všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
jozzo-pepa píše: enusim2> jsi vedla jak ta jedle,hlučná převodovka a špatné řazení na Tcatovi je dáno pouze a jen tím,jak na tom kdejaký amatér jezdí moje je úplně v pohodě a jde krásně řadit
a ty uz zase placas jen o tvem kousku. ja mel kus kde slo radit taky slusne.ikdyz opravdu ze vsech motorek co jsem mel tak na t catovi byla dvojka nejhlucnejsi a kdyz jsem jednicku vytocil smer omezovac tak bez vrknuti plynu nebo brutalniho kopance bych tam dvojku proste nedostal, a az s gsxr jsem poznal jak je u tcata hlucna prevodovka.
Kamos mel tcata taky a kupoval novou prevodovku....pokud to tobe jde krasne tak bud rad. Me ta hlucna dvojka nejak nevadila a pozdeji jsem se naucil ji radit aby to bylo co nejmensi zlo,ale oproti konkurenci je to proste slabota.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Vito_Corleone píše: Muj názor obecně co se týče spolehlivosti.
Za to nejhorší považuju italský dvoutakty. Za ně bych zařadil čínskou produkci, pak Jawy a všechny dvoutakty, potom zbytek italský produkce, pak ostatní evropany a na vrchol japonská provenience s tim, že Honda na bramboře, třetí Yamaha, druhá Kawa a Suzi pomyslnej vrchol. Pozor, to je jen muj názor Kdo bude křičet kde je HD, tk americký parodie na motorky já neuznávám, to bych pak moh počítat i Dněpry a čtyřkolky, tříkolky a ostatní homovozidla.
Docela mě ale překvapuje, kolika lidem se serou nový Báwa... holt i "značka" muže bejt někdy sračka
nechci nic říkat ale italský 2takty byli jsou, to nejkvalitnější co ve 125 můžeš sehnat to že se říká že jsou nespolehlivý, tak za to v první řadě můžou majitelé prasata a v druhý řadě to že jsou nejvýkonější a vždycky to je na úkor něčeho
a co čekat od Jaw když jsou 50-60 let starý? všechny ostatní značky na tom budou podobně z těch let
U nás v partě co jezdíme na starších motorkách 80.-90. léta se říká že jedině Honda nebo Yamaha, protože spolehlivější japonský motorky nejsou... Kawa byla vždy pověstná kvalitou materiálů a sráč na šest taky není žádnej zázrak
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Suzuki gsxr predni brzdy
Yamaha sporty hlučné převodovky. Yamaha T-cat jedna z motorek kde je převodovka 1-2stupeň nejdiskutovanější téma.
Ital obecně se prý sere...
Naprostý souhlas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
WhiteS píše: [quote=enusim2]jsou obecne stare zname vady: honda regulator, honda linearni prubeh vykonu.
Suzuki gsxr predni brzdy
Yamaha sporty hlučné převodovky. Yamaha T-cat jedna z motorek kde je převodovka 1-2stupeň nejdiskutovanější téma.
Ital obecně se prý sere...
Naprostý souhlas.
Já bohužel nemuzu soudit dle vlastni zkusenosti,takze ta fraze o italech to je jako tva vetsina prispevku tady na foru. Bohuzel jsem moc chudy na to abych si mohl dovolit takovy luxus jako pravidelne se starat o Ducatku, tak to musim prenechat jinym ladičům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
enusim2 píše: Já bohužel nemuzu soudit dle vlastni zkusenosti,takze ta fraze o italech to je jako tva vetsina prispevku tady na foru. Bohuzel jsem moc chudy na to abych si mohl dovolit takovy luxus jako pravidelne se starat o Ducatku, tak to musim prenechat jinym ladičům
Dle mého jsou Ducatky nejmenším kotlem v italském pekle. Aprilie jsou na tom hůř. To už se na fórkách ale bezpočtukrát řešilo.
WhiteS píše: Dle mého jsou Ducatky nejmenším kotlem v italském pekle. Aprilie jsou na tom hůř. To už se na fórkách ale bezpočtukrát řešilo.
je fakt ze znamemu se neco vysralo na Tuonu a docela palba oprava:D nevim ted co,jestli zapalovani...to bych vazne kecal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
Zajížděl jsem ZRX1200 a S4RSko. V porovnání s S4RSkem je to na garančnkách nemlich to samý (ital do 16000km 2garančky, Kawa 3garančky = suma +/- stejná)
Rozdíl je ten, že servis japona po záruce už nechává většina českých samo domo kutilů buď na sobě, nebo v případě ventilů/podtlaků někam do dílny k "odporníkům" - kdybyste jezdili do detašovaného pracoviště japonských mechaniků - vysolíte vlastně to samý.
Ohledně dílů na Ducati - většina běžných do 48h, zbytek podle dostupnosti ve světě.
Aprilka už se taky lepší...jen Benelli pracuje stále tvrdě na své skáze svou "péčí" o zákazníka
Takže ač moc nechci, řekl bych že náš metrouš Bílý"S"ko to vystihl docela trefně...jen ten kotel je v případě Duckny jen takovej malej ešus (sakra kde furt bereš tak sladký fotky? ...letěj na to holky vůbec?)
3 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
hiffson píše: Má někdo Hondu, která najela 50tis a nevysrala se jí elektrika??
myslím že se takovejch po světě najdou miliony
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
posmiros píše: myslím že se takovejch po světě najdou miliony
Neříkej mi, že se Hond vyrobily miliardy!
A na druhou stranu,měl jsem tu na opravu Hondu XL600R(nebo jak se to jmenovalo) a tragédie.Takhle vychozenej motor jsem ještě neviděl.Co mohlo být zhulený bylo zhulený.
Je to vždy z největší části o lidském faktoru.
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
Co se týče motorek co bych nedoporučoval tak Yamahu FZR 600 .. Motorka, která je schopná jezdit jenom rovně .. člověk jí nakloní a podvozek má tendenci to furt vyrovnávat .. Nahovno .. Ale zase .. je to stará paní
Od Yuki nedoporučuju zásadně model RS .. po 400 km se vysypaly budíky .. po dalších 100 km zase karbec a šlo to dál až do motoru .. prostě nespolehlivost .. Yuki SM je ovšem už vcelku spolehlivá ..
thor1403 píše: DMC.motobiker> To nemyslíš vážně ducati je asi lepší jo?Tak tomu se můžu smát zvuk jako když padají plechový kyble ze schodů a taliánskej systém prodeje dílů objednáš v květnu dostaneš v říjnu.sranda sranda.ale jedno se jim musí nechat.design je super ale to je tak všechno
Tak o tom se tu snad ani není třeba moc dohadovat , Ducati je prostě lepší! Zvuk dělá otevřená suchá spojka v určitém stádiu opotřebení a navíc pouze na neutrál - tzn. když nemáš rád to chrastění, tak stačí tu spojku včas měnit a nechat ji zavřenou! Co má prodej dílů společného s kvalitou stroje, to opravdu netuším , ale já osobně jsem s tím zatím neměl problém - nakupuju přes Německo a myslím, že nejdelší dodávka trvala asi tak něco přes týden... Design je TOP, o tom žádná (a to ne jenom u Ducati ), ale že by to bylo tak všechno? Co ta jedinečná a originální konstrukce , to je dokonalost snad v každém detailu , a navíc to stejně tak dobře i funguje! To není jak Honda, že tuhle si okopčí šestiválec a hle, jaká je z toho legenda , onde zase okopíruje eLkovej čtyřvál a další legendární řada , a když se třeba začně dařit Ducati ve WSBK a tím pádem i v prodejnosti, je tu najednou úplně nová skvělá řada VTR! Jaká to náhoda, že Honda měla po 40ti letech úplně stejnej nápad jako Ducati! A jen tak mimochodem, je dost možný, že bez Ducati by řada VTR nikdy nevznikla a to ani nemluvím o tom, jak moc Ducati svou v té době převratnou konstrukcí posunula dál celý svět sportovních motocyklů! Do té doby se u Japončíků k přívodu vzduchu do airboxu používaly hadice z vysavače, kapotáže drželo nevzhledné trubkové lešení a jejich Superbiky měly přes 250Kg a rozměry větší než u dnešních cesťáků... Tím ale nechci říct, že to nemělo něco do sebe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
R4Zzy píše: Co se týče Hondy tak vpohodě jen se mi už asi 3x vysralo něco v elektrice .. Přidávám se k ostatním ..
Co se týče motorek co bych nedoporučoval tak Yamahu FZR 600 .. Motorka, která je schopná jezdit jenom rovně .. člověk jí nakloní a podvozek má tendenci to furt vyrovnávat .. Nahovno .. Ale zase .. je to stará paní
Od Yuki nedoporučuju zásadně model RS .. po 400 km se vysypaly budíky .. po dalších 100 km zase karbec a šlo to dál až do motoru .. prostě nespolehlivost .. Yuki SM je ovšem už vcelku spolehlivá ..
na kolika motorkách co maj přes 200 kg suchý váhy si jel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
t_freedom píše: (sakra kde furt bereš tak sladký fotky? ...letěj na to holky vůbec?)
Co se kluků týče, tak na to letí fest - hlavně zde na motorkari.cz.
A holky? Na ty je to vyložená mucholapka .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: WhiteS> Já bych se chtěl jenom zeptat, jak si nabral tak kurevskej objem?
To není objem, nýbrž přírodní postava, která posilovnu nikdy nepotřebovala .
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
Ja by som nikomu mimo úplných začiatočníkov neodporučil väčšinu Honda mašín, ten prejav je nemastný-neslaný, najväčšia tragédia od hondy, na ktorej som šiel je CBF600S . Vlastne nevidím dôvod jazdiť na CBFke, auto prináša rovnaké pocity. Nuda, nuda, nuda. Dobré len ako kvázi výkonný dopravný prostriedok z bodu A do bodu B.
Naposledy editováno 15.08.2011 18:38:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
jean192 píše: WhiteS, no o tej posilke premýšľaj, v česky hovořících zemích se tvé postavě říká - tlustej chrt.
Jak se mé postavě říká je mi upřímně u zadní části těla. Pro mě je důležitý osobní pocit.