globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: šustící ventily v 13000km
31.5.2011 v 13:50
Měl bych tu jeden dotaz na zkušenější střelce kteří se trochu vyznají v motorech.
Známej mi včera říkal že se mu zdá že mi na mašině klepou ventily a docela mi nasadil brouka do hlavy. Motorka má sice jen něco přes 13000km takže na seřízení ventilů se mi to zdá docela málo. Dřív sem si toho nevšiml ale po nastartování je slyšet takové "šustění a slabé cvakání" nebo jak to popsat. Nebo jsou tyhle zvuky u Horneta normální? Za jízdy to neslyším vůbec, jen když stroj stojí.
Ještě mě napadá že by to mohlo být nižší hladinou oleje ale pořád je mezi riskama.


Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 13:57 | Nahoru | #1
ja se omlouvam za off topic, ale me zase piska, je takove pisteni u Horneta normalni?

1 reakcí na tento příspěvek šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 13:59 | Nahoru | #2
po netu se těžko radí...

ale jedna rada za všecky: chce to laďák

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:03 | Nahoru | #3
FiZzeR> Ten tam je rada každopádně dobrá, ladák v každým případě

Naposledy editováno 31.05.2011 14:06:17

(reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:05 | Nahoru | #4
Scratch> Mě teda nepíská ale řek bych, že pískat by to asi nemělo. Nemůže to být nějaká netěsnost kolem svodů že by to pískalo někde tam? Nebo je to přímo v motoru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:05 | Nahoru | #5
black_icon> no jestli je to ten na fotce a nemáš ho od nova,tak je možný že ty ventily klapou,protože asi nebude mít 13tis najeto

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:07 | Nahoru | #6

black_icon píše: FiZzeR> Ten tam je



nevim no... každej motor má svoje mechanický ruchy a vzruchy... a majitelé pak slyšej trávu růst přijď si někdy poslechnout RSV, to bys řekl že z toho každou chvíli něco vyskočí
každopádně pokud si chceš bejt 99% jistej (stopro není nikdy nic) tak to hoď do Hujdy na přeměření ventilovejch vůlí, nebo to udělej sám.

a s tim pištěním, přítule hornet taky kvičí jak podsvinče, podle mě je to ale vejfukem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:07 | Nahoru | #7
trins> Myslíš jestli nemám novej laďák nebo motorku? Motorku sem kupoval dotaženou a laďák už tam byl takže těch 13000km taky není jistejch.

Naposledy editováno 31.05.2011 14:08:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:09 | Nahoru | #8
FiZzeR> No já si toho právě vůbec nevšiml dokud do mě nezavrtal ten známej.

1 reakcí na tento příspěvek šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:10 | Nahoru | #9
13 000 je na ventily docela málo, každopádně kontrolou nic nezkazíš. Otázka by měla bejt jestli má opravdu těch 13 ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:11 | Nahoru | #10
Stev> Podle toho jak vypadá tak by se tomu věřit dalo, ale osobně si myslím že to má tak min. 20000. Je to 2004 dotažená z IT.

(reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:14 | Nahoru | #11

black_icon píše: trins> Myslíš jestli nemám novej laďák nebo motorku? Motorku sem kupoval dotaženou a laďák už tam byl takže těch 13000km taky není jistejch.


ne myslel jsem ten Hornet...pokud je dotažená,tak zapomeň na to že má 13 tisíc a nech si ty ventily zkontrolovat........Pokud je to dovoz a je to 8 let stará motorka,tak bych se divil kdyby původní majitel z německa nebo z itálie najel ročně jen 1600km,když já kterej jezdí jen když se mu moooc chce a nejsem zrovna vožralej,tak najedu 4-5tis za rok

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:15 | Nahoru | #12

black_icon píše: Stev> Podle toho jak vypadá tak by se tomu věřit dalo, ale osobně si myslím že to má tak min. 20000. Je to 2004 dotažená z IT.



Opravdu si myslíš že Italové jezdí tak málo na motorkách? Byl jsi někdy v itálii? ti jedou na motorce i s odpaďákem,takže bych tipl že motorka má nějakejch 50tis+ tvejch 13

šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:16 | Nahoru | #13
Já měl něco podobného... Čím víc motorka byla zahřátá tím víc to bylo slyšet a nic to nebylo, normálně jev motoru a laďák to prý o něco zvýrazňuje jediný rozdíl je že já mám vzducháč...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:16 | Nahoru | #14
black_icon> Já kupoval motorku se 47 a kdyby to někdo stočil na 20 tak to nepoznám. Ventily jsem nechal kontrolovat v 58 a jeden byl lehce mimo toleranci tak se to nechalo bejt. Skoro bych řekl že jsou tam všechny ventilový podložky v původním složení.

Ale to je jedno, nech to přeměřit, kdyžtak seřídit a je to, případně si předtím poslechni jinýho horneta jestli to dělá.

(reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:37 | Nahoru | #15

trins píše: Opravdu si myslíš že Italové jezdí tak málo na motorkách? Byl jsi někdy v itálii? ti jedou na motorce i s odpaďákem,takže bych tipl že motorka má nějakejch 50tis+ tvejch 13



tak tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:40 | Nahoru | #16
trins> No to je mi jasný že ty kilometry asi budou stočený ale kolik má vopravdu najeto nedokážu vodhanout. Na kilometry sem nekoukal ani když jsem to kupoval, i kdyby měla 60000 tak motor šlape dobře, převodovka taky takže kilometry mi sou celkem šumák. Spíš mě zajímalo jestli to někomu hornet dělá taky protože ten zvuk není zase tak výraznej a příjde mi to spíš jako normální.

O italech si iluze vůbec nedělám

Naposledy editováno 31.05.2011 14:41:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 14:56 | Nahoru | #17

Stev píše: black_icon> Já kupoval motorku se 47 a kdyby to někdo stočil na 20 tak to nepoznám. Ventily jsem nechal kontrolovat v 58 a jeden byl lehce mimo toleranci tak se to nechalo bejt. Skoro bych řekl že jsou tam všechny ventilový podložky v původním složení.

Ale to je jedno, nech to přeměřit, kdyžtak seřídit a je to, případně si předtím poslechni jinýho horneta jestli to dělá.


Presne tak. Na VTR jsem zatim menil jedinou podlozku na levem prednim vyfukovem ventilu pri 78000 km Pres nektere nedostatky ma tamhle motorka nesporne vyhody..

(reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 15:08 | Nahoru | #18
petrvtr_new> On mi kdysi jeden servisák říkal že ventily vydržej dlouho na hondách obecně, aspoň na těch starších. Ale je fakt že motorově je vtr držák

e: a nedostatky se daj odstranit

Naposledy editováno 31.05.2011 15:09:31

2 reakcí na tento příspěvek šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 15:11 | Nahoru | #19
ja mam taky horneta dovezeneho pres freemoto.cz, a mam taky 13000 km a rv 2003. Kazdopadne co se na to lidi koukali, tak by to odpovidalo najetym kilometrum. Kdyz pominu super lak, tak detaily typu zadny zarezy v kotoucich (puvodni kotouce i desky), pneumatiky rv 2003 (ta musi okamzite dolu, nez se zabiju...... apod. Na druhou stranu opotrebovany stupacky spolujezdce.....
ale pisti to jako podsvince, a kdyz vymacknu spojku, tak ok :D

Naposledy editováno 31.05.2011 15:13:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 16:06 | Nahoru | #20

black_icon píše: trins> No to je mi jasný že ty kilometry asi budou stočený ale kolik má vopravdu najeto nedokážu vodhanout. Na kilometry sem nekoukal ani když jsem to kupoval, i kdyby měla 60000 tak motor šlape dobře, převodovka taky takže kilometry mi sou celkem šumák. Spíš mě zajímalo jestli to někomu hornet dělá taky protože ten zvuk není zase tak výraznej a příjde mi to spíš jako normální.

O italech si iluze vůbec nedělám


tak nech po sezoně ty ventily překontrolovat a máš klid

(reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 16:07 | Nahoru | #21

Scratch píše: ja mam taky horneta dovezeneho pres freemoto.cz, a mam taky 13000 km a rv 2003. Kazdopadne co se na to lidi koukali, tak by to odpovidalo najetym kilometrum. Kdyz pominu super lak , tak detaily typu zadny zarezy v kotoucich (puvodni kotouce i desky), pneumatiky rv 2003 (ta musi okamzite dolu, nez se zabiju...... apod. Na druhou stranu opotrebovany stupacky spolujezdce.....
ale pisti to jako podsvince, a kdyz vymacknu spojku, tak ok :D



tak pak je možný že ju nějakej taliján v roce 2005 rozstřelil a dokud jsi ji nekoupil,tak mu ležela v garáži

Naposledy editováno 31.05.2011 16:08:26

1 reakcí na tento příspěvek šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 16:31 | Nahoru | #22
bouracka to taky neni :)

(reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 16:34 | Nahoru | #23

Scratch píše: bouracka to taky neni :)


myslíš???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 16:57 | Nahoru | #24
trins> jo jo, po sezoně to asi strčím do servisu ať se na to někdo šikovnej podívá a celý to prohlídne

šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 17:05 | Nahoru | #25
Já měl h6 bez ladáku a slyšet nebyly,ted je tam CREPTUS a jsou lehce slyšet

(reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 17:05 | Nahoru | #26

black_icon píše: trins> jo jo, po sezoně to asi strčím do servisu ať se na to někdo šikovnej podívá a celý to prohlídne


no hlavně to dej někomu,kdo to proměří ....znám pár takových co se jen podívá a pak hovno z toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 17:58 | Nahoru | #27

petrvtr_new píše: Presne tak. Na VTR jsem zatim menil jedinou podlozku na levem prednim vyfukovem ventilu pri 78000 km Pres nektere nedostatky ma tamhle motorka nesporne vyhody..



Jake sou ty nedostatky podle tebe, chci ted VTR FireStorma kupovat...

(reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 18:03 | Nahoru | #28

Scratch píše: ja mam taky horneta dovezeneho pres freemoto.cz, a mam taky 13000 km a rv 2003. Kazdopadne co se na to lidi koukali, tak by to odpovidalo najetym kilometrum. Kdyz pominu super lak, tak detaily typu zadny zarezy v kotoucich (puvodni kotouce i desky), pneumatiky rv 2003 (ta musi okamzite dolu, nez se zabiju...... apod. Na druhou stranu opotrebovany stupacky spolujezdce.....
ale pisti to jako podsvince, a kdyz vymacknu spojku, tak ok :D



Ja na podzim kupoval puvodne z Italie V-Stroma v provozu od 2006, nechtelo se mi verit 9200km najetym, ale gumy mely rok vyroby 2004, stav vzorku presne odpovidal najetym km, puvodni lak bez jedineho skrabance... Pokud to nekdo stocil, tak si s tim dal sakra zalezet ze sehnal odpovidajici gumy, nebo existuji i nestocene motorky...

(reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 18:20 | Nahoru | #29

black_icon píše: FiZzeR> No já si toho právě vůbec nevšiml dokud do mě nezavrtal ten známej.



Aneb spolehlivý recept jak zajisti spokojenému noci bezesné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šustící ventily v 13000km

31.5.2011 v 18:23 | Nahoru | #30

SirIndy píše: Jake sou ty nedostatky podle tebe, chci ted VTR FireStorma kupovat...


Slabsi brzdy, predni vidlice, motor taky neni zrovna uspornej. Vsechno to ale lze snadno a levne poresit.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 6 Dnes v 14:27 Krautkopf
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist