globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: led ventilky
 
29.8.2011 v 00:17
ahopj chci se zeptat jestli nekdo mate zkusenosti se sviticima led ventilkama... ja si je dneska koupil jeden za 300kč a ste nefachaj... pritom to vypada primitivne je v baleni 3 baterky placaty ktery tam jen das zasroubujes a das na ventilek... a pry se rozvitej pri jizde kdyz se bude tocit kolo...ale at jedu 10 nebo 70 nesvitej a jnesvitej...tak se chci zeptat jestli nevite co a jak diky za radu :)..
Předchozí
1 2
Následující

led ventilky

29.8.2011 v 02:02 | Nahoru | #1
Zkušenost nemám, za 100Kč bych ti poradil ať si je koupíš třeba tady a ještě by ti 121 zbylo - to na okraj.

Ohledně nefunkčnosti :

1. napájení pro LED nesmíš přepólovat - zkontroluj polaritu baterek, zda jsi je nevložil opačně.
2. v některých zařízeních bývá izolace(většinou plast pásek) - pokud je , tak vyndat
3. baterky mohou být již po smrti
4. ventilky jsou v háji - rekalmace u prodejce

led ventilky

29.8.2011 v 06:59 | Nahoru | #2
Rozsvítí se nad 160 km/h

led ventilky

29.8.2011 v 07:46 | Nahoru | #3
Některé se rozsvítí až při snížené viditelnosti. Počkej tedy na večer

1 reakcí na tento příspěvek led ventilky

29.8.2011 v 09:45 | Nahoru | #4
a doufám že sis nechal taky převyvážit kolo. Tyhle ventilky mají o dost jinou váhu než normální. Speciálně u tvých kol s muší váhou to bude znát. Riskuješ oskákání gumy a vymlácení ložisek kol

PS: doufám že svítěj alespoň hustokrutě modře

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 09:50 | Nahoru | #5

Begy píše: a doufám že sis nechal taky převyvážit kolo. Tyhle ventilky mají o dost jinou váhu než normální. Speciálně u tvých kol s muší váhou to bude znát. Riskuješ oskákání gumy a vymlácení ložisek kol

PS: doufám že svítěj alespoň hustokrutě modře



hele a co treba retez na zadnim kole? je docela tezkej.. skoro bych rek ze tezsi nez ventilek a na rozete se ho spolecne s kolem otaci jen cca pulka opasani (ze strany smerem k moto retez na rozete neni) jak je mozne ze tenhle nevyvazek neoskace gumu a neodrovna loziska?

led ventilky

29.8.2011 v 10:10 | Nahoru | #6
....a to jsem se bál, jesti nejsem příliš drsnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 10:15 | Nahoru | #7
assassin> řetěz je úplně jiná vztažná soustava, řekl bych

1 reakcí na tento příspěvek led ventilky

29.8.2011 v 10:19 | Nahoru | #8
a nebojíš se s tím svítícím ventilkem jezdit ? prej to přidá tolik výkonu že by se měla zvedat na zadní jenom plynem ... já bych se asi trochu právě bál tyjo

(reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 10:22 | Nahoru | #9

FiZzeR píše: assassin> řetěz je úplně jiná vztažná soustava, řekl bych



vztazny soustavy nejsou nijak jednoznacne definovany, ty si muzu urcit jak chci ...

led ventilky

29.8.2011 v 10:23 | Nahoru | #10
Tak tak, některý svítí až večer - ve dne je to stejně naprd
Hlavně pozor na ventilky, pokud vím tak už tu někdo psal (v jiném vlákně), že mu to ventilek utrhlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 10:32 | Nahoru | #11
assassin> teda řekl bych že řetěz fakt nevývažek není, sice je tam půlka na kole jak říkáš, ale vzhledem k točícímu se kolu je jakoby statickej, pořád na stejnym místě.

(reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 10:35 | Nahoru | #12

kleiny píše: a nebojíš se s tím svítícím ventilkem jezdit ? prej to přidá tolik výkonu že by se měla zvedat na zadní jenom plynem ... já bych se asi trochu právě bál tyjo



No a právě proto jsou ventilky dva - aby se výkon rovnoměrně rozložil na obě kola....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 10:41 | Nahoru | #13

Stev píše: assassin> teda řekl bych že řetěz fakt nevývažek není, sice je tam půlka na kole jak říkáš, ale vzhledem k točícímu se kolu je jakoby statickej, pořád na stejnym místě.



Si taky myslim že kvuli řetězu se musi ohnout osička zadního kola a pokud neni pořádně dotažená alespoň metrovým syčovým nástavce, může se i rozšklebit kyvka - a to už nikd nedá dohromady.... jako případné ideální řešení tohoto nešvaru vidím ocelový svorník cca 10cm od osy zadního kola keterým se kyvka pojistí. Pokud by překáželo kolo, stačí s ním trochu pootočit (jsou v něm takové díry, jimiž se dás vorník provléknout. Samozřejmě pak opět utahnout za použití alepoň metrového nástavce.

(reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 10:44 | Nahoru | #14
FishX3> a posichrovat Závitovým Lepidlem Domácích Kutilů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 10:52 | Nahoru | #15
FishX3> podle mě je lepší řešení omotat řetěz kolem celý rozety, pak by to mohlo zkousnout i ten ventilek, ale zase jestli tam má vybitý baterky tak to bude o něco lehčí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 11:04 | Nahoru | #16

assassin píše: hele a co treba retez na zadnim kole? je docela tezkej.. skoro bych rek ze tezsi nez ventilek a na rozete se ho spolecne s kolem otaci jen cca pulka opasani (ze strany smerem k moto retez na rozete neni) jak je mozne ze tenhle nevyvazek neoskace gumu a neodrovna loziska?



ach jo... já to psal jako srandu

led ventilky

29.8.2011 v 11:11 | Nahoru | #17
já se pouze ptal jestli nevíte proč nesvítej jestli s nima mate zkusenost, mm-art-airbrush s tou rychlostí 160km/h si to myslel vážně nebo ne? FishX3 za tvuj nazor diky :)

led ventilky

29.8.2011 v 11:25 | Nahoru | #18
Nevědomost hříchu nečiní. Ach ty prostoto!!!

(reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 11:43 | Nahoru | #19

Begy píše: ach jo... já to psal jako srandu



Hele nedělej tu v tom bordel, jeden pak neví kterej z těch všech průserů dřív řešit.

Fizzer - dík, jsem myslel že je to samozřejmost - teď mne napadá, že možná klučina tenhle kurvaychlofixační gel zapoměl dát pod svítící ventilky - to by byl prů...

Takže postup je následující:
1. sundat starou čepičku a pokud je ventilek delší, než 38.31458mm , zastříhnout ho na správnou délku.
2. očistit ocelovým kartáčem závit ventilku a raději i okolí na kole včetně pneu (když sundáš trochu laku z kola, tak to nevadí - vlivem odstředivých sil a teplotní roztažnosti se oděrky brzy zacelí)
3. náležitě odmastit benzinem ventilek, kolo a řetěz - čím agresivnější odmastovač , tím samozřejmě lépe
4. celý ventilek natřít fixátorem (je to potřeba pořádně rozetřít, nejlepší je, když se aplikace fixátoru provádí na oba ventilky současně - pak se nestane že při tom motorka díky nevyvážení spadne ze stojánku - dal bych pár větších kapek na každý ventilek, roztáhnul ruce a současně ukazováčkem+palcem každé ruky fixátor rozetřel. Ihned po rozetření je třeba uchopit obě svítící čepičky a našroubobvat je na takto připravené ventilky. Celek pak dotahneme sikovými kleštěmi - o správném utažení čepičky nám dá vědět ventilek, jež se protočí v kole o 180-270 stupňů.

no a je to hotovo, ted to musí svítit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 11:52 | Nahoru | #20

Stev píše: FishX3> podle mě je lepší řešení omotat řetěz kolem celý rozety, pak by to mohlo zkousnout i ten ventilek, ale zase jestli tam má vybitý baterky tak to bude o něco lehčí.



to je sice správný názor, ale znamenalo by o řetěz něčím nastavit (mohlo by se to domáknout a dám tam kus gumy, pak by se nemusel člověk zabývat věčným dopínáním řetězu) a nebo by se muselo kolo posunout blíž motoru (případně motor blíž kolu/. Další možnost je vyměnit zadní rozetu - pro tenhle model bych volil rozetku s 3-5 zuby. Kdybychom něchěli utrácet za novou rozetu, stačí z té staré zbylé zuby vylámat.

pro ty z vás co to neznáte, tímto způsobem se mění na supersportech převodový poměr bez demontáže rozety - pašák zastaví v depu, mechnik mu urazí dva zuby a dělá to tak dlouho než docílí ideálního převodového poměru pro tu konkrétní trať

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 11:57 | Nahoru | #21
FishX3> a kdyby náhodou zjistil, že to přepísk a je to moc do pomala, tak opět nastupuje Mr. Vteřiňák

(reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 12:04 | Nahoru | #22

FiZzeR píše: FishX3> a kdyby náhodou zjistil, že to přepísk a je to moc do pomala, tak opět nastupuje Mr. Vteřiňák

ano samozřejmě že lze zuby dát zpět - právě proto se lámoua neodbrušují. Kdyby se ale přeci stalo, že se zub zatoulá, dá se to pořešit ulomením zubu na pastorku. Obecně se doporučuje jako ideální poměr 2:4 zuby, ale nejhustější jezdci testovali 4:2 (tj 4 zuby na pastorku a dva na rozetě). Problem je že čím méně zubů, tím menší stráty a tak se tyhle stroje díky obrovským výkonům a krouťáku na zadním kole nedaly kočírovat ..... no a tak vznikl BackFlip.

Naposledy editováno 29.08.2011 12:05:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 12:05 | Nahoru | #23
FishX3> je vhodné dodat že souběžně s odlamováním zůbů na rozetě se mění i ventilek s příslušnou velikostí diody, tak aby to bylo stále vyvážené. Nechci mít někoho na svědomí.

(reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 12:07 | Nahoru | #24

Stev píše: FishX3> je vhodné dodat že souběžně s odlamováním zůbů na rozetě se mění i ventilek s příslušnou velikostí diody, tak aby to bylo stále vyvážené. Nechci mít někoho na svědomí.



to považuji za samozřejmost stejně jako regulaci teploty gumy, zmenou barvy led - čím teplejší odstín,tím teplejší guma. D.rozhodně nedoporučuje užívat červenou jinde než na okruhu!!!

led ventilky

29.8.2011 v 14:09 | Nahoru | #25
Já si myslým, že s tou nevývahou to nebude zas tak horký. Když by to moc házelo, tak se doporučuje odebrat jeden šroub z uchycení brzdového kotouče. Takto se postrupuje tak dlouho, dokud to nepřestane házet. V případě úplného odšrobouvání se kotouč sundává a to má velice pozitivní vliv na setrvačné hmoty. Takže se nemusí kupovat speciální lehké ráfky. Pouze stačí demontovat brzdy. To má ještě vedlejší pozitivní přínos a to v nájezdovbé rychlosti. Neboť nejsou li na motorce brzdy, tak nemohu zpomalovat jako ostatní a tudíš pojedu v zatáčkách rychleji než ostatní

Naposledy editováno 29.08.2011 14:10:38

led ventilky

29.8.2011 v 15:06 | Nahoru | #26
FishX3> díky za připomenutí že budou dva, uplně jsem na to zapomenul, ale ted se nabízí otázka , zvládnou takový výkon vůbec přenést pneumatiky na asfalt ... bál bych se to nastartovat, natož na tom někam jet

1 reakcí na tento příspěvek led ventilky

29.8.2011 v 15:55 | Nahoru | #27
jájájájá já chci taky blik blik ventilky...jájájájá já chci taky dolů kotouče ať jsem hustokrutý hektolitr

psst a nevíte kde se dají sehnat ružové tanga přes mojí značku???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 16:09 | Nahoru | #28

HornisGSX píše: psst a nevíte kde se dají sehnat ružové tanga přes mojí značku???



až je donosim, tak ti je pošlu. Stačí dát jakoukoli adresu - i mailovou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) led ventilky

29.8.2011 v 16:36 | Nahoru | #29

FishX3 píše: až je donosim, tak ti je pošlu. Stačí dát jakoukoli adresu - i mailovou



oka beru ale neper je jóó

1 reakcí na tento příspěvek led ventilky

29.8.2011 v 17:39 | Nahoru | #30
Tak za 1. nechápu jak jsi za to mohl dát 300 za jeden já platil za jeden cca 35Kč
za 2. se podívej jestli tam máš dobře daný baterky
za 3. se ti rozsvítí až za tmy mají v sobě nějakej snímač světla
za 4. na rychlosti nezáleží stačí když kopneš do kola reaguje to i na otřesy (na zkoušku si s něma zatřep v ruce)

a ještě jsem zapoměl napsat na tom ventilku je malej šroubek na zajištění aby ti ho někdo neukradl tak ho nezapomeň pořádně dotáhnout a ten imbusáček zahoď a až někam pojedeš a všimneš si že máš ujitý kolo tak se posereš z toho že nebudeš vědět jak ten ventilek sundat (vlastní zkušenost)

Naposledy editováno 29.08.2011 17:48:29
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist