Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Trochu z jiného soudku a reklama pro Bikeplast... Poprvé jsem kupoval kapoty od Motoforzy. Cena byla sice rozumná (-30% z plných cen), ale kvalita nic moc. Spasování špatný, kapoty skoro průhledný (nutnost lakování) a ve spojích slabota... No nic první ježdění a pád... Znovu telefon do Motoforzy, kapoty už lepší spasování, na žádost ve spojích vyztužený, ale nutnost lakování (cena -20% z ceny)... Teď co jsem po delší době opět fároška rozbil, tak volám do Motoforzy a na žádný telefon nereagovali (chápu, že to bylo v týdnu kdy byly svátky - čili dovolená), tak jsem využil nabídky kterou Peter nabízel na začátku sezony, že DA racing "spolupracuje" s Bike plastem... Objednávka se uskutečnila (i když taky měli dovolenou) a dnes jsem kapoty vyzvedl na poště a najednou "šok", díky kterému tohle píšu: Kapoty parádní zpracování, rovnou lakované na bílo (k dokonalosti sice něco chybí, ale lak už není potřeba, čili úspora cca 6 tis. kč), ve spojích vyztužený, spodní díl rovnou vylepený termofólií a s výpustním špuntem. K tomu ještě rychloupínací šrouby v ceně, která byla -40% z plných cen... Možná jsem objevil Ameriku, tak mě nekamenujte, ale prostě jsem příjemně překvapen a třeba to někomu pomůže
Naposledy editováno 14.07.2011 19:19:51
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
oxygen píše: dík za dobrej tip, eště kdybyste měl někdo podobnej tip na carbon apod. kryty motoru -?
Na motor jsem bral taky z Bikesplastu a spokojenost...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak musim říct, že jsem do motoforzy psal tohle utery mail s objednávkou a ani mi nepřišla odpověď ať si políbím prdel tak nevím no
Jo a abych nezapoměl neuměj číct maily do konce. Psal jsem novou asdresu pro zaslání nějakych věcí a to ignorovali a poslali to na starou adresu, když jsem je na to upozornil, že to poslali na špatnou adresu, nestál jsem jim ani za řádek.
Shrnutí? jdu se mrknout na bikeplast Já je nepotřebuji, ale oni potřebují nás. No ne?
bral jsem od motoforzy karbonový kryty - docela seděly + nějaký dobrušování, ale ok...
co mě trochu víc namíchlo, tak jsem si objednal nové stojany - ty pěkné červené, vpředu do krku..vůbec jim nevadilo poslat mi zadní černý..jel jsem kolem, vyměnili..ale když už dám balík za stejný stojany, tak je blbý mít jeden červený a druhý černý....
mno, mám je 4 měsíce a ten přední do krku - tak spodní díl je růžový vyšisovaný a horní díl pořád červený - asi kvalitka...
chtěl jsem k nim ještě packy doobjednat - tak mi řekli, že už je nemaj a nebudou...
hele, rád čtu, že to jinde funguje líp, už jsem myslel, že to je u okruhovýho ježdění normální
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Hele kluci tak me napada. Udrzba na predku je jasna, vymeni se olej :) ale co se dela na zadnim centralu ? To se snad repasovat (v serii) ani neda, nebo ano ? Ja si dokazu jen predstavit namazani prepakovani ...
doma to vetsina lidi neda... uplne obyc centraly nakejch rozpoctovek ani kloudne nejdou rozebrat, u sportu jo.. ale samo to chce naradi, dily, zkusenosti... ikdyz netece tak jde o vymenu oleje, tesneni se casto meni rovnou taky... + se musi nafoukat expanzka, nejlepe dusikem, podle me to muze byt i vzduch ale to tu radsi nebudem rozjizdet naky spory:)
na silnici se to neresi dlouhy roky, na okruhu a u spickovejch jednotek jo.. tipuju ze tak s dvojnasobnym intervalem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Holy-Okruharicz píše: assassin> No kdyz uz sme u toho, nevite nekdo o nekom kdy seriovy zadni central da do poradku? A jak se pozna ze potrebuje repasi?
casto se repasuji centraly na MX motorkach, tzn ti co repasuji/ladi odpruzeni na MX udelaj repas i na tom seriovym..
pokud netece tak to neresim-nepoznam ze nefunguje jak ma :(
Ale zadek sem nikdy rozlozenej nevidel, desi me ten dusik, a netisum jestli to nekdo vubec poradne umi. No zatim to jeste krome promazani pohyblivejch veci nebudu resit.
Jelikož to mám kousek do Třeboně tak vyteklý zadní tlumič z ktm jsem dával panu Vrchotovi z Břilic u Třeboně, kterej je taky třída a dělá pérování skoro pro všechny MX jezdce zde na jihu, ptž jezdí kraj ve veteránech. Dokáže opravit, vyrobit i snad neopravitelné. Třeba ZDE jeho práce, což pro něj byla asi prkotina. MOTOR technik, Jaroslav Vrchota, Břilice 266, 379 01 Třeboň, tel.: 384 723 473, 724 169 998, jara.vrchota@seznam.cz . Plnění dusíkem u obou samozřejmostí
A aby toho nebylo málo a chcete se trochu pokochat pohledem na mistrovské kousky tak firma VM MOTOR , která mimo jiné dělá motokáry s vlastními motory, začali vyrábět MX motorky taky s vlastními motory (ale nějak moc se to nerozjíždí) jelikož mají i svou slévárnu atd...
Naposledy editováno 15.07.2011 17:30:34
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER píše: asi se budu opakovat, mam pocit ze to tu resil uz i poly, ale chtel bych na svoji nynejsi r1 01 otocit razeni abych setril boty. Muze nekdo poradit co to obnasi? jdeto snadno, nebo je potreba vetsi zasah? Ja si to sam nebudu delat, tak jen abych vedel zda postaci nejaka mala castka v ramci vymeny oleje, nebo zda to bude neco vetsiho
Na R1, stejně jako na mojí R6 to tak snadno nejde...normálně se to otočí na tom tisícihranu jak píše Biker xx, ale my máme to táhlo řadičky vedený skrz rám, takže to nevýjde... Chtěl jsem to teď otočit protože střídám dvě stejný motorky, jednu s otočeným a mojí s normálním a často to pletu.
Přítelkyně to má řešený jiným přepáčkem a shifterem, který vede jinak než to originál táhlo.
Tak bych řekl, že pomůže buď jiné přepáčko už i s táhlem (PP to vyrábí), nebo pouze jiná řadička s uchycením táhla a toho tisícihranu (pokud nechceš kutit něco na tom originálu )
Naposledy editováno 17.07.2011 13:16:59
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Edit: Do jake polohy si dat prepacko??? uplne nahoru a uplne dozadu??? nebo treba jen nekde uprostred nechat??? mam ARPcko,na tom jak se citi jezdec mi nezalezi
Naposledy editováno 17.07.2011 14:19:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MichaelaZX636 píše: a jak se vam lidi vubec na tom otocenym razeni radi???? ja furt spekuluju jestli to mam prehodit ale 4 roky jezdim na ,,normalnim,, razeni a bojim se ze se budu porad plest ale ma tu moznost jej prehodit ale nejsem zadnej rychlik,casy okolo 2.40 coz nevim jestli pro me neni zatim zbytecny
Edit: Do jake polohy si dat prepacko??? uplne nahoru a uplne dozadu??? nebo treba jen nekde uprostred nechat??? mam ARPcko,na tom jak se citi jezdec mi nezalezi
....rada pro "pitomce",aby to měli pořád na "očích"!!
Naposledy editováno 17.07.2011 14:36:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: MichaelaZX636> Pokud vim, řazení se otáčí proto, abys mohla řadit v náklonu a nemusela strkat nohu pod páku a riskovat tak zlámanej kotník. Přeci jen se v zatáčce řadí výrazně častějc, než podřazuje. Takže jestli tě řazení v náklonu netrápí, tak to řešit nemusíš.
ja radim spis az tak na vyjezdech ze zatacky kdy uz ten naklon neni takovej ale porad o tom premyslim a mozna to pres zimu predelamTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35849 | Včera v 22:28 oxygen |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |