1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S1000RR vs M3
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S1000RR vs M3
GRASSEL píše: Jel jsem na GSXR vs kámoš s M3 e46 SMG, nikde žádný předjíždění, trasa byla zatáčkovitá Milevsko-Petrovice a oba tu trasu známe stejně, přesto jsem vyhrál a to jsem se ze začátku ještě krotil protože jsem měl úplně studený gumy z garáže a každou zatáčku ve větším náklonu jel bokem to vypadalo že mě dá nebo bude stíhat, pak ale se to zahřálo a brm brm
no ono by to taky mohlo vypadat jinak kdyby mel nazuto neco jako mas ty.. jestlis jel na tech KR-kach a on na obyc sport pneu tak to neni moc fer... a pochybuju ze na tom ma nazute nake semisliky typu R888 ... a to ze auto na semislikach funguje jinak nez na sport pneu je celkem jisty... ale zalezi hodne na trase a ridicich... ja kdyz pojedu stejnou trasu autem a moto a bude volna tak autem budu asi rychlejsi...
Skalik píše: assassin> tak ja na zajimavy edice trpim, treba clio, do toho bych ani nekopnul, ale tyhle jsem videl na benzince clio cup a to jsem si prohlidnul a treba i ta m3 za ni se otocim, ale kdyz jsem jel s 320d tak jsem chtel vyskocit jak je to auto odporny
me se libi clio V6 :) jo tak 320d je lepsi oktavka no:) me ty americky auta nak neberou, designove je nemusim vubec, ale svejma jizdnima vlastnostma bude super korveta, i dobrej pomer cena/vykon, tu bych bral ikdyz se mi nelibi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S1000RR vs M3
assassin píše: no ono by to taky mohlo vypadat jinak kdyby mel nazuto neco jako mas ty.. jestlis jel na tech KR-kach a on na obyc sport pneu tak to neni moc fer... a pochybuju ze na tom ma nazute nake semisliky typu R888 ... a to ze auto na semislikach funguje jinak nez na sport pneu je celkem jisty... ale zalezi hodne na trase a ridicich... ja kdyz pojedu stejnou trasu autem a moto a bude volna tak autem budu asi rychlejsi...
Tak samozřejmě že na tom neměl žádný plně sportovní gumy ale jen nějaký "normální"
Ale to se dostanem k tomu že vždycky budou nějaký rozepře, to už skoro za chvilku můžeme říct že ta motorka neměla 4kola
S 99.9% aut který potkáš budou právě na těhle pneu a myslím (po tom co jsem zažil) že i s daleko míň zručnejma řidičema
Jinak máš pravdu ale to už by se musel udělat meganákladnej test
ps- jojo, měl jsem KR ale jak říkám, tak půlku tý trasy byly studený a nemohl jsem jí položit na max a dělat stopro co chci
Naposledy editováno 06.05.2011 09:08:28
1 reakcí na tento příspěvek S1000RR vs M3
Vím, že je to úplně něco jiného, než na tom videu shora, ale jen pro info...
Lambo mě posekalo na plný čáře
v akceleraci, na brzdách a o průjezdu zatáčkou ani nemluvím
Lambo 640koní/1650kg (suchá bez řidiče)- poměr 0,39 koně/kg
Fároš 150koní/168kg (suchá bez řidiče) - poměr 0,89 koně/kg
Klidně si můžete myslet, že jsem sráč, ale myslím, že na auto nad 600 koní
už sérová motka absolutně nestíhá...
To Lambo mě na rovince ve 270km/h doslova přestřelilo ale fakt masakrálně
Jako když míjíte cyklistu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S1000RR vs M3
Sráč myslím, že nejsi
A ve větší rychlosti se vůbec nedivím, žes byl jak cyklista.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S1000RR vs M3
GRASSEL píše: Tak samozřejmě že na tom neměl žádný plně sportovní gumy ale jen nějaký "normální"
Ale to se dostanem k tomu že vždycky budou nějaký rozepře, to už skoro za chvilku můžeme říct že ta motorka neměla 4kola
S 99.9% aut který potkáš budou právě na těhle pneu a myslím (po tom co jsem zažil) že i s daleko míň zručnejma řidičema
Jinak máš pravdu ale to už by se musel udělat meganákladnej test
ps- jojo, měl jsem KR ale jak říkám, tak půlku tý trasy byly studený a nemohl jsem jí položit na max a dělat stopro co chci
jojo objektivne to srovnavat nejde, to mame asi jasno, proste nekdy, nekde, s nejakym ridicem a nejaky auto motorce nalozi a jindy zase naopak... ale uplne jasne dany to predem neni a i pomerne slabe auto dokaze nalozit pomerne silne motorce....
kazdopadne ridit silne auto je myslim i dost obtizne, ja sem si dva roky zvykal na 200ps zadokolku(obycejna trojka) a i tak ji jeste porad neovladam na sto procent.... tzn jet s M3 opravdu na limitu je uz zalezitost opravdu zkuseneho pilota...
Danielos píše: Aaronek> Kolik psáno zrychlení lambo na stovku? Si říkám, že v menších rychlostech bys měl jeho akceleraci stíhat.
Sráč myslím, že nejsi
A ve větší rychlosti se vůbec nedivím, žes byl jak cyklista.
to lambo je 4x4 ... tzn tem hodnotam zrychleni co jsou u nej udavany bude docela lehky se priblizit, na litrovy motorce dobre odstartovat bude hodne o umeni pilota.. me casto kluci na lehkejch motardech na sprintu z nuly vyrazne poodjeli.. srovnal sem to az ve vetsi rychlosti.. proste velkou motorku drzet poradne pod krkem a nezahrabat/nezvednout kolo je docela tezky...
ale na kratkym sprintu (200-400m) by mela motorka asi pojezdit i to lambo, svyho casu jsme na dlouhy lhote sprintovali proti vsemu moznemu a auto me nikdy nepojelo, nejlepsi auto co jsem proti nemu jel byl teda TVR tuscan, ten ma "jen" 450PS ale zas proti tomu lambu minimalne o pul tuny min, ikdyz na tomhle sprintu z nuly bude nejvetsi rozdil delat asi to 4x4 u lamba vs RWD u TVR.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S1000RR vs M3
assassin píše: no ono by to taky mohlo vypadat jinak kdyby mel nazuto neco jako mas ty.. jestlis jel na tech KR-kach a on na obyc sport pneu tak to neni moc fer... a pochybuju ze na tom ma nazute nake semisliky typu R888 ... a to ze auto na semislikach funguje jinak nez na sport pneu je celkem jisty... ale zalezi hodne na trase a ridicich... ja kdyz pojedu stejnou trasu autem a moto a bude volna tak autem budu asi rychlejsi...
nazout na motku sportovne cestovni gumy a bylo by to spravedlivejsi
1 reakcí na tento příspěvek S1000RR vs M3
Jediné, kdy ztratil byly letmé starty do cca. 160km/h
Pak mě zase s úsměvem (od přetížení) předjížděl...
Řazením skoro nic neztrácel, pádlama pod volantem to tam normálně drtil pod plynem...
Já mu to nedal ani při jednom pevném startu. Trochu jsem mu vždy poodjel (max 15 metrů), ale s přibývající rychlostí to auto zrachluje jako raketa...
Když mě svezl jako spolujezdce, tak v plném kalupu cítite jak vám jde těžko zvednout
i ruka z loketky jako na malé centrifuze na pouti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S1000RR vs M3
Aaronek píše: Když on mě pokosil skoro v každém režimu .
Jediné, kdy ztratil byly letmé starty do cca. 160km/h
Pak mě zase s úsměvem (od přetížení) předjížděl...
Řazením skoro nic neztrácel, pádlama pod volantem to tam normálně drtil pod plynem...
Já mu to nedal ani při jednom pevném startu. Trochu jsem mu vždy poodjel (max 15 metrů), ale s přibývající rychlostí to auto zrachluje jako raketa...
Když mě svezl jako spolujezdce, tak v plném kalupu cítite jak vám jde těžko zvednout
i ruka z loketky jako na malé centrifuze na pouti
joo lambo asi jede no ale to se asi tak nejak vi... taky by bylo smutny kdyby to za tech sedum micu nebo kolik nejelo
2 reakcí na tento příspěvek S1000RR vs M3
jinak jel sem v RS6 (570koni) a motkou bych tomu neujel, ta stabilita a jistota ve vysokych rychlostech, no mozna na Buse bych ji mel taky, nevim, ale v provozu staci v krizovce auto zadupnout a vsechno pobere elektronika, na masine si clovek rozbije rypak
ale jsou to auta uz hodne drahy a specialni v podstate, bezny auta a bezny motorky i bez provozu, to bude vetsinou motka na tom lip
2 reakcí na tento příspěvek S1000RR vs M3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S1000RR vs M3
Bubrak ZX10R píše: ta akcelerace 100-250 je u motorky proste nedostizna ani u toho lamba tipuju, samo ma pak maximalku jinde, takze ve 270 kde 954 konci to lambo radi 2ku, ale jako cyklistu sem na sprintech predjizdel i CBR1000RR, takze esli by neskodilo i vymenit motku
dvojku? nekecej
Bubrak ZX10R píše: Lambo za 7 micu a reznou tomu srouby a upadavaj brzdy, vetsina jich skoncila v prikope po takove zavade, diky nechci, to snad radsi i tu Hondu
jinak jel sem v RS6 (570koni) a motkou bych tomu neujel, ta stabilita a jistota ve vysokych rychlostech, no mozna na Buse bych ji mel taky, nevim, ale v provozu staci v krizovce auto zadupnout a vsechno pobere elektronika, na masine si clovek rozbije rypak
ale jsou to auta uz hodne drahy a specialni v podstate, bezny auta a bezny motorky i bez provozu, to bude vetsinou motka na tom lip
tak tos jel v podstate v tom stejnem, jen jina kastle
Bubrak ZX10R píše: ta akcelerace 100-250 je u motorky proste nedostizna ani u toho lamba tipuju, samo ma pak maximalku jinde, takze ve 270 kde 954 konci to lambo radi 2ku, ale jako cyklistu sem na sprintech predjizdel i CBR1000RR, takze esli by neskodilo i vymenit motku
Jako cyklistu?Farky byl bez pilota,nebo na stojanu
GRASSEL píše: Jel jsem na GSXR vs kámoš s M3 e46 SMG, nikde žádný předjíždění, trasa byla zatáčkovitá Milevsko-Petrovice a oba tu trasu známe stejně, přesto jsem vyhrál a to jsem se ze začátku ještě krotil protože jsem měl úplně studený gumy z garáže a každou zatáčku ve větším náklonu jel bokem to vypadalo že mě dá nebo bude stíhat, pak ale se to zahřálo a brm brm
jseš prostě hustej
1 reakcí na tento příspěvek S1000RR vs M3
dakarista píše: nazout na motku sportovne cestovni gumy a bylo by to spravedlivejsi
v čem?!
Pokud je to tak jak každej píše tak bych teoreticky na sportovně cestovních gumách mohl tahat už od začátku bez problémů s adhézí protože by byla okamžitě zahřátá.......tak já teda nevím jak to je.....
Ty KR108 byly zahřátý zhruba po půlce cesty, bohužel ale tam kde už ten nejlepší asfalt končil
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR | ElRoyRoy | 21 | 27.1.2022 v 09:58 Gahan37 |