Mexican91 píše: MichaelaZX636> co tě nemá, teď frčí kobercovka
no jako ja ted pasovala svod z 750tky vyfuk RP tuning a ten me svod tak o 1,5mm vetsi nez muj puvodni a uz s tim byl docela problem..... nechtelo se mi to nosit nekde varit tak jsem to vyresila tak ze jsem flexou urizla objimku co jsem mela doma navic z toho novyho vyfuku a natvarovala tu obroucku tak aby vyplnila misto mezi svodem na moto a svodem na vyfuku,no drzi to pekelne aspon1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z čeho to je výfuk ???
CoolEK píše: Toto má pruměr 50mm !!! a né 22mm, spíše bych řekl že je to z nějakého většího obsahu třeba 600-1000ccm.
Neprotiřečís si ? Hned v 1. píšeš že má průměr 12cm-120mm a po chvíli že to má průměr už 50mm,nevím jestli mám nějáké mezery ale výfuk jsem růst neviděl
1 reakcí na tento příspěvek Z čeho to je výfuk ???
1 reakcí na tento příspěvek Z čeho to je výfuk ???
co se týká čínský malorážky, kde se stejnej lauf dává na 50/90/125/200, tam bych precizní naladění na výplach motoru nečekal...
za mě: jdi do toho! metoda pokus-omyl je někdy ta nejlepší
callowsick píše: ad původní výfuk - ono to není vždycky výkonový optimum. motorka musí plnit nějaký hlukový normy a pak otevřenej (-nější) výfuk společně se sladěním směsi může motor oživit.
co se týká čínský malorážky, kde se stejnej lauf dává na 50/90/125/200, tam bych precizní naladění na výplach motoru nečekal...
za mě: jdi do toho! metoda pokus-omyl je někdy ta nejlepší
Hele nejsem odborník na Čínu, ale trochu bych se podivil jestli (zejména např na 2T) by byly v rozmezí 50/90/125/200 stejný konstrukce vejfuků. To, že je roura zvneku stejná, neznamená, že do ní Mao nevaří třeba jinak přepážky a prostupy. Píšu "zejména u 2T", ale i u čtyřtakních míň-válcovejch motorů to dělá rozdíly.
U 2T se ti podobnou věcí může pouze zvýšit spotřeba, např. Jinej efekt to ani nemusí mít...ale kdo by to za ten zvuk nedal, že ?
1 reakcí na tento příspěvek Z čeho to je výfuk ???
obecně u 4T má rozhodující roli v časování ventilový rozvod. to, že u stokoňky se nárůst/úbytek pohybuje v řádu 5 koní, rozhodně neznamená, že mu stejnejch 5 zmizí i z dvoukila (prostě to bude poměr z max výkonu).
co se týče konstrukce výfuků čínadraků, tak např na mojí mrchu i 125ku mají stejný objednací čísla, tak to asi bude jeden a tentýž.
mě občas přijde, že sem píšou lidi, co nikdy nezkusili, co to udělá v reálu.
já bych do toho na místě tazatele šel.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |