paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co po GS500E
6.5.2011 v 23:56
Zdravím
Né, že bych se do toho nějak hnal...s GSkem ještě chvíli pojezdím, ale i tak mě pomalu napadá otázka co po něm? Představoval bych si něco o chloupek většího a silnějšího

Stav kilometrů na mém kontě se přiblížil 35 tisícům, z toho 20 tisíc připadá právě na GS.

Co se týče zkušeností se silnější kubaturou projel jsem CBR600F a ZX-6R a tím se dostávám k zásadnímu problému:
Líbí se mi naháče(Suzuki GSX750 Inazuma je nádherná) a určitě bych v nich chtěl pokračovat...jenže drtivá většina je 4 válcových a možná se to někomu nebude líbit, nechci nikoho urazit, ale 4válec mě NUDÍ. I má GS500E mi přišla daleko zábavnější a hravější než obě zmíněné šestky.
Nepotřebuji horentní výkon na špici ani sportovní charakter.
Proto se ptám, který naháč doporučíte s počtem válců 2 a obsahu větším než 500ccm.
Budou to jenom Ducati nebo i něco jiného?

(jen pro doplnění vynechme všechny Suzuki SV. 650 nechci a na 1000 se opravdu necítím)
Díky!
Anketa: S charakterem 2válce více zábavy než se 4válcem?
Ano
76%
16
Ne
24%
5

Co po GS500E

7.5.2011 v 00:08 | Nahoru | #1
Kawasaki ER6N (řadovej 2vál) nebo Suzuki SFV 650 Gladius (vidlicovej 2vál). A pak už jen Ducati nebo Moto Guzzi

Co po GS500E

7.5.2011 v 00:09 | Nahoru | #2
Já bych ti doporučil BMW F800ST, ale naháč to teda neni no. Ale krásně to jede a hovno to žere

Co po GS500E

7.5.2011 v 00:10 | Nahoru | #3
Cokoliv od Triumhpu, nejlepší zábava-fan faktor dvouválu, točivost čtyřválu...A nebo si kup enduro, ty se ještě jako jedny z mála motorek dělaj s dvěma hrnkama (BMW 800, africa twin), případně opět tři hrnky u triumphu v podání Tigera 800

Co po GS500E

7.5.2011 v 00:17 | Nahoru | #4
jj, přesně tak jak píše Hofner- vybrat zlatou střední cestu a jít do Street Tripla

Co po GS500E

7.5.2011 v 00:20 | Nahoru | #5
já to po GSku vidím na nějakého litra, kdybytak fazer byl dvouvál, jinak sem i straně libí moto guzzi griso

Co po GS500E

7.5.2011 v 00:29 | Nahoru | #6
Můj velmi tichý sen je Ducati Multistrada. Samozřejmě cena je dnes někde úplně jinde a vždycky taky bude.
3 válce mě nenapadly...po tom se podívám.
Zajímal by mě názor na Monster 900, 750 a podobně. Popravdě monstery celem splňují mé požadavky. Pěkný objem...výkonově žádná vražda ale především ten zvuk! Zajímalo, jestli servis a provoz u Duken je opravdu tak strašně drahý. Četl sem tu o tom nějáká vlákna a majitelé to vesměs vyvraceli, tak kde pramení ten názor?

1 reakcí na tento příspěvek Co po GS500E

7.5.2011 v 00:39 | Nahoru | #7
spilas dvouventil vzduchac dukarna v pohode to utahnes je tu otom x vlaken... a duc je duc
BMW 800kilo taky super stroj speed od triumfu tak toje supa litroveho SV ci raptora bych se nebal. a co rovnou GS1150???
neco na krouceno mas bych se vykonu nejak nebal.Masin je spousta težko si vybrat...

(reakce na) Co po GS500E

7.5.2011 v 01:18 | Nahoru | #8
Pjercak> tos mu teda poradil

Co po GS500E

7.5.2011 v 08:06 | Nahoru | #9
Já přesedlal tento rok a šel sem do Kawasaki ZR7, minulý víkend sem měl možnost projet Ducati Monster 696 a musím uznat že to bylo mnohem zábavnější, ale já vybíral motku, aby se na ní dalo cestovat a opravdu polikal km (být sám a nemuset se ohlížet na drahou polovičku jdu do Ducati STREETFIGHTER nebo MV Augusta Brutale 990R )

Co po GS500E

7.5.2011 v 09:08 | Nahoru | #10
A co takovej shiver?
Případně velkej Duke ...

špilas -> naprosto chapu tvoje dilema ;)

Co po GS500E

7.5.2011 v 09:12 | Nahoru | #11
buldogaa ale vykonove si moc nepomuzes :D

1 reakcí na tento příspěvek Co po GS500E

7.5.2011 v 10:05 | Nahoru | #12
Proč nechceš SV650? Jen by mě to zajímalo...

(reakce na) Co po GS500E

7.5.2011 v 10:48 | Nahoru | #13
Kantorek> hmm nějak mě příliš neuchvancancuje vzhledem. nelíbí se mi oddělené sedlo spolujezdce. četl jsem něco o přidírání předního válce a jednou sem to zkoušel na parkovišti a má to snad ještě měkčí vidle než moje GS a to není žádný sportovní stroj.
Je to taková tuctovka co má každej...rád bych něco víc neobyčejného.
Navíc mi pár lidí říkalo, že to je takové převlečené GS500...nenadchne ani neurazí

E: Mimochodem SV 1000 nevím jak je na tom ve věcech co sem teď popsal...asi to bude lepší, stále má ale to oddělené sedlo. Dám hodně na vzhled. nicméně SV1000 mě imponuje 2 výfuky a prostě zvukem velkého dvouválu..ale nejsem si jistej, že bych to v každé situaci zvládl (co sem si pročetl o zavírání plynu v zatáčkách apod...měl bych z toho respekt)

Naposledy editováno 07.05.2011 10:59:34

1 reakcí na tento příspěvek Co po GS500E

7.5.2011 v 10:59 | Nahoru | #14
Tak jo, já jen že mně zatím vcelku vyhovuje...kdysi jsem myslel, že ho budu mít nafurt, ale začaly mi vadit hodně krátké převody a ta fakt měkká přední vidle takže časem asi nějaký jiný (větší) dvouvál...

E: O SV 1000N jsem coby o následníku uvažoval. Ale má ještě víc agresívnější (relativně) posez než 650N a i tam mi vadí že je to "moc na ruce" (můj názor, mám rád vzpříměný posez).

Naposledy editováno 07.05.2011 11:07:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po GS500E

7.5.2011 v 11:19 | Nahoru | #15
Kantorek> určitě. taky bych rád spíš seděl.
Jinak u těch Dukatek...jak je na tom takový monstřík 695 se spolujezdcem? Spolujezdce vozím často a dle prvního pohledu bych neřekl, že to bude moc pohodlné.
Řikám - nepotřebuju superpohodlnej cesťák, ale pohodlí bych chtěl zachovat aspoň na úrovni GS500 (např.SV650 má o hodně tvrdší posaz)

Jo a ještě mám dotaz.
Bylo řečeno, že provoz a servis Ducati bude u 2ventilových strojů snesitelný. Proč tomu tak je a které všechny modely (nahé) to jsou? Díky

Naposledy editováno 07.05.2011 11:21:22

(reakce na) Co po GS500E

7.5.2011 v 11:51 | Nahoru | #16
špilas> Do Mostra (jakéhokoliv) jsem nešel PRÁVĚ kvůli předklonu a kvůli nepohodlí spolujezdce. Z dukáren jedině teď ten nový Diavel se mi jeví (seděl jsem na něm v Dmotu) pohodlně a možná pohodlně i pro spolujezdce.

Co po GS500E

7.5.2011 v 18:16 | Nahoru | #17
Martin z brna asi jak ty neska je X stroju vyzkusat skusit se projet a rozhodnoutse neska je vseho mrte.... JA cu bulika a oni ho uz nedelaji tak zbyva ducati nebo BMW ci motoguzi ktm....

Naposledy editováno 07.05.2011 18:19:52

Co po GS500E

9.6.2011 v 19:47 | Nahoru | #18
Suzuki SV650 ........

Co po GS500E

10.6.2011 v 09:27 | Nahoru | #19
guzzi breva 750

Co po GS500E

19.1.2015 v 19:19 | Nahoru | #20
Apropo - když jsem řešil podobnou otázku šáhl jsem po R6ce, ale co by mi kdo nyní řekl na BMW F800S?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist