paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Anketa - nejzábavnější typ motoru
21.6.2011 v 12:29
Je tu spousta temat na tema dvouval vs ctyrval, ale podle me se zapomina na ostatni typy motoru, takze jen tak for fun delam anketu o tom jakej motor byste zvolili, kdybyste si proste jen chteli co nejvice uzit projizdku.
Anketa: Nejzábavnější typ motoru pro vás je:
řadový 4-válec
jiný
1... 3 4 5 6

26.6.2011 v 09:03 | Nahoru | #151
DMC.motobiker> včera jsem nad tím přemejšlel. Měl jsem minulej tejden sundanej přední svod(se špatně navařenou trubkou uvnitř-přebroušeno a vyhlazeno) a včera to poprvé projel. Ten motor je jak znovuzrozenej, daleko klidnější ve spodku a navrchu táhne ještě víc než po přemapování, až mě z toho jímá hrůza. Dá se bez problémů zavřít v náklonu(jako ne zavřít, ale ubrat ) Prostě tak pohodově jedeš...klikatice, zatáčky, esíčko, vracečka ...rovinka...přídáš...říkáš si jak to pěkně odsejpá a na rovince 7t rpm zařazeno za 5 a na tacho 180km/h...kolik jsem kurva jel to esíčko s těma zatáčkama před tím ?

prostě zábavy kopec, těžce návykový, nebezpečný v tom, že si ani neuvědomuješ co by se mohlo stát při nutným zastavení(nebo zastavení o strom, či auto)...ale ten motor je továrna na endorfin... jen je to teď dost vykoupený spotřebou , při mojí jízdě(a to jsem často těsně pod hranicí 190km/h) 9,5l/100

26.6.2011 v 12:16 | Nahoru | #152

Antigos píše: Tak si taky ohřeju polívku .Na prvním místě ostrý jednobuch pak Ducati a poté 125cm ostrej dvoutakt.S tou je srandy až smrdí spojka

Ani ostrý jednobuch není tak zábavný jako Ducna... 2V je stupidní a to je skvělé

26.6.2011 v 13:11 | Nahoru | #153
za mě 2T ..Třeba 2T 250,500 ..to musí byt masakr

26.6.2011 v 13:21 | Nahoru | #154
t_freedom> Jo tak tohle já celkem znám! Akorát mám o pár desítek koníků méně a díky tomu i v průměru o dva litry menší spotřebu...

26.6.2011 v 13:48 | Nahoru | #155
nejzábavnější motor je Honda CR500 nebo Kawa KX500,nazout motard kola a nic lepsiho není

26.6.2011 v 14:05 | Nahoru | #156
idealni je deseti valec s obsahem 15400 litru

26.6.2011 v 14:47 | Nahoru | #157
nejzabavnejsi je hektolitr.

2 reakcí na tento příspěvek Anketa - nejzábavnější typ motoru

26.6.2011 v 21:49 | Nahoru | #158

26.6.2011 v 23:17 | Nahoru | #159
... Řadový tříválec je nějaký čtyřprocentní ...

27.6.2011 v 08:56 | Nahoru | #160
chimera-RR> to sis asi s pořádným dvouválem ještě nezkoušel sprint. Chtěl bych tě vidět jak by si v těch 2-5t otočil tím plynem...co by se asi dělo něž by ses z nich dostal na použitelnejch 7t - 8trpm, dvouvál by byl už v propadlišti dějin o 50m před tebou ...nesmíš mít ten pocit a názor vytvořenej z honění se s 2V chopperama.
Krom toho, ten tvůj čtyřvál na motor podle mě pokosí i Ducatí848 ...to je můj názor ...no ale těch 265-280km/h asi 848 nepojede, to máš recht...v tom případě máš asi holt lepší mašinu

29.6.2011 v 20:50 | Nahoru | #161

chimera-RR píše: R4 krasne vyladenej nevibruje po meste na 2-5tis uplna lahoda no a kdyz se otoci heftem tak 2val zmizi v propadlisti dejin to je muj nazor a navic ten zvuk 2valu je hrozne nepravidelnej neda se to poslouchat

Proč jako se 2V nedá poslouchat? Protože máš 4V? Každý z nás má přece tu nejlepší motorku a rval by se za ni do krve. Asi jsem divný, ale pro mě nejkrásnější zvuk má klasický starý 1V Norton. Obdivoval jsem to už jako mladý kluk u nás na vesnici už před mnoha a mnoha lety a od té doby to mám za naprostou TOP muziku. Před temi více jak 30 lety jste ale v Praze měli 4V skorolitry se 150 k . Proto asi budete někde jinde. Jinak já jsem si kupoval 2V právě podle zvuku, asi nemám hudední sluch.

29.6.2011 v 21:00 | Nahoru | #162
BigF> Norton má krásnej zvuk , třeba když tam kopneš čtyrku a vezmeš to pěkně ze spodku , to je prostě naprostá lahoda! Toho se nenabažím snad nikdy... Táta, vždycky když jezdil z práce, mě posadil na nádrž a jeli jsme... ...pak cestou zpět k domovu vždycky pustil řidítka a já měl pocit, že ten stroj skutečně řídím (bylo mi asi tak něco kolem 2 - 3 let ) - a možná už právě tehdy se zrodila ta moje vášeň k vibrujícím a hluboce dunícím kladivům, co i na volnoběh poskakují na stojánku!

Proto mám teď asi Ducati...

29.6.2011 v 21:07 | Nahoru | #163
DMC.motobiker> Já osobně si myslím, že čím míň válců, tím líp to zní. Když pominu majitele strojů Honda F6C, nebo jak se ten 6V jmenuje, pochybuju, že by se našel někdo nestranný, kdo by řekl, že to zní líp, jak jakákoliv 2V klasika přes 1 l nebo třeba Honda VTR aj. Moje motto je, že motorka by měla mít nanejvýš 2V a tím se budu řídit i při koupi další motky, což bude určitě klasika kolem 1500 (favorit je Honda VTX 1800, ale stačila by i 1300). 2- hrnkům zdar!!!!!

14.1.2012 v 20:29 | Nahoru | #164

MarcuS píše: Bez hlasu, páč jsem nejel na všem a sou tady všichni ňák moc chytrý. Ale musím se smát názoru typu - 4vál v řadě=nuda. Hoši, asi ste zapoměli votočit pravačkou o víc jak 20°!!! Chce to se nebát Třeba teď mě vozí ZX10 a byť je to mejnstrým, roztáhne ti držku vod ucha k uchu kdykoliv si vzpomeneš.

a dál? povolíš plyn a zase ti ta držka splaskne tim to taky celý končí.nasadit bačkory zaparkovat a vyprávět kamarádům ty vole to sem to zase rval přední kolo ve vzduchu všichni koukali na spíš byli vyděšený protože zpoza zatáčky se vyřítila eta,jela dvacet na ni seděl macho držku od ucha k uchu ale řvalo to jak když stará luxuje v obýváku

14.1.2012 v 23:43 | Nahoru | #165

15.1.2012 v 06:52 | Nahoru | #166
citace z motohausu: nejlepší čtyřválec je tříválec!