Něco za rozumnou cenu (to znamená né 100.000 )
Měřím trochu víc takže na tom taky nechci vypadat jako blb...
Díky moc za rady
Honda CR 125 s TP
Naposledy editováno 02.09.2011 16:42:44
1 reakcí na tento příspěvek JAké moto pro mě ?? silnice/les/polňačky/město...
Marťas47 píše: Cošpak o to, upravit na silnici se dá asi každá motorka, ale kolik to vydrží ?
Vydrží.. všechno je otázkou převodů..... podívej, kladeš na tu motku (ve tvé kubatůře kterou chceš) dost protikladné požadavky...
V podstatě by ti vyhovovalo DR ko od Suzuki v 450ccm.. Pokud ale chceš 125ccm do lesa i na silnici, tak pořiď ještě jedno kolo s rychlou rozetou...
1 reakcí na tento příspěvek JAké moto pro mě ?? silnice/les/polňačky/město...
Kamarád schání motku (19), a tak sem si říkal proč se po něčem nepohlédnout když me to baví :))).
JAké moto pro mě ?? silnice/les/polňačky/město...
představ si, že maximálka lehkého převodu je třeba 100km/h-1
aby jsi tu stovku dostal, musíš vymotat motor do maxima a pak aby jsi to udržel a jel těch 5 kiláků do práce stovkou, musíš to držet v maximalce a tím to bude prostě motoricky pracovat v krajních mezích
jde o to, že změnou převodu "do těžka" dostane např.100 km/h-1 při nižších otáčkách, a tedy nebude muset motor točit do maxima. naopak nevyjede kopec na trojku, ale bude muset řadit za 2. Motka bude línější, motor se na těch 100 km/h-1 méně nadře. Na druhou stranu, bude více trpět spojka atd.. Motorka nebude mít v terenu sílu...
Problém bude že ten chlapík se nespokojí s tím bublat tou 100vkou ale bude tu motorku hnát stejně maximalkou která se zvedne třeba na 115km/h-1
Takže ji nakonec stejně užene
Celkem dobře to umí 450+ EXC, tam se dá najít dobrej kompromis kdy to jede cestovně kilem a zvládá i terén.
Já myslel mít dvoje kola, jedny motard na silnici, druhý drapáky s origo rozetou z výroby..Jinak po tam na vesnici kde bydlí když jsme jeli za nima tak to byla samá zatáčka jak na jednu tak na druhou stranu... trochu kopec ú jen asi 50 metrů převýšení, potom velký esíčko dolů prudce z kopce a seš ve městě . 100vku by mohl udělat na jenom místě, ale není tam moc vidět takže by dost riskoval že ho srazí na druhý straně auto
Ale jinak kdyby se s motkou nejezdilo jako hovado tak by se asi tolik neuhnala Jinak jsem koukal že ty nový KTM (2012) mají 6tikvalt . Ale ty stojej zase 200k
Ale jinak jsem asi zjistil co by ptořeboval. Díky všem
Naposledy editováno 04.09.2011 22:13:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM EXC 1995 plasty KTM EXC 125 | SvatoslavJAWA | 10 | 25.1.2024 v 20:49 helbi |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Stažení kw KTM EXC 125 | Šimča_ | 9 | 27.8.2023 v 21:21 Mr.Dreamer |
12V zás KTM EXC 125 | Vojtech193 | 1 | 25.8.2023 v 19:49 ja1 |