paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Brzdy,nestastne reseni.
7.5.2011 v 01:54
Vcera jsem rozebiral brzdy na sve kawine, kontrola desticek, promazani pistku atd...

Docela jsem cumel na nestastne vedeni hadicek . Tohle se inzenyrum z japonska vylozene nepovedlo.
Proc vedli do prvniho brzdice jednu hadicku a nasledne od nej do druheho druhou. Nevim jestli to nekdo sleduje, ale kdyz zabrzdite, tak prvni zabere pravy brzdic a nasledne levy.

Ma to nekdo predelane ? Od pumpy ihned dve hadicky do obou brzdicu zaroven ? Navic me napadlo, proc davat na motorku pancerky, ja bych tam dal rovnou trubky, stejne se hadice otaci primo s riditkama a ucinnost bude lepsi nez s pancerkama.

Předchozí
1 2
Následující

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 01:59 | Nahoru | #1
Jeste k tomu, i na stare kawine jsem mel cca po peti cm rozdvojku a vedeni do obou podkov. Tudiz proc to sulini udelali tak debilne.

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 03:32 | Nahoru | #2
Neznáš náhodou pana Pascala nebo Archimeda?Ti dva by ti to opravili vcukuletu.....-.

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 06:13 | Nahoru | #3
Jojo... stači si přečíst něco o působení tlaku v kapalinách

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 07:32 | Nahoru | #4
VE zkratce. Tlak se šíří v kapalině rovnoměrně všemi směry . A trubky místo hadic tam budeš mít do prvního brždění a ponoření vidlic.

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 07:33 | Nahoru | #5
ty trubky tam pak dej i místo vidlic, vlastně bys to pak mohl elegantně vést vnitřkem, člověk někdy ty japonce nechápe co?

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 08:03 | Nahoru | #6
Možná do návodu k použití zapoměli napsat, že nesmíš používat pružnou brzdící kapalinu

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 08:12 | Nahoru | #7
na takový témata většinou nereaguju, ale tohle je nářez!!!!!

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 08:15 | Nahoru | #8
furt říkám že japonci jsou šulini...neznaj základní fyzikální jevy ... třeba že tlak v kapalině se "hrne" ...

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 08:31 | Nahoru | #9
nebo místo složitého předělávání by si mohl vozit kolek od rajčat a ten strkat do špic. Účinnost bude stoprocentní.

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 08:49 | Nahoru | #10
já předpokládám že pán myslel propojit brzdiče trubičkou, to bych dokázal pochopit.

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 08:50 | Nahoru | #11
Předělal bych to na buben,tam je jistita u toho lanovodu

(reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:10 | Nahoru | #12

Michal82 píše: na takový témata většinou nereaguju, ale tohle je nářez!!!!!

Co taky čekat když už v nicku má toho levicového pomatence

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:10 | Nahoru | #13
VFR měla přední brzdiče propojené trubkou..

2 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:16 | Nahoru | #14
Srandičky, srandičky, ale že se to běžně předělává na dvě hadice už od pumpy k brzdičům, to už nenapíše nikdo

Předělává se to z bezpečnostní důvodů, když teď prdne jedna jediná hadička, která vede k oběma brzdičům, tak logicky nebude brzdit ani jeden. Proto se to předělává na dvě hadičky.. Sice logicky tlak klesne v obou, ale ta jedna půjde aspoň "napumpovat" a nouzově zastavit..

Naposledy editováno 07.05.2011 09:20:21

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:20 | Nahoru | #15
hm covece nevim ale kdyz mi praskne jedna ze dvou tak sou porad spojeny a tim padem nebudu brzdit stejne ani jednou ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:26 | Nahoru | #16
Ale pumpováním dokážeš aspoň jednou přibržďovat, dokud ti nevyteče brzdovka.. Myslím že nějaký okruhář by to vysvětlil lépe. Je to myslím dokonce podmínka nějaké závodní třídy, ale to už jsou věci, o které jsem se nikdy nezajímal.

(reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:27 | Nahoru | #17

c.j. píše:
Předělává se to z bezpečnostní důvodů, když teď prdne jedna jediná hadička, která vede k oběma brzdičům, tak logicky nebude brzdit ani jeden. Proto se to předělává na dvě hadičky.. Sice logicky tlak klesne v obou, ale ta jedna půjde aspoň "napumpovat" a nouzově zastavit..



Aha a ty máš dvouokrohovou pumpu ???

(reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:29 | Nahoru | #18
c.j.> hele podle logiky kdyz to je spojeny tak to nemuze fungovat pokud nebudes mit oddelenej pistek pro obe hadice..a to v serii snad neni nikde ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:29 | Nahoru | #19

c.j. píše: Předělává se to z bezpečnostní důvodů, když teď prdne jedna jediná hadička, která vede k oběma brzdičům, tak logicky nebude brzdit ani jeden. Proto se to předělává na dvě hadičky..

Zajímavé, jen doporučuji zopáknout fyziku, protože i při poškození dvouhadicového systému to samozřejmě brzdit nebude. Kapalina bude unikat poškozenou hadicí a druhý stejně nebude brzdit, takže asi tak.

Úprava, se dělá kvůli tomu, aby bylo vedení stejně dlouhé a tak se eliminovaly rozdíly i v byť už tak minimální časové prodlevě. Ta vzniká po délce a v přechodových oblastech (banja) vlivem tření, které Pascalův zákon neuvažuje. Také je rozdíl když se hydrostatický tlak samotné kapaliny – ten je při dvouhadicovém vedení hadic stejný. Ale to už je moc velké teoretizování a nezanedbávání veličin, které se běžně zanedbávají .

Jinak doporučuji si na stránkách helperformance.com počíst rozdíly a pokud se bavíme o běžném ježdění pro smrtelníky na obyč. silnicích (i amatérské okruhové jezdce), tak je to úplně jedno. Mně se třeba dvouhadicové vedení nelíbí, tak mám i pancířky kopie původních hadic .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:42 | Nahoru | #20

jirin.sv píše: Zajímavé, jen doporučuji zopáknout fyziku, protože i při poškození dvouhadicového systému to samozřejmě brzdit nebude. Kapalina bude unikat poškozenou hadicí a druhý stejně nebude brzdit, takže asi tak.



Ano, dyť to píšu! Tlak se ztatí všude, ale za dírou ve vedení nebude tlak žádný, před dírou ano. A ona hadice většinou nepraskne úplně, spíše přestane těsnit fitinka, takže nějaký tlak zůstane. A při použití dvou hadic bude v neporušené stejný (aspoň malý) tlak jeko v hadici před dírou. Za dírou bude už tlak nulový. Takže pokud budou oba brzdiče na jedné hadici, tak nebude přibržďovat ani jeden

Ale je logičtější, že se to to dělá při použití dvouokruhové pumpy..

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:45 | Nahoru | #21
Ty vole, parádní diskuze Některým blahopřeji k vystudování (neúspěšnému) základní školy.

Naposledy editováno 07.05.2011 09:47:45

(reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 09:48 | Nahoru | #22
c.j.>to je marny skoro stejne dobry jako puvodni dotaz..

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 10:40 | Nahoru | #23
To sou hovadiny co se tady řeší. Pro c.j. - kolikrát ti praskla hadička?

2 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 11:17 | Nahoru | #24
Sem rad ze jsem vas pobavil Pod vlivem vcerejsich piv jsem to asi dost nestastne podal.

No me opravdu prijde reseni od pumpy trubka, potom kostka a z toho dve pancirky , lepsi nez soucasne.

(reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 11:23 | Nahoru | #25
Creck> ok, ale jeste porad nebylo receno, v cem by to bylo lepsi

Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 11:24 | Nahoru | #26
dobře se bavím !

ale znám to, někdy má člověk prostě "den blbec". Takže pánové Creck a c.j. dneska na nic nešahejte, pivo do ruky a nohy na stůl

(reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 11:36 | Nahoru | #27
Creck> no ono v prvni rade ty brzdy na zx10ce stoji za hovno..po vymene za nissiny a radialni pumpu je to jine kafo...Samozrejme s nissinama deskama.
Ze vede jedna hadice me nikdy nijak nvzrusovalo.

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 12:50 | Nahoru | #28
Mně by zajímalo, jak se pozná, že při brzdění napřed zabere pravá a pak levá brzda...

(reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 13:28 | Nahoru | #29

MxDan píše: Mně by zajímalo, jak se pozná, že při brzdění napřed zabere pravá a pak levá brzda...


me taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,nestastne reseni.

7.5.2011 v 13:39 | Nahoru | #30

lockus píše: kolikrát ti praskla hadička?



Dvěma lidem na projížďce ano Vždy se jednalo dodatečně montované pancéřové hadice a vždy to začalo téct u fitinky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist