paolo_novy Přidat reklamu

Téma: majitelé Monstra 900 prosím sem
18.6.2010 v 10:47
Zdar bando, uvažuju o koupi Monstera 900 98-99. Vím, že italské motorky neprovází valná pověst, ale myslím si, že jsou to jenom pověry zarytých rejžáků. Tak se chci zeptat, jaká je to motorka, jaké má mouchy a na co si dávat při koupi bacha...
Uctivá poklona...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

1.8.2011 v 16:43 | Nahoru | #31
DMC.motobiker> U devítky je rozdíl mezi darkem a klasikou jen v laku. Žádná jiná změna tam pokud vím není.

1 reakcí na tento příspěvek majitelé Monstra 900 prosím sem

16.8.2011 v 08:17 | Nahoru | #32
Ahoj, mám 900 dark rv 2002 a jsem s ním spokejenej jak želva. Jediný rozdíl je u tohoto modelu tuším jen přední vidle. A co se týče toho jestli jít do 97-99 nebo něčeho novějšího je jen o tom kolik máš peněz a designu, jelikož u těch novějších je jinak řešený zadní pružení(není tam ta hrazda nebo co to je) a budíky(tuším od 2000). Rozhodně ale řeči typu jako italská motorka je pořád jen v servisu a nestojí za to, jsou hloupé a kdo na něčem takovém nejel tak vůbec neví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

27.8.2011 v 12:46 | Nahoru | #33
regis24> Dark je zakladni, nejlevnejsi verze, s matnym cernym lakem. Pak je standartni verze a modely s oznacenim S jsou s plnou vybavou, nastavitelnej podvozek, hlinikova kyvka oproti ocelovy, carbon, atd.

1 reakcí na tento příspěvek majitelé Monstra 900 prosím sem

27.8.2011 v 21:32 | Nahoru | #34
Před pěti roky jsem se rozhodoval mezi Ročníkem 99 a 00 , nakonec jsem vzal 99-poslední ročník s karburátory kvůli seřiditelnýmu podvozku. Dneska bych asi šel do stříkačky a ten podvozek bych si vyměnil za seřiditelný .
Jinak je potřeba se dívat spíš na stav , motorově je to na litrovej objem málo výkoný , takže motor natočí hromady kilometrů bez problémů - osobně mám přes šedesát tisíc , motor jsem měl rozdělaný na kontrolu a je v bezvadném stavu .
Mám asi 187 cm a 120 kg "suché váhy" s kombinézou bych to odhadl tak na 130 . Pokud je někdo takhle prostorově a hmotnostně disponovaný , bude mít dva problémy
1) když mám špičky na stupačkách trpí kolena , mám hodně zalomené nohy
2) i když přitvrdím podvozek na max. tak tahám výfuky co chvíli po zemi a tím si zadělávám na highsider . Opřu se o výfuk a nadzvedne se zadní kolo .
Taky se musíš smířit s tím , že maximálka je někde u 200 , takže na rovince ti ujede každá šestka . Jinak je to dobrej stroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

28.8.2011 v 17:06 | Nahoru | #35

vainarj píše: regis24> Dark je zakladni, nejlevnejsi verze, s matnym cernym lakem. Pak je standartni verze a modely s oznacenim S jsou s plnou vybavou, nastavitelnej podvozek, hlinikova kyvka oproti ocelovy, carbon, atd.


a v čem se, prosim tě, liší dark a červenáček?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

28.8.2011 v 17:09 | Nahoru | #36
jasp> jenom doplním - u stříkačky je maximálka někde za 220, ale je to takovej hukot, že víc jak dvakrát se ti to nebude chtít zkoušet

jináč já sem o 7 cm menší a o 30 kilo lehčí a ty laufy tahám po zemi taky - tam je to s nima blbě vymyšlený už od začátku. A nebo Taliáni nečekali, že to bude někdo takhle klopit

1 reakcí na tento příspěvek majitelé Monstra 900 prosím sem

28.8.2011 v 17:14 | Nahoru | #37
klucí nebojte se, u Sportky mám taky odřený výfky

U Monsterů je to normální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

28.8.2011 v 17:23 | Nahoru | #38
VlastíkPlamínek> takže tutti frutti spaghetti měli v plánu vyhladit všechny majitele Monsterů? nebo sem jim do uložení vejfuků tlačil nějakej japonec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

28.8.2011 v 17:32 | Nahoru | #39

selkie píše: VlastíkPlamínek> takže tutti frutti spaghetti měli v plánu vyhladit všechny majitele Monsterů? nebo sem jim do uložení vejfuků tlačil nějakej japonec



zřejmě

ještěže se to dá vždycky zvednout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

28.8.2011 v 18:22 | Nahoru | #40

selkie píše: jasp> jenom doplním - u stříkačky je maximálka někde za 220, ale je to takovej hukot, že víc jak dvakrát se ti to nebude chtít zkoušet

jináč já sem o 7 cm menší a o 30 kilo lehčí a ty laufy tahám po zemi taky - tam je to s nima blbě vymyšlený už od začátku. A nebo Taliáni nečekali, že to bude někdo takhle klopit


K těm kilům patří taky veliký aerodynamický odpor a i litrový monster se mnou nejede víc jak 210
edit: vypadlo mi písmenko

Naposledy editováno 28.08.2011 18:25:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

28.8.2011 v 18:24 | Nahoru | #41

VlastíkPlamínek píše: zřejmě

ještěže se to dá vždycky zvednout


Taky jsem dal výfuky pod sedlo , těď mi mizí boty a stupačky.Chtělo by to tvrdší péra .

(reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

29.8.2011 v 10:39 | Nahoru | #42

VlastíkPlamínek píše: zřejmě

ještěže se to dá vždycky zvednout


jo, to momentálně řešim taky, resp. už je to teoreticky vyřešený...teď jenom sehnat vejfuky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

29.8.2011 v 10:41 | Nahoru | #43

jasp píše: Taky jsem dal výfuky pod sedlo , těď mi mizí boty a stupačky.Chtělo by to tvrdší péra .

mi se to pod sedlem právě moc nelíbí, protože pak je vidět ta hnusná kyvka

(reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

29.8.2011 v 10:41 | Nahoru | #44

jasp píše: K těm kilům patří taky veliký aerodynamický odpor a i litrový monster se mnou nejede víc jak 210
edit: vypadlo mi písmenko


ale jako teda chtěl bych tě na tom vidět

(reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

29.8.2011 v 13:45 | Nahoru | #45
selkie> Kyvku jsem dal do černé barvy, výfuky nahoru - nevypadá to špatně . Jinak není to zas tak hrozný, akorát se mi někdy v práci pošklebujou že jsem rozsedl angličáka

(reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

2.9.2011 v 03:30 | Nahoru | #46
selkie> Jak jsem psal, Dark je pouze v matne cernem provedeni a nema krovku. U vsech ostatnich verzi uz se plati za lak.

(reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

2.9.2011 v 03:59 | Nahoru | #47
kadll> Od roku 2000 se pouziva strikacka a pozmenila se oproti karburatorovy verzi nadrz, vzhled olej.chladice, barva vika motoru a budiky, kde seriove pribyl otackomer. V roce 2002 se zacal pouzivat novy, silnejsi ram, zmizela ta podkova, kterou se nastavuje vyska podvozku, opet jiny vzhled olej.chadice, barva motoru se vratila zpet jako byla pred rokem 2000, zmenily se budiky, prisel imobilizer a codecard... To jsou ve strucnosti jen opticke zmeny. Jinak vidlice standartniho Monsteru je totozna s verzi Dark.

(reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

9.11.2011 v 14:09 | Nahoru | #48

Michal #5 píše: DMC.motobiker> U devítky je rozdíl mezi darkem a klasikou jen v laku. Žádná jiná změna tam pokud vím není.



Myslím, že rozdíl u normální verze a verze Dark/City je ve výkonu, kdy Dark/City má 49 kW a zvýšený točivý moment. To se týká motorů s karburátory.

1 reakcí na tento příspěvek majitelé Monstra 900 prosím sem

21.1.2012 v 21:50 | Nahoru | #49
Tak se porad nemuzu rozhodnout...Vyber jsem zuzil na 3 stroje - Monster 900,SV 650 a ER-6. V takovem poradi jak jsem to napsal.
M900 bych bral karbec (hlavne kvuli cene), SVcko a ER6ku strikacku. Erko uz je na me trochu moc metrosexualni, ale s kulatym svetlem by vypadalo dobre. Chci se zeptat na zkusenost majitelu M900 na veci celkem bezne. Treba kdyz prijdu rano k moto (jezdim na dvoukolce do prace cca od brezna do rijna) jak dlouho trva nez se motor aspon trochu ohreje? Ted mam vodnika 500cm a tam je to v poho, nez se dooblecu, nasadim helmu atd. tak je motor pripraveny vyrazit. Jasne ze nema 90st.C, ale naskoci dve carky na teplomeru. Jaky to je u vzduchace kdyz je treba venku 5stC?

(reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

22.1.2012 v 00:19 | Nahoru | #50
regis24> Já bych teda bral z výše jmenovaných bez váhání jedině toho Monstera 900! Má to super podvozek, Bremba tuším stejný jak 916, je to lehoučký, dostatečně silný, ovladatelný, spolehlivý, charismatický, krásný, jediněčný, zábavný, dunivý a tak dále a tak dále - no co víc od mašiny chtít? Akorát jestli najezdíš víc jak 10 tisíc za rok, tak musíš vzít v úvahu i suchou spojku, servis a ostatní spotřebák, kterej na tom ubejvá docela rychle... Jinak já osobně mašiny moc nezahřívám, spíš to jen nastartuju, počkám pár vteřin - v létě nic, v teplotách kolem nuly až 30 vteřin - mezi tím si oblíknu přilbu a rukavice, sednu na to a jedu mírnějším tempem ven z města a pak už neustále full-gas , ale to je šestka, ta nejede... Jo a můj Monster v sezoně chytá na první převalení bez ohledu na teplotu, po zimě to trvá trochu delší dobu ho zas oživit - i když letos v poho - asi ta nová baterka! S teplotou mi příjdou vzducháče o moc lepší, 916 se zahřívá trochu déle a naopak v létě ve městě se okamžitě začíná vařit , Monster je proti tomu na provoz lepší bych řekl...

majitelé Monstra 900 prosím sem

22.1.2012 v 09:19 | Nahoru | #51
Dik za info. No ja najezdim kolem 7000km (za sezonu) jen dojizdenim do prace. Takze tech 10 tisic km muze padnout...No ale co se da delat - kdyz bych to nejezdil na moto, tak to najezdim autem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist