když jsem vyjížděl tak jsem natočil v poho ale bylo slyšet že netočí startér tak rychle, ale po 100km by se baterka měla dobít né?
jo baterka je gelovka BOSCH YTX7l-BA 8Ah a je tak 4 a víc roků stará :shy:
Otázka zní nedobíjí nebo je baterka v háji?? jak změřím jestli mi to dobíjí
dík za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO
nevíš jak ho změřit???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO
1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO
Prostě jsem ji měl v průběhu sezóny nabít :shy: je to starší dáma a potřebuje opečovávat :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO
objednávám novou, všem díky za rady :thmubup:
nechci zbytečně zakládat nové téma. tak píšu sem (mám podobný problém s Aprilia ETV 1000 Caponord).
Koupil jsem ji nedavno - takže zatím trochu tápu. Nicméně po koupi jsem ji jel projet, jedu cca 200km dlouhou trasu při cca 5 zastávkách. Na poslední zastávce jsem nenastartoval, tak jsem si dobil baterku. A ejhle, situace se druhý den opakovala podobně. Říkám si, že bude regulátor v háji, jdu to změřit a vyměnil jsem si regl s kámošovým ETV - oba mi ukázali hodnotu dobíjení pod 12V (ten muj jsem zkoušel u kamarádovo EVT a je v poho) takže altík. Rozhodil jsem to, zjistil že jsou spečený 2 dráty ze 3 od statoru a před tím naměřeno na fázích střídavé cca 50, 50 a 0 -takže ty dráty spojené 2 dráty odpovídají (jen tak zběžně se proměřil stator a vypadá OK). jen podotknu že mi to dobíjí cca 13,5 (na volnoběh) a cca 12,8 při 4tisících - kamarádovo ETV je na tom podobně) Tak jsem to vše spasoval zpět a ejhle jedu ted tak hodinovou vyjížďku se 3 zastávkami a na poslední jsem zas nenatočil.
Otázka zní co je špatně?: Alternátor, regulátor, nebo akumulátor? - svůj tip mám, ale chtěl bych se utvrdit v mém názoru, tak prosím o objektivní posouzení. díkes
1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO
poky1>Petrguss> studuj, pečlivě
vypadá to jako podobný problém, ale ne tak úplně stejný... Mě to dobíjelo na cca 12,5V při volnoběhu a cca 11,7 na 4000otáček když jsem měl jen 2 fáze z altíku funkční. Po opravě altíku - kdy už mám funkční všechny tři fáze mi to dobíjí přes 13,5 na volnoběh a cca 12,8 při 4000otáčkách. Kámošovo ETV dobíjí v podobných hodnotách tak si myslím že dobíjení je ted zjevně v poho.
1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí nebo baterka KO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO
lubon>Při měření jsem naměřil stejné hodnoty jako ty
a kolik ti to dobijí s novým reglem? Divné je že ty hodnoty má téměř úplně stejné Piwell se svým ETV a problém nemá... když jsem zkoušel muj regulátor v jeho motorce tak měl stejné hodnoty jako s tim svým regulátorem a zas opačně tak to přeci regl musí být OK - jinak to není možné nebo se pletu...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí nebo baterka KO
Naposledy editováno 06.12.2009 19:05:49