1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody
knedlo píše: ridici jednotka v zavislosti na teplote, pomoci krokoveho motorku pootevre komoru takze benal muze obtekat skrtici klapku (takze pokud nevypina "sytic" tak vetsinou je v riti krokac )
tak asi vysvetlen hodne laicky sytic u strikacky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody
Durex píše: Busa nemá sitič. Jen ruční plyn, kterým mechanicky otevřeš klapky-stejná funkce, jako kdyby si po startu pootočil plynovou rukojetí. Takže bych se podíval na barvu svíček. A podle toho postupoval dál.
Svíčky sou asi měsíc noví...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody
Buchta píše: Svíčky sou asi měsíc noví...
Ale on se neptal jak jsou starý svíčky, ale ať se podíváš, jak vypadají ....mělo by se dát podle toho určit, jestli je směs moc chudá nebo bohatá ..... Co jsi dělal ještě za zásahy do motorky v poslední době ? ....Nebo to začlo dělat samo od sebe ??? ...nejlíp to tady zatím psal Katana ....začít pátrat, co se dělalo v motorce ...
Naposledy editováno 01.09.2011 07:55:53
Cooker píše: Ale on se neptal jak jsou starý svíčky, ale ať se podíváš, jak vypadají ....mělo by se dát podle toho určit, jestli je směs moc chudá nebo bohatá ..... Co jsi dělal ještě za zásahy do motorky v poslední době ? ....Nebo to začlo dělat samo od sebe ??? ...nejlíp to tady zatím psal Katana ....začít pátrat, co se dělalo v motorce ...
Ted se tam nedělalo vůbec nic...jen sem dolil olej, byly sme v garáži že poslechneme motor zase jednou za čas a kolega koukal na motor a najednou se rozsvítili svody tak sem to vyp a sháněl info...tak já ty svíčky vythnu a uvidim co bude...nejdřív to zkusim eště jednou natočit a uvidí se...jinak já s ní nic nedělam ani neupravuju bojim se na to i "šáhnout" abych si tam něco nezkurvil a stejně se mi něco stane no...
1 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody
Buchta píše: Hlavně ať to neni vstřikama..
Spíš by mě zajímala otázka, jestli s tím vůbec něco je ...dřív sis toho nevšiml a jezdil tak normálně ...ten titan je tenkej a rozehřeje se fakt rychle a když si vezmeš, co jdou z výfukových kanálů za teploty, tak to žádná extra divočina být nemusí ....nejdřív zkus než budeš něco rozdělávat se radši zkusit informovat u někoho, kdo ty titanový svody má, tak co mu to dělá, případně zkusit se informovat u dovozce (nevím kdo to dělá u nás) a zeptat se jich, třeba budou mít lepší info, jestli je to normální nebo ne ...Origo svody na Buse mám taky žhavý během pár sekund, ne sice tak, aby svítily, ale je tam daleko silnější materiál než ta "titnaová plechovka od Coly" ...
jinak k tomu sytici, ohledne principu funkce je to opravdu jen "rucni plyn" malinko pootevre klapky.. ale je to i manualni soucast automatickyho sytice kterou busa ma... vstrikovani pri startu dava vetsi davku paliva a nasledne jede diky studenymu motoru na bohatsi smes nez je bezny, k tomu vsemu je tam ale potreba dostat vic vzduchu a jelikoz to nema volnobeznej ventil beznej treba u aut nebo treba u motorek u vstrikovani na bmw tak se musi ten plyn pridat ruco, jinak je motor uchlastanej a potaci se v nizkejch otackach...
novejsi generace tehle suzucich vstrikovani uz maj servem ovladane sekundarni klapky ktere v jedne koncove poloze pomoci takoveho excentru pootevrou hlavni klapku a tim padem si takhle ten plyn pridava jednotka po tu urcitou chvili sama...
proto se u tehle starsich suzucich FI doporucuje startovat s tim "syticem" i teplej motor, protoze bohatsi palivo to dava i pri tom teplym startu, tak aby to chvili nebezelo v tech nizkejch otackach diky ulitymu motoru...
2 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody
Buchta píše: No to že je to běžný už sem taky slyšel..já to neska vyzkoušim a uvidim...jinak kdyby tam opravdu něco odešlo tak tou tepltou nemohlo by se tam něco odvařit???
Já myslím,že by nemělo ... je tam dost velká vzduchová mezera a konstruktéři se žhavýma svodama určitě počítali ...kdyžtak si pro jistutu přidělej za sebe hasičák
Naposledy editováno 01.09.2011 09:36:16
Buchta píše: No to že je to běžný už sem taky slyšel..já to neska vyzkoušim a uvidim...jinak kdyby tam opravdu něco odešlo tak tou tepltou nemohlo by se tam něco odvařit???
no kdyby byla nejaka extremne vysoka teplota spalin tak to ukazuje na chudou smes.. tam by mohlo hrozit podpaleni ventilu, ale to uz by ta chuda smes byla poznat pri jizde motorka by ruzne cukala pri akceleraci sem tam by to i pri te akceleraci strelilo do vyfuku , po pridani plynu by na chvili jakoby umrela a pak prudce vyrazila, jestli motorka jede pocitove ok, tak to nejspis bude proste jen tim zes videl motorku potme...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody
Cooker píše: Já myslím,že by nemělo ... je tam dost velká vzduchová mezera a konstruktéři se žhavýma svodama určitě počítali ...kdyžtak si pro jistutu přidělej za sebe hasičák
No v nejhoršim to pochčiju..
1 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody
1 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody
2 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody
Buchta píše: i je to možný že sem si toho nevšim to každopádně nevylučuju ,ale ta chyba vstřiků se mi nelíbí...já to zkusim vyměnit a uvidíme...
hele nez zacnes neco menit... ta kontrolka FI neni kontrolka vstriku, tzn kdyz vymenis vstriky nejspi zustane svitit... je to kontrolka celeho systemu vstrikovani, kdyz v podsedlaku propojis servisni konektor tak ti na displeji naskoci misto toho FI kod chyby ve formatu "cXX" kde XX je cislo chyby... je potreba kouknout do servisniho manualu a ne si ty funkce tech pristroju vymyslet jak te napadne..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody
assassin píše: hele nez zacnes neco menit... ta kontrolka FI neni kontrolka vstriku, tzn kdyz vymenis vstriky nejspi zustane svitit... je to kontrolka celeho systemu vstrikovani, kdyz v podsedlaku propojis servisni konektor tak ti na displeji naskoci misto toho FI kod chyby ve formatu "cXX" kde XX je cislo chyby... je potreba kouknout do servisniho manualu a ne si ty funkce tech pristroju vymyslet jak te napadne..
Přesně tak ...a nakonec to bude stejně nějaká úžasná chujovina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žhaví svody
Cooker píše: Přesně tak ...a nakonec to bude stejně nějaká úžasná chujovina
odpojená přívěra
2 reakcí na tento příspěvek Žhaví svody
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |