paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jízda ve dvou
24.7.2011 v 23:08
Zdravím Alpíky.Chci se jenom zeptat jaké máte zkušenosti s delším cestováním s TA ve dvou.Mašinu mám půl roku a nemohu si naříkat.Chci ale vyrazit do světa.Má to jeden háček.Já mám 95kg a přítelkyně 70kg.Nevím až naložím bágle zda to TA zmákne.Máte s tím nějaké zkušenosti? Předem dík za rady.

24.7.2011 v 23:18 | Nahoru | #1
zdar,
takže při jízdě ve 2 nezaznamenáš výrazně větší spotřebu jak sám, alespoň u mě to tak funguje. Motodovolená ve 2 spotřeba cca 5,5l/100km. Jet to docela jede, ale samo musíš to více vytáčet hlavně při řazení. Při cestách na dálnic nebo podobně budeš muset třeba v silném protivětru nebo do kopečka při předjíždění kamiónů atd občas dávat za 4. Jinak váhově se toho neboj já mám 90kg a žena necelých 70kg. Takže asi stejně. Pokud byste ale jezdili pravidelně ve 2 chce to nějakého Varana ...

25.7.2011 v 00:18 | Nahoru | #2
Já myslim, že problém nebude. Včera jsem jel ve dvou s plnym kufrem a tankvakem na mym CBR 540km a na pohodu Akorát ti asi bude občas chybět výkon, TA neni žádná raketa

25.7.2011 v 01:08 | Nahoru | #3
S přáteli na TA650 jsme toho sjezdili vcelku dost a větší omezení než motorku vidím v kamarádově spolujezdkyni bijící jej do zad :). Ničeho se neboj a už někam vyražte .....

Jen si říkám, že kdyby jsi přítelkyni naložil, do kufru hodil něco hadrů, nepromoky, sváču tak jsi tyhle informace mohl mít z vlastní zkušenosti a navíc příjemný víkend. cestovat ve dvou se dá na všem, alpik je jedna z těch pohodlnějších variant.

Naposledy editováno 25.07.2011 01:20:27

25.7.2011 v 08:01 | Nahoru | #4
Dojeli jsme na TA600 ve dvou s obrovskou těžkou bagáží na Krétu a zpět. Úplně bez problému.
Jen počítej s občasným nedostatkem výkonu (např. v Alpách

25.7.2011 v 14:47 | Nahoru | #5
Dík všem za informace.Jinak ve dvou jezdím v pohodě ale bez báglů a žádné dálky.Tak mám klid na duši a můžu balit ))) Dík a pohodovou jízdu všem.

1 reakcí na tento příspěvek Jízda ve dvou

13.8.2011 v 00:29 | Nahoru | #6
Se přiznám, že v Alpách bych vážně nechtěl jezdit ve dvou - ten úbytek výkonu je znát pouhou změnou nadmořské výšky natož ještě nějakej těžkej šutr za sebe .

PS: spíš než úbytek zaznamenám neklidný průběh výkonu a omezené spektrum otáček...

13.8.2011 v 00:39 | Nahoru | #7
DS_CZ>
dnes jsem se vrátil z "minimoto" dovolené po ČR a ono na těch okreskách a v horách kde jsou ty správné kochačky je to hlavně o tom, kdo za tím sedí... a přestaň furt přejmenovávat ten profil, páč pak nido neví o koho jde

13.8.2011 v 02:35 | Nahoru | #8
w.o.l.f.> O to mi de, bejt neviditelnej ...

No to na mě není... já bych nevěděl jak kopec plnej zatáček mám vyjet na kochačku
(přeháním, určitě to jde - občas se jen tak ploužím krajinou).

Taky jsem se vrátil z "ČR-ka", ale před týdnem jel jsem jinak zkráceně: PRAHA - LIPNO - A - VRANOV - DUKOVANY - OLOMOUC - JAVORNIK - PL - NACHOD - PRAHA
A kdes byl, kdyžtak taky zkráceně

13.8.2011 v 09:30 | Nahoru | #9
-LOTR->
byl jsem jen na pár dní za bráchou v Žatci, zakže jsem se projel "Severní cestou" Ostrava-Opava-Bruntál-Šumperk-Jablonné-Žamberk-Vamberk-Hradec a dále po dálnici na Prahu. Pak je takové poflákání okolo komína v Žatci a okolí a po pár dnech z5. Dal jsem to zase na Prahu pak po dálnici na Hradec (nechtělo se mi na Brno kvůli hustotě motorek jedoucích na MoTo GP), pak jsem se stočil na Holice, Pohodlí, Poličku, Svitavy, Šternberk, Opavu a dom. Nějak letos není čas.
Jinak na Vranově jsi byl kde na které straně přehrady, chtěl jsem ještě na pár dnů počátkem září na Bítov.

(reakce na) Jízda ve dvou

14.8.2011 v 14:05 | Nahoru | #10
w.o.l.f.> Na Vranově jsem byl jen na hrázi a parkoval zadarmo tady. (jinak je tam zákaz vjezdu, ale to asi víš).

A Vranov si dobře pamatuju, dostal jsem pokutu, ale ne za tohle parkoviště, ale nechtěl jsem po objížďce tak mě vybrali za zákaz vjezdu až po serpentýnách , že já radši nejel schovanej za autobusem. Bylo to za 500,- ...
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.