
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené chmatak1973 4 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i


TOPlist