globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 1000 N - duhy a neduhy
6.11.2006 v 10:26
Kdo máte SV 1000 N pište Dík Vlk. :lol:

SV 1000 N - duhy a neduhy

27.12.2006 v 10:15 | Nahoru | #31
jj to u horneta jde občas taky vytočíš úplně zavřeš a otevřeš a je to. Ale myslim že na tom SV to musí jít úplně samo. Když to jde za 650 tak litr tam musí bejt v tu ránu.

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

27.12.2006 v 10:37 | Nahoru | #32
mno možná dělam něco špatně :o) nicméně rudy píše něco o řazení.. takže při tom asi na spojku také sahá(?)

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

27.12.2006 v 11:18 | Nahoru | #33
pRst>takže takhle: Na jedničku je to uplně v poho. Na 4tis otáček dáš plnej (zkoušej opatrně) a už jedeš po zadnim. S tou dvojkou je je to tak, že při rychlem rozjezdu musim na jedničku s plynem opatrně když nechci na zadni a pak když řadim za dvě tak to už dám plnej a to se mi prave zveda předek těch deset čísel na silnici.

2 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

27.12.2006 v 15:21 | Nahoru | #34
Existujou nějaký český SV stránky?

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

27.12.2006 v 15:29 | Nahoru | #35

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

28.12.2006 v 00:35 | Nahoru | #36
Jsem tam nějak nenašel žádný video z paluby, kde by byly vidět budíky. Něco málo je sice na youtube, ale čekal jsem něco aspoň na http://www.sv-portal.com/

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

29.12.2006 v 15:27 | Nahoru | #37
docela me svcko laka...jenze z horneta bych si v x pripadech asi pohorsil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

29.12.2006 v 19:51 | Nahoru | #38
Ja myslim,ze motoricky je SV parada.Asi docela minus je podvozek trebas oproti tomu Hornetu,ale zase nema zvuk jako vysavac :lol: Ber to z nadsazkou :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

29.12.2006 v 20:34 | Nahoru | #39
Jako Hornet má lepší podvozek než SV??? To snad ne!

2 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

29.12.2006 v 21:37 | Nahoru | #40
Ja si myslim ze neduh svcka je ten,ze je to moc nadupany...650 je vybornej stroj,ale litr je uz moc silnej,co s takovou stihackou?Dyk to pod 200km/h nemuze ani tahnout jak je to podtoceny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

29.12.2006 v 21:52 | Nahoru | #41
AgentMlicnak>>
na loňskejch Křišťanovicích jsme jeli RR s Koldym s litrovým SV a držel se pořád za mnou takže i s litrovým SV se dají jezdit okresky...a dost ostře.

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

29.12.2006 v 23:24 | Nahoru | #42
Nevim jak celej ale predek si myslim urcite.Nechci to brat za vsechny stroje ale kamosuv Hornet se na predek potapi min nez moje SV.On ma 00 a ja mam 03-04.Mozna je chyba u me,ale nerekl bych

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.12.2006 v 00:03 | Nahoru | #43
karf>jen tak pro doplnění:
http://www.burniemor...1000_performance.jpg
Jinak ohledně otáček: na 6-tku při 4000 ot-105km/h; při 6000 ot- 160 km/h
město cca 50 km/h na trojku 3000 ot. - snad si to pamatuju dobře...
AgentMlicnak> Jezdím výhradně okresky a pod 200 táhne velice slušně :thmubup: nad 200 nejezdim :D

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.12.2006 v 10:40 | Nahoru | #44
AgentMlicnak>>
Doufám, že to nemyslels vážně! Jinak by to jméno odpovídalo.

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

30.12.2006 v 11:29 | Nahoru | #45
Nazdar pánové, teď jsem si pročítal diskusi na téma SV 1000. Mám SV 1000N r.v.2004, nemám na něm z důvodů nehody moc najeto, jen ca. 4000km, ale některé příspěvky mě docela zarážejí. Před SV jsem jezdil Horneta 6 a po přechodu na SV jsem max. spokojen. Asi bych měl dodat, že mým stylem není překonávání rekordů, ale pohodové ježdění hlavně po okreskách. K tomu mi SV plně vyhovuje, oproti Hornetu, který chtěl spíše otáčky a na ty já moc nejsem mi nyní stačí jen točit heftem a užívat si výjezdy ze zatáček, s tahem pěkně odspoda. Je pravda, že v pomalých zatáčkách s malým poloměrem je i 1.stupeň dost rychlý a je nutné spojčit, ale takových zatáček zase tolik není. Rozhodně bych ale nesouhlasil s názorem kohosi, že je SV moc silné a nedá se s ním proto moc jezdit. Když chceš jezdit pohodově a v klidu, není problém, je to jen v ruce a hlavě. Mě to takto moc vyhovuje a můžu doporučit. A vím o čem mluvím, po nehodě, kterou jsem měl letos v dubnu a dodnes ještě nejsem O.K. jsem měl při nasednutí na opravené SV docela divné pocity a strach, láska k moto ale zvítězila. Jen asi jezdím ještě pomaleji a opatrněji než dřív, hlavně když mám kolem sebe plechovkáře, protože jeden takový mi nedal přednost. Dnes jsem bohatší o jeden půlmetrový titanový hřeb a 10 šroubů a nějaké ty dráty. Takže i na pomalé klidné ježdění v pohodě. Zadní pneu mám na polovině životnosti, takže očekávám těch 7 - 8000km. Předek jsem po nehodě měnil, nebyl skrz ale byl trochu v jednom místě nařízlý, tak jsem se bál na tom jezdit dál a radši vyměnil. Ale byl ve 3500km jako nový.
Tak se mějte a Vy kdo o SV uvažujete se ho nebojte, je to dobrá motorka, pokud ji posuzuji se svého způsobu používání. Ale stejně, motorku každý kupuje srdcem a když se mu líbí, určitě jí i něco odpustí. To sice není můj případ, já jí nic odpouštět nemusím, ale víte o čem mluvím. :) :) *yes* *yes*
Tak zdarec JirkaS

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.12.2006 v 13:57 | Nahoru | #46
JirkaS2>>
hezky napsáno. ale vysvětli mi, co myslíš pomalou zatáčkou? že je SV na malý zatáčky velký, že do nich padá...jsem četl v ČMN a taky tady v databázi u jednoho SVčkaře. Myslí se tím vracečka? Jinými slovy, jak pomalu se ještě dá jet, aby se dalo SV naklonit s důvěrou?

chose> zajmavý srovnání *yes* aspoň vím, co čeho jdu :cool: :shy:

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.12.2006 v 15:22 | Nahoru | #47
karf> Ahoj, myslím tím vyloženě vracečku, třeba s pískem na asfaltu, respektive všude tam, kde nemůžeš jet alespoň za 1 bez spojky. Jsou to i křižovatky s autem před tebou, který Tě brzdí a musíš jet podle něj apod. Že by sama padala do zatáčky, jak to popisovali v ČMN, takový pocit nemám. Ale zkrátka jednička je ještě dost rychlá na minimální otáčky, které ještě fungují jako snesitelné pro následnou akceleraci (to je u SV1000 cca. 2000 ot/min). Ale opravdu to nemyslím tak, že by to byl vážný problém a neduh a tak podobně. Koneckonců od čeho máme spojku, že? Tato situace se vyskytuje jen minimálně v porovnání se situacemi, kdy SV poskytuje nádherné pocity a jen a jen poklonu. Ale ber to jako názor člověka, který sice už není úplně nejmladší (skoro 37), ale nemá zkušenosti s třeba ještě lepšími bajky, ale taky o dost dražšími s kategorii naháčů. Zdarec Jirkas *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.12.2006 v 15:31 | Nahoru | #48
karf>Ahoj ještě jednou, teď jsem ještě četl v jednom příspěvku v tomto tématu o srovnání s verzí "S". Měl jsem tu čest na ní před koupí mého enka najezdit asi 500km a řeknu Ti že já osobně bych neměnil. Obtékání vzduchu je O.K., fakt to míň fouká, ale to poznáš a oceníš až při vyšších rychlostech a ty já nejezdím. Ale co pro mě bylo nepřijatelné, to byla bolst rukou, respektive předloktí a zápěstí. Asi jsem rozmazlenej. Já mám na enku malé plexi PUIG (viz databáze), příště bych asi koupil ještě vyšší a tím problém vyřešil a pro mě by to tak bylo plně dostačující, nebo spíše lepší řešení. Já hold rád sedím vzpřímeněji. Jo a ještě jedna poznámka. Někdo tu kdysi psal, že polokapotovaná verze má oproti enku o kousek delší převod. Nevím, jestli je to v jiném primáru nebo větší rozetou či podobně, ověřený to nemám, ale to je pak ten problémeček s dlouhou jedničkou ještě větší. Zdar ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.12.2006 v 18:31 | Nahoru | #49
JirkaS2>Tak aspon kdyz si zasveceny,muzes posoudit jak je na tom SV podvozkove oproti Hornetu?Me se aspon kamosuv Hornet na predek zdal takovej jistejsi.Ale najel jsem na nem jen par kilaku. Jikan proti SV nemam absolutne nic. I kdyz mam mensi sestricku, tak prubeh a moznosti motoru nemusis trapit aby sis poradne uzil a nejaky podrazovani pred predjizdenim neni potreba.A ta zvukova kulisa? No kvuli ni odpustim i par koniku ktere chybi :P A myslim, ze oproti starsi verzi se i ohledne kapoty mooooc povedla. Mam Sko a muzu rict, ze pozice orpti Nku je trosku mucici, ale jde asi o zvyk. Nohy trosku vis, telo v predklonu, ale zase vitr to reze jedna basen. Dest nevim,ale hadam, ze to bude taky lepsi. SV neni super sport ale motorka pro zabavu. Ja se taky nehonim za rychlosti nekam nad 200, takze davam SV muj hlas a vrele doporucuji :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

30.12.2006 v 20:59 | Nahoru | #50
Milan SV> Zdravím Tě, musím říst, že s Hornetem jsem byl taky moc spokojenej, byla to moje první opravdová motorka po letech půstu po všech těch Jawách a ČZ. Ajkorát jsem si během jeho používání uvědomil, že můj šálek kávy jsou 2V. Ale jinak byl Hornet O.K. V zatáčkách byl asi na překlápění rychlejší, padal do zatáček sám a rychle. Ale jak říkám pak jsem se uklidnil a dnes oceňuji jiné vlastnosti. Na Horneta vzpomínám rád a s láskou. SV jde co týká překlápění v zatáčkách do všeho pomaleji, ale chce to cvik, pak jde vše lépe a jak píšeš ty, ten zátah a zvuk jsou super. Jen jsem po té nehodě vyměnil VIPERY za origoš vejfuky a i když ten zvuk není takovej, motor má lepší průběh vespodu. Už jsem to s někým diskutoval na jiném tématu. Přes zimu mě ještě čekají nějaké drobné dodělávky po nehodě a na jaře zase vyrážím, když noha dovolí. Zatím se jí moc nechce, ale zima bude dlouhá a na rehabilitaci dost času. Snad se rozhýbe. Chvíli jsem i uvažoval o jejím prodání a pořízení něčeho opravdu klidného, nějakého jednobuchu enduru, např. GS 650, transalpu apod, ale nakonec se nechci SV vzdát. Je na mých 190cm a 100kg tak akorát a klidně se na něm jezdit dá taky, když se chce. Jen to chce dát pozor koho a kde předjíždíš a radši počítat s nejhorší variantou jeho chování. Tak se měj a třeba se někde potkáme. Poznáš mě snadno, tmavě modré SV 1000N viz databáze a na levou nohu kulhající exot a libereckou SPZ.

2 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

31.12.2006 v 12:42 | Nahoru | #51
Čím víc to tu čtu tím víc to SV chci doufám že se to podaří. Jináč taky budu přesedlávat z H6 a jak tu někdo psal že se mu zdá že se předek utápí tak se mu to nezdá bohužel ale jinak je Hornet :thmubup: :thmubup:

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

31.12.2006 v 13:00 | Nahoru | #52
Vodny>Jo jo psal jsem to, tak to asi nebude jen muj pocit,ale je to tak asi jediny vetsi neduh SV.Jinak traktor s kterym je sranda a zase tak moc penez nezere :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

31.12.2006 v 13:06 | Nahoru | #53
JirkaS2>Ahoj,tak hlavne do noveho roku at mas vic stesti nez v teto sezone. Plechovkari jsou nekdy hodne nevyspitatelni a navic je tam vzdycky ta vahova prevaha a na masine mas na sobe jen kusy hadru a nejakej skopek na palici.Jo jo,clovek je jak lego,kon na masine.Hlavne brzke uzdraveni. Jo psal jsi, ze si chtel presedlat na nejaky ho jednobucha nebo Transalpku.l To ja jsem puvodne chtel poridit BMW GS Dakar, nebo LC4 Adventure a takhle to dopadlo. Mam doma SV a tesim se na nastavajici sezonu. Nejak me do toho natahli kamaradi a oduvodnili to tim, ze dokud jsme mladi tak si neco uzijem a az nas to omrzi tak jdem na endura a bude se cestovat cestou necestou,polem nepolem........


Takze preji vsem zucastnenym jak SV tak jedne stopy hlavne hodne stesti a zdravi v nove sezone. A pamatujme, ze "Dobrej motorkar= Starej motorkar" !!! :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

31.12.2006 v 16:50 | Nahoru | #54
Milan SV>zdravimm to se mi nějak nezdá, ta teorie až nas to omrzi přesedlame na endura, to jsem nějak nepochopil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

31.12.2006 v 18:08 | Nahoru | #55
JirkaS2> Zdravim měřim stejně jako ty a docela o SV1000 uvažuju ale zdá se mi docela drobný...říkáš že je ti akorát??

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

31.12.2006 v 18:54 | Nahoru | #56
Andrew x>Je to spis od veci.Proste si kamaradi poridili po letech kroseni v bahnu vsichni cestaky a tak jezdit sam na enduru.No jasne slo by to,ale vime, ze kdyz jsou ve skupine podobne stroje,tak se jezdi lip.A s endurem mezi SV a Hornetem :puke: Ale jeste jedna vec me trosku prehoupla ted jinam.Chci si masinu vzit sebou do GB a cesty tady tak spatny nejsou a vlitnout tady nekam s endurem na polnacku nebo na louku,to je uz o pruser.U nas se na to tak nehraje,ale tady je kazdej i malej kousek pole ci louky soukromej.Takze tak. Spis planuji enduro az zase budu nastalo doma a budu moct vyrazit do poradne prirody ;) . Tady je prd :rolleyes:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

1.1.2007 v 17:45 | Nahoru | #57
Brusíno> Zdravím Tě, já z toho mám takový pocit, že SV není úplnej drobek. Mám teda SV 1000N. Přesedlal jsem z Horneta, jak už jsem psal a ten byl rozhodně menší a i jiné mašiny tohoto druhu jsou spíše menší. Je samozřejmě i fůra větších, ale já se na SV vejdu a to v pohodě a nepřipadám si jako vosa na bonbonu. Taky to asi dělá ten posaz, tvar nádrže, který zasahuje relativně vysoko, navíc tam mám široký řidítka, které mě taky pěkně natahují. Navíc i stavba se dvěma výfuky do stran motku opticky zvětšují. Ale někdo jiný z toho může mít samozřejmě jiný pocit, tak to neber jako bernou minci. Neměřil jsem, jen mi to tak připadá. Tak se měj.

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

1.1.2007 v 19:35 | Nahoru | #58
JirkaS2>Tohle jsme meli moznost posoudit taky.Pritelkyne kamarada (SV 650N) si sedla jako ridic na 6ku Horneta,a s lip dosahla prave na hornetu.I celkovy prpporce ji sedeli vic na Hornetu.Takze myslim,ze s tou velikosti na tom novy SV neni spatne. I vetsi postavy se tam poskladaji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

1.1.2007 v 19:54 | Nahoru | #59
JirkaS2> Já na tisícovce ješzě neseděl, naposledy jsem zkusil starší typ 650 a tam se mi nevejdou kolena do prolisů...ještě vyzkoušim...díky za odpověd :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

1.1.2007 v 20:12 | Nahoru | #60
Brusíno> Z nudy teď jen tak přemýšlím a prohlížím SV 650 a 1000 a myslím, že velikostně na tom budou asi stejně. Rozdíl bude jen v delší kyvce na 1000 (připadá mi delší, jiná je určitě), jiné průměry trubek přední vidlice, ale rám až na jiné umístění otvorů pro uchycení motoru bude asi stejný. Nádrž je stejná určitě, o tom jsem se přesvědčil při opravě mého mazlíka sám. Takže to asi bude stejné s tou velikostí. Možná díky jiné kyvce bude jen 650 nižší, možná.Čau Jirka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist