1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
btw když koukam na tu ceny Agip tak jsem dnes odpo na zpáteční cestě zajel do Mariánek na OMV a bral Carerru 100 za 35,90. Jo a pro zajímavost spotřeba 5,6l koho by to zajímalo
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Jinak máš libový sedlo, z toho asi nebolí co? já mám celkem prkýnko
Naposledy editováno 04.04.2011 15:08:24
Jack82 píše: Gorky: eště abys to vycrcal celý když máš bandu snad na 20 litrů Když jsem mel Guzzi, tak se nechalo ujet až 400km na nádrž, jenže ta měla 23l, ted mám 17
Jinak máš libový sedlo, z toho asi nebolí co? já mám celkem prkýnko
Mno to sedlo je parádní, sedí se mi na něm dobře, už jsem to s tím kupoval a všichni mi ho závidí
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Já asi budu jezdit s kanystrem v báglu a kontrolovat situaci přede mnou ze zadních pozic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
CeBRusak píše: Jezdíte jak Rossi a prd vám to žere?
Já asi budu jezdit s kanystrem v báglu a kontrolovat situaci přede mnou ze zadních pozic.
Copa, Daytona je lehce nenažraná??
Jsem slyšel, že už to máš na ní první šrámy, vyjímečně né tvou vinou.. To nepotěší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
Jinak spotřeba jako u cebra
Kdo jezdí jako první hovno vidí co se děje v showroomu za ním a tak bych se rád situoval tam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
CeBRusak píše: P.G.> je sedřená jako kráva at je to vinou čí chce,tak to nasere
Jinak spotřeba jako u cebra
Kdo jezdí jako první hovno vidí co se děje v showroomu za ním a tak bych se rád situoval tam
Tak ber to tak, že je aspoň pokřtěná, furt lepší takhle než někdy jinak a hůř třeba i..
Cebro si ještě neprodal? Říkal Bilbo, že by od tebe vzal možná ty nosiče kufrů, kdybys to neprodal s mašinou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
Dostal jsem za motorku co jsem chtěl a ještě mi po měsíci pán psal SMS,že děkuje za super stav
Chtěl jsem se zeptat jestli se někomu doma neválí nějaká nevyužitá loď? Je vcelku fučík jestli pramice, kánoe..... Slíbil jsem prckovi loď a všechny nabídky jsou z daleka.
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Jak to nakonec dopadlo na DA-Racing Brno 9. - 10. května 2011? Nejprve vytrvalostní DA-RE v pondělí 9. května 2011.
Počasí se tentokrát vydařilo nad očekávání. Jasno a příjemná teplota = žádné spalující vedlo.
Již před odjezdem jsem troubil do světa, že jako to bude nejúžasnější akce letošní sezony a tááák, ale nakonec ani plzeňské kočky (a také z "Bejrútu") do Brna nevyrazily, přestože pro něžné pohlaví připravil pořadatel Peter 20% slevu!
Nakonec vyrážela v neděli jedna dodávka z Dobřan kluci se dvěma RSV Mille, druhá dodávka z Vlčtejna Venca s Pepou SV650 a další RSV Mille.
Mě se podařilo půjčit od kamaráda Rudy - pro převoz motorek - luxusně upraveného Sprintera a domluvil jsem, že v Praze přiberu pražského Plzeňáka Honzu s jeho přítulkou Julkou a CBR 1000 RR. S Honzou je dobrá domluva a tak vše klape. Někdy okolo 21h. už stavíme v depu brněnského Masarykova okruhu stan. Ještě večer vyřešíme administrativu, popovídáme s některými přítomnými účastníky a účastnicemi jezdění a hurá spát.
V noci spadla teplota a poučky typu "ve spacáku jedině neoblečený" vzaly okolo 4 hodiny ranní za své. Ráno je nádherné, zahřejeme se, nahřejeme, posnídáme, vyslechneme rozpravu a hurá jezdit. Milan volá ze Slovenska, že se trochu opozdí, ale přijede. Na pondělní premiéru dvouhodinového vytrvalostního závodu DA-RE Cup jsem se totiž přihlásil s kamarádem Milanem Murgašem ze Slovenska.
Rozjezd se snažím nepřehánět, nakonec tento záměr podpořila nějaká "italská mršina" Ducati, která pobryndala olejem celou trať. Zřejmě nikoli bez úhony pro motor=podle utrápených obličejů personálu Ducduc-ky v depu. Takže se všude v zatáčkách se válel vapex, na rovinkách se prý rozjezdí. Opatrnost byla na místě a časy 2:26 a další jízdu 2:25 nejsou k podmínkám až tak zlé.
Pak přijede Milan a převrátí vše naruby. Nejprve změní u našeho teamu Czechoslováci v MBW startovní číslo z 69 na 222 a posléze zajede v kvalifikaci 2:22 a to měl střevní chřipku. Když mu dávám čísla 69 podá mi on 222 - prý vytrvalostní závody jezdíme spolu zásadně pod startovním číslem 222 ;DD!
Abych nebyl za "vokurku" přitlačím na pilu a zajíždím také 2:22 = když už Milan změnil startovní číslo na tři dvojky ;D!
Do závodu startuji já.
Při seřazování na startu vypukne zmatek také tím, že postavení určené kvalifikací nakonec neplatí, protože startují všechny kategorie dohromady. Pořadatel to nakonec nějak zvládá a je tu čas startu. Do závodu nakonec nastupuje čtyřicet teamů.
START!!!
Přeběhnout trať, nastartovat, zařadit a vypálit! Starty endurance jsou vždy ostré jak maďarská paprika;)! Dvě kola jedeme pohromadě a pak se pole začíná trhat. Makám jak umím - ostře, ale plynule a bez riskování. Okolo hodiny mi dochází palivo a tak se podle dohody hlásím na cílové rovince o střídání, které mi kluci potvrzují v dalším kole signalizační cedulí = pak teprve sjíždím a střídám za Milana.
V rychlosti doplním palivo motorce i sobě, kontrola stavu stroje, a už jsem opět připraven. Milan jede pěkně a jistě. Následující střídání je poslední. V závěru se snažím tahat více a více. Než se rozkoukám máme tady šachovnici = 2 hodiny jsou na enduranci tak na ohřátí pneumatik!
Cílovou čáru proťal náš team na 2. místě(se dvěma střídání) se ztrátou 24 vteřin za Zebra teamem(s jedním střídáním).
(Jen pro doplnění ono jedno střídání navíc znamenalo ztrátu 30-40 vteřin).
Parádní závod i výsledek.
Večer, když většina účastníků někam zmizela / zalezla, rozhodneme se vyrazit pěšmo s Honzou a Julkou na prohlídku a vyhodnocení záludností okruhu.
DRUHÝ DEN POKRAČUJE JEZDĚNÍ, VČETNĚ POKRAČOVÁNÍ seriálu DA-RACING CAP-ových závodů
Propad teploty k 5°C nad ránem mne tentokráte nezastihl nepřipraveného. Podvlíkačkové drtiče mrazu zn. Moira a stejnoúčelová mikina Jitex úspěšně bodovaly.
Ráno nás vítá probouzející se nádherný den.
Startovní listina budí respekt:
Rous, Pešek, Fejta, Chalupa, Korčák, Borowczak, Řezníček, Šebesta (Prasouš), ...Frank ;DDDD a další divočáci.
Společnost dlouholetých střelců, o kterých jsme před deseti lety čítávali v časopisech = o jejich divokých kartách do závodů MS GP a podobných "zvěrstvech" ;). Tedy v době, kdy třeba mne ani ve snu nenapadlo, že bych někdy stál na startovní čáře po jejich boku, respektive na roštu hned za nimi s motorkou "z vyrýny" sestavenou doma v garáži ;D! Ani jsem o tom jako životní realista nesnil.
Začínají dopolední jízdy, které však vzápětí končí - je vyhlášena pauza z důvodu jaké si kontroly tratě - snad pro GP.
Přestávka nakonec naruší celistvý program!
Při prvním měřeném kvalifikačním tréninku jedu 2:21, což stačí v šestkách až na 10. místo. To se mnou však nic nedělá, protože je ještě druhá ve druhé kvalifikaci prásknu více do koní.
Ve druhé kvalifikaci skutečně sundám více jak jednu vteřinu - jenže díky posunu je již po první kvalifikaci sestaven startovní rošt a já se ve druhé kvalifikaci honil zbytečně. Zůstává mi třetí řada dle první kvalifikace. Ba co víc - sotva přijedu do depa přibíhá Honza s tím, že za 5 minut se na 2 minuty otevírá boxová ulička k najetí na start do závodu.
Kdo nestihne má smůlu a statuje z boxů jako poslední za pelotonem!!!
Takže hned po kvalifikaci chvatně ve stresu servaný, zpocený, naštvaný, že se honím v kvalifikaci zBůhdarma, chvatně doplňuji palivo. A ni nahříváky na pneumatiky nenandavám.
Zrovínka, když si to s vlajkou okolo nás na startovní čáru šine "kápodigruppo" Peter.
Kouká na mne a ukazuje jako že "UŽ JE ČAS SOUDRUHU UČITELI" - "A PROČ SE TAK HONÍŠ, KDYŽ SE JEDE PODLE PRVNÍ KVALIFIKACE? JSI NORMÁLNÍ....?!" Provokatér - mám jazyk přilepený na patro a tak tomu "HUJEROVI" ani nemohu pořádně odpovědět a nasměrovat jej do "UNTERTAILU" ;DDD!
A už je tu troubení, že nám běží 2 minuty na najetí na startovní rošt. Tak si ještě umyji mouchy z plexiskla přílby a hurá na start. Traťáci mi ještě popohánějí a chvilku za mnou zavírají nájezd.
Seřadíme se na startu, Peter utíká z tratě.
Rozsvěcují se červená světla = začínají řvát motory, stojíme na spojkách....
Zhasnutí světel znamená START!!! 31 strojů vyráží vpřed!!!
Povedlo se mi odstartovat na hranici možnosti strojku, ale přes to se pře ze mne zezadu dostávají soupeři. Válčím jak umím. Po startu jedeme krátce pohromadě, ale po prvním kole se odpoutává první asi 5-6 členná skupina střelců.
Tam jsem měl být, ale zatím se probíjím druhou skupinou. Nakonec se mi povede převálčit také vedoucího jezdce druhé skupiny, ale přede mnou je již prázdno.
Makám jak umím, ale do konce závodu už vedoucí skupinu nedohoním (spíš se stále vzdaluje). Pouze jednoho závodníka se st. č. 444 dotahuji na rozdíl v cíli 3 vteřiny.
CÍL!!!
Nakonec většina střelců v první skupině absolvovala závod mimo seriál (navíc e jednalo o licenční jezdce) a tak na mne nakonec "zbylo" 2. místo ve třídě za dotahovaným st. č. 444.
Po závodě si na pit line prohodíme s Honzou motorky - výkon litru je moc pěkný a má svoje kouzlo. Honza si kupodivu také rozumí s mým "kostitřasem CBR 6 RR".
V 18h. je závěrečné vyhlášení vítězů a uzavření dvoudenního jezdění. Letos to neumím lépe jak "za dva" ;D (jel jsem tři závody a získal tři druhá místa).
Dvoudenní jezdění se vydařilo - už se těším na další podnik!