globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Žhaví svody
Prosim vás mam problém...motorka mi po startu asi tak 10-15sec. rozžhaví svody (mam titanoví). Někdo řiká že je to vstřikování a někdo že ventili tak chci vědět jestli s tim máte někdo zkušenost...Motorka normálně chytá chová se "normálně" ale rozžhaví svody...

Žhaví svody

1.9.2011 v 07:33 | Nahoru | #31
To zas bude hlavolam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 07:37 | Nahoru | #32

knedlo píše: ridici jednotka v zavislosti na teplote, pomoci krokoveho motorku pootevre komoru takze benal muze obtekat skrtici klapku (takze pokud nevypina "sytic" tak vetsinou je v riti krokac )
tak asi vysvetlen hodne laicky sytic u strikacky

Busa nemá sitič. Jen ruční plyn, kterým mechanicky otevřeš klapky-stejná funkce, jako kdyby si po startu pootočil plynovou rukojetí. Takže bych se podíval na barvu svíček. A podle toho postupoval dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 07:38 | Nahoru | #33

Durex píše: Busa nemá sitič. Jen ruční plyn, kterým mechanicky otevřeš klapky-stejná funkce, jako kdyby si po startu pootočil plynovou rukojetí. Takže bych se podíval na barvu svíček. A podle toho postupoval dál.



Svíčky sou asi měsíc noví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 07:54 | Nahoru | #34

Buchta píše: Svíčky sou asi měsíc noví...



Ale on se neptal jak jsou starý svíčky, ale ať se podíváš, jak vypadají ....mělo by se dát podle toho určit, jestli je směs moc chudá nebo bohatá ..... Co jsi dělal ještě za zásahy do motorky v poslední době ? ....Nebo to začlo dělat samo od sebe ??? ...nejlíp to tady zatím psal Katana ....začít pátrat, co se dělalo v motorce ...

Naposledy editováno 01.09.2011 07:55:53

(reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 08:20 | Nahoru | #35

Cooker píše: Ale on se neptal jak jsou starý svíčky, ale ať se podíváš, jak vypadají ....mělo by se dát podle toho určit, jestli je směs moc chudá nebo bohatá ..... Co jsi dělal ještě za zásahy do motorky v poslední době ? ....Nebo to začlo dělat samo od sebe ??? ...nejlíp to tady zatím psal Katana ....začít pátrat, co se dělalo v motorce ...



Ted se tam nedělalo vůbec nic...jen sem dolil olej, byly sme v garáži že poslechneme motor zase jednou za čas a kolega koukal na motor a najednou se rozsvítili svody tak sem to vyp a sháněl info...tak já ty svíčky vythnu a uvidim co bude...nejdřív to zkusim eště jednou natočit a uvidí se...jinak já s ní nic nedělam ani neupravuju bojim se na to i "šáhnout" abych si tam něco nezkurvil a stejně se mi něco stane no...

1 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody

1.9.2011 v 08:22 | Nahoru | #36
Hlavně ať to neni vstřikama..

(reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 08:29 | Nahoru | #37

Buchta píše: Hlavně ať to neni vstřikama..



Spíš by mě zajímala otázka, jestli s tím vůbec něco je ...dřív sis toho nevšiml a jezdil tak normálně ...ten titan je tenkej a rozehřeje se fakt rychle a když si vezmeš, co jdou z výfukových kanálů za teploty, tak to žádná extra divočina být nemusí ....nejdřív zkus než budeš něco rozdělávat se radši zkusit informovat u někoho, kdo ty titanový svody má, tak co mu to dělá, případně zkusit se informovat u dovozce (nevím kdo to dělá u nás) a zeptat se jich, třeba budou mít lepší info, jestli je to normální nebo ne ...Origo svody na Buse mám taky žhavý během pár sekund, ne sice tak, aby svítily, ale je tam daleko silnější materiál než ta "titnaová plechovka od Coly" ...

Žhaví svody

1.9.2011 v 08:44 | Nahoru | #38
podle me to ze potme ty svody sviti je bezny... kdby jeden valec nepalil apod bys musel poznat, ze neco nefunguje jak ma...

jinak k tomu sytici, ohledne principu funkce je to opravdu jen "rucni plyn" malinko pootevre klapky.. ale je to i manualni soucast automatickyho sytice kterou busa ma... vstrikovani pri startu dava vetsi davku paliva a nasledne jede diky studenymu motoru na bohatsi smes nez je bezny, k tomu vsemu je tam ale potreba dostat vic vzduchu a jelikoz to nema volnobeznej ventil beznej treba u aut nebo treba u motorek u vstrikovani na bmw tak se musi ten plyn pridat ruco, jinak je motor uchlastanej a potaci se v nizkejch otackach...

novejsi generace tehle suzucich vstrikovani uz maj servem ovladane sekundarni klapky ktere v jedne koncove poloze pomoci takoveho excentru pootevrou hlavni klapku a tim padem si takhle ten plyn pridava jednotka po tu urcitou chvili sama...

proto se u tehle starsich suzucich FI doporucuje startovat s tim "syticem" i teplej motor, protoze bohatsi palivo to dava i pri tom teplym startu, tak aby to chvili nebezelo v tech nizkejch otackach diky ulitymu motoru...

Žhaví svody

1.9.2011 v 08:51 | Nahoru | #39
to mas ficuru misto zapalovace na cigara co je v aute. takova nouzovka nejednou jsme to tak resili

2 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody

1.9.2011 v 09:33 | Nahoru | #40
No to že je to běžný už sem taky slyšel..já to neska vyzkoušim a uvidim...jinak kdyby tam opravdu něco odešlo tak tou tepltou nemohlo by se tam něco odvařit???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 09:35 | Nahoru | #41

Buchta píše: No to že je to běžný už sem taky slyšel..já to neska vyzkoušim a uvidim...jinak kdyby tam opravdu něco odešlo tak tou tepltou nemohlo by se tam něco odvařit???



Já myslím,že by nemělo ... je tam dost velká vzduchová mezera a konstruktéři se žhavýma svodama určitě počítali ...kdyžtak si pro jistutu přidělej za sebe hasičák

Naposledy editováno 01.09.2011 09:36:16

(reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 09:38 | Nahoru | #42

Buchta píše: No to že je to běžný už sem taky slyšel..já to neska vyzkoušim a uvidim...jinak kdyby tam opravdu něco odešlo tak tou tepltou nemohlo by se tam něco odvařit???



no kdyby byla nejaka extremne vysoka teplota spalin tak to ukazuje na chudou smes.. tam by mohlo hrozit podpaleni ventilu, ale to uz by ta chuda smes byla poznat pri jizde motorka by ruzne cukala pri akceleraci sem tam by to i pri te akceleraci strelilo do vyfuku , po pridani plynu by na chvili jakoby umrela a pak prudce vyrazila, jestli motorka jede pocitove ok, tak to nejspis bude proste jen tim zes videl motorku potme...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 09:48 | Nahoru | #43

Cooker píše: Já myslím,že by nemělo ... je tam dost velká vzduchová mezera a konstruktéři se žhavýma svodama určitě počítali ...kdyžtak si pro jistutu přidělej za sebe hasičák



No v nejhoršim to pochčiju..

1 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody

1.9.2011 v 09:48 | Nahoru | #44
Assassine já doufám že máš pravdu..

(reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 09:49 | Nahoru | #45

Buchta píše: No v nejhoršim to pochčiju..



Kýbl s vodou maj na každý benzince

(reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 09:51 | Nahoru | #46

Buchta píše: Assassine já doufám že máš pravdu..



Já myslím, že má ...zkrátka to nejspíš bude ten případ,že co oči nevidí, to srdce nebolí

Žhaví svody

1.9.2011 v 09:55 | Nahoru | #47
Já v to doufam i když ta možnost tu taky je já sem na ní hroznej hypochondr jakmile jednou zabrumlá jinak než se mi zdá tak sem schopnej ji dat hned do servisu na generálku
Já to vyzkoušim a hned se hukáže

1 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody

1.9.2011 v 12:55 | Nahoru | #48
podle me beznej stav.. kamos na exc ma komlet akrap a nez vypne "sytic" (rikejte tomu jak chcete, s obohacovanim smesi u studenyho motoru mam odjakziva spojenej sytic, i kdyby se to jmenovalo kouzelny kurvitko) a nez chytne trochu teplotu, tak svod jde do zluta... pak postupne zase zhasina.. mimo to zavadu tohodle typu poznas na prubehu a na spotrebe... pokud krom teploty svodu prvnich par minut je vse ok, tak bych to neresil...

(reakce na) Žhaví svody

1.9.2011 v 13:47 | Nahoru | #49
kratod> Sytič je sytič. Spousta motorek má sytič. Ale Stará busa sytič jako takovej nemá... Takže on má sytič i bez těch uvozovek

Žhaví svody

1.9.2011 v 21:25 | Nahoru | #50
Tak přátelé..funguje to asi normálně ,ale rozsvítilo se mi FI (kontrolka vstřiků) takže je budu měnit..kdyb set někdo veděl o vstřikách na Hayabusu rok 2000 tak mi dejte vědět jinak děkuju za rady...

Žhaví svody

1.9.2011 v 21:37 | Nahoru | #51
a je to chyba vstřiků? nehlásí to nějaké jiné číslo?

jinak, moje GSXR má titanové svody z výroby a po tmě je lehce vidět, že prosvětlují a když přidám tak na 3 tis, tak svítí dobrých 20 cm jako oranžové zářivky.

podle mě sis toho prostě jen dřív nevšiml.

2 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody

2.9.2011 v 07:25 | Nahoru | #52
i je to možný že sem si toho nevšim to každopádně nevylučuju ,ale ta chyba vstřiků se mi nelíbí...já to zkusim vyměnit a uvidíme...

(reakce na) Žhaví svody

2.9.2011 v 08:03 | Nahoru | #53
Buchta> a jakou konkrétní chybu to hlásí? číslo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody

2.9.2011 v 08:38 | Nahoru | #54

Buchta píše: i je to možný že sem si toho nevšim to každopádně nevylučuju ,ale ta chyba vstřiků se mi nelíbí...já to zkusim vyměnit a uvidíme...



hele nez zacnes neco menit... ta kontrolka FI neni kontrolka vstriku, tzn kdyz vymenis vstriky nejspi zustane svitit... je to kontrolka celeho systemu vstrikovani, kdyz v podsedlaku propojis servisni konektor tak ti na displeji naskoci misto toho FI kod chyby ve formatu "cXX" kde XX je cislo chyby... je potreba kouknout do servisniho manualu a ne si ty funkce tech pristroju vymyslet jak te napadne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody

2.9.2011 v 09:42 | Nahoru | #55

assassin píše: hele nez zacnes neco menit... ta kontrolka FI neni kontrolka vstriku, tzn kdyz vymenis vstriky nejspi zustane svitit... je to kontrolka celeho systemu vstrikovani, kdyz v podsedlaku propojis servisni konektor tak ti na displeji naskoci misto toho FI kod chyby ve formatu "cXX" kde XX je cislo chyby... je potreba kouknout do servisniho manualu a ne si ty funkce tech pristroju vymyslet jak te napadne..



Přesně tak ...a nakonec to bude stejně nějaká úžasná chujovina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody

2.9.2011 v 10:30 | Nahoru | #56

Cooker píše: Přesně tak ...a nakonec to bude stejně nějaká úžasná chujovina


odpojená přívěra

(reakce na) Žhaví svody

2.9.2011 v 10:38 | Nahoru | #57

kratod píše: odpojená přívěra



Nebo zatuhlá

Žhaví svody

2.9.2011 v 12:58 | Nahoru | #58
No...tak já se na to znova mrknu vo vejkendu...uvidim manuál mam...

2 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody

2.9.2011 v 13:00 | Nahoru | #59
Nejhorší na tom je že sem dřevák a vim vo tom úplný hovno...

(reakce na) Žhaví svody

2.9.2011 v 13:05 | Nahoru | #60

Buchta píše: Nejhorší na tom je že sem dřevák a vim vo tom úplný hovno...



a tak...stane se
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist