globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Menší vysedávání..
 
5.6.2011 v 19:02
Zdravím..hele mám takovej dotaz.Na fazeru jsem se naučil do zatáček lehce vysedávat a jakoby zalehnout za řidítka..Přijde mi,že se motorka do zatáčky líp ovladá.Je to jenom moje sugesce a ve skutečnosti vypadám jak kokot,nebo to vážně může pomoct při jizdě zatáčkou?

Jinak dneska děkuju tomu kdo mě předjížděl na Dubí,na sportu s otevřeným laufem a vytočeným motorem zrovna když sem tak pilně prováděl svůj náklon..Málem sem se posral,jak sem se lek..

Menší vysedávání..

6.6.2011 v 13:06 | Nahoru | #31
Znackuju

(reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 13:09 | Nahoru | #32

SVSkritek píše: Priznam se ze tohle mi neni uplne jasne. V moto GP vysedavaj celym zadkem. Ale ja jsem vsude cetl doporuceni to neprehanet. A pripadne dat i niz hlavu k zrcatku. Porad se tu bavime o amaterskem jezdeni. Casto i v provozu treba zrovna na te Dube. To jak to delaj v Moto GP je vec ponekud jina. Taky si neberu inspiraci z formule jedna kdyz ridim auto



I v moto gp se styl hodně liší, někdo vysedává víc a někdo na půl zadku. On tady každej řeší vysedávání ale to důležitý pro jízdu se moc vykoukat od závodníků nedá.

Menší vysedávání..

6.6.2011 v 15:51 | Nahoru | #33
Hodně dělá váha řidiče , u 70 kg typka a 100 kg je težiště jinde ,jinak řečeno čím min vazis tím snadsi kolinko a věci k tomu podobne

(reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 19:24 | Nahoru | #34

sidar píše: přesně tak, souhlasím

stáhl jsem si video ToTW II s titulkama natočený podle knížky a je to tam polopaticky všechno pěkně vysvětlený


Cau,a kde se da to videjko stahnout??

1 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..

6.6.2011 v 19:32 | Nahoru | #35
a co výška? ta nehraje roli? mě totiž to "kolínko" pořád nejde... mám 168 :D prostě tam nedosáhnu a nechci spadnout z motorky :D

Naposledy editováno 06.06.2011 19:33:32

(reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 19:54 | Nahoru | #36
Huby> Jsme na tom stejne, ja mam 169cm a kolinka taky nejdou. Kdyz ma nekdo 180 tak mu to jde snaz. Ale mne to netrapi ja kolinka zatim nepotrebuju .

Menší vysedávání..

6.6.2011 v 20:08 | Nahoru | #37
Hele,ja mam 180 cm,a kolinko taky neumim ale bude to asi tim,ze i kdyz vysednu,tak koleno schovavam a tlacim na kapotaz

1 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..

6.6.2011 v 20:41 | Nahoru | #38
huby a skritek> To uz i vam jde o to kolinko? Je to k necemu dobry? Pomuze vam to v necem?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 20:45 | Nahoru | #39
pylot> pomoct to muze treba na okruhu kdyz ti to malinko ustreli v naklonu,tak to muzes kolenem udrzet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 20:47 | Nahoru | #40

JEFFzx4 píše: pylot> pomoct to muze treba na okruhu kdyz ti to malinko ustreli v naklonu,tak to muzes kolenem udrzet

Jasne na okruhu to je o necem jinym.... ale spousta kluku breci jak ho nemuzou dat v provozu a ja vubec nechapu k cemu jim to je... A na okruhu je mi taky do breku kdyz odjizdime kamarad nadava ze mu to dneska neslo protoze si nedal koleno. Zacinam na to bejt pomalu alergickej. Mimochodem vedeli jste ze okruharum vydrzej jedny slidery celou sezonu? Neni to o tom mit odreny kolena...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 20:48 | Nahoru | #41

JEFFzx4 píše: pylot> pomoct to muze treba na okruhu kdyz ti to malinko ustreli v naklonu,tak to muzes kolenem udrzet



Tak to co popisujes je fakticky jen nahoda co se bezne nevidi

2 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..

6.6.2011 v 21:55 | Nahoru | #42
dotaz mimo mísu...proč v motoGP vyndavaj tu nohu před náklonem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 22:11 | Nahoru | #43
LukynF.>
Dokonalá jízda na motocyklu...
asi tady nemá význam vyjadřovat své názory, když si čtu reakce na tuto knihu. LukynF-ty jsi anomálie, dík za stejný názor.

(reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 22:23 | Nahoru | #44
selkie> Brzěj patou,ne začal to dělat Valentino a ted to dělaj všichni...ale taky nevým proč...napadlo mě..nevětraj si koule?

(reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 22:26 | Nahoru | #45
Kolic> Rikam precti si i jine knihy. V tehle knize se proste moc nepise o sportovni jizde. Je tam neco o mentalnim treninku, popis motorky atd. Pro mne tam byla asi nejuzitecnejsi vec jak zvednout motorku ze zeme. Pac bez toho triku bych to nikdy nezvedl ale jinak je to nic moc. Jen tam moralizujou ze v provozu se nema vysedavat. Vubec tam nemluvej o brzdeni do zatacky ktery nekdy pouzivam i v provozu. Nemluvej tam o vrkani plynem pri porazovani. O tom ze clovek ma na vyjezdech co nejdriv pridavat. A dalsich x zasadnich veci. Za mne nebrat. Leda jako doplnkovou cetbu. Je to teda uz pres rok co jsem to cetl ale zklamalo mne to.

Naposledy editováno 06.06.2011 22:28:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 23:02 | Nahoru | #46

selkie píše: dotaz mimo mísu...proč v motoGP vyndavaj tu nohu před náklonem?


No s tou nohou venku před náklonem je to povětšinou srovnávání se s driftem. taky je to vždy pravá noha, protože levou kopou dolů kvalty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 23:12 | Nahoru | #47
JimHawkey> blbost...právě že většinou levá,ne?

(reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 23:33 | Nahoru | #48

kockyss píše: JimHawkey> blbost...právě že většinou levá,ne?


no hádat se nebudu, já viděl pokaždý pravou, ale možný je všechno. takže když ty si viděl levou tak už má holt přeřazeno a kontroluje to brzdou. tak antihop maj takže je klidně možný, že to půjde na obě strany. na supermotu se líp driftuje taky doprava(tím neříkám, že to doleva nejde-mě dost blbě a neni to plynulý).
no a třeba nakonec jenom prdí a poposedávat by bylo moc nápadný

(reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 23:43 | Nahoru | #49

pylot píše: Jasne na okruhu to je o necem jinym.... ale spousta kluku breci jak ho nemuzou dat v provozu a ja vubec nechapu k cemu jim to je... A na okruhu je mi taky do breku kdyz odjizdime kamarad nadava ze mu to dneska neslo protoze si nedal koleno. Zacinam na to bejt pomalu alergickej. Mimochodem vedeli jste ze okruharum vydrzej jedny slidery celou sezonu? Neni to o tom mit odreny kolena...


souhlasim a podepisuju sou kluci(je jich malo)kteri si stezuji,ze jedou pomalu a koleno na zemi je nezrychli a je fakt ze slide te proste nezrychli,pac je to soupani(v podstate)jezdci moto GP sou nekde jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

6.6.2011 v 23:49 | Nahoru | #50

Dawe02 píše: Tak to co popisujes je fakticky jen nahoda co se bezne nevidi


prave proto zminuju okruh.pac tam se stava docela casto ze nekdo podceni volbu pneumatik,a pak se muze stat co sem napsal.o beznym provozu se vubec nebavim,tam naky kolinko je naprosta frajerina

1 reakcí na tento příspěvek Menší vysedávání..

7.6.2011 v 07:45 | Nahoru | #51
Též patřím jak to tu padlo mezi ty "polo-prdele"
[img]
V knížce dokonalá jízda na motocyklu jsem se někde dočetl, že vysedání na klasických silnicích nemá smysl, a správnější pokud to člověk už dělá je posunout koleno o cca 5cm kupředu. -Nevím- Jezdím si svůj styl jak mne to baví a jak si "sugestivně" připadám možná i bezpečněji.
Takže si "půlprdelně" po-vysednu přilehnu a jakoby se natlačuji na řidítko do vnitřní strany zatáčky. Asi je to úplně k hovnu ale mne to baví a ostatní - víte jak

Edit: a hlavně nemám slaidry tak k čemu vystrkávat koleno k zemi jako nějakej "massééér" Vždy mne rozesmávají hošani co jedou skoro rovně ale koleno vytočené do pravého uhle od motorky, prdelí už ani nejsou na sedačce ale koleno hoblují o zem jako zběsilí

Naposledy editováno 07.06.2011 07:52:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

7.6.2011 v 07:50 | Nahoru | #52
JEFFzx4> Oprit se o slider a zabranit padu se ani na okruhu nevidi, to jsou jednotky pripadu. Slider se brousi vetsinou velmi kratce a to jen pro orientaci, rozhodne to neni zadna pojistka na opreni.

Naposledy editováno 07.06.2011 07:50:32

(reakce na) Menší vysedávání..

7.6.2011 v 07:56 | Nahoru | #53
Dawe02> ....a proto to nedelam

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

7.6.2011 v 09:40 | Nahoru | #54
Dawe02> No ja cetl v nejake knizce, ten uz nevim jestli to bylo ToW II nebo Sport riding techniques. A tam rikal nejakej zavodnik ze si to prizvedne kolenem obkolo. Ale to nebude nas pripad .

(reakce na) Menší vysedávání..

7.6.2011 v 09:41 | Nahoru | #55
_BoB_> Uz jsem to psal jinde. Kniha Dokonala jizda na moto nepopisuje moc sportovni jizdu a jsou jine lepsi knihy. Tahle kniha se hodi mozna jako doplnkova cetba. Nepopisujou tam vubec praci s plynem atd.

Naposledy editováno 07.06.2011 09:41:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

7.6.2011 v 09:47 | Nahoru | #56
SVSkritek> no nevim nevim. Najdi to.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

7.6.2011 v 10:04 | Nahoru | #57
Dawe02> Nevim nemuzu to ted najit. Ja cetl asi 4 knihy pred rokem. A ted nevim v jake to bylo . Ale bylo to tam takle napsany. Ze si to podrzi kdyz mu to uklouzne.

Jinak jeste zajimavy obrazek



Tu verzi na hore dela hodne lidi. Ja se snazim o tu verzi dole ale jak to vypada ve skutecnosti nevim . Ale musim na to myslet no.

Naposledy editováno 07.06.2011 10:06:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

7.6.2011 v 10:08 | Nahoru | #58
SVSkritek> jen to najdi, ja si nepamatuju ze by to tam bylo. Mozna jako nadsazka.
Ten obrazek nahore je dost typicka chyba.

(reakce na) Menší vysedávání..

7.6.2011 v 10:25 | Nahoru | #59
Dawe02> No je fakt ze bych ty knihy mel precist znova. Treba vecer zacnu, ted bych mel uz neco delat.

Cetl jsem:
Performance riding techniques
Sport Riding Techniques
The Soft Science of Road Racing Motorcycles_Twist of the wrist series_Keith Code
Twist Of The Wrist 2

V jedne z nich to bylo.

Naposledy editováno 07.06.2011 10:27:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Menší vysedávání..

7.6.2011 v 10:36 | Nahoru | #60

SVSkritek píše: Tu verzi na hore dela hodne lidi. Ja se snazim o tu verzi dole ale jak to vypada ve skutecnosti nevim . Ale musim na to myslet no.



Já myslím že je to fakt celkem jedno. Ti opravdu rychlí jezdci jsou rychlí proto, protože vědí kolik přilnavosti jim zbývá a jedou blízko limitu. Kdo tohle umí je rychlejší než ten kdo ne a navíc tolik nepadá, tohle je to nejdůležitější na jízdě a ne pozice, bohužel taky asi to nejtěžší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist