Docela jsem cumel na nestastne vedeni hadicek . Tohle se inzenyrum z japonska vylozene nepovedlo.
Proc vedli do prvniho brzdice jednu hadicku a nasledne od nej do druheho druhou. Nevim jestli to nekdo sleduje, ale kdyz zabrzdite, tak prvni zabere pravy brzdic a nasledne levy.
Ma to nekdo predelane ? Od pumpy ihned dve hadicky do obou brzdicu zaroven ? Navic me napadlo, proc davat na motorku pancerky, ja bych tam dal rovnou trubky, stejne se hadice otaci primo s riditkama a ucinnost bude lepsi nez s pancerkama.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.
2 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.
Předělává se to z bezpečnostní důvodů, když teď prdne jedna jediná hadička, která vede k oběma brzdičům, tak logicky nebude brzdit ani jeden. Proto se to předělává na dvě hadičky.. Sice logicky tlak klesne v obou, ale ta jedna půjde aspoň "napumpovat" a nouzově zastavit..
Naposledy editováno 07.05.2011 09:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.
c.j. píše:
Předělává se to z bezpečnostní důvodů, když teď prdne jedna jediná hadička, která vede k oběma brzdičům, tak logicky nebude brzdit ani jeden. Proto se to předělává na dvě hadičky.. Sice logicky tlak klesne v obou, ale ta jedna půjde aspoň "napumpovat" a nouzově zastavit..
Aha a ty máš dvouokrohovou pumpu ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,nestastne reseni.
c.j. píše: Předělává se to z bezpečnostní důvodů, když teď prdne jedna jediná hadička, která vede k oběma brzdičům, tak logicky nebude brzdit ani jeden. Proto se to předělává na dvě hadičky..
Zajímavé, jen doporučuji zopáknout fyziku, protože i při poškození dvouhadicového systému to samozřejmě brzdit nebude. Kapalina bude unikat poškozenou hadicí a druhý stejně nebude brzdit, takže asi tak.Úprava, se dělá kvůli tomu, aby bylo vedení stejně dlouhé a tak se eliminovaly rozdíly i v byť už tak minimální časové prodlevě. Ta vzniká po délce a v přechodových oblastech (banja) vlivem tření, které Pascalův zákon neuvažuje. Také je rozdíl když se hydrostatický tlak samotné kapaliny – ten je při dvouhadicovém vedení hadic stejný. Ale to už je moc velké teoretizování a nezanedbávání veličin, které se běžně zanedbávají .
Jinak doporučuji si na stránkách helperformance.com počíst rozdíly a pokud se bavíme o běžném ježdění pro smrtelníky na obyč. silnicích (i amatérské okruhové jezdce), tak je to úplně jedno. Mně se třeba dvouhadicové vedení nelíbí, tak mám i pancířky kopie původních hadic .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,nestastne reseni.
jirin.sv píše: Zajímavé, jen doporučuji zopáknout fyziku, protože i při poškození dvouhadicového systému to samozřejmě brzdit nebude. Kapalina bude unikat poškozenou hadicí a druhý stejně nebude brzdit, takže asi tak.
Ano, dyť to píšu! Tlak se ztatí všude, ale za dírou ve vedení nebude tlak žádný, před dírou ano. A ona hadice většinou nepraskne úplně, spíše přestane těsnit fitinka, takže nějaký tlak zůstane. A při použití dvou hadic bude v neporušené stejný (aspoň malý) tlak jeko v hadici před dírou. Za dírou bude už tlak nulový. Takže pokud budou oba brzdiče na jedné hadici, tak nebude přibržďovat ani jeden
Ale je logičtější, že se to to dělá při použití dvouokruhové pumpy..
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.
2 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.
No me opravdu prijde reseni od pumpy trubka, potom kostka a z toho dve pancirky , lepsi nez soucasne.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,nestastne reseni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,nestastne reseni.
lockus píše: kolikrát ti praskla hadička?
Dvěma lidem na projížďce ano Vždy se jednalo dodatečně montované pancéřové hadice a vždy to začalo téct u fitinky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |