Naposledy editováno 01.06.2011 20:44:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
dvousměsová:
Bridgestone BT 021 Battlax 180/55 ZR17 Cena vč.DPH 1ks: 2 795 Kč
a podle všeho nová a lepší než BT 021:
Bridgestone BT 023 Battlax 180/55 ZR17 Cena vč.DPH 1ks: 3 220 Kč
(bez linku = bez reklamy)
Dalos76 ... díky za upřesnění...
Naposledy editováno 03.06.2011 20:20:15
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
Dalos76 píše: Nechci se tě dotknout, ale asi máš problém s porozuměním psanému textu.
Řeší se tu gumy spadající do segmentu CESTOVNĚ sportovních, do něhož Bridgestone umístil BT021, potažmo novou BT023. TO je skutečně slušná guma, zejména má velký nájezd. Ale taky je dražší, to si každý musí spočítat sám.
Ohledně tebou zmiňované BT016 vs Qualifier - není se čemu divit. Qualifier 1. generace je stará výběhová guma, která se s modernější konkurencí nemůže měřit.
BT016 se ale zase nemůže měřit vlastnostmi se svými souputníky od konkurence, jako je Dunlop SportSmart, či dokonce Conti SportAttack (a to je co říct, protože Continental opravdu není znám jako výrobce dobrých sportovních gum). BT016 je obecně velmi NEdobrá guma a tak se nedivím, že si ji Yamaha vybrala jako nástupce Qualifieru 1. generace (informace poskytnutá tebou) - zdá se že kluci Yamaháčtí dostali neodolatelnou cenovou nabídku, aby BT vyprázdnilo sklady
Do puntiku souhlas.
Myslim ze jednim z tahaku u nich bylo, ze je to jednosmes s nejakou ficurou ktera to upravuje (porovitost?) prubezne do meka smerem k hrane + ze jsou okamzite ready bez mastnoty na povrchu. Fine vecicka, asik.
Najezd: tipuju tak 9 max 10 zadek da (to fakt taham z prstu), ale cekal bych trocha jiny prubeh, po tech sesti kkm se mi docela plosti prostredek, vic nez bych cekal (zas myslenka, s tim asfaltem v okoli kdy nez dojedu k zatace s trocha povrchem a nedej boze bez sterku )
Koleno: jde, ale to sucho a bezpeci, tezko soudit, ja ne.
PS: sem prumerny asfaltomrdal, nemam prehnane naroky na drzeni v zatacce ale rad to pokousim.
Resume za me: neni to spatna guma, letos jeste prikoupim zadek at dojedu sadu, ale pak zkusim jinou cestovne/sport, tipuju ze musi existovat neco lepsiho
1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
Teď jsem přezul na Michelin PR2 a mám dojem, že ty gumy jsou jinak tvarovaný. Tyhle jsou až do hrany kulatý a tak mají menší styčnou plochy a pocitově menší grip. Ty Conti byly u hrany lehce zploštělý a držely (hlavně po zahřátí) víc.
S Michelinama to jde ale do většího náklonu. (už mám odrbaný stupačky až k rámu )
Celkově teda ty Conti nebyly vůbec špatný a jestli máš možnost výhodný koupě, klidně do nich jdi.
1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
--Marek-- píše: Nevíš o nějakém testu na Micheliny PR 3? Je na nich nová směs oproti PR2.....tak jestli šli k lepšímu nebo k horšímu....
tady je malá ukázka jak fungují na vodě, jinak je sám mám na kawě (230kg) a zatím spokojenost jak za sucha i mokra, náklony, brždění, ještě uvidím kolik vydrží KM..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
kinmen píše: mám Road smarty na fazerovi.. Co se týče vlastností, tak dobré, studené trochu kloužou.. A nájezd, těžko říct, když sem koupil, tak předek vypadal téměř na výměnu, najel jsem ještě asi 3000 km.. Zadek byl novej a docela dost ubývá.. odhaduju to na nájezd kolem 7000.. což si myslím při mém stylu ježdění není moc.. chci teď zkusit PR2 nebo 3..
Ses si jisty ,ze mas RoadSmarty ? V profilu na fotkach mas Qualifiery .. Hodne lidi si to plete, Roadsmarty by mely(podle nekterych nazoru) vydrzet az tech 15k. Pak teda je spousta reci ,ze vydrzi prave 3-7tis, ale kdyz kouknu na profil tak maji dotycni na fotce Qualifiery nebo SportSmarty.. tak nevim ci fakt jezdej Roadsmarty.
Jinak ja letos nasadil RoadSmarty, tak uvidim kolik mi vydrzej. Jizdni vlastnosti o 100% lepsi jak predchozi Dunlopy D221. Coz byla strasne tvrda guma, jedno-smesova co vydrzela na zadku 14500km.
Naposledy editováno 05.06.2011 09:49:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
V2.forever píše: SirIndy> Na dvouválu po 3000tis km zní pěkně to opotřebení
Tak V-Strom je hodnej V2, uvidim jak bude ubyvat na SV 1000 S nebo VTR 1000 F co chci koupit, urcite dam zase tyhle Road Attacky 2 - procital sem hodne testu a dopadlo to - vyhnout se Road Attack 1 a Pilot Road 1, brat bud Roadsmart, PilotRoad 2/3 nebo Road Attack 2. A jelikoz sada Road Attacku je skoro o litr levnejsi nez ty ostatni... A rozhodne nelituju, ba naopak, sou bozi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
SirIndy píše: Tak V-Strom je hodnej V2, uvidim jak bude ubyvat na SV 1000 S nebo VTR 1000 F co chci koupit, urcite dam zase tyhle Road Attacky 2 - procital sem hodne testu a dopadlo to - vyhnout se Road Attack 1 a Pilot Road 1, brat bud Roadsmart, PilotRoad 2/3 nebo Road Attack 2. A jelikoz sada Road Attacku je skoro o litr levnejsi nez ty ostatni... A rozhodne nelituju, ba naopak, sou bozi
Takže já mám litrovýho dvouvála SV1000S obuto Conti Road attack 2 dnes ráno sem odjížděl, s tím že zadek co se týče vzorku moc netvářil, ale kousek od prostředka byl vzorek krásně vidět no a po 400km vyjíždcě pěkně lezli dráty mají najeto cca 7 tis km s tím že rádoby kontrolní body zmizly tak na 6tis, předek se tváří OK. Takže když to porovnám s Dunlop Roadsmart co sem jel předtím a zadek dal 13tis ke kontrolnéím bodům, Attacky 2 už nechci doma ani vidět
SirIndy po 3tis km sem si taky liboval jak vypadají pěkně ale pak se začal prostředek hodně rychle drolit a šel do kytek...
už mám objednaný Micheliny Pilot 2 tak uvidíme co vydrží, bratr na nich dal 16tis na FZS1000
PetrSV píše: Takže já mám litrovýho dvouvála SV1000S obuto Conti Road attack 2 dnes ráno sem odjížděl, s tím že zadek co se týče vzorku moc netvářil, ale kousek od prostředka byl vzorek krásně vidět no a po 400km vyjíždcě pěkně lezli dráty mají najeto cca 7 tis km s tím že rádoby kontrolní body zmizly tak na 6tis, předek se tváří OK. Takže když to porovnám s Dunlop Roadsmart co sem jel předtím a zadek dal 13tis ke kontrolnéím bodům, Attacky 2 už nechci doma ani vidět
SirIndy po 3tis km sem si taky liboval jak vypadají pěkně ale pak se začal prostředek hodně rychle drolit a šel do kytek...
už mám objednaný Micheliny Pilot 2 tak uvidíme co vydrží, bratr na nich dal 16tis na FZS1000
Hm, ze bych to jeste prehodnotil
Co sem videl duveryhodnej test sport-cestovnich gum tak poradi bylo:
1) Pilot Road 2
2) Road Attack 2
3) Roadsmart
4) Angel ST
1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
SirIndy píše: aifel202> Jake a jak je to dlouho? Oni jsou v tomhle poli novi a pry se zlepsuji kazdym rokem. Jinak u me asi taky hraje roli na tom pomalem sjizdeni, ze jsem dostal gumu primo z tovarny - vyrobeno 03 2011
nebudu riskovat"prý se zlepšují", a raději klasiku a jistotu od Dunlopu
minulý rok....
1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
Za mě Dunlop
Bury píše: Mám na Road Attack 2 najeto zatím jen 1000 km, ale nemůžu proti říct ani slovo. Drtivou většinu jezdím s batůžkem a gumy drží dobře až do kraje, zatím žádné klouzání nebo něco podobného. Předtím jsem jezdil Road Attack 1 (dvě komplet sady) a řekl bych, že ty dvojky jsou lepší v zatáčkách. Tedy za mě Road Attack 2 jednoznačně .
Nazdar Bury tak to ti přeju ať ti vydrží dýl než mě jezdím sám a zadek šel po 5tis do kopru na 7tis vylezli dráty.... jedničky byly na výdrž lepší, tyto už nechci... ale jinak seděli... teď mám připravýno Micheliny Piloty 2, tak uvidíme