1 reakcí na tento příspěvek Jak poštelovat 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poštelovat 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poštelovat 2T
Krá.lík píše: KRAFTWERK> šroubek směsi má vliv cca do 20% otevření plynu, na díru těsně před otevřením přívěry to vliv mít nebude. A rozhodně se musí karbec doladit i tryskama, když tam má kompletní laděnej vejfuk. Viděl bych to na polohu jehly.
o karburátoru mě laskavě nepoučuj....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poštelovat 2T
KRAFTWERK píše: o karburátoru mě laskavě nepoučuj....
Tak mu poraď, když toho tolik víš! Já jenom řikam co vim já a zřejmě příručky, který jsem přečetl nejdou pravdivý. PS: radši ať mu poradí někdo, kdo jezdí novodobý 2T a né nějaký veterány. Že jsem nedržel hubu.
1 reakcí na tento příspěvek Jak poštelovat 2T
2 reakcí na tento příspěvek Jak poštelovat 2T
Zkoušel mám tam trysku 162, zkoušel jsem dávat 160 a tenčí jehlu ale s tím to jelo jak kroska.
Svíčku jsem nekontroloval to je fakt naposledy v zimě a to byla oranž ted nevim.
Možná by stačilo spustit jehlu + dát tu nejměkší pružinku do přívěry? ( mam tam střední)
E: je to Doma racing pro KTM a jak jsem ho dal rozdíl byl cítít prostě to jede víc
Naposledy editováno 29.05.2011 20:24:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poštelovat 2T
1.)hlavní trysku 165
2.)zářez mám o jeden níž než píšou a to 3
3.)jehla N8RW
4.)šroub bohatosti 1a1/4 1a1/2(dle barvy svíce,zhlédni jen po plném plynu!)
Co se týká pružin na přívěře dole tak ji klidně výtáhni ven,ten rozdíl nástupu přívěry není zas tak rozdílný(samozřejmě že tam je rozdíl),je to na každém jaký jede styl.Určitě s tím nemůžeš jet jako na 4-T,kopec se musí najet a udržovat v otáčkách,nespamatuje se to jako 4-T.
2 reakcí na tento příspěvek Jak poštelovat 2T
1 reakcí na tento příspěvek Jak poštelovat 2T
1 reakcí na tento příspěvek Jak poštelovat 2T
jezi - jo zkus omrknout vule na ventilech. saci dej tak centak a vyfukovy radej 3cm
pak budes delat takovy hrabacki ze budes cubrnet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poštelovat 2T
Jezi píše: Já bych měl taky dotaz, u GG se mi furt nedaří přijít proč to pořádně nejede. Ve špici se to jakoby dusí (skoro jako by to bylo elektronicky omezený) myslel sem že je to olejem na air filtr pak že filtrem ale furt to nevypadá - nejhorší že to dělá nárazově. Může to bejt bota v nastavení směsi ?
Me takhle vynechaval, kdyz umirala svicka..Jezi píše: Já bych měl taky dotaz, u GG se mi furt nedaří přijít proč to pořádně nejede. Ve špici se to jakoby dusí (skoro jako by to bylo elektronicky omezený) myslel sem že je to olejem na air filtr pak že filtrem ale furt to nevypadá - nejhorší že to dělá nárazově. Může to bejt bota v nastavení směsi ?
podle me je to smesi, nebo moc namazany AIR filtr, jednoduchy pokus bude, kdyz ti ze sveho GG pujcim karbec, bude li to OK, nastavis ho stejne, nekde mam hodnoty trysek napsane, me to jede jako svina, ze se pak ve spici dusim ja
Naposledy editováno 30.05.2011 15:34:39
1 reakcí na tento příspěvek Jak poštelovat 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poštelovat 2T
1 reakcí na tento příspěvek Jak poštelovat 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poštelovat 2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poštelovat 2T
hanys - jak jsem měl kawu tak jsem hrabnul do karburatoru a od te doby mi volnoběh nedržel, buď hodně nebo zdechla - byl už vyšlehany motor..