Naposledy editováno 20.07.2011 06:26:52
1 reakcí na tento příspěvek Jake pneu na Monster 620
jinak doporučim jako vždy na malou motorku - Battlaxy BT016.
Pokud je přijatelně tak se zahřejou během 3-4 km tak že držej naprosto jiste az na stupacku.
Je to vzadu 3 směs, výdž na šestce sem měl cca 6000km z toho poměrně dost s batohem. a žádný couračky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake pneu na Monster 620
vilem píše: jo to se pak fainově vysvětluje pojišťovně, že tam máš jiný gumy než podle TP.
jinak doporučim jako vždy na malou motorku - Battlaxy BT016.
Pokud je přijatelně tak se zahřejou během 3-4 km tak že držej naprosto jiste az na stupacku.
Je to vzadu 3 směs, výdž na šestce sem měl cca 6000km z toho poměrně dost s batohem. a žádný couračky.
Raději jezdím na moto, která lépe drží a celkově je stabilnější, navíc rozměr 170 je napsaný i v originál manuálu jako bezproblémová možnost na zadní kolo, čili ta možnost mít tam 170tku tam je. Otázka co s tím úřady, technická atd, možná by se to dali zapsat i do TP.
Ale jak říkám, jebat tyto věci pokud vím, že díky o číslu větší gumě se mi motorka chová znatelně lépe.. a hlavně...tady jde o život
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake pneu na Monster 620
kodlisko píše: Raději jezdím na moto, která lépe drží a celkově je stabilnější, navíc rozměr 170 je napsaný i v originál manuálu jako bezproblémová možnost na zadní kolo, čili ta možnost mít tam 170tku tam je. Otázka co s tím úřady, technická atd, možná by se to dali zapsat i do TP.
Ale jak říkám, jebat tyto věci pokud vím, že díky o číslu větší gumě se mi motorka chová znatelně lépe.. a hlavně...tady jde o život
OK, pokud to je v TP, tak je to OK. za pruser s pojistovnou to nestoji, lae pokud je tam legal, tak OK
vetsina vyrobcu si spocita spravne co na tu moto patří, ale jak to funguje u italů nevim ;)
vilem píše: OK, pokud to je v TP, tak je to OK. za pruser s pojistovnou to nestoji, lae pokud je tam legal, tak OK
vetsina vyrobcu si spocita spravne co na tu moto patří, ale jak to funguje u italů nevim ;)
Ono právě občas v techničáku bývá, že jsou povoleny dva rozměry...
A k tématu, Michelin Pilot Power, zahřívají se dobře v chladu...