1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
jinak, s tím olejem neuděláš nic špatně, ba naopak já liju normálně Motorex 10w-50 a na ty brutální vedra by se spíše hodil 10w-60 ale ta cena je tam hodně vysoká, takže celoročně jen 10w-50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
StrejdaGC píše: jo,mi to teď na KTM taky hřeje jak hrom jsem namontoval ventilátor a vyndal jsem termostat pro větší průtok chladící kapaliny tak je to lepší
jinak, s tím olejem neuděláš nic špatně, ba naopak já liju normálně Motorex 10w-50 a na ty brutální vedra by se spíše hodil 10w-60 ale ta cena je tam hodně vysoká, takže celoročně jen 10w-50
No mam doma nakej Castrol Racing 10W50 nebo jsem spise planoval koupit Motul 5100 15W50, ten je cenove prijatelnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
z-x-r píše: SirIndy> dej si tam CHLADNEJSI svicku mas to psane i v MANUALU a budes mit hned nizsi teplotu zahrivani
To myslíš vážně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
SirIndy píše: No mam doma nakej Castrol Racing 10W50 nebo jsem spise planoval koupit Motul 5100 15W50, ten je cenove prijatelnej.
Nic nevymýšlej a nech tam klidne 10W 50. Úplně běžně se používají 10W 40 i na dovolenou po jižní Evropě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
Janek píše: To myslíš vážně?
asi ano, jinak by neradil
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
Mrkni na zelený vlákno , Storeman něco plánuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
Janek píše: Tank> Jsem zvědavý, jak to s tou chladnější svíčkou je .
Mrkni na zelený vlákno , Storeman něco plánuje
ne Delam si prdel..
Mas to primo psane v serv manualu kde jsem to testoval i ja a kdyz jsem dal teplejsi svicku motor po chvilce hral jako blazen.
U ostrych krosek se to dela normalne.
1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
tim 15w-50 olejem se nic nezkazi, ja leju ted do husky 10w-60 co je do soucasnejch ostrejch HQV.. protoze ho ma kamos sud:)
kazdopadne bych u tehle "racing" oleju zkratil interval pro vymenu...
1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
Měříl´s teplotu? Nebo se ti to jen zdá?
10w40 bohatě stačí. Rozhodně pro naše klima není 10w60,jak tu kdosi psal. Do DRZ dej klidně 10w40 a hlavně nějaký kvalitnější. DRZ si na něj "potrpí",pokud jezdíš 6000km interval.
Naposledy editováno 08.06.2011 15:40:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
assassin píše: teplotni cislo svicky ma na provozni teplotu opravdu vliv jak pise zxr...
Tohle slyším poprvý a tak bych rád věděl proč?
Pochopím, že použitím vhodného tvaru elektrod nebo materiálu lze docílit kvalitnější jiskry a tím pádem lepšímu prohoření směsi. Tím ale taky docílíš vyššího výkonu atd.
Takže čím docílíš toho, že se motor nebude tak ohřívat, když použiješ svíčku s nižší tepelnou hodnotou? Tepelná hodnota udává stupeň tepelnýho zatížení svíčky. Čím nižší ta hodnota je, tím vyšší tepelný zatížení svíčka snese - jiný význam tepelná hodnota nemá. Leda, že by ta svíčka sama o sobě umožňovala lepší odvod tepla ze spalovacího prostoru, ale zas je svojí plochou docela zanedbatelná. Nevím, jsou věci mezi nebem a zemí, kterým nerozumím ani já .
DR má vodou chlazený motor a pokud nedochází k přehřívání vody, tak bude taplota motoru OK. Ventilátor to má určitě taky, takže pokud vše funguje, nemůže být při teplotách, který u nás jsou, problém.
Ve skutečnosti bude motor ohřátý úplně stejně, jako při teplotě 15 stupňů, protože i při té ti občas sepne ventilátor. Jen čím je tepleji, tím to teplo víc sálá a máš pocit, že to hřeje moc.
Naposledy editováno 08.06.2011 18:11:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
prackarr píše: Co je to za termín "fakt hodne horkej"? Jakože tě to pálí na ruce?
Měříl´s teplotu? Nebo se ti to jen zdá?
10w40 bohatě stačí. Rozhodně pro naše klima není 10w60,jak tu kdosi psal. Do DRZ dej klidně 10w40 a hlavně nějaký kvalitnější. DRZ si na něj "potrpí",pokud jezdíš 6000km interval.
Pali tak ze musim okamzite ucuknout. 6000km interval? Kurva nejsem blazen, jezdim 90% teren a mam zvysenej objem, planuju menit kazdych 500mil, v origo stavu ma tahle stara 00 DR-Z psana kazdejch 1000km. w60 je overkill ale w50 by myslim melo smysl dat, tady nejde o nase klima ale o to jaka je teplota toho oleje uvnitr motoru...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
SirIndy píše: Pali tak ze musim okamzite ucuknout. 6000km interval? Kurva nejsem blazen, jezdim 90% teren a mam zvysenej objem, planuju menit kazdych 500mil, v origo stavu ma tahle stara 00 DR-Z psana kazdejch 1000km. w60 je overkill ale w50 by myslim melo smysl dat, tady nejde o nase klima ale o to jaka je teplota toho oleje uvnitr motoru...
Máš Ečko,já psal pro verzi S. Tam je opravdu 6000km. Každopádně oleje jsou pro obě stejný.
Já dávám MOTUL 300V faktory line 10w40. 15W50 je fakt zbytečná,když jde o vodní chlazení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
prackarr píše: Máš Ečko,já psal pro verzi S. Tam je opravdu 6000km. Každopádně oleje jsou pro obě stejný.
Já dávám MOTUL 300V faktory line 10w40. 15W50 je fakt zbytečná,když jde o vodní chlazení...
Ja vim ze 6000km je pro S, ale ja ecko urcite nemam, sam v tom mam zmatek, vypada takhle: http://www.totalmot...0-Suzuki-DR-Z400.jpg , pritom ma ele starter jako S ale zase plastovou nadrz a analog tachometr - ten mozna neni origo - a ovladani blinkru... V papirech je psano DR-Z 400 - mozna byla v roce 2000 i verze bez pripony, nebo je to ocesane esko nejak dobastlene... Ale kazdopadne i na esko bych aplikoval intervaly jako na ecku kdybych jezdil jen teren, mozna jen o trochu delsi.
prackarr píše: Máš Ečko,já psal pro verzi S. Tam je opravdu 6000km. Každopádně oleje jsou pro obě stejný.
Já dávám MOTUL 300V faktory line 10w40. 15W50 je fakt zbytečná,když jde o vodní chlazení...
A vzduchac/vodnik by nemelo hrat zadnou roli - jde o to na jake teplote ten chladic dokaze olej udrzet - budou vzduchace co chladi lepe nez vodniky...
Janek píše: Tank> Jsem zvědavý, jak to s tou chladnější svíčkou je .
Mrkni na zelený vlákno , Storeman něco plánuje
Tak teď nevím, co s tou svíčkou - upřesní někdo, jaký je vztah tepelná hodnota svíčky x přehřívání motoru ? Optimální hodnota = ideální prohoření = vyšší výkon = v koncovce snížení namáhání motoru, tj méně tepla ?? nebere mi, že by za normálních podmínek byl rozdíl takový.
OT:Zelenou jsem navštívil
2 reakcí na tento příspěvek Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
(Ale u vzducháče bude mít olej mnohem vyšší teplotu než u vodníka..)
c.j. píše: Jezdil jsem doteď Motul 5100 10W40 a šlo cítit, že se to přehřívá.. Při výměna jsem dal 15W50 a rozdíl je znatelný. Teda nevím, jestli se to hřeje více nebo ne (rukou to zkoušet nebudu ) ale na projevu motoru je znát. S 10W40 začal po extra zahřátí ve vedrech cvrlikat, při satrtování měl malý kompres, spojka tahala.. S 15W50 je po těchto problémech
(Ale u vzducháče bude mít olej mnohem vyšší teplotu než u vodníka..)
V tom je právě ten rozdíl. U XRka bych dal 15w50 klidně. U DRZ bych zůstal na 10w40.
1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
DR-Z 400E nemá ventilátor? V tom příapdě by byl ovhodně jej domontovat, na DR-Z 400S se kámošovi ventilátor teď spíná velice často..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
c.j. píše: Jezdil jsem doteď Motul 5100 10W40 a šlo cítit, že se to přehřívá.. Při výměna jsem dal 15W50 a rozdíl je znatelný. Teda nevím, jestli se to hřeje více nebo ne (rukou to zkoušet nebudu ) ale na projevu motoru je znát. S 10W40 začal po extra zahřátí ve vedrech cvrlikat, při satrtování měl malý kompres, spojka tahala.. S 15W50 je po těchto problémech
(Ale u vzducháče bude mít olej mnohem vyšší teplotu než u vodníka..)
Jo zahratej mi taky cvrlika. Asi taky dam ten Motul 15W50.
c.j. píše: Jo no, vodník by měl mít výhodu v konstantní teplotě motoru.
DR-Z 400E nemá ventilátor? V tom příapdě by byl ovhodně jej domontovat, na DR-Z 400S se kámošovi ventilátor teď spíná velice často..
Mozna konstantni ale nejpise stejne dost vysoky. Nemam ecko a pritom nema ventilator.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
SirIndy píše: Jo zahratej mi taky cvrlika. Asi taky dam ten Motul 15W50.
Pokud chceš,mám ho za 189kč litr.
1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání DR-Z, olej 15W50 na léto?
prackarr píše: Castrol bych si já osobně do motorky nikdy nedal. Dobrou noc přátelé...
Duvod? Uz je i za 170 na netu, na benzinkach za 400
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki drz 400 e Nechce startovat Suzuki DR-Z400E | ebela | 5 | 3.10.2024 v 13:48 ebela |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |