Téma: Metzeler Roadtec Z6vs.Metzeler Roadtec Z6 Interact
Zdravim, jezdil jste někdo obě tyto pneu? Zajímá mě, jestli je mezi nima velký rozdíl co se týká jízdnich vlastností, nájezdu km, apod. díky
nájezd momentálně prubuju
mám stejnou motorku jak ty a vyměnil jsem z6 za z6 interact a nevím, jestli je to tím slovíčkem v názvu, nebo tím, že sou ty gumy prostě lepší,
ale sou super! momentálně na nich mám 3tkm od května, furt sou dokulata, předek cca 6mm od hrany, zadek cca 3mm od hrany, olizuju už třetího slona a příští gumy budou zas z6 interact.
jezdím svižně, 2/3 z nájezdu sólo.
drží fest, abs nemám ale při brždění taky gud.
nájezd tipuju nejmíň 10tkm - upozorňuju dost svižným - každodenně blbnoucím tempem
kdyžbych jezdil turistiku tak si troufnu říct že k 15ti ten zadek vydrží.
za mě jednoznačně ber interact (i když na Z6 taky nejde říct moc kritiky, jen mi přijde, že prostředek šel dřív do plošky.
fotky Ti sem někdy šoupnu až se dostanu k motorce
kupoval jsem je z tadyma
dodání rychle a za asi nejlepší cenu
mám stejnou motorku jak ty a vyměnil jsem z6 za z6 interact a nevím, jestli je to tím slovíčkem v názvu, nebo tím, že sou ty gumy prostě lepší,
ale sou super! momentálně na nich mám 3tkm od května, furt sou dokulata, předek cca 6mm od hrany, zadek cca 3mm od hrany, olizuju už třetího slona a příští gumy budou zas z6 interact.
jezdím svižně, 2/3 z nájezdu sólo.
drží fest, abs nemám ale při brždění taky gud.
nájezd tipuju nejmíň 10tkm - upozorňuju dost svižným - každodenně blbnoucím tempem
kdyžbych jezdil turistiku tak si troufnu říct že k 15ti ten zadek vydrží.
za mě jednoznačně ber interact (i když na Z6 taky nejde říct moc kritiky, jen mi přijde, že prostředek šel dřív do plošky.
fotky Ti sem někdy šoupnu až se dostanu k motorce
kupoval jsem je z tadyma
dodání rychle a za asi nejlepší cenu
Rozdíl mezi Z6 a Z6 interact je naprosto minimalni. Je to jen marketingová omáčka než nejaký rozumně měřitelný kvalitativní posun. Jestli chceš Metzeler, tak jdi do Z8.
Jinak Z6i je už strašně stará guma. V testu v létě 2010 už skončily předposlední v testu cestovně sportovních gum.
Pirelli Angel ST, Michelin Pilot Road 3, ty bych bral.
Test najdeš na www.hamletovygumy.cz
Edit: jen bych dodal že největší nevýhoda Z6i je ta, že se stářím strašně mění vlastnosti a profil gumy. Když jsou nový, tak ok. Ale když mají najeto tak 6tis, tak se musíš s motorkou už hrozně prát
Naposledy editováno 20.07.2011 12:58:45
Jinak Z6i je už strašně stará guma. V testu v létě 2010 už skončily předposlední v testu cestovně sportovních gum.
Pirelli Angel ST, Michelin Pilot Road 3, ty bych bral.
Test najdeš na www.hamletovygumy.cz
Edit: jen bych dodal že největší nevýhoda Z6i je ta, že se stářím strašně mění vlastnosti a profil gumy. Když jsou nový, tak ok. Ale když mají najeto tak 6tis, tak se musíš s motorkou už hrozně prát
Naposledy editováno 20.07.2011 12:58:45
Tak ja jezdil vzdy jen Z6 interact a ted mam prvni sezonu jen Z6. Ten interact je myslim jinej v tom vypletu, me se sjizdel celkem pekne, proste to nebylo sjety jen na stredu, ale pomerne pravidelne a to nejsme zadny klopic FZS 1000 a cca 14 tis km. na zadku na predku o neco vic. Ted mam na predku tu Z6 ale asi jen 2 tydny takze pristi sezonu se uvidi
EDIT: Pokud se nepletu tak interact ma diky te jine konstrukci vypletu vlastnosti dvousmesove pneu, ikdyz je to jedno smes. To bude asi jediny rozdil..
Naposledy editováno 20.07.2011 14:10:51
EDIT: Pokud se nepletu tak interact ma diky te jine konstrukci vypletu vlastnosti dvousmesove pneu, ikdyz je to jedno smes. To bude asi jediny rozdil..
Naposledy editováno 20.07.2011 14:10:51
Z6 13 000 km, Z6 Intr. 13 500 km, Z6 Intr. zesílená- 13 500 km a ještě jede...praní do zatáčky je blbost, resp. to není tak hrozné, každá nová guma půjde líp, než stará ojetá...
Z6 Int. líp drží, jezdím od -6 a dost v dešti, takže to mám odzkoušené, Z6 mi občas klouzla, na stejné trase Z6 Int. vydrží víc...
Z8 asi nechci- moc měkká kostra, nevěřím ji...nicméně protože už je Intr. nebude dát koupit a na starší gumu se mi nechce, tak asi MPR2 nebo Avony Ultra 2 Stormy.
Čeká mne to za pár jízd...
Z6 Int. líp drží, jezdím od -6 a dost v dešti, takže to mám odzkoušené, Z6 mi občas klouzla, na stejné trase Z6 Int. vydrží víc...
Z8 asi nechci- moc měkká kostra, nevěřím ji...nicméně protože už je Intr. nebude dát koupit a na starší gumu se mi nechce, tak asi MPR2 nebo Avony Ultra 2 Stormy.
Čeká mne to za pár jízd...
Pánové, děkuji vám za vaše věcné příspěvky k tématu, sám taky jezdim interact a mám na ní ted už 13 000km a ještě chvíli to na ni půjde, samotnou Z6 jsem nikdy nejezdil, tak jsem jen chtěl vědět, jestli těch zhruba 500Kč co je mezi nima rozdíl jsou dobře investované korunky nebo je to jen ta omáčka, jak tu někdo podotkl a podle vašich reakcí to vypadá, že ten interact je přece jenom o něco lepší, zůstanu asi u něj ikdyž asi né na moc dlouho, protože jsem se dozvěděl, že ho už prý stáhli z výroby... ještě jednou díky a přeju mnoho šťastných km...
TDM 900, zadní Metzeler Roadtec Z6 vydržela 11000km. Ke konci jí asi dorazila rychlá jízda v oněch šílených vedrech po dálnici. Jízdní vlastnosti měla super, byl jsem s ní velice spokojený a klidně bych do ní šel znova.
1 reakcí na tento příspěvek Metzeler Roadtec Z6vs.Metzeler Roadtec Z6 Interact
Metzeler Z6 Int C (zesílená) neuvěřitelných 15 000 km a furt to ještě na pár set km vypadá...přitom stejná motorka, jen o 2000 km víc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler Roadtec Z6vs.Metzeler Roadtec Z6 Interact
VeFeRák> Tak ta moje taky nakonec udělala přes 15000km, naprostá spokojenost,ted už to má ale za sebou a na motce je zase stejná, ale fungl nová
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.