Za každý názor dík Výfuk ZDE
1 reakcí na tento příspěvek Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek Jiný výfuk
Bimbam píše: Jak píše Enthropy, k čezetímu motoru jen odpovídající čezetí výfuk. Kdysi za dřevních let jsme laborovali s kámošem s různými výfuky na jeho číze 477 a to tak dalece, že jsme nakonec po dvou či třech letech uznali zklamaně že prostě originál ničím nenahradíš a šel tam origo výfuk zpět. Buď to nejelo dole, nebo to nejelo nahoře, všelijak střílelo i když se různě přetryskovával karbec a vymejšlelo něco jako dnešní KN filtry. Prostě číza to měla vychytaný natolik, že se nepodařilo sešmoulit nic lepšího. Ba i zvuk je s origoš výfukem to pravý, po čem se dnes pamětníci už jen podle sluchu mnohdy nostalgicky ohlídnou
No, mám pár otevřenejch laufů, ze kterýho by ten levej posloužil o kousek víc. Nárůst výkonu oproti ČZ laufu minimální (oproti Jawáckýmu velkej), trochu míň to žere. Takže zlepšit to jde. Ale ten zvuk je fakt otřesnej - proto šly dolů a místo nich jsem dal ČZ doutníky.
A podle vzhledu a počt svárů na jejich navržení a odladění někdo strávil pěknej kus života - kdybych je nesehnal za pusu v hrabáku, tak bych do nich nešel.
1 reakcí na tento příspěvek Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
-MaňaS- píše: KRAFTWERK> tak mi řekni, proč když jsem tam dal laďák z MZ150..tak to jelo o 10km/h víc? Doutník je na prd...strasně dlouho trvá než se dostanou splodiny ven...a u dvoukomorového výfuk zase vrací spolodiny do válce...
I doutník "vrací zplodiny do válce" a o tom to celý je. Ideálně vyladěnej výfuk u dvoutaktu zplodinama narve do válce směs, který by z něho při výplachu jinak utekla - ten zpětnej ráz plynů tam vlastně nahrazuje výfukovej ventil. Ideální stav by byl, aby se tam vrátila všechna směs a žádnej odpad a to všechno v libovolnejch otáčkách. To jaksi nejde. Ale čím víc se tomu výfuk blíží, tím líp. Ono ti to možná jelo o pár kiláků v hodině víc, ale zase tam byl třeba nižší rozsah použitelnejch otáček, díry v krouťáku, nebo něco takovýho.
I ty moje roury od kamen (vlastně dvoukomoráče, ale místo zadní komory je tam absorbční tlumič) to tak dělají. Dosahuje to s nima většího výkonu, většího krouťáku ve vysokejch otáčkách, ale taky se za to platí. U mě totálně mrtvým spodkem. Když je tam mám, tak se dvojka řadí od (všechno údaje podle tacho, ne reálný) 30, trojka od 60, čtverka od 85. Cokoliv pod tím nejede skoro ani po rovině.
ČZťáckej doutník je skvělej v tom, že táhne už od spoda a přitom je vršek oproti ideálu jenom o drobek slabší. O tom si třeba Jawýcký laufy můžou jenom nechat zdát. Proto jsem na ně (ty z 350/472) taky teď přešel.
1 reakcí na tento příspěvek Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
-MaňaS- píše: KRAFTWERK> tak já mám ted výfukový kanál čistý jak slovo boží..a výfuk jsme nedávno vypaloval...Jinak Olej tam dávám Valvoline Competition 2T...je to pro závodní 2T motory...Litr za 180 a mažu to 1:40...
Jo, tenhle olej je skvělej - sám ho jezdím. Do zachovalýho motoru bych ho nelil (bál bych se, že těsnej motor neumaže), ale pokud se nalije do vyklechtané plečky s vůlema jak u traktoru, tak se to krásně ztiší a líp to jede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek Jiný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
otajs ZX9R píše: 2takt nevím asi složitost oproti 4v moje skušenost s 350jawkou MZ150 a Aprilie Frecie řvalo to víc a jinak vše v poho myslím tím výkonovou křivku a točák u 4taktůuplně nou problém ZX9R GSXR a to byla hadiroura z číny za pár korun a boží a BMW R1100GS něco na tom bude ale nikdy jsem nezaznamenal rozdíl ve výkonu v krouŤáku a ve spotřebě což jsou veličiny ná smrtelníky nejvíc zajímající Tak se neboj a laď
Možná je to tou mongolštinou, kterou je to psaný, ale přijde mi to úplně mimo. U dvoutaktu jsou ty rozdíly daný výfukem obrovský.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiný výfuk
-MaňaS- píše: Enthropy> Tak u dvoutaktu hraje hlavní roli sání a výfuk...to jak se zkurvý tak to jede na hovno...ale já jak jsem upravil sání (sportovní filtr) a upravil koleno a hodil ladák jelo to líp a i líp za plynem...
Pak máš štěstí Pokud to jede líp, tak to tak nech. Ale pořád zkoumej svíčky a chování motoru, ať nezjistíš moc chudou směs v nějakým jízdním režimu až tím, že se ti zničeho nic blokne zadní kolo Ono to může být skoro všude v pohodě a při určitejch otáčkách to může nějak blbě rezonovat a způsobovat špatný vyplachování nebo něco takovýho.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 | Hovořak1 | 3 | 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1 |
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 | RockNRolenc | 11 | 21.9.2022 v 17:47 VGT |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |