globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet
 
21.9.2007 v 16:25
A je to tu, tak mám základní kit na motorce a je to docela bomba. Spokojenost. Ještě se uvidí, jaký vliv to bude mít na spotřebu, mno ale snad nic hrozného to nebude. :thmubup:
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet

21.9.2007 v 16:31 | Nahoru | #1
Kde Ti to doladili pls? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet

21.9.2007 v 16:32 | Nahoru | #2
šimic>V brbisku.Docela na klid a za dobrou cenu myslím.

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet

21.9.2007 v 16:33 | Nahoru | #3
brnisku. brno. :cool:

(reakce na) Dynojet

21.9.2007 v 21:06 | Nahoru | #4
Thunder>A cena?

(reakce na) Dynojet

21.9.2007 v 21:36 | Nahoru | #5
Thunder>ahaaha :D prva sem malinko nevěděl... :D
já jen že už jsem nad tím taky kdysi uvažoval,ale nechtělo se mně zas někam motku dávat...
a je to teda lepčíí? že bych do toho taky šel? :shy:

Dynojet

21.9.2007 v 22:16 | Nahoru | #6
Tak dynojet na thundera sem dostal za 3500. něco za ladění a ladil mi to bez otevřeného filtru. ten by taky ještě mohl promluvit do výkonu..
na hodinu aldění si bral 400. a měl sem to u něj na aldění už před tím. a co sem mu dal na hodinu to sem ušetřil snad třikrát na spotřebě. při pohodovém tempíčku do 150 mi thunder rv 96 chlemtal cca 5,5 na 100..takže si ymslím, že ve srovnání s předchozí spotřebou 7,6 je to vcelku úspěch. :thmubup:
zatím su spokojený jako želva. :P

Dynojet

21.9.2007 v 22:37 | Nahoru | #7
Thunder>Njn, s tím základním dyno stage 1, nebo jak to mají značené by měla jít spotřeba dolů. *yes* Prý...

Dynojet

21.9.2007 v 23:13 | Nahoru | #8
no uvidím. v neděli tomu dám za ouška a pak se bude teprve hodnotit.:o)

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet

22.9.2007 v 20:47 | Nahoru | #9
tak nevím,ale co se tou montáží stage 1 jako ladí? :rolleyes: namontuješ a jedeš ne? maximalne doladit sroubkem bohatost.

(reakce na) Dynojet

22.9.2007 v 20:51 | Nahoru | #10
Kovi_VTR>mno nevím jak u tebe, ale na aceovi se bohatost ladí posunováním zarážek na jehlách, takže je to rozdělání karbců, posunutí tam nebo z5 a sestavení llarbců a tak dokola, dokud to není ončo.
lambda sonda je fajn věc a těch prachů nelituju. :cool:

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet

22.9.2007 v 20:53 | Nahoru | #11
jehly snad dostaneš kitový přece a v návodě od Dyno je na kterou zarážku je dát ne?

(reakce na) Dynojet

22.9.2007 v 21:12 | Nahoru | #12
Kovi_VTR>jop. to sem netušil..o) já si to nedělal.
tak potom je jasné, jaktože to měl tak rychle hotové..o)

Dynojet

23.9.2007 v 12:34 | Nahoru | #13
lol ... gratuluji k radosti. Bylo nebo bude to na brzdu, aby jsi zjistil, kolik to přidalo koníčků??

Dynojet

23.9.2007 v 18:56 | Nahoru | #14
děkuju. na brzdě to blo a přidalo mi to 55 HP... :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet

23.9.2007 v 19:17 | Nahoru | #15
Ne náhodou 5,5? :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet

24.9.2007 v 08:13 | Nahoru | #16
Brabuss>měnil sem vačkové hřídele a ty jehly s tryskama, mno a když vemeš, že to mělo před tím 88Hp a tedka to má 133, tak je to podle mě 55... :cool:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet

24.9.2007 v 10:31 | Nahoru | #17
Thunder>>
:D Tak tady je opravdu neco spatne,thunderace a 133PS nebo dokonce 88? neco spatne tam fakt bude.teoreticky tech 133 merenych na zadnim kole by odpovidalo,ale vacky a dyno ti rucite nedaji 55 PS navic. Nemel jsi ji predtim zaskrcenou na 100PS- to by odpovidal i namereny vykon 88PS na zadnim kole. :rolleyes:

(reakce na) Dynojet

24.9.2007 v 11:16 | Nahoru | #18
Kovi_VTR> No já nevím, školy nemám, ale není součástí KITu ještě sada trysek kterou se právě seřizuje ta bohatost? A tam už je podle mě docela prostor pro "ladění".

(reakce na) Dynojet

24.9.2007 v 11:25 | Nahoru | #19
le corbusier....kovi.... tak tak, ja si myslim ze to dynojet ladeni spociva v tom ze tovarni nastaveni (nasroubuju trysku, k ni odpovidajici jehlu a posunu na predepsanou zarazku- tak jak si to kovi predstavuje u dynojetu...) neni tak uplne spravne nastaveni... chybi tam to doladeni vyrobnich nepresnosti u toho konkretniho kusu a to se pak doladi primo na ten ktery kus pomoci sady ruznych trysek,jehel,pruzinek atd od dynojetu.... takze nahazet to tam podle jakehosi predepsaneho setupu by bylo to same v blede modrem....
takze pokud se krome tohoto nedelaji dalsi zmeny na moto... tak dynojet vicemene neprida vykon, ale vyhladi se tim prubeh, udela se idealni pomer smesi... tim padem se jasne snizi spotreba.... obdoba powercommanderu u strikacek.... pokud nedelam nic s motorem tak jen doladim nejake chybicky v michani smesi vznikle vyrobnimi nepresnostmi toho ktereho kusu.....vysledek,lepsi prubeh, mensi spotreb... narustz vykonu vetsinou v roszahu chyby nasledneho mereni na brzde....

Dynojet

24.9.2007 v 17:27 | Nahoru | #20
No nevím,kamarád to onehdá montoval na R1 presne podle návodu od Dynojetu a jede to mu perfetkně,žádné další doladění netřeba.ožná jak říkáš co kus to originál.
Jinak to meření Thundrových koní by mě teda zajímalo :o)

Dynojet

24.9.2007 v 20:10 | Nahoru | #21
No nevim nevim, jestli nás nešulíš... :P Zkus sem hodit dynoDokument :cool:

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet

25.9.2007 v 14:51 | Nahoru | #22
tsss. jeden důvod, proč bych šulil??kuva drát.
začalo to nevině...loni sem koupil motku od "kámoše", prej otevřená...před tíms em jezdil xj, takže ten litr pro mě byl dost ostrý a tak nějak že je to skoro seoused sem mu věřil..heh. blbost číslo 1! noa tak něak letos mi to endalo a jel sem na brzdu a méotrka je, teda byla totálně mrtvá, jak jsem již avizoval tak 88HP..nevím kde byla chyba. dovoz francie. pište si co chcete třeba aj koviácké řeči, ale prostě měla 88HP. tak sem začal zjišťovat jak to pošetřit, i tady na fóru. ale nějak nikdo nevěděl..tkaže nakonec sem volal do yamahy v praglu a tam mi podle vinka řekl co, kde a jak...tak sem začal odstraňovat..a nahrazovat. v jiné diskuzi jsem tady děkoval, že nejsou jen kurvy na světě, borc z čech mi poslal vačkové hřídele z německé motky-tam byly tak jak mají být, já měl původně poloviční, včkové hřídele se vyměnili a to mi zvedlo výkon na 105HP, mno ale taky nastal problém s trskama a jehlama, podle tabulek tam mají být tuším 125 a já tam měl 98...takže jako jediná a nejlevnější záležitost mě vyšla koupě dynojet kitu.základního..a tak sem se dostal na těch 133 HP. na brzdě, na zadním kole samozřejmě.
ještě nějaké otázky?
Jink po týdnu jěždění mám pocit, ž emi to nějak nejede vespod..nejde tak svižně za plynem, takže se ještě vrátím na to aldění. evidentně to nefunguje jak si někteří myslí a musí se tam trochu posunovat zarážky..
:P
a pro nevěřící ještě přiložím vytisklý graf.

Dynojet

25.9.2007 v 15:08 | Nahoru | #23
thunder: verim, tak jak to pises je to naprosto srozumitelne.... jinak francouzsky verze sou skrceny takhle(jestli tam nemaj nakou normu) treba u TL je 100konova verze z nemecka skrcena restriktorem v sani a elektornikou (striha se 1drat) francouzska 100PS verze ma saci vacky s mensim zdvihem.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet

25.9.2007 v 15:21 | Nahoru | #24
Thunder> Ti Frantíci jsou teda pěkný parchanti-škrtit to vačkama. Hele nechceš prozradit kde že jsi to byl v Brně na brzdě? Moje TRX je taky z Francie - a mám cca 85koni=>kdyby mi z toho dostali 130 to by bylo super :D Ne vážně - mám tam KNko a otevřený výfuky, jezdí to dobře, ale každý kůň dobrej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet

25.9.2007 v 16:18 | Nahoru | #25
Le Corbusier>Sh moto, mají to na dornychu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet

25.9.2007 v 16:39 | Nahoru | #26

Thunder píše: tsss. jeden důvod, proč bych šulil??kuva drát.
začalo to nevině...loni sem koupil motku od "kámoše", prej otevřená...před tíms em jezdil xj, takže ten litr pro mě byl dost ostrý a tak nějak že je to skoro seoused sem mu věřil..heh. blbost číslo 1! noa tak něak letos mi to endalo a jel sem na brzdu a méotrka je, teda byla totálně mrtvá, jak jsem již avizoval tak 88HP..nevím kde byla chyba. dovoz francie. pište si co chcete třeba aj koviácké řeči, ale prostě měla 88HP. tak sem začal zjišťovat jak to pošetřit, i tady na fóru. ale nějak nikdo nevěděl..tkaže nakonec sem volal do yamahy v praglu a tam mi podle vinka řekl co, kde a jak...tak sem začal odstraňovat..a nahrazovat. v jiné diskuzi jsem tady děkoval, že nejsou jen kurvy na světě, borc z čech mi poslal vačkové hřídele z německé motky-tam byly tak jak mají být, já měl původně poloviční, včkové hřídele se vyměnili a to mi zvedlo výkon na 105HP, mno ale taky nastal problém s trskama a jehlama, podle tabulek tam mají být tuším 125 a já tam měl 98...takže jako jediná a nejlevnější záležitost mě vyšla koupě dynojet kitu.základního..a tak sem se dostal na těch 133 HP. na brzdě, na zadním kole samozřejmě.
ještě nějaké otázky?
Jink po týdnu jěždění mám pocit, ž emi to nějak nejede vespod..nejde tak svižně za plynem, takže se ještě vrátím na to aldění. evidentně to nefunguje jak si někteří myslí a musí se tam trochu posunovat zarážky..
:P
a pro nevěřící ještě přiložím vytisklý graf.


Já ti věřil a měl jsem pravdu s tím,že byla škrcená :)

Jinak jsem měl z Francie ZRX1200 rv 2001 a nepřipadalo mi že by byla nějak škrcená.těžko říct,neměl jsem ji dlouho tak jsem neměl možnost srovnání.

(reakce na) Dynojet

25.9.2007 v 17:36 | Nahoru | #27
Kovi_VTR>zas sem tak nekoumal, ale asi jak který kus..mno já naletěl i s chlupama. heh. ale co už, tak si tu potvůrku aldíma dělám podle svého gusta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet

26.9.2007 v 13:14 | Nahoru | #28
Asi vím kde to je. Dík

(reakce na) Dynojet

26.9.2007 v 16:01 | Nahoru | #29
Le Corbusier>není zač.

Dynojet

26.9.2007 v 16:22 | Nahoru | #30
pěkný jak to píšeš, sem rád za svého Aceho :) ale uvidiš jestli oproti normálnímu motoru z Ace , který má 107kW tzn skoro 145HP a podle testů na brzdách 128HP na zadním kole jestli těch 5 HP bude znát oproti jiným Thunderům by chtělo zkusit ;)

good luck , pak řekni co a jak ta spotřeba nejen benzinu :cool:
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist