paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co koupit- V-strom x Bandit?
Jako mladší jsem vždy snil o Banditovi, ovšem tak, jak teď vše okolo toho snu a jeho realizace studii, začíná se mi vzhledem k mé změně myšlení, dané i věkem, váhou (180 cm, 120 kg), nezkušeností s motorkami, pohodovějším životním stylem a využitím a očekáváním od motorky čím dál více líbit Suzuki V-strom. Když nepočítám babety, skůtry apod., tak s velkou motorkou nemám žádnou zkušenost.Byť jsem je vždy obdivoval. Táhne mi na 4O let, mám rodinu a snad už i rozum na to, abych si ji mohl konečně koupit a jezdit s rozumem. Chystám se udělat si řidičák na mašinu a koupit si rozumnou, kompromisní stylovku pro začátečníka. Vzhledem k tomu, že měřím 180cm a vážím cca 120 kg. Kromě vybírání modelu zvažuji, zda u Bandita koupit 650A nebo rovnou 1250A, nebo u V-stromu 650 nebo 1000, aby to se mnou, případně nějakým spolujezdcem jelo. Takže mé rozhodování bude asi mezi těmito dvěma trochu odlišnými variantami - buď Bandit nebo V-Strom. S tím Banditem mám trochu obavu, že na tom budu vypadat jako blbec. V-strom je kus motorky a to se mi líbí. Opravdu se asi momentálně víc kloním k němu. Rád občas šlápnu na plyn, ale zbytečně neriskuji. Ani v autě. Jo, a to mám taky pořádné - resp. velké auto, avšak s rozumným, úsporným motorem. Já sice vážím dost, ale manželka cca 60kg. Navíc myslím, že budu nejčastěji jezdit sám - právě abych vypadnul z baráku Taky nepředpokládám, že bych na motorce brázdil Evropu a tahal tak sebou půl domu věcí. Spíš jednodenní vyjížďky po našich luzích a hájích, nějaký ten srazík... A i V-strom snad umí i svižnější jízdu, ne? A jak velký rozdíl je mezi 650 a litříkem? Zásadní?(i když pokud by byla nová,tak se už dělá jen 650) Rozhodnout se musím sám, to je mi jasné. Poprosil bych však o objektivní názory a zkušenosti se Suzuki V-Stromem. Díky za čas a názor.


Naposledy editováno 17.08.2011 13:54:11

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

20.8.2011 v 18:35 | Nahoru | #61
Meli> mno na tom taky neco bude, nejen najety kilometry neco vypovidaj o motorce, to je fakt.

Co koupit- V-strom x Bandit?

20.8.2011 v 18:37 | Nahoru | #62
Ahoj,mám 6stku bandita..jestli V-strom nebo bandit?nemám až tak zkušeností,ale bandit je spíš trochu víc na zlobení.Strom bude víc pohodlnej a taky pojede,ale mě osobně by to na stromovy táhlo mimo střední Evropu hned na druhé vyjížďce :o) Váhu bych moc neřešil,mám asi 103-105 kilo a 180cm a podle mě za plexi ideální.Začínám cítit lehce vítr asi ve 110km/h.Vezl jsem za sebou kluka asi 70kg a rozdíl ve zrychlení v solo jízdě a tandemu skoro žádnej.Rozdíl ve výšce sedla a motoru na 600 a 650 podle mne nebude.Jak píšeš,máš rozum,asi by jsi měl jít do litru(respektive 1250)..spolehlivé jsou obě dvě až až..na 1250 by jsi nevypadal rozhodně špatně,důležitý je,jak se na ní cítíš.Mě kolega motorkář vyfotil na benzině a čuměl jsem,jak mám v kombošce vytahanej pupek když ho povolim Přeju Ti příjemný starosti v rozhodování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

20.8.2011 v 18:58 | Nahoru | #63

Meli píše: Bubuss> Vzhledem k tomu, že zajetí motorky je vlastně to nejdůležitější, co bys měl udělat bych skoro řekl, že předváděčka s 2ma tisícema se minimálně rovná o desítky tisíc levnější motorce s najetejma 10ti tis.

Kdo kdy jel na předváděčce a šetřil jí?

Velmi správná připomínka

Co koupit- V-strom x Bandit?

20.8.2011 v 19:37 | Nahoru | #64
Možná se bude hodit i tazateli, tak se zeptám:
Často se prodávají nové nejeté uloženky třeba i 3roky zaskladněné. Přežije tu nečinnost 4T motor bez úhony (třeba gufera ventilů)?

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

21.8.2011 v 09:06 | Nahoru | #65

Ander1986 píše: BRUTUSSS> Rozdíl mezi V stromem 650 a litr. By měl být asi 17 kg, ale možná že kecám.


No vzdyt to rikam, nepodstatny rozdil. ( plna versus prazdna nadrz)..

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

21.8.2011 v 09:13 | Nahoru | #66

Sema píše: Rozdíl ve spotřebě dělá litr až dva podle stylu jízdy. Při ježdění kolem komína je to asi fuk, u turistické motorky dost podstatný rozdíl. Zkušenému jezdci může stroj dělající neplechu v zatáčkách připadat zábavný, pro začátečníka za řídítky to bude černá noční můra a ve smutných případech poukázka na cestu do špitálu.



Tak s tim tak uplne nesouhlasim. O neco malo to setrnejsi bude, ale jako vsude zalezi jak se taha za plyn. Docela rad bych videl spotrebu 1000 a 650 v plne nalozi po projeti nekolika stoupani. Zatimco u litra vysvistis nahoru polehounku, budes dusit 650 na plnym.
Proc ne Strom v litru na zacatek?. Ja jsem zacinal po 20 letech na warrior 1700. Segra sedla prvni motorku gsxr 750 a nemeli jsme nocni mury. Ona to neni zadna Hayabusa .

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

21.8.2011 v 09:21 | Nahoru | #67

zahadnytajemny píše: Bubuss>
Tak mám asi vybráno. Včera jsem strávil odpoledne u prodejce Suzuki (a nejen Suzuki) a ošahával si různé stroje.Na 99% to bude V-strom.Byli tam 3 borci a 1 baba(prodejci a technici)různého věku (takže i generační zastoupení) zákazník jen já, měli čas a hlavně trpělivost na mé začátečnické, hloupé otázky a osobní zkušenosti s mnoha motorkami (mimo jiné jeden z nich i stromák s litrovým stromíkem). Dali jsme dlouhou řeč o mých představách, dlouhé ošahání plechů, probrali, kde a jak budu nejvíc jezdit...shodli jsme se na tom, že v mé momentální situaci (a pravděpodobně i do budoucna) bude Strom 650 asi nejlepší volbou. Pokud bych šel do Bandita, tak bych zřejmě pozměnil svůj názor a šel spíš do verze S (sice méně hezká, ale praktičtější a vzhledem k mé postavě vypadá motorka i větší). Taky se mi vyloženě líbil jeden Intruder M800 v bíločernochromovém provedení, i do rukou mi padnul...navíc super cena za nový stroj 165 tis., ale na tom bych se určitě brzy nudil. Takže téměř jistě V-Strom 650 s ABS. Jen si teď musím dořešit, zda koupit jetý nebo nový (cena za mladší,málo jeté a hezké kusy od prvního majitele a jasnou historií se blíží ceně nové) a pokud nový, tak zda současný doprodávaný model nebo už nový model 2012. Např. u prodejce mají současný model s ABS, černá barva,padací rám,kufr...za 170 tis. Modelový rok přijde o cca 50 tis. dráž. Za to mi to asi nestojí.Za to můžu mýt další výbavu na motorku a komplet se "oháknout" do motorkářského. A možná i manželku.

Mám ještě pár hloupích začátečnických dotazů:
1)Kolik asi bude stát povinné ručení?
2)Kolik by na takovou motorku stálo havarijní pojištění?
3)Kolik by asi stála garanční prohlídka nové motorky v autorizovaném servise? (dle prodejce se chodí po cca 6 tis. km/nebo 1 roce - coč by tak asi odpovídalo i mému předpokládanému využití).
Díky moc zkušenější budoucí kolegové.



Rychle a strucne
1, zhruba +-1500
2, havarijko jedno z lepsich je asi sezonni u kooporativy. POdle veku, bouracek a najezdenych bonusu pocitej nekde v rozmezi 10-20 000
3,Ted jsem platil prvni garancku u Ducati a stala 2800. Pokud budes mit moto v zaruce, doporucuju. Pokud bude bez zaruky, udelej si sam, nebo u znameho. Nikdy nevis co a jestli vubec Ti nekdo v servise udelal a co za sajrajt tam vlil.

Co koupit- V-strom x Bandit?

21.8.2011 v 10:18 | Nahoru | #68
Pěkné úvahy. Litr Strom je pro greenhorna poměrně drsná máša. Takže za mě 650. Pokud bandit, tak s tvojí váhou bude asi hodně sedět. Znám 100Kg kluka, co má Banditu 600 a měří bezmála 2m- blbě na tom teda nevypadá.
Malej Strom je několikanásobným vítězem Alpskýho testíku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

21.8.2011 v 15:18 | Nahoru | #69
Momentálně jezdím autoškolu na Banditovi 600 a zřejmě se poohlédnu po něčem podobném.Sice je starší,ale vyhovuje mi,ale ještě vyzkouším i jiné moto,až budu s někým známým,kdo má moto.Zřejmě jsem,ale rozhodlý pro staršího banditu.

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

21.8.2011 v 22:37 | Nahoru | #70
zahadnytajemny> Ahoj.vlastně dost podobně řešil a nakonec dospěl k nákupu V-stroma kamarád,osobně když s tím dojel poprvé na návštěvu řekl jsem "to je velký jako kráva" :) ale čím častěji jsem jej viděl tím víc jsem v něm našel to hezké Je to chlap jak hora,180,120kg a velmi mu stromek sluší.Co se týká ostatního,to by Ti jistě řekl on sám..uplně náhodou to tady čtu a říkám si jestli by to ničemu a nikomu neva,že bych mohl upozornit na to,že bude stromka prodávat z duvodu stavby domu... je to velmi slušný stroj se serviskou kupován v CZ...atd. výbava.... prostě možná mě někdo setře že dělám reklamu,ale třeba Ti to pomuže...
Dušan. ps.at tak či onak,přeji dobrý kup,osobně myslm že co vím o stromkoj,je to dobrá machna i pro velký chlapy to je on, http://www.motorkari.cz/profil/xanta/

Naposledy editováno 21.08.2011 22:42:10

1 reakcí na tento příspěvek Co koupit- V-strom x Bandit?

22.8.2011 v 13:09 | Nahoru | #71
novyho litrovyho stroma jsme meli ted 3 roky, spokojenost, vykonova rezerva fajn, sel za novym panickem, a dalsi motka bude bud malej strom, kterej udela stejnou praci pri o dva litry nizsi spotrebe, stoji o 50 min a na nase jezdeni s dalnicemi vyjimecne bude zcela dostacujici, anebo pokud nebude problem s financema, tak spis TDM900, coz mi prijde jako idelani kompromis mezi hodnou a pritom vykonnou motkou.... kazdpadne za cely 3 roky se nam stromek nepodelal ani jednou, jezdil ve dvou a plne okufrovanej jako hodinky a budeme na nej v dobrem vzpominat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

22.8.2011 v 15:57 | Nahoru | #72
Lulinak> Dneska sem na Rysance v Praze pred C sporitelnou videl dve masiny, bavoraka co nemel valce do strany typ presne nevim a pak stroma a rozhodne mi pripadal ten strom dost velkej na moji postavu. Myslim si, ze se fakt vyseru na nabuseny masiny typu triumph, fazer nebo GSX-R a koupim toho Stroma. Sice to nebude litrik ale snad me to uveze :( Aspon usetrim naky prachy, ktery muzu pak vrazit do obleceni a vybavy:) Docela bych uvital kdyby se nekde dalo na tom svizt aspon po parkovisti abych vedel do ceho to vlastne lezu. Jenze stroma jako predvadecku na Vrbovce zrejme nemaji a tezko mi nekdo puci masinu na dobry slovo, tak budu jen doufat, ze to nebude slapnuti vedle:)

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

22.8.2011 v 18:04 | Nahoru | #73
Bubuss> To je divný...vždycky tam měli oranžovýho Stroma na půjčení...

2 reakcí na tento příspěvek Co koupit- V-strom x Bandit?

22.8.2011 v 18:09 | Nahoru | #74
Ještě k těm výškám. Nezáleží tolik na výšce, jako na délce nohou. Mám 177cm. Můj kolega je menší o 5cm a ze
Stroma dosáhne v pohodě. A ten druhý je o něco vyšší a nedosáhne. Chlapi mají většinou dlouhé tělo a kratší nohy, u ženských je to naopak. No a pak existují výjimky.

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

22.8.2011 v 19:24 | Nahoru | #75
Save77>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

22.8.2011 v 19:58 | Nahoru | #76
Save77>
Je to tak....mám 172cm a krátké nohy je to tak tak,ale na Stroma nedám dopustit

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

28.8.2011 v 16:24 | Nahoru | #77
xdaso>



Naposledy editováno 28.08.2011 16:24:48

1 reakcí na tento příspěvek Co koupit- V-strom x Bandit?

3.9.2011 v 23:46 | Nahoru | #78
Sezóna pomalu končí a tak začínají výprodeje. Díval jsem se, že u některých prodejců jde sehnat nový Bandit 650 N (model 2010) i těsně pod 120 tis. Kč. Což je pěkná cena. Myslím, že by mi to pro začátek (a možná i natrvalo) na to mé učení a kroužení pomalu a sám kolem brněnského komína stačilo. Té 1250 se upřímně bojím. Jen se v těch výprodejích jedná především o modely bez ABS. To mě trochu sere. Co myslíte Vy zkušenější, mám bát jít do modelu bez ABS?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

14.9.2011 v 00:53 | Nahoru | #79
zahadnytajemny> Ja bych se naopak bal jit do motky s ABS. ABS je podle me u motorky na nic. V desti to mozna pomuze ale na suchu je to spis na skodu. Radsi misto ABS bych mel kontrolu trakce, protoze jediny veci ktery se ja bojim az poridim novy moto je high-side¨. Pokud budu mit motku s ABS, tak snad jedine pokud bude vypinaci.

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

14.9.2011 v 13:49 | Nahoru | #80

istonbike píše: Save77>
Je to tak....mám 172cm a krátké nohy je to tak tak,ale na Stroma nedám dopustit



No bodejď!
Na Stromovi mám ještě trochu pokrčená kolena. Ale když jsem se byla loni podívat v Ducati na novou Multistradu a vlezla si na ní, už jsem měla lehčí problém. Byla jsem nucena zvedat špičky.

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

14.9.2011 v 15:00 | Nahoru | #81

Bubuss píše: zahadnytajemny> Ja bych se naopak bal jit do motky s ABS. ABS je podle me u motorky na nic. V desti to mozna pomuze ale na suchu je to spis na skodu. Radsi misto ABS bych mel kontrolu trakce, protoze jediny veci ktery se ja bojim az poridim novy moto je high-side¨. Pokud budu mit motku s ABS, tak snad jedine pokud bude vypinaci.

Ž je ABS u motorky na nic? Dost svérazný názor... Možná pár procent extra vyježděných jezdců dokáže ovládat dva nezávislé brzdové systémy na hranici přilnavosti, čili s maximálním brzdným účinkem. Většina ostatních má buď rezervu (ze strachu aby nepřebrzdili předek), případně si předek přebrzdí a následuje pád . A to se bavíme o suchém apřilnavém povrchu. Kde takový najdeš v běžném provozu? Vypínatelnost ABS je samozřejmě výhodou, kolik lidí ale jezdí na cestovních endurech do těžšího terénu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

14.9.2011 v 15:10 | Nahoru | #82

Bubuss píše: zahadnytajemny> Ja bych se naopak bal jit do motky s ABS. ABS je podle me u motorky na nic. V desti to mozna pomuze ale na suchu je to spis na skodu. Radsi misto ABS bych mel kontrolu trakce, protoze jediny veci ktery se ja bojim az poridim novy moto je high-side¨. Pokud budu mit motku s ABS, tak snad jedine pokud bude vypinaci.



Tak podle toho, co píšeš, předpokládám, že budeš kupovat motorku určenou spíše na okruh.
Jinak nechápu, proč by mělo být ABS na nic. Byla jsem v Motoškole na kurz bezpečné jízdy a Míra Lisý nám všem ABS jen doporučoval, vysvětlil a předvedl. A nejen on. Mít peníze navíc, rozhodně bych si jej pořídila.

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

14.9.2011 v 20:32 | Nahoru | #83
Save77> je pravda ze sem na motce s abs ani jednou nesedel takze je to ciste jen muj nazor a rozhodne to nikomu nevnucuju, jen mi to pride na motorce vic nebezpecny nez bezpecny. Je to neco jako kdyby na motorce byly povinny bezpecnostni pasy. To by bylo dobry akorat k tomu ze by mrtvola pri pripadny nehode neodlitla moc daleko od motorky. ABS ma z principu zabranit zastaveni kola pri brzdeni proto aby vozidlo bylo dale riditelne, tzn. aby se dalo pripadne jeste ridicim manevrem zabranit pripadne kolizi. Idea je to hezka a u dvoustopych vozidel jiste opodstatnena. Pri jizde na motorce zvlaste pri vyssich rychlostech pri nahle kolizni situaci uz na uhybny manevr zpravidla neni moc casu a je potreba ten motocykl co nejvice zbrzdit, protoze motocykl nema zadne nebo temer zadne deformacni zony jako automobil a tady mi pride ABS na skodu, protoze snizuje brzdny ucinek. A ono je rozdil zda to napalite do prekazky 100 nebo 60. Navic v zatacce na sterku nebo mastny skvrne vam to taky v nicem nepomuze. Spousta lidi totiz na ABS spoleha jako na spasitele a mysli si ze to za ne elektronika vsechno sama vyresi, ale ono je to vetsinou vsechno trochu jinak.

1 reakcí na tento příspěvek Co koupit- V-strom x Bandit?

14.9.2011 v 21:07 | Nahoru | #84
Přečti si třeba tohle povídání Jeníkovo místo-ABS Pak ti bude jasný proč ABS u motorky ano. Ve zkratce-při nouzovém brždění těžko dosáhneš maximálního brzdného učinku, který se notabene může na dvaceti metrech brzdné dráhy několikrát změnit vlivem adheze povrchu. Ale chápu, jestlis neměl možnost si to vyzkoušet nebo aspoň nechat předvést, těžko pochopíš ten rozdíl.

Naposledy editováno 14.09.2011 21:08:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

15.9.2011 v 01:38 | Nahoru | #85
Sema> no peknej elaborat. Ja samozrejme vim jak funguje ABS. Pro uplnyho zacatecnika to je jiste vitana vec ale predstava ze hamtnu na brzdy co to jde a nehodim drzku je pro me dost utopicka. Sem zvyklej brzdit sam a s citem tak jak je potreba. Asi to bude ve me psychicky zakodovane ze proste i kdyz budu vedet ze to kolo se nekousne tak to stejne naplno nedam. Nechci se tu hadat ale pro me je proste system ABS na motorce nebezpecnej a v mym podani akorat dokaze to, ze to do toho traktoru zcela urcite narvu. A to uz radsi poslu tu motorku do toho traktoru napred po padu pri brzdeni bez ABS.

(reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

15.9.2011 v 06:37 | Nahoru | #86

JirikM píše: Kašli na to co kdo říká ..... každý má své preference. Najdi si někoho v okolí kdo má typ motorky co chceš a domluv se s ním. Určo ti rád představí svojí motorku popíše co mu vadí / nevadí ... jestli by do toho šel příště atd..

Za mě jen doporučení Bandit 600/650 ti bude málo - nemyslím výkonově ale velikostně. Když budeš koukat na Bandita tak 1200/1250. Když budeš koukat na VSTROMa tak je to asi jedno. Motorka je podobně velká .



Hele a v kterých místech je přesně bandit 1200 nebo 1250 větší než ten 600 x 650? .... nejsou krom obsahu náhodou stejný ?

Naposledy editováno 15.09.2011 06:43:12

Co koupit- V-strom x Bandit?

15.9.2011 v 06:42 | Nahoru | #87
zajdi někde kde ty motorky Co chceš mají a porovnej je v realu uvidíš že je to jiný než jen koukat na fotky na netu. Projed se a která ti padne do ruky tu ber. Velkého obsahu se neboj, Však neKoukás po R1 a k te nové, za mě škoda peněz, Pokud si ji nechceš nechat dyl :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

15.9.2011 v 13:29 | Nahoru | #88

Bubuss píše: Sema> no peknej elaborat. Ja samozrejme vim jak funguje ABS. Pro uplnyho zacatecnika to je jiste vitana vec ale predstava ze hamtnu na brzdy co to jde a nehodim drzku je pro me dost utopicka. Sem zvyklej brzdit sam a s citem tak jak je potreba. Asi to bude ve me psychicky zakodovane ze proste i kdyz budu vedet ze to kolo se nekousne tak to stejne naplno nedam. Nechci se tu hadat ale pro me je proste system ABS na motorce nebezpecnej a v mym podani akorat dokaze to, ze to do toho traktoru zcela urcite narvu. A to uz radsi poslu tu motorku do toho traktoru napred po padu pri brzdeni bez ABS.

Já se rozhodně nehádám, provádím osvětu . A vítaná věc je to pro každýho, nejen pro záčatečníka.Mysíš, že by motovýrobci investovali tolik času a peněz do vývoje systému, který by nebyl vysoce prospěšný pro bezpečnost? Ty to do toho traktoru narveš určitě (pokud nespadneš už daleko před ním), protože ty si budeš podle svých představ s citovkou hrát s páčkou a pedálem, zatímco jezdec na stroji s ABS bude od začátku brzdit naplno. Na asfaltu mimochodem zasahuje ABS hodně málo.

Naposledy editováno 15.09.2011 13:30:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

15.9.2011 v 14:06 | Nahoru | #89
Sema> no kdyz na asfaltu skoro nezasahuje tak v tom traktoru skoncis zrovnatak jako Ja :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?

15.9.2011 v 15:33 | Nahoru | #90

Bubuss píše: Sema> no kdyz na asfaltu skoro nezasahuje tak v tom traktoru skoncis zrovnatak jako Ja :)

Ne, neskončím-protože já brzdím maximálním účinkem obou brzd, zatímco ty brzdy lechtáš kvůli strachu z přebrždění. A když bude metr dva toho asfaltu kluzčí (nátěr, smetí, přechod), tak já na tom kousku nebudu brzdit tolik, ale hned za ním zase ano, kdežto ty buď lehneš, nebo odbrzdíš a zabrzdíš zase se zpožděním.
Jak psala Save77, je potřeba to vidět, nebo nejlépe si to vyzkoušet, jinak to bude jen planá debata.Tímto končím k tématu ABS a přeji tobě (i sobě) minimum traktorů přes cestu, nejlépe žádné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 116 12.6.2024 v 23:20 standicz
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650


TOPlist