1 reakcí na tento příspěvek Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet
na hodinu aldění si bral 400. a měl sem to u něj na aldění už před tím. a co sem mu dal na hodinu to sem ušetřil snad třikrát na spotřebě. při pohodovém tempíčku do 150 mi thunder rv 96 chlemtal cca 5,5 na 100..takže si ymslím, že ve srovnání s předchozí spotřebou 7,6 je to vcelku úspěch. :thmubup:
zatím su spokojený jako želva. :P
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet
lambda sonda je fajn věc a těch prachů nelituju. :cool:
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet
:D Tak tady je opravdu neco spatne,thunderace a 133PS nebo dokonce 88? neco spatne tam fakt bude.teoreticky tech 133 merenych na zadnim kole by odpovidalo,ale vacky a dyno ti rucite nedaji 55 PS navic. Nemel jsi ji predtim zaskrcenou na 100PS- to by odpovidal i namereny vykon 88PS na zadnim kole. :rolleyes:
takze pokud se krome tohoto nedelaji dalsi zmeny na moto... tak dynojet vicemene neprida vykon, ale vyhladi se tim prubeh, udela se idealni pomer smesi... tim padem se jasne snizi spotreba.... obdoba powercommanderu u strikacek.... pokud nedelam nic s motorem tak jen doladim nejake chybicky v michani smesi vznikle vyrobnimi nepresnostmi toho ktereho kusu.....vysledek,lepsi prubeh, mensi spotreb... narustz vykonu vetsinou v roszahu chyby nasledneho mereni na brzde....
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet
začalo to nevině...loni sem koupil motku od "kámoše", prej otevřená...před tíms em jezdil xj, takže ten litr pro mě byl dost ostrý a tak nějak že je to skoro seoused sem mu věřil..heh. blbost číslo 1! noa tak něak letos mi to endalo a jel sem na brzdu a méotrka je, teda byla totálně mrtvá, jak jsem již avizoval tak 88HP..nevím kde byla chyba. dovoz francie. pište si co chcete třeba aj koviácké řeči, ale prostě měla 88HP. tak sem začal zjišťovat jak to pošetřit, i tady na fóru. ale nějak nikdo nevěděl..tkaže nakonec sem volal do yamahy v praglu a tam mi podle vinka řekl co, kde a jak...tak sem začal odstraňovat..a nahrazovat. v jiné diskuzi jsem tady děkoval, že nejsou jen kurvy na světě, borc z čech mi poslal vačkové hřídele z německé motky-tam byly tak jak mají být, já měl původně poloviční, včkové hřídele se vyměnili a to mi zvedlo výkon na 105HP, mno ale taky nastal problém s trskama a jehlama, podle tabulek tam mají být tuším 125 a já tam měl 98...takže jako jediná a nejlevnější záležitost mě vyšla koupě dynojet kitu.základního..a tak sem se dostal na těch 133 HP. na brzdě, na zadním kole samozřejmě.
ještě nějaké otázky?
Jink po týdnu jěždění mám pocit, ž emi to nějak nejede vespod..nejde tak svižně za plynem, takže se ještě vrátím na to aldění. evidentně to nefunguje jak si někteří myslí a musí se tam trochu posunovat zarážky..
:P
a pro nevěřící ještě přiložím vytisklý graf.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet
Thunder píše: tsss. jeden důvod, proč bych šulil??kuva drát.
začalo to nevině...loni sem koupil motku od "kámoše", prej otevřená...před tíms em jezdil xj, takže ten litr pro mě byl dost ostrý a tak nějak že je to skoro seoused sem mu věřil..heh. blbost číslo 1! noa tak něak letos mi to endalo a jel sem na brzdu a méotrka je, teda byla totálně mrtvá, jak jsem již avizoval tak 88HP..nevím kde byla chyba. dovoz francie. pište si co chcete třeba aj koviácké řeči, ale prostě měla 88HP. tak sem začal zjišťovat jak to pošetřit, i tady na fóru. ale nějak nikdo nevěděl..tkaže nakonec sem volal do yamahy v praglu a tam mi podle vinka řekl co, kde a jak...tak sem začal odstraňovat..a nahrazovat. v jiné diskuzi jsem tady děkoval, že nejsou jen kurvy na světě, borc z čech mi poslal vačkové hřídele z německé motky-tam byly tak jak mají být, já měl původně poloviční, včkové hřídele se vyměnili a to mi zvedlo výkon na 105HP, mno ale taky nastal problém s trskama a jehlama, podle tabulek tam mají být tuším 125 a já tam měl 98...takže jako jediná a nejlevnější záležitost mě vyšla koupě dynojet kitu.základního..a tak sem se dostal na těch 133 HP. na brzdě, na zadním kole samozřejmě.
ještě nějaké otázky?
Jink po týdnu jěždění mám pocit, ž emi to nějak nejede vespod..nejde tak svižně za plynem, takže se ještě vrátím na to aldění. evidentně to nefunguje jak si někteří myslí a musí se tam trochu posunovat zarážky..
:P
a pro nevěřící ještě přiložím vytisklý graf.
Já ti věřil a měl jsem pravdu s tím,že byla škrcená :)
Jinak jsem měl z Francie ZRX1200 rv 2001 a nepřipadalo mi že by byla nějak škrcená.těžko říct,neměl jsem ji dlouho tak jsem neměl možnost srovnání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet
good luck , pak řekni co a jak ta spotřeba nejen benzinu :cool: