globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přivařeny šroub
19.8.2011 v 11:45
Zdravim,mam takovy problem vypouštěci šroub oleje z převodovky,nějaky magor přivařil tigem.,zkuste mi prosim poradit co tet stim?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Přivařeny šroub

19.8.2011 v 12:19 | Nahoru | #1
golde čechiše hände

rozpůlit motor, šroub odvrtat, udělat novej - větší závit nebo tam dát vložku.

v případě, že máš vypoušťák nějak vhodně situovanej a budeš vrtat opatrně, by se to možná mohlo obejít i bez půlení motoru, když to pak proleješ pár litrama oleje (klidně toho co z toho vypustíš) aby se vyplavily všecky špony... ale jistější by bylo půlit.

Přivařeny šroub

19.8.2011 v 12:19 | Nahoru | #2
Dej foto, ale ubrousit svár, popř. celý šroub a zkusit vyndat zbytek, převrtat a vyříznout závit, takto se to těžko radí, když to člověk nevidí.

Přivařeny šroub

19.8.2011 v 12:22 | Nahoru | #3
pořidim foto

1 reakcí na tento příspěvek Přivařeny šroub

19.8.2011 v 12:26 | Nahoru | #4
Takový prasečiny sis měl všimnout když si to kupoval, ale pozdě bycha honit. Kluci ti raděj dobře. Nevím jak to vypadá, ale pokud by se povedlo rozumně odbrousit svár, tak by ten šroub mohl jít vytočit a pak pomocí vložky předělat na větší závit + novej šroub.

Přivařeny šroub

19.8.2011 v 12:45 | Nahoru | #5
Jak je svařená ocel s Al slitinou bloku? Nebo ta zátka je taky hliník?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 13:27 | Nahoru | #6
Dave81> když jsem to kupoval tak sem se zabyval chodem motoru,zrovna by mě nenapadlo jestli je někde pod motorem přivařenej šroubek jestli tebe jo tak to seš fakt jasnovědec.!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 13:55 | Nahoru | #7

gambrinus11 píše: Dave81> když jsem to kupoval tak sem se zabyval chodem motoru,zrovna by mě nenapadlo jestli je někde pod motorem přivařenej šroubek jestli tebe jo tak to seš fakt jasnovědec.!!



Samo od sebe by mě to určitě nenapadlo, ale motorku prohlížim. Na krosce bývaj vařený kartery, víka apod. poměrně běžná věc, takže na sváry na motoru bych se zaměřil určitě.
No teď už je to fuk, motorku máš doma, takže zbejvá jedině opravit jak už tu je zmíněno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 15:25 | Nahoru | #8
Dave81> tak to maš pravdu na těchto motorka je to samy svar ale už to tak byva,no jo už ji mam doma tak to musim vyřešit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 15:45 | Nahoru | #9

FiZzeR píše: golde čechiše hände

rozpůlit motor, šroub odvrtat, udělat novej - větší závit nebo tam dát vložku.

v případě, že máš vypoušťák nějak vhodně situovanej a budeš vrtat opatrně, by se to možná mohlo obejít i bez půlení motoru, když to pak proleješ pár litrama oleje (klidně toho co z toho vypustíš) aby se vyplavily všecky špony... ale jistější by bylo půlit.



slozity, otocil bych ji vzhuru nohama a olej vylil napoustecim otvorem :)

(reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 16:49 | Nahoru | #10
assassin> lehči vypustit přes vyko spojky ne?

Přivařeny šroub

19.8.2011 v 17:08 | Nahoru | #11
a když to odvrtal,odbrousil a očistil, zjistil že to byla záslepka z fabriky.. olejovou vanu pak našel v rámu... jako to má wr450

Naposledy editováno 19.08.2011 17:14:35

1 reakcí na tento příspěvek Přivařeny šroub

19.8.2011 v 17:28 | Nahoru | #12
a abych jen blbě necintal.. tak tady takto to ma WRhttp://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=70142&fid=5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 17:50 | Nahoru | #13
Mega-CZ> YZ je cvajtakt takže jde jen o převodový olej, né motorový takže není důvod aby byl v rámu

Edit: Vylil bych to přes nějaké to víko, olej vyměnil a šroub řešil až přes zimu kdy se nebude dát jezdit

Naposledy editováno 19.08.2011 17:52:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 18:00 | Nahoru | #14
Everts72> tak nechá se to i vysát vrchem. Asi lepší, než obracet motorku kolama nahoru :)

Přivařeny šroub

19.8.2011 v 18:04 | Nahoru | #15
ja to vyleju tim vykem otočim motorku jen na bok

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 18:47 | Nahoru | #16

Dave81 píše: Everts72> tak nechá se to i vysát vrchem. Asi lepší, než obracet motorku kolama nahoru :)

To bych docela rád viděl jak se to odsává přes spojkovej koš a ještě i usazeniny na dně převodovky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 18:54 | Nahoru | #17
XTeZeto> já ti to bohužel neukážu, nemám tu odsávačku, ale viděl jsem to u aut a myslim že i u motorky by to v pohodě šlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 18:56 | Nahoru | #18
XTeZeto> Tak se běž podívat

(reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 18:58 | Nahoru | #19
Dave81> mezi blokem a košem je asi půl centimetru mezera.

(reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 18:59 | Nahoru | #20

jeny píše: XTeZeto> Tak se běž podívat

nemá odsávačku

1 reakcí na tento příspěvek Přivařeny šroub

19.8.2011 v 19:18 | Nahoru | #21
pro nezasvěcené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 19:56 | Nahoru | #22
XTeZeto> tak to potom jo, nemám YZ250 doma abych se podíval.

(reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 19:57 | Nahoru | #23
Dave81> v pohodě chlape.

1 reakcí na tento příspěvek Přivařeny šroub

19.8.2011 v 19:59 | Nahoru | #24
vysvětlí mi někdo jak svaříte hliníkovou slitinu a ocel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 20:03 | Nahoru | #25
Dřík>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

19.8.2011 v 20:33 | Nahoru | #26
myslím, že nebude až takovej problém dostat přivařený šroub ven-odříznout svár a pak existujou přípravky na vytáhnutí zalomeného šroubu (navrtá se menší průměr a pak se použije něco jako obrácený závitník, kterým to vytočíš). Horší bude navrtat větší díru, vyříznout nový závit a osadit patřičným šroubem. Ve fázi vyndavání přivařeného šroubu by ses mohl obejít bez špon uvnitř, ale až tam budeš vrtat novou díru a řezat nový závit, tak se špony dostanou dovnitř a to bych viděl jako problém bez dobrého vyčištění....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivařeny šroub

20.8.2011 v 09:57 | Nahoru | #27
XTeZeto> dobrej fór. ale mi připadne divný, že tu všichni řeší jak to vydělat, ale ne to, že to svařit nejde a toho by měl využít...

(reakce na) Přivařeny šroub

20.8.2011 v 10:03 | Nahoru | #28

Dřík píše: XTeZeto> dobrej fór. ale mi připadne divný, že tu všichni řeší jak to vydělat, ale ne to, že to svařit nejde a toho by měl využít...



seš jedinej kdo si toho všiml... ocel hliník nejde svařit... leda slepit čehož tazatel může využit

(reakce na) Přivařeny šroub

20.8.2011 v 10:10 | Nahoru | #29

Badyšot píše: myslím, že nebude až takovej problém dostat přivařený šroub ven-odříznout svár a pak existujou přípravky na vytáhnutí zalomeného šroubu (navrtá se menší průměr a pak se použije něco jako obrácený závitník, kterým to vytočíš). Horší bude navrtat větší díru, vyříznout nový závit a osadit patřičným šroubem. Ve fázi vyndavání přivařeného šroubu by ses mohl obejít bez špon uvnitř, ale až tam budeš vrtat novou díru a řezat nový závit, tak se špony dostanou dovnitř a to bych viděl jako problém bez dobrého vyčištění....



No tak já si myslím, že pokud má jen přibodovanou hlavu toho šroubu, tak až ten šroub dostane (třeba tak jak popisuješ výše tím obráceným závitníkem), tak nebude ani potřeba vrtat větší novou díru - prostě dá na místo starého dojebaného šroubu šroub nový o stejném průměru, ne?

Přivařeny šroub

21.8.2011 v 07:23 | Nahoru | #30
Puvodni majitel nejspis taky mel nejaky duvod to svarit/slepit. Tezko to delal z nudy. Tak aby se po rozdelani nedockal novy majitel jeste neceho horsiho...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 radiard 12 24.1.2023 v 20:50 radiard
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 Crmkar 4 6.1.2023 v 20:55 Massakra
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 Neo28 12 5.1.2023 v 15:18 _Michal
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist