paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
Zdravim, bude mi 21 a chtel bych z V-Stroma 650 prejit na neco sportovnejsiho, ale zaroven nechci SS. Chci na tom dojizdet dvakrat tydne do skoly po poloprazdne dalnici, kratsi projizdky a parkrat do roka nejaky vylet do 500km. Bohuzel mam taky opravdu hodne pozadavku, ktere silene zuzuji vyber:

- objem 800ccm+ - at to tahne odspoda, nerad tocim, takze idealne dvouval
- provozní hmotnost max 220kg - jsem malej a i se Stromem mam problem s manipulaci na miste - toto vyradi prakticky vsechny ctyrvalce
- vykon 70kW az 100kW - prechazim ze 48kW takze at je to znat ale zase ne moc
- dobry dunivy zvuk
- rozumna spolehlivost a cena dilu
- cena do 80000Kc bez kufru nebo do 90000Kc s velkym topcase - na motorku musi existovat drzak plotny
- rozumna tvrdost odpruzeni - nic zavodne ladeneho, jezdim dost casto silnice horsi kvality

Timhle sitem prosly z motorek co sem nasel pouze ctyri, takze poprosim bud o doplneni dalsi nebo pokud mate to stesti a jste majitelem, tak o napsani zkusenosti a doporuceni, nejvice by me zajimalo od nekoho kdo najezdil velke mnozstvi kilaku:

- vase zavady
- kolik vydrzi retezovka
- kolik vydrzi rozvodaky a napinaky

Predem diky.


Naposledy editováno 06.07.2011 14:11:36
Anketa: Kterou?
SL 1000 Falco
19%
23
TL 1000 S
10%
12
SV 1000 S
43%
53
VTR 1000 F
16%
19
Jinou (píši do diskuze)
12%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 14:33 | Nahoru | #31

honzaVTR píše: Hele tohle je jeden z více kousků, dá se tak dobře vybrat vklidu i kolem těch 65-70. Co se týká těch napínáků, tak po koupi bych je asi vyměnil a budeš mít klid. Já třeba nejsme zástánce různejch bastlů, a že jsem jich u VTR už několik viděl, takže mám raději origo a podle taky vybírám. Ono je to těžký, do vajíčka a motorky nevidíš...

Třeba tenhle kousek vypadá taky goodVTR ...



No tak to uz rovnou muzu koupit nejake z tech za 40 kdyz do nej budu hned hrabat... Prave proto potrebuju nejakeho majitele aby mi rekl kolik ty napinaky a rozvodaky vydrzi...

Na vzhled moc nedam, ale zlutou fakt ne.

Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 14:35 | Nahoru | #32
Ani s SV1000 a ani s VTR1000 neuděláš chybu. Jsou to kvalitní japonské motocykly, nabízející sportovní cestování. Ani jedna z nich není SBK v pravém slova smyslu. Mě je osobně sympatyčtějsší Sv ale to jen pro to, že jsem je měl. Honda je taky pěkná, možná designově malinko lépe vyvedená. Každopádně jsou to hodné a nezáludné motrky, ikdyž vyžadují jisté zkušenosti. přece jsou to dvouválcové litry! S Tuonem a nebo TnT a nebo jinýma rajetama to nesrovnávej, ty jsou diametálně jinde. Stroje určené pro zábavu, adrenalin, pouliční "race" a né pro občasné dojíždění do práce. takže za mě SV1000 a Yoshimury!
Hodně štěstí...

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 14:40 | Nahoru | #33
Já byl s VTRkem docela spokojenej,za 2 roky žádná závada,jen ta spotřeba ne že by mi na tom záleželo,ale pod 10 jsem se nikdy nedostal a když dostala trošku naloženo,tak klidně i 15l,..jasně,jak která,ale kámoš měl stejnej model (00)a byl na tom nepatrně lépe a další známej s SP1, což je dost podobné jezdil běžně za 14 a to tomu moc nedával,tolik moje negativa,ale podle toho co potřebuješ by ti měla jinak vyhovovat..

Naposledy editováno 04.07.2011 14:40:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 14:44 | Nahoru | #34

SirIndy píše: No tak to uz rovnou muzu koupit nejake z tech za 40 kdyz do nej budu hned hrabat... Prave proto potrebuju nejakeho majitele aby mi rekl kolik ty napinaky a rozvodaky vydrzi...

Na vzhled moc nedam, ale zlutou fakt ne.



No pokud přemýšlíš takhle tak je to blbý. On je rozdíl vzít starší za 40000 a novější za 60000. Novější má větší nádrž a tím pádem větší dojezd, má palivoměr, jiný budíky, no prostě vypadá moderněji. Otázka je taky ta jestli si ho chceš pak nějak upravit. Věř tomu, že pokud otáčíš každou korunu tak zjistíš, že ty doplňky jsou taky drahej špás. A paltí to pro všechny biky bez vyjímky.

Já ti taky můžu říct že jsem ty napínáky měnil další hory-doly, můžu si doma vytisknout nějakou rádoby fakturu o "provedené práci" a ty pak budeš jezdit s tím že to je hotový a pak ti to někde prdne a sháníš jinej motor. Je to čistě tvá věc žejo, ty tu motorku kupuješ. V dnešní posraný době si nemůžeš být jistej ničim, takže nejlepší je udělat si sám a pak máš jistotu. A teď nemám na mysli třeba jen to VTR..

Neber to nějak zle, je to čistě můj názor.Jinak přeju štastnou ruku při výběru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 14:49 | Nahoru | #35

navrc6 píše: Já byl s VTRkem docela spokojenej,za 2 roky žádná závada,jen ta spotřeba ne že by mi na tom záleželo,ale pod 10 jsem se nikdy nedostal a když dostala trošku naloženo,tak klidně i 15l,..jasně,jak která,ale kámoš měl stejnej model (00)a byl na tom nepatrně lépe a další známej s SP1, což je dost podobné jezdil běžně za 14 a to tomu moc nedával,tolik moje negativa,ale podle toho co potřebuješ by ti měla jinak vyhovovat..



Nemel si nejak upravene karbce a otevrene vyfuky? Lidi pisou 7-9 litru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 14:51 | Nahoru | #36

SirIndy píše: No tak to uz rovnou muzu koupit nejake z tech za 40 kdyz do nej budu hned hrabat... Prave proto potrebuju nejakeho majitele aby mi rekl kolik ty napinaky a rozvodaky vydrzi...



To není nijak daný, stejně jako regulátor, prostě se jednou můžou vysypat, dřív nebo později. Na tobě je jestli na to chceš počkat nebo tomu předejít.

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 14:52 | Nahoru | #37

honzaVTR píše: No pokud přemýšlíš takhle tak je to blbý. On je rozdíl vzít starší za 40000 a novější za 60000. Novější má větší nádrž a tím pádem větší dojezd, má palivoměr, jiný budíky, no prostě vypadá moderněji. Otázka je taky ta jestli si ho chceš pak nějak upravit. Věř tomu, že pokud otáčíš každou korunu tak zjistíš, že ty doplňky jsou taky drahej špás. A paltí to pro všechny biky bez vyjímky.

Já ti taky můžu říct že jsem ty napínáky měnil další hory-doly, můžu si doma vytisknout nějakou rádoby fakturu o "provedené práci" a ty pak budeš jezdit s tím že to je hotový a pak ti to někde prdne a sháníš jinej motor. Je to čistě tvá věc žejo, ty tu motorku kupuješ. V dnešní posraný době si nemůžeš být jistej ničim, takže nejlepší je udělat si sám a pak máš jistotu. A teď nemám na mysli třeba jen to VTR..

Neber to nějak zle, je to čistě můj názor.Jinak přeju štastnou ruku při výběru



Zadny doplnky neresim, koupil bych prave nejakou levnou a nechal udelat napinaky, rozvody, ventily abych mel klid - protoze doted jsem kupoval ze jako motorku po udrzbe na kterou nebude potreba sahat a pokazde me ojebali a rozpadlo se mi to pod rukama, tak radeji takhle nez zase drazsi na ktere je "vsechno udelane" a pak bych to stejne delal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 14:55 | Nahoru | #38

Stev píše: To není nijak daný, stejně jako regulátor, prostě se jednou můžou vysypat, dřív nebo později. Na tobě je jestli na to chceš počkat nebo tomu předejít.



To na to fakt neni predepsany nejaky interval vymeny treba 30000 kilaku? Nebo to nema nekdo vyzkousene jak dlouho to vydrzi? Prece nemuzou bejt vsechny motorky casovane bomby...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 14:58 | Nahoru | #39
SirIndy> ne, svým způsobej jsou ale napínáky se většinou ozvou dostatečně předem. A nedémonizoval bych tím jen vtr, sv může mít taky svoje, zas třeba rozvodovej řetěz vydrží v pohodě přes 100 tis., stejně jako zbytek motorky ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 15:02 | Nahoru | #40

Stev píše: SirIndy> ne, svým způsobej jsou ale napínáky se většinou ozvou dostatečně předem. A nedémonizoval bych tím jen vtr, sv může mít taky svoje, zas třeba rozvodovej řetěz vydrží v pohodě přes 100 tis., stejně jako zbytek motorky ...



Hm, nedavno mi uteklo SV s udajnymi 35000 co prave bylo po vymene rozvodaku, tak jsem nabyl dojmu ze to je tak ta doba kdy doslouzi ten napinak a zrusi rozvodak... Jakym zpusobem se to ozve?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 15:06 | Nahoru | #41
SirIndy> já to nezažil a vyměnil ho preventivně, motor začne bejt hlučnější, myslím že to začne vydávat neobvyklý zvuky jako cvakání a rachtání.

35000 po výměně rozvoďáku? To myslím není normální ani u suzuki, asi buď rád že utekla, u vtr se mění jen ty napínáky a řetez necháš být. Fakt myslím že je zbytečný točit se zrovna na tomhle, na kterýkoliv motorce může bejt tisíc jinejch věcí který budeš řešit když koupíš blbě.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 15:10 | Nahoru | #42
TL 1000

Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 15:11 | Nahoru | #43
Jasně a to je ono - jde o tou důvěru. Tu já nemám Jinak se podepisuju pod steva, co se týká výmeny rozvodů, případně dalších věcí, tak to výrobce kolikrát ani neuvádí...

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 15:32 | Nahoru | #44

Stev píše: SirIndy> já to nezažil a vyměnil ho preventivně, motor začne bejt hlučnější, myslím že to začne vydávat neobvyklý zvuky jako cvakání a rachtání.

35000 po výměně rozvoďáku? To myslím není normální ani u suzuki, asi buď rád že utekla, u vtr se mění jen ty napínáky a řetez necháš být. Fakt myslím že je zbytečný točit se zrovna na tomhle, na kterýkoliv motorce může bejt tisíc jinejch věcí který budeš řešit když koupíš blbě.



A neni to tak ze kdyz odejde napinak tak prestane spravne napinat a odejde pak rychleji ten rozvodak? Resim tohle protoze se to vsude omila, kdyby se vsude psalo o jine zavade tak resim tu - protoze to ukazuje na to ze je vyssi pravdepodobnost vyskytu.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 15:45 | Nahoru | #45
Když odejde napínák tak je dost pravděpodobný že se ti potkaj ventily a máš po prdeli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 15:47 | Nahoru | #46

honzaVTR píše: Třeba tohle, vypadá good za pěknou cenu...VTR

Ono to chce hlavně vidět ve skutečnosti...



Pak je treba na inzerci uz pres dva mesice tohle: http://www.motoinze...000-f-firestorm.html

Tam by mi treba pomohlo vedet kolik asi vydrzi origo retezovka, jestli ji tam jeste ma, aby zase nebyla hned investice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 15:49 | Nahoru | #47

honzaVTR píše: Když odejde napínák tak je dost pravděpodobný že se ti potkaj ventily a máš po prdeli...



A pri cem teda treba odejde rozvodak ze ho na tom SV menil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:24 | Nahoru | #48
SirIndy> u řetězovky záleží na údržbě, ale při 26500 bych ještě očekával origo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:25 | Nahoru | #49

SirIndy píše: A pri cem teda treba odejde rozvodak ze ho na tom SV menil?



ten rozvodák může odejít opotřebením nebo stářím, ale popravdě řečeno jsem slyšel opravdu jen o pár případech kde byl na vině rozovodák. Mohl ho nechat měnit preventivně, možná byl jinej problém, to ti opravdu nepovím...Každopádně na techniku motorů tu jsou určitě borci, kteří by ti k tomuhle řekli víc....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:31 | Nahoru | #50
A co 999, koukal jsem, že dnes se dají sehnat za docela přijatelnou cenu a pokud ročně najedeš 5000-10000km tak to není až tak velká darda za servis. Mohu jen doporučit.

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:40 | Nahoru | #51

Fášek píše: A co 999, koukal jsem, že dnes se dají sehnat za docela přijatelnou cenu a pokud ročně najedeš 5000-10000km tak to není až tak velká darda za servis. Mohu jen doporučit.



Spis 10000-15000 (+dalsich 5000 terenem na jinych motorkach). A co pohodlnost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:41 | Nahoru | #52

Stev píše: SirIndy> u řetězovky záleží na údržbě, ale při 26500 bych ještě očekával origo.



Ale blizko smrti co? Tamten jak tu nekdo hodil ma pry najeto 21000 a retezovka nova - takze bud spatna udrzba nebo stoceno teda...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:47 | Nahoru | #53

KARDAN píše: TL 1000



Nějak tak, je tak nevypočitatelný, že se hned tak neomrzí a neusneš na tom
Já bych šel asi do Falca nebo TLS, kdybych nechtěl kapoty a pak hlavní favorit V-Raptor nebo X-Raptor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:54 | Nahoru | #54
SirIndy> já nevim, to jsou dohady, já motorku vybírám úplně jinak. Vyberu napohled ucházející inzerát, jedu se podívat, a na místě zhodnotím jak o motorku bylo pečováno, jestli všechno funguje, jak působí prodávající, jestli mi tam nepřijde něco divnýho. Jestli je stočená nebo ne těžko poznáš, mezi 20 a 50 tis není skoro žádnej rozdíl při dobrý údržbě.

Takže pokud by se mi ta motorka s 26500 jinak pozdávala a měla novou řetězovku, asi by mě to od koupi neodradilo.

Když jsem kdysi kupoval vtr, mělo 47 tis a nasazenou novou řetězovku. Buď někdo měnil poprvý nebo podruhý. A kdyby ho stáhnul na 26 nepoznám ani dneska vůbec nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:55 | Nahoru | #55
dewwil> člověče assassin mi furt tvrdí že mi to jede líp než jeho tele

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:56 | Nahoru | #56

dewwil píše: Nějak tak, je tak nevypočitatelný, že se hned tak neomrzí a neusneš na tom
Já bych šel asi do Falca nebo TLS, kdybych nechtěl kapoty a pak hlavní favorit V-Raptor nebo X-Raptor


(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:57 | Nahoru | #57

dewwil píše: Nějak tak, je tak nevypočitatelný, že se hned tak neomrzí a neusneš na tom
Já bych šel asi do Falca nebo TLS, kdybych nechtěl kapoty a pak hlavní favorit V-Raptor nebo X-Raptor



Mne porad radite nejake sportaky, ja nemam s nicim ostrym zkusenosti, myslim ze i to SV bude az az, navic fakt nevim na kolik by vyslo na takoveto motorce najezdit desitky tisic km, chci si tu motku nechat na delsi dobu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 16:58 | Nahoru | #58

Stev píše: SirIndy> já nevim, to jsou dohady, já motorku vybírám úplně jinak. Vyberu napohled ucházející inzerát, jedu se podívat, a na místě zhodnotím jak o motorku bylo pečováno, jestli všechno funguje, jak působí prodávající, jestli mi tam nepřijde něco divnýho. Jestli je stočená nebo ne těžko poznáš, mezi 20 a 50 tis není skoro žádnej rozdíl při dobrý údržbě.

Takže pokud by se mi ta motorka s 26500 jinak pozdávala a měla novou řetězovku, asi by mě to od koupi neodradilo.

Když jsem kdysi kupoval vtr, mělo 47 tis a nasazenou novou řetězovku. Buď někdo měnil poprvý nebo podruhý. A kdyby ho stáhnul na 26 nepoznám ani dneska vůbec nic.



Ale jelikoz ji mit nebude (to by si tam uvedl), tak je predrazena a visi mu tam...

Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 17:02 | Nahoru | #59
Hele ono to může klidně dopadnout tak že se pojedeš na něco mrknout, nebude se ti to líbit a po cestě zpátky narazíš na bike kterej ti bude sedět a bude ve slušným stavu a odjedeš na něm. Stejně jako se to stalo mě..

Mrkni na něco, zajd tam, zkontroluj základní věci a případně odjed domů

Ps.:Zkus ee podívat po litrovým Fazeru, tahoun motor, celkově příjemnej bike.
Nebo 12tkovej Bandit v eSku, ten taky není k zahození, i když podvozkově to bude někde jinde. Zase je ale nenáročnej na údržbu

Naposledy editováno 04.07.2011 17:04:47

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

4.7.2011 v 17:03 | Nahoru | #60
SirIndy> mně osobně se ten inzerát na modrou s 26500 docela líbí, navíc jestli má zánovní gumy ... Cena je vyšší ale já bych o ní přemýšlel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco hondacbrko 11 13.3.2024 v 14:56 Gahan37
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist