globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Upozornění!!!
29.5.2011 v 08:44
Zdravím všechny horneťáky.chci se jen podělit o problém který se mi stal s mým H6.Po zimě jsem boužel byl nucen vypláchnout nádrž protože jsem ji nechal přes zimu prázdnou,orezla a byl v ní bordel.na radu známého jsem přidal na hadičku nádrže malý plastový palivový filtr a problémy začaly.motorka ujela cca 15km někdy 10km a zdechla.mrknu na filtr a prázdnej.po chvilce se benzin spustil motorka si cucla a jela.po stejné vzdálenosti to samý!!!zkoušel sem vše kontroloval jsem hadičky,vyčistil víčko nádrže,rozebral kohout,vylil nádrž a nic.poslední možnost po asi 10tém sundání nádrže byla hodit filtr do prd... protože nádrž byla čistá a dát zpět jen hadičku.stalo se,vyjíždka 270km a vše šlapalo jak má.nevím v čem si karbecy nerozuměli s filtrem ale vše je OK.

Upozornění!!!

29.5.2011 v 08:56 | Nahoru | #1
treba ten filtr byl pro to dodatecny odpor a nebylo schopny to pres nej uz protaahnout bych si to vysvetlil, nebo ten filtr byl malo propustnej, takze motorka byla malo zasobovana benzinem, vzdycky jela na to co bylo v karbeci a v te hadicce pod filtrem, az to spotrebovala tak chcipla

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění!!!

29.5.2011 v 09:40 | Nahoru | #2
Nedal jsi ho obráceně? Vždy je tam nakreslený směr proudění benálu.

(reakce na) Upozornění!!!

29.5.2011 v 09:47 | Nahoru | #3

KedaR_K píše: Nedal jsi ho obráceně? Vždy je tam nakreslený směr proudění benálu.



Upozornění!!!

29.5.2011 v 09:53 | Nahoru | #4
Takže prostě v zimě vzít plnou a neřešit

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění!!!

29.5.2011 v 09:56 | Nahoru | #5
prostě tam bylo něco co tam nepatří a karbece se neplnily jak měli.

Upozornění!!!

29.5.2011 v 09:58 | Nahoru | #6
ono staci jestlis patricne nezkratil hadicku a mela velkej ohyb nekde

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění!!!

29.5.2011 v 10:01 | Nahoru | #7
jak se říká nejvíc problémů přinese české kutilství

Upozornění!!!

29.5.2011 v 10:23 | Nahoru | #8
jj obecne jakakoliv nadrz kdekoliv a na cokoliv v pripade nepouzivani chytne tzv. lisku. Co se tyce tlakove ztraty filtru, tak pokud palivo dopravujes samospadem (nevim jak Hornet), tak ten filtr bude mit vetsi odpor/tlakovou ztratu nez by opdovidalo zkracene hadicce a staci trochu bordelu a vse se umocni.

(reakce na) Upozornění!!!

29.5.2011 v 10:30 | Nahoru | #9

trins píše: jak se říká nejvíc problémů přinese české kutilství



(reakce na) Upozornění!!!

29.5.2011 v 12:18 | Nahoru | #10

trins píše: prostě tam bylo něco co tam nepatří a karbece se neplnily jak měli.



Filtr je tam téměř vždycky, většinou je přímo v hadičce u karbecu. Takže tam dal 2

Upozornění!!!

29.5.2011 v 12:42 | Nahoru | #11
ten filtr taky mohl být mírně zanesený, jen si to neviděl. Kdysi jsem koupil Jawu 350. Maníkovi stála delší dobu v garáži a já jel domů na plnou nádrž. Doma jsem nechal svést kamoše a pak vyrazil s mojí, cca 5 km od baráku motorka přestala jet. To se mě stalo ještě X krát a na vině byl vždy zanesený filtr. Ale nebylo to nic moc viditelného, jen takový povlak. Po 4 filtru jsem se na to vykašlal, vyhodil ho a jezdilo to v klidu.

1 reakcí na tento příspěvek Upozornění!!!

29.5.2011 v 12:58 | Nahoru | #12
Řekl bych taky že si to s tím 2-hým filtrem přicpal nebo si tam nechal vzduchovou mezeru.
Benzín de z nádrže samospádem přes ventil který ovládá podtlak.
Taky si mohl přiškrtit tu podtlakovku.
Když Ti vyrezne nádrž tak bych to určitě neřešil jen dodatečným palivovým filtrem...
Sundat, odšroubovat víko,dole přírubu a pořádně vyčistit...
Po pár měsících si tam mohl mít jen lehký jemný povlak, což žádná tragédie...
Pokud je vyrezlá víc, což by ale musela být více let prázdná, nasypat ocelový šrot...
malé kousky - matičky šroubky,kuličky, nalít litr dva benzínu a míchat a míchat a michat...
Dělal sem tak veteránskou nádrž co byla vevnitř hodně zrezlá a po 3 hodinách se svítila
jak nová. Akorát sem měl ruce a ramena vytahané jak opičák..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění!!!

29.5.2011 v 14:02 | Nahoru | #13

BlackDevil píše:
Pokud je vyrezlá víc, což by ale musela být více let prázdná, nasypat ocelový šrot...
malé kousky - matičky šroubky,kuličky, nalít litr dva benzínu a míchat a míchat a michat...
Dělal sem tak veteránskou nádrž co byla vevnitř hodně zrezlá a po 3 hodinách se svítila
jak nová. Akorát sem měl ruce a ramena vytahané jak opičák..



A přitom stačilo ji obalit do hadry a přivázat k lopatce do míchačky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění!!!

29.5.2011 v 15:42 | Nahoru | #14
LovecTaťka>Vidíš to mně nenapadlo.. a nemám míchačku....

(reakce na) Upozornění!!!

29.5.2011 v 17:26 | Nahoru | #15

BlackDevil píše: a nemám míchačku....



Hm, tak nic, ale aspoň sis u toho třepání natrénoval pohyb rukou na večerní meditaci.

Upozornění!!!

29.5.2011 v 19:56 | Nahoru | #16
obráceně nebyl a ohyb byl ok,proudění bylo taky bez problému.no hlavně žě už to jede jak má.díky za odpovědi a přeju hodně najetých km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 6 Dnes v 14:27 Krautkopf
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist