paolo_novy Přidat reklamu

Téma: cestovně-silniční sport, kterou?
Zdravím,
mám dotaz na tělo:
Přemýšlím na příští rok o nějaké té motorce, vzhledem k tomu, co mě baví a nebaví na silnici, cítím, že ze mě bude asi asfaltomrdal...
Začínám se rozhlížet a koukat po motorce, moje požadavky sou ale asi příliš.
Chci něco sportovního, ale zase tak abych na tom mohl i někam dál někam pár set-tisíc km, a neupadl mi zadek, to bych nebyl moc rád...
Tak nevím, koukal sem po gsx 650 F, pěkná, ale vzhledem k tomu, že se výběr pohybuje někde mezi 50 tisíci, tak nereálné...
Líbí se mi taky CBF 600 N, ale zase naháč na okruh?
Ale výkonu u obouch taky málo, na okruh samozřejmě...
joo, nějaký ty triumphy /daytona,sprint/ pěkný motorky, ale cena...
Jak už sem řekl, motorku chci na sportovní jízdu, ale také se na ní budu chtít přepravit z bodu A do bodu B, a také chci na OKRUH...
toš, to by s naháčem ale šlo ale nedobře...
Předem říkám, že jde pouze o vytříbení modelů, spousty z nich neznám, proto se ptám.
Takže, souhrn, moto kolem 50k, na sportovní jízdu, jízdu na okruhu, ale zase abych někam dojel s celou prdelí.
Snad to poslouží i jiným, díky za rady.
Bylo by to al pokud možno s 25 kw, něco naježďíno do té doby mít budu, a než s tím vyjeud na silnic tak pudu na motoškolu...
E: Zapoměl sem dodat, že mám skoro 190 cm, a něco málo přes 100 kg.

Naposledy editováno 30.08.2011 18:19:35
Anketa: Babo raď:
Koupit naháče,a přikoupit něco na okruh
3%
1
Vzít SS, i na tom se dá jezdit.
14%
5
Vzít naháče, i s tím jde okruh.
67%
24
Vzít cestovní SS...
17%
6
Předchozí
1 2
Následující

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 01:46 | Nahoru | #1
bud cbr 600f, vcelku slusnej univerzal, nebo vfr 750/800 pokud spis na cesty, pripadne pokud jakoze nahace, tak kup staryho fazera sestku

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 02:19 | Nahoru | #2
Já původně chtěl Afriku, jenže po tom co sem poznal kam mě to táhne, chci svižnější sportovnější jízdu, hlavně ten okruh... Proto, kdybych chtěl na cestování, volil bych ji.
VFR sedmpade, vypadá zajímavě, ale jako spíš ten cesťák, takže to cebro fko, bude asi jeden z adeptů. Fazer mě taky napadl, ale nějak mě neoslovil, každopádně ať už to bude jakkákoliv , bude to chtít osedlat a odzkoušet, jestli se zamiluju nebo ne . Díky za odpověd.

Naposledy editováno 28.08.2011 02:45:06

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 03:25 | Nahoru | #3
Myslím, že GSX-R600 bude dobrá volba a pár tisíc za dovču na ní budeš schopen ujet.
Pokud tedy budeš hodně jezdit a tělo si na ní v sezoně zvykne.
Jinak na méně sportovní ježdění bych také doporučoval šestkového Fazera.

2 reakcí na tento příspěvek cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 07:01 | Nahoru | #4
Nevím proč tam nemáš šestkovou ninju. Na dnešní poměry jsou starší kousky opravdu sportovně cestovní mašiny. Dá se na tom vcelku v pohodě najet i 500km za den a nic moc ti nebude. Jinak nenapsal jsi cenovej strop, do kterýho se chceš vejít.

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 07:48 | Nahoru | #5
No ja narozdil od jarykgsxr to gsxr pro tebe nedoporucuju.mam 750srad coz uz se da koupit za slusne penize,vykonu ma dost(mam uz 4roky a porad staci)a je naprosto bezporuchova(jeste ani raz se mi nic nevysralo)ale na to cestovani to fakt neni je to tvrde jak svina narozdil od cbr600f a toho fazera ten si myslim bude pro tebe idealni.Jel jsem na nem a je to uplne neco jineho,sice na tom sedis jak na kole narozdil od gsxr ale zato je to ohodne pohodlnejsi,mekci ale da se jet i docela ostre,kamos to mel 600 rv2003 a jezdili jsme myslim vic nez svizne. Ted ma 954 a chce se vratit k fazerovi ale 1000.Ja uz se taky divam po jine ale jen kvuli cestovani,jezdim uz prevazne z moji hezci polovickou a chteli bycho projet francii a jine zeme coz jak rikam moc na tom nejde.Kdyz jsme byli na tyden na vysocine nebo na slovakach tak sme byli tak dobiti ze jsem ji uz aspon mesic nechtel videt

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 08:06 | Nahoru | #6
Hned ze startu bych vyškrtnul naháče. Po trochu delší jízdě (neba chviličku po rychlé jízdě) dáš všechno za kapoty.. Na kapotované jedeš v klidečku do 240 km/h a moc nefouká, nemusíš se krčit. Na naháči se v 150km/h budeš lepit na nádrž a budíky, aby tě to neodfouklo..

Z toho co píšeš bych taky doporučil CBR 600F, ale až model F4, tedy od roku 99. Je oproti předchzím o celých 20kg lehčí a to je sakra znát.

Navíc perfektní spolehlivost i spotřeba.

VFR750/800 sice má výkon, jede pěkně od spodu, ale je to těžké jak prase, an okruh mc ne teda

Kdyb jsi chtěl něco ostřejšího, tak za 55tis jde sehant GSXR 750 K1-K3. Je to už sportovnější, s úplně jiným výkonem, ale to by bylo asi až moc na začátek..

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 09:02 | Nahoru | #7
No promysli jak to bude horke s tim okruhem. Jestli mas na masinu jen 50 000kč. Nevim jak dlouho jsi to setril. Ale ten okruh stoji hodne, kdyz zapocitas i pneu, benzin, desky. Abys nevybiral masinu kvuli tomu ze se hodi na okruh a pak se tam projel jednou do roka.

Naposledy editováno 28.08.2011 09:24:38

1 reakcí na tento příspěvek cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 09:37 | Nahoru | #8
Z toho co jsi tu napsal a co požaduješ od té moto tak bych to viděl jednoznačně na tu CBR600F(RR) nebo Ninju.Měl jsem GSXR1000 a ten podvozek je opravdu tvrdý.ALe třeba šlo taky o nastavené podvozku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 09:53 | Nahoru | #9
honza511> Moje řeč. Jak CBR600f tak starší ninji jsou k cestování víc vhodný než GSXRka, ale dá se na nich i docela zablbnout Mam Ninju a nedám na ní dopustit. Když jedeš dálku a nechceš jí tahat, tak to držíš pod 8 tisíc a přede si jak kotě. Když si chceš pohrát tak to vytočíš nad 9 tisíc a je to jako kdyby jsi toho tygra nakopal do kulí :D a ta mašina letí. Jediný co mi vadí je fakt, že mam metrák a jakmile hodím za sebe drahou a o půlku lehčí polovičku + bagáž, už ztrácí tah v nižším spektru a musíš jí víc točit. Není to nic hroznýho, prostě musíš víc řadit a hnát jí do viších otáček. Já poslední dobou ve dvou jezdím dost a to je vlastně jedinej důvod proč jí dávám pryč.

(reakce na) cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 10:02 | Nahoru | #10
Bart.B24> měl jsem zzr a tam byl motor zx6e který jak říkáš byl beránek i vlk.dá se stím v poho cestovat ale i pěkně si zablbnout.nechci gsxr pomlouvat.měla svoje kouzlo,ale kvůli podvozku byl raději příště sáhl po Hondě nebo tu Kawu.Fazer mě nijak výkonem a posazem neoslovil.To ZZR šlo lépe odpodu atd.Já bych to jako favorita viděl na to CBR nebo Ninju

2 reakcí na tento příspěvek cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 10:08 | Nahoru | #11
Nechci tady z toho dělat bazar, ale já s fazerem mám za sebou dvě dovči - jeden den i 1000km v sedle a naprosto vpohodě...Chystal jsem se s ním i na okruh do brna, ale nevyšel mi už čas. Výkon 70kw je též na začátek víc než dostačující. Kdyžtak zkus kouknout na mého fazera , na ceně bychom se mohli ještě dohodnout. Pokud by si chtěl cestovat, mám k tomu i plotnu se 46l kufrem, cožje supr věc!

(reakce na) cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 10:12 | Nahoru | #12
FK3> jééé tj ten Fazer co mě málem předjel na Sucháči JJ tvůj mazel je super a obzvlášť s tím Ixilem Dnes se nejdem sklouznout?třeba PM at nezasíráme vlákno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 10:17 | Nahoru | #13
FK3> Na velký vzdálenosti +500km to bude asi o něco lepší než ninja, ale když si na tu mašinu lehneš a chceš si zablbnout, tak je ninja vhodnější. Nutno taky přiznat, že 500 km deně bych se taky nebál jet, mam je odzkoušený A jinak si z toho bazar klidně udělej Tak aby jsi nebyl sám Ninja

(reakce na) cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 10:23 | Nahoru | #14
Bart.B24> Jasně, že se dá i na SS cestovat - na dovče se mnou byl i frajer na gsx-r...ale je to krapet na úkor pohodlí;) Tvoje ninja vypadá fajne

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 10:34 | Nahoru | #15
Myslím že GSXR je ještě tvrdší než ninja. Je asi vhodnější na okruh a blbnutí

(reakce na) cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 10:35 | Nahoru | #16

Bart.B24 píše: Nevím proč tam nemáš šestkovou ninju. Na dnešní poměry jsou starší kousky opravdu sportovně cestovní mašiny. Dá se na tom vcelku v pohodě najet i 500km za den a nic moc ti nebude. Jinak nenapsal jsi cenovej strop, do kterýho se chceš vejít.



pod tohle se jednoznačně podepisuju

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 11:40 | Nahoru | #17
ja byt tebou bych sla do hondy cbr 600f,da se s tim slusne pojezdit na dromu a obstojne cestovat

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 12:06 | Nahoru | #18
Já bych koukal bo gsxr 600 01-03 potom kawárna zx6r v tom samém roku jsou to velké motorky a maj pohodlné sedlo a géčko se mi daleko líp vodí do zatáček než nová kawa zx6r 08 nebo jak už bylo řečeno Honda cbr 600 f idealní motorka.

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 16:10 | Nahoru | #19
A co třeba cbr 600 f sport jak je to s pohodlím neví někdo?

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 20:09 | Nahoru | #20
Jak píše vetšina šel bych do cbr 600f (ale jsem zaujaty ).je to univrzál,který zvladne teměř vše.Dá se sní cestovat jezdit kolem komína prostě cebro .Poslouchá na slovo je krotká a odpustí mnoho chyb,to vše do 8t...Jak mile ji začneš držet pod krkem tak jede jak z praku a dokáže i potahat a v zatačkách držet tempo i ze silnejšíma stroji.Do zatáčk pada témeř sama...Ale jak psal Cj volil bych spíš F4 nebo F4i Je lehčí (asi o 10kg),silnější,lepší odpružení a lepší brzdy.A taky dobře přístupny a prostorny misto pod sedlem,U starších jsi musel sundat plasty aby ses dostal pod sedlo .I majitel 98 potvrdí pokud se svez na F4 že je to uplně jine svezení na F4...

cestovně-silniční sport, kterou?

28.8.2011 v 23:59 | Nahoru | #21
Tak ke gixeru:
Je pravda, že tohle moto budu mít na dlouho dobu, nebo delší, a rád bych s tím projel nějaké ty země a hory, kolem komína ČR, alpy, tzn.: švajc,rakousko,francie.. a na tom SS, teda nevím, zatím ho nechám bokem, díky za rady.

Ke kawě, no na tu sem nějak zapoměl, řadil sem ji asi jako přímo sporta.
To mě zaujalo, že se na ní taky dá jezdit celkem pohodlnějc, ale nevím jak s ND, nebude to špatný třeba i se servisem? Případně drahý/dražší?

K fazerovi:
No ještě o tom budu přemýšlet, ale mě ta motorka nějak neoslovila, ač sem na ní neseděl, tak mě nenadchla jako to cbro 6 f. Ale jak říkám, ještě nad tím popřemýšlím.

K naháči a cbru:
Je pravda, že když jedu i na jawě 120-130 tak už olizuju budíky aby mě to neodfouklo..
a kor u rychlostí 150+. Jako do města na kravinky bych ho bral radši, ale nemám na deset motek, takže kapota zůstane kapotou...

To cbro mě zatím oslovilo nejvíc, a zůstává tak jako adept č.1
Ještě sem dostal tip na yzf 6 thundercata, ten je na tom oproti cebru Fku jak?

Každopádně, všem velmi děkuji za rady !

Naposledy editováno 29.08.2011 00:33:24

cestovně-silniční sport, kterou?

29.8.2011 v 07:23 | Nahoru | #22
Pokud chces jezdit na okruh jakoze pravidelne, bez sporta se neobejdes. A pak si vyber nejakeho pratelstejsiho na cestovani. Vsechny ty nahace jsou fajn, ale aby byli alespon trosku pouzitelny na okruh, tak musis vsechno resit, stupacky moc nizko, vejfukem hned skrtas atd ...

A pak mas dve moznosti, Okruhovku + cestaka a nebo se naucit jezdit na sportu i par set kilaku. Jde to

Naposledy editováno 29.08.2011 07:25:12

cestovně-silniční sport, kterou?

29.8.2011 v 09:18 | Nahoru | #23
Tý káwy bych se nebál. Jsou možná nějaký díly dražší než u jinejch, ale na běžnejch spotřebákách neušetříš nikde. NA druhou stranu jsou to v celku držáci a je jich jak much, tak nebude problém sehnat starší díly, nebo dokonce náhradní mašinu, když to víc rozkulíš.

cestovně-silniční sport, kterou?

29.8.2011 v 09:28 | Nahoru | #24
Nahac vs SS - a co treba kompromis polokapota?

cestovně-silniční sport, kterou?

29.8.2011 v 09:58 | Nahoru | #25
a pokud nechces mit jen nejaky cbr jak kdejaka holka tak vyborně na tom je s cenou + vykon thundercat yzf600r...jsme parta kde jezdi cbr f4.gsxr a ninja,vse v 600 a vykonove to jede vse na rychlost stejne,naopak oproti cbr v otackach jede lepe.na cestovani pohodlne,oproti klukum kterym to zere pri svizne jizde 8l ja jel za 6l.oproti cbr je sirsi a neni to jak kolo.cenove okolo 40tis sezenes pekny kus. co se tyce podvozku tak jsem nemel problem a co se tyce brzd tak nej brzy ktery se na sestky davaji-nemaji chybu. Po svezeni na 750 ktera je opravdu cistokrevny ss se asi vratim k sportovnimu cestaku v tvem cenovem rozmezi,takze bud zpatky zase tcat nebo vetsi cbr 1000f je to stejne drahe,ale to cbr 1000f je uz starsi kus(ale na zacatek 100kw nevim a na sport to taky nebude teda jako na okruh).
A abych jen nechvalil tak naopak: nahace nebrat,na cestovani je to na prd(fouka) na okruh uz tuplem. gsxr samoshrejme cestovat se da,ale uz to neni univerzal ale sport.ale cestovat se da taky. Pokud universal tak to cebro nebo thundercata.

edit pismenko

Naposledy editováno 29.08.2011 10:06:16

cestovně-silniční sport, kterou?

29.8.2011 v 10:03 | Nahoru | #26
CBR600F4i, je pohodlná, ale neošizená na podvozku, klidně bych z toho postavil okruhovku.

cestovně-silniční sport, kterou?

30.8.2011 v 09:28 | Nahoru | #27
Rozhodně bych se nebál fazera... mám v garáži jak fazera tak R6 (laminát na okruh) a za sebe můžu říct že SS bych na naše silnice nekupoval....fazer má perfektní podvozek a zvládne hravě cestování ale i hodně ostrou jízdu, když se jedu projet např do Hořic tak sem tam nějakýho ´´šikulu´´ na SS v pohodě vezmeš

Naposledy editováno 30.08.2011 09:31:50

1 reakcí na tento příspěvek cestovně-silniční sport, kterou?

30.8.2011 v 10:18 | Nahoru | #28
Tak jak píše enusim2 - nezmiňoval jsi Yamahu thundercat... Já ji mám a jsem spokojený.Je to teda moje první motorka a mám ji teprve přes rok a učím se,ale je to opravdu univerzál. Ve své době to byl supersport,ale je to taková sportovně cestovní kočka. Posez je vcelku pohodlnej,výkon 100 koní na začátek zbytečný (mě bude stačit asi hodně dlouho). Do nějakých 8000,- otáček taková hodná,potom to začíná být divočejší a kolem 10000 otáček dostaneš kopanec a jede,jak píchlá svině (ti co jezdí silnější mašiny,se teď asi smějí,ale když jsem vloni začínal a po pár stech km poprvé překonal nějakých těch 10000 otáček,tak jsem se toho kopance lekl,jak sviňa,jelikož jsem to nečekal ).

(reakce na) cestovně-silniční sport, kterou?

30.8.2011 v 10:48 | Nahoru | #29

šlosi-cat píše: Tak jak píše enusim2 - nezmiňoval jsi Yamahu thundercat... Já ji mám a jsem spokojený.Je to teda moje první motorka a mám ji teprve přes rok a učím se,ale je to opravdu univerzál. Ve své době to byl supersport,ale je to taková sportovně cestovní kočka. Posez je vcelku pohodlnej,výkon 100 koní na začátek zbytečný (mě bude stačit asi hodně dlouho). Do nějakých 8000,- otáček taková hodná,potom to začíná být divočejší a kolem 10000 otáček dostaneš kopanec a jede,jak píchlá svině (ti co jezdí silnější mašiny,se teď asi smějí,ale když jsem vloni začínal a po pár stech km poprvé překonal nějakých těch 10000 otáček,tak jsem se toho kopance lekl,jak sviňa,jelikož jsem to nečekal ).



mohu jen souhlasit s tímto tvrzením, proto říkám že je potřeba přemýšlet kdy otočíš plynem (mám v podstatě stejný motor). Osobně jsem chvilku jezdil na litru, ale k 600 jsem se vrátil, příjde mi, že je daleko poddajnější v zatáčkách, litr je na zatáčky prostě moc silnej....Jinak pokud chceš kompromis tak hrom kočka je ta správná volba...

cestovně-silniční sport, kterou?

30.8.2011 v 15:04 | Nahoru | #30
hele zní to divně, ale klidně zkus starýho srada, ať už šestku, nebo sedmpade, na cestování fakt pohoda -i batoh si to pochvaluje, pohodlnější než moje bejvalá nahatá kráska
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport Doko 8 15.5.2024 v 10:39 Anti
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak


TOPlist