globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z H6 na KTM SuperDuke
Zdravim, po cca 20 tkm odjetých na Hornetovi mě okouzlil SuperDuke od KTM. Podle toho, co čtu (zatim jen) v testech, jsem nabyl dojmu, že je to motorka, která "žere děti" a její řidič musí skutečně umět ještě o něco víc. Rád bych se zeptal především těch, co s Vévodou mají zkušenost, jestli je to opravdu tak náročná motorka na zvládnutí, nebo jestli si na ní jezdec s nijak oslnivou motohistorií může dovolit:) Díky předem za věcný názory.

Z H6 na KTM SuperDuke

12.7.2011 v 19:05 | Nahoru | #1
ja bych se toho nebal, sam sem si zkusil monstra s4 a mam pojezdeny vlastne jen sv kolem 10tkm a pohoda urcity veci sem teda skoro neprekousl ale jinak

1 reakcí na tento příspěvek Z H6 na KTM SuperDuke

12.7.2011 v 21:12 | Nahoru | #2
žádný strach a di do ní to se říkalo v roce 2005 dnes už mají ty brutus naháči o nějakých 20-30 koní více než superduke , mam taky 130 konovýho naháče mám najeto asi 10tis. na ruznejch motorkách a bez problému spíš už bych si na nižší obsah težko zvykl

(reakce na) Z H6 na KTM SuperDuke

12.7.2011 v 22:13 | Nahoru | #3
wario> Díky, v jednom testu jsem zaslechl, nečekejte přátelskou mašinu jako Z1000, nebo FZ1, tak to mě přiznám se trošku zbrzdilo..

Z H6 na KTM SuperDuke

12.7.2011 v 22:53 | Nahoru | #4
vůbec se jí neboj a na lepší moto se vždycky rychle zvyká, já ji zrovna prodávám http://www.motorkar...uperduke-283179.html vracím se do terénu, na ceně se můžem dohodnout
jiank motorka super, motorově i podvozkem. tvůj výběr ti chválím...

Z H6 na KTM SuperDuke

12.7.2011 v 23:01 | Nahoru | #5
Kdyz mas neco najeto na 100konovy sestce tak bych se toho nebal.

Z H6 na KTM SuperDuke

13.7.2011 v 08:35 | Nahoru | #6
Ničeho se neboj, SuperDuke byla moje první velká silniční motorka, a v pohodě. Pokud nejsi úplnej začátečník, tak si za chvilku zvykneš a pak už si budeš jet užívat a tlemit se, jak ta mrcha jede.. Ovšem je trochu méně cestovatelsky přívětivá, než Hornet.

1 reakcí na tento příspěvek Z H6 na KTM SuperDuke

13.7.2011 v 14:41 | Nahoru | #7
Díky chlapi , tak to budu spát odteď ještě hůř ..

(reakce na) Z H6 na KTM SuperDuke

13.7.2011 v 21:07 | Nahoru | #8

Eltorro píše: Díky chlapi , tak to budu spát odteď ještě hůř ..



A dobre ti tak !

2 reakcí na tento příspěvek Z H6 na KTM SuperDuke

20.7.2011 v 08:54 | Nahoru | #9
ještě bych zvážil SpeedTripla 1050 určitě pohodlnější a použitelnější bike než S.Duke , navíc 3val

(reakce na) Z H6 na KTM SuperDuke

24.7.2011 v 19:00 | Nahoru | #10
wario> SD je lehčí, určitě ne tolik praktik jako ST, ale možná i o to mi jde ,.. chci obratnou motorku výhradně do zatáček, motorku se schopnostma motarda, vzhledem naháče:)

Naposledy editováno 24.07.2011 21:43:00

(reakce na) Z H6 na KTM SuperDuke

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2011 v 09:27 | Nahoru | #11

wario píše: ještě bych zvážil SpeedTripla 1050 určitě pohodlnější a použitelnější bike než S.Duke , navíc 3val



To máš pravdu, ale s Dukem je větší sranda a je dravější, Speed je strašně sametovej... Ty motorky jsou tak jiný, že je ani téměř nelze srovnávat. Speed je víc do cestovna, Duke je továrna na zábavu a blbnutí... Ikdyž netvrdím, že se s ním do Alp nedá, tam se bude cítit nejlíp... samé zatáčky

Velkej Duke je vpohodě, zvlášť když jedeš ostře, tak ti dává pocit sucha a jistoty! Horší je to se stabilitou ve velkých rychlostech a chce to tlumič řízení, protože nadlehčit přední kolo a nebo dokonce záda dokáže dát při každým hrubým přidání plynu na 1 a 2. Jel jsem oba modely a zdálo se mi, že jedou stejně, akorát ten novější nemá ten motor tak hrubý a má lepší reakce na plyn. Co se týká spotřeby, u starýho to prý řešilo přemapování... nevím, ale novější model bere v rozmezí od 7,5 do 9,5l, podle stylu jízdy. Ještě bych zmínil, že je to v případě, že si nastavíte podvozek na svou váhu nejlepší motorka na švihání zatáček co jsem měl. Bezkonkurenčně nejlepší komponenty podvozku a je taky nejlepší na brzdy... Pokud mohu poradit kup si novější model, v případě instalace Laďáku je tam možnost nahrátí nové palivové mapy do jednotky, čili je programovatelná, navíc lepší budíky a brzdy, taky na novější jde snadno instalovat tlumič řízení, díky předpřipravené placce se závitem na spodní straně brýlí, starší to nemá a pokud budeš chtít tlumič řízení, je to drahá sranda, nebo montáž naprd, která moc nefunguje... Změn je tam víc, ale tyto, spolu s menší úpravou motoru jsou asi podstatné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist