Naposledy editováno 17.08.2011 13:54:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
Meli píše: Bubuss> Vzhledem k tomu, že zajetí motorky je vlastně to nejdůležitější, co bys měl udělat bych skoro řekl, že předváděčka s 2ma tisícema se minimálně rovná o desítky tisíc levnější motorce s najetejma 10ti tis.
Kdo kdy jel na předváděčce a šetřil jí?
Sema píše: Rozdíl ve spotřebě dělá litr až dva podle stylu jízdy. Při ježdění kolem komína je to asi fuk, u turistické motorky dost podstatný rozdíl. Zkušenému jezdci může stroj dělající neplechu v zatáčkách připadat zábavný, pro začátečníka za řídítky to bude černá noční můra a ve smutných případech poukázka na cestu do špitálu.
Tak s tim tak uplne nesouhlasim. O neco malo to setrnejsi bude, ale jako vsude zalezi jak se taha za plyn. Docela rad bych videl spotrebu 1000 a 650 v plne nalozi po projeti nekolika stoupani. Zatimco u litra vysvistis nahoru polehounku, budes dusit 650 na plnym.
Proc ne Strom v litru na zacatek?. Ja jsem zacinal po 20 letech na warrior 1700. Segra sedla prvni motorku gsxr 750 a nemeli jsme nocni mury. Ona to neni zadna Hayabusa .
zahadnytajemny píše: Bubuss>
Tak mám asi vybráno. Včera jsem strávil odpoledne u prodejce Suzuki (a nejen Suzuki) a ošahával si různé stroje.Na 99% to bude V-strom.Byli tam 3 borci a 1 baba(prodejci a technici)různého věku (takže i generační zastoupení) zákazník jen já, měli čas a hlavně trpělivost na mé začátečnické, hloupé otázky a osobní zkušenosti s mnoha motorkami (mimo jiné jeden z nich i stromák s litrovým stromíkem). Dali jsme dlouhou řeč o mých představách, dlouhé ošahání plechů, probrali, kde a jak budu nejvíc jezdit...shodli jsme se na tom, že v mé momentální situaci (a pravděpodobně i do budoucna) bude Strom 650 asi nejlepší volbou. Pokud bych šel do Bandita, tak bych zřejmě pozměnil svůj názor a šel spíš do verze S (sice méně hezká, ale praktičtější a vzhledem k mé postavě vypadá motorka i větší). Taky se mi vyloženě líbil jeden Intruder M800 v bíločernochromovém provedení, i do rukou mi padnul...navíc super cena za nový stroj 165 tis., ale na tom bych se určitě brzy nudil. Takže téměř jistě V-Strom 650 s ABS. Jen si teď musím dořešit, zda koupit jetý nebo nový (cena za mladší,málo jeté a hezké kusy od prvního majitele a jasnou historií se blíží ceně nové) a pokud nový, tak zda současný doprodávaný model nebo už nový model 2012. Např. u prodejce mají současný model s ABS, černá barva,padací rám,kufr...za 170 tis. Modelový rok přijde o cca 50 tis. dráž. Za to mi to asi nestojí.Za to můžu mýt další výbavu na motorku a komplet se "oháknout" do motorkářského. A možná i manželku.
Mám ještě pár hloupích začátečnických dotazů:
1)Kolik asi bude stát povinné ručení?
2)Kolik by na takovou motorku stálo havarijní pojištění?
3)Kolik by asi stála garanční prohlídka nové motorky v autorizovaném servise? (dle prodejce se chodí po cca 6 tis. km/nebo 1 roce - coč by tak asi odpovídalo i mému předpokládanému využití).
Díky moc zkušenější budoucí kolegové.
Rychle a strucne
1, zhruba +-1500
2, havarijko jedno z lepsich je asi sezonni u kooporativy. POdle veku, bouracek a najezdenych bonusu pocitej nekde v rozmezi 10-20 000
3,Ted jsem platil prvni garancku u Ducati a stala 2800. Pokud budes mit moto v zaruce, doporucuju. Pokud bude bez zaruky, udelej si sam, nebo u znameho. Nikdy nevis co a jestli vubec Ti nekdo v servise udelal a co za sajrajt tam vlil.
Malej Strom je několikanásobným vítězem Alpskýho testíku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
Dušan. ps.at tak či onak,přeji dobrý kup,osobně myslm že co vím o stromkoj,je to dobrá machna i pro velký chlapy to je on, http://www.motorkari.cz/profil/xanta/
Naposledy editováno 21.08.2011 22:42:10
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit- V-strom x Bandit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
2 reakcí na tento příspěvek Co koupit- V-strom x Bandit?
Stroma dosáhne v pohodě. A ten druhý je o něco vyšší a nedosáhne. Chlapi mají většinou dlouhé tělo a kratší nohy, u ženských je to naopak. No a pak existují výjimky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
Je to tak....mám 172cm a krátké nohy je to tak tak,ale na Stroma nedám dopustit
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit- V-strom x Bandit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
istonbike píše: Save77>
Je to tak....mám 172cm a krátké nohy je to tak tak,ale na Stroma nedám dopustit
No bodejď!
Na Stromovi mám ještě trochu pokrčená kolena. Ale když jsem se byla loni podívat v Ducati na novou Multistradu a vlezla si na ní, už jsem měla lehčí problém. Byla jsem nucena zvedat špičky.
Bubuss píše: zahadnytajemny> Ja bych se naopak bal jit do motky s ABS. ABS je podle me u motorky na nic. V desti to mozna pomuze ale na suchu je to spis na skodu. Radsi misto ABS bych mel kontrolu trakce, protoze jediny veci ktery se ja bojim az poridim novy moto je high-side¨. Pokud budu mit motku s ABS, tak snad jedine pokud bude vypinaci.
Ž je ABS u motorky na nic? Dost svérazný názor... Možná pár procent extra vyježděných jezdců dokáže ovládat dva nezávislé brzdové systémy na hranici přilnavosti, čili s maximálním brzdným účinkem. Většina ostatních má buď rezervu (ze strachu aby nepřebrzdili předek), případně si předek přebrzdí a následuje pád . A to se bavíme o suchém apřilnavém povrchu. Kde takový najdeš v běžném provozu? Vypínatelnost ABS je samozřejmě výhodou, kolik lidí ale jezdí na cestovních endurech do těžšího terénu?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
Bubuss píše: zahadnytajemny> Ja bych se naopak bal jit do motky s ABS. ABS je podle me u motorky na nic. V desti to mozna pomuze ale na suchu je to spis na skodu. Radsi misto ABS bych mel kontrolu trakce, protoze jediny veci ktery se ja bojim az poridim novy moto je high-side¨. Pokud budu mit motku s ABS, tak snad jedine pokud bude vypinaci.
Tak podle toho, co píšeš, předpokládám, že budeš kupovat motorku určenou spíše na okruh.
Jinak nechápu, proč by mělo být ABS na nic. Byla jsem v Motoškole na kurz bezpečné jízdy a Míra Lisý nám všem ABS jen doporučoval, vysvětlil a předvedl. A nejen on. Mít peníze navíc, rozhodně bych si jej pořídila.
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit- V-strom x Bandit?
Naposledy editováno 14.09.2011 21:08:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
JirikM píše: Kašli na to co kdo říká ..... každý má své preference. Najdi si někoho v okolí kdo má typ motorky co chceš a domluv se s ním. Určo ti rád představí svojí motorku popíše co mu vadí / nevadí ... jestli by do toho šel příště atd..
Za mě jen doporučení Bandit 600/650 ti bude málo - nemyslím výkonově ale velikostně. Když budeš koukat na Bandita tak 1200/1250. Když budeš koukat na VSTROMa tak je to asi jedno. Motorka je podobně velká .
Hele a v kterých místech je přesně bandit 1200 nebo 1250 větší než ten 600 x 650? .... nejsou krom obsahu náhodou stejný ?
Naposledy editováno 15.09.2011 06:43:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
Bubuss píše: Sema> no peknej elaborat. Ja samozrejme vim jak funguje ABS. Pro uplnyho zacatecnika to je jiste vitana vec ale predstava ze hamtnu na brzdy co to jde a nehodim drzku je pro me dost utopicka. Sem zvyklej brzdit sam a s citem tak jak je potreba. Asi to bude ve me psychicky zakodovane ze proste i kdyz budu vedet ze to kolo se nekousne tak to stejne naplno nedam. Nechci se tu hadat ale pro me je proste system ABS na motorce nebezpecnej a v mym podani akorat dokaze to, ze to do toho traktoru zcela urcite narvu. A to uz radsi poslu tu motorku do toho traktoru napred po padu pri brzdeni bez ABS.
Já se rozhodně nehádám, provádím osvětu . A vítaná věc je to pro každýho, nejen pro záčatečníka.Mysíš, že by motovýrobci investovali tolik času a peněz do vývoje systému, který by nebyl vysoce prospěšný pro bezpečnost? Ty to do toho traktoru narveš určitě (pokud nespadneš už daleko před ním), protože ty si budeš podle svých představ s citovkou hrát s páčkou a pedálem, zatímco jezdec na stroji s ABS bude od začátku brzdit naplno. Na asfaltu mimochodem zasahuje ABS hodně málo.Naposledy editováno 15.09.2011 13:30:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit- V-strom x Bandit?
Bubuss píše: Sema> no kdyz na asfaltu skoro nezasahuje tak v tom traktoru skoncis zrovnatak jako Ja :)
Ne, neskončím-protože já brzdím maximálním účinkem obou brzd, zatímco ty brzdy lechtáš kvůli strachu z přebrždění. A když bude metr dva toho asfaltu kluzčí (nátěr, smetí, přechod), tak já na tom kousku nebudu brzdit tolik, ale hned za ním zase ano, kdežto ty buď lehneš, nebo odbrzdíš a zabrzdíš zase se zpožděním.Jak psala Save77, je potřeba to vidět, nebo nejlépe si to vyzkoušet, jinak to bude jen planá debata.Tímto končím k tématu ABS a přeji tobě (i sobě) minimum traktorů přes cestu, nejlépe žádné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 116 | 12.6.2024 v 23:20 standicz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |