globalmoto_kveten





Téma: Schůzování Plzeň 8.3.2014
 
24.11.2009 v 22:52
sobota 8.3.2014
změna místa !!!
zde
od 17:00 hodin


Naposledy editováno 16.02.2014 17:49:46

1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014

3.4.2011 v 23:50 | Nahoru | #1741
bylo to fajn pánové večer cestou dom z černošína (manželka jela autem) jsem ještě neměl dost, tak jsem si dal tu "zkratku" na záchlumí ještě jednou a pak přes Ostrov a Stod (nechal jsem se vámi inspirovat) domů. ale to už nebyla kochačka, manželka jela po dálnici, vyrazila 5 min. přede mnou a sešli jsme se před barákem nastejno

(reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 00:14 | Nahoru | #1742
Jack82> Tož ale stroj máš teda peckovní.. Paní taky hezkou..

Ale jak jsem čekal, jezdíš jinou ligu, my zas až takový závodnící nejsme, krom Gorkyho, ten de do všeho po hlavě..

Každopádně dík za jízdu i pokec pánové..

Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 00:17 | Nahoru | #1743
Něco málo fotek z dneška..



1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 00:24 | Nahoru | #1744
P.G.: dík

btw když koukam na tu ceny Agip tak jsem dnes odpo na zpáteční cestě zajel do Mariánek na OMV a bral Carerru 100 za 35,90. Jo a pro zajímavost spotřeba 5,6l koho by to zajímalo

(reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 00:40 | Nahoru | #1745
Jack82> Pěkná spotřeba..

Já jel dneska tak za necelých osum na sto..

Ale tak bejvá i hůř..

Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 09:12 | Nahoru | #1746
co se spotřeby týče ráno jsem nabral plnou a nestihnul ji za vyjíždku vycmrndat celou takže spotřeba přesně na desetinu... necelá nádrž na já nevim kolik to bylo kilometrů

1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 15:06 | Nahoru | #1747
Gorky: eště abys to vycrcal celý když máš bandu snad na 20 litrů Když jsem mel Guzzi, tak se nechalo ujet až 400km na nádrž, jenže ta měla 23l, ted mám 17

Jinak máš libový sedlo, z toho asi nebolí co? já mám celkem prkýnko

Naposledy editováno 04.04.2011 15:08:24

(reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 15:42 | Nahoru | #1748

Jack82 píše: Gorky: eště abys to vycrcal celý když máš bandu snad na 20 litrů Když jsem mel Guzzi, tak se nechalo ujet až 400km na nádrž, jenže ta měla 23l, ted mám 17

Jinak máš libový sedlo, z toho asi nebolí co? já mám celkem prkýnko



Mno to sedlo je parádní, sedí se mi na něm dobře, už jsem to s tím kupoval a všichni mi ho závidí

1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 19:40 | Nahoru | #1749
Jezdíte jak Rossi a prd vám to žere?
Já asi budu jezdit s kanystrem v báglu a kontrolovat situaci přede mnou ze zadních pozic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 21:12 | Nahoru | #1750

CeBRusak píše: Jezdíte jak Rossi a prd vám to žere?
Já asi budu jezdit s kanystrem v báglu a kontrolovat situaci přede mnou ze zadních pozic.



Copa, Daytona je lehce nenažraná??
Jsem slyšel, že už to máš na ní první šrámy, vyjímečně né tvou vinou.. To nepotěší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 21:18 | Nahoru | #1751
P.G.> je sedřená jako kráva at je to vinou čí chce,tak to nasere
Jinak spotřeba jako u cebra
Kdo jezdí jako první hovno vidí co se děje v showroomu za ním a tak bych se rád situoval tam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 21:48 | Nahoru | #1752

CeBRusak píše: P.G.> je sedřená jako kráva at je to vinou čí chce,tak to nasere
Jinak spotřeba jako u cebra
Kdo jezdí jako první hovno vidí co se děje v showroomu za ním a tak bych se rád situoval tam



Tak ber to tak, že je aspoň pokřtěná, furt lepší takhle než někdy jinak a hůř třeba i..

Cebro si ještě neprodal? Říkal Bilbo, že by od tebe vzal možná ty nosiče kufrů, kdybys to neprodal s mašinou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 22:26 | Nahoru | #1753
P.G.> Cebro už je dávno v luftě i s kuframa Bilbo zaváhal, ale dají se v pohodě od Givi koupit včetně držáků, ale už né za to co jsem za ně chtěl já
Dostal jsem za motorku co jsem chtěl a ještě mi po měsíci pán psal SMS,že děkuje za super stav

(reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.4.2011 v 23:49 | Nahoru | #1754
CeBRusak> Aha.. Za kolik šla, za tu prodejní cenu bo si něco slevoval? Tak to gratulace k prodeji teda..

V poho já jen že na ty kufry přišla řeč..

Schůzování Plzeň 8.3.2014

5.4.2011 v 10:07 | Nahoru | #1755
CeBRusak: hej tak to šlo rychle, co se s Daytonkou stalo? škoda žes nejel v neděli s námi, takhle jsem jel fakt na spotřebu a manželka stihla spočítat pulku brouku v kraji

Schůzování Plzeň 8.3.2014

5.4.2011 v 11:27 | Nahoru | #1756
Teda jestli se takhle jezdí na spotřebu, tak mám asi ještě co dohánět

Schůzování Plzeň 8.3.2014

3.5.2011 v 22:29 | Nahoru | #1757
Tak zejtra, dorazím taky jak jsem slíbil Anet :)

Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.5.2011 v 11:14 | Nahoru | #1758
Se pobleju pátek

Schůzování Plzeň 8.3.2014

4.5.2011 v 20:27 | Nahoru | #1759
Jak se vůbec ujala změna na pátek = kterou nám Plzeňákům navrhli "Tepličáci"?

Chtěl jsem se zeptat jestli se někomu doma neválí nějaká nevyužitá loď? Je vcelku fučík jestli pramice, kánoe..... Slíbil jsem prckovi loď a všechny nabídky jsou z daleka.

Schůzování Plzeň 8.3.2014

5.5.2011 v 08:46 | Nahoru | #1760
Loď? to opravdu v paneláku nemám :) a hledáš na těch správných serverech? Pošli link co hledáš.

Schůzování Plzeň 8.3.2014

5.5.2011 v 10:33 | Nahoru | #1761
mě se teda pátek nelíbí, to už znamená vybírat z více akcí a něco nechat být. V týdnu jsem mohl skoro vždy. Co udělat někdy sraz hned vedle na motokárách , že bychom se jen nevyvalovali u piva, ale i dali závod? :)

1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014

5.5.2011 v 14:20 | Nahoru | #1762
Dle mě klidně nebo můžeme jít i na ty nový co jsou kousek hlavně je pak hokej se slovákama!

(reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

5.5.2011 v 21:27 | Nahoru | #1763

Máma-RM píše: Dle mě klidně nebo můžeme jít i na ty nový co jsou kousek hlavně je pak hokej se slovákama!



Pátky jsou u mě

To jsem pokaždý v práci..

Jinak nový káry docela dobrý, jen na mě až moc luxusní atmosféra..

Schůzování Plzeň 8.3.2014

6.5.2011 v 15:36 | Nahoru | #1764
No joo...najednou si všichni stěžujte ,když jsem se ptala tak se nikdo neozval ..Já to nepřehodila kvůli tomu abych tam pak seděla sama, ale protože se stěhuju pryč, tak abych ještě někoho z vás potkala ....Zkuste navrhnout teda jinej den, popř místo..Super by byla nějaká zahrádka a kde by bylo místo i na motorky - napadá mě ale jen jedna v přešticích...

Schůzování Plzeň 8.3.2014

6.5.2011 v 16:31 | Nahoru | #1765
Běda jak dneska nikdo nepřijde, všecky vás pověsím za koule do průvanu, jedinej komu odpustím je Pája ten pracuje, tam se možná po hokeji zastvím

1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014

9.5.2011 v 09:49 | Nahoru | #1766
Nikdo nepřišel.... nechápu...

(reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

9.5.2011 v 21:06 | Nahoru | #1767
Máma-RM> Asík si málo vyhrožoval..

Schůzování Plzeň 8.3.2014

17.5.2011 v 00:27 | Nahoru | #1768
21. Chatoslet 20.-22. května 2010 v JInolicích u Jičína (Prachovské skály).

Kdo se přidává odjezd v Pá 17:00h. poslední č. s. PHM výjezd z Plzně za "velkým" Tesco-em.

Schůzování Plzeň 8.3.2014

19.5.2011 v 01:17 | Nahoru | #1769
Pro oživení plzeňských vod a také - když už to píši:
Jak to nakonec dopadlo na DA-Racing Brno 9. - 10. května 2011? Nejprve vytrvalostní DA-RE v pondělí 9. května 2011.

Počasí se tentokrát vydařilo nad očekávání. Jasno a příjemná teplota = žádné spalující vedlo.

Již před odjezdem jsem troubil do světa, že jako to bude nejúžasnější akce letošní sezony a tááák, ale nakonec ani plzeňské kočky (a také z "Bejrútu") do Brna nevyrazily, přestože pro něžné pohlaví připravil pořadatel Peter 20% slevu!

Nakonec vyrážela v neděli jedna dodávka z Dobřan kluci se dvěma RSV Mille, druhá dodávka z Vlčtejna Venca s Pepou SV650 a další RSV Mille.

Mě se podařilo půjčit od kamaráda Rudy - pro převoz motorek - luxusně upraveného Sprintera a domluvil jsem, že v Praze přiberu pražského Plzeňáka Honzu s jeho přítulkou Julkou a CBR 1000 RR. S Honzou je dobrá domluva a tak vše klape. Někdy okolo 21h. už stavíme v depu brněnského Masarykova okruhu stan. Ještě večer vyřešíme administrativu, popovídáme s některými přítomnými účastníky a účastnicemi jezdění a hurá spát.

V noci spadla teplota a poučky typu "ve spacáku jedině neoblečený" vzaly okolo 4 hodiny ranní za své. Ráno je nádherné, zahřejeme se, nahřejeme, posnídáme, vyslechneme rozpravu a hurá jezdit. Milan volá ze Slovenska, že se trochu opozdí, ale přijede. Na pondělní premiéru dvouhodinového vytrvalostního závodu DA-RE Cup jsem se totiž přihlásil s kamarádem Milanem Murgašem ze Slovenska.

Rozjezd se snažím nepřehánět, nakonec tento záměr podpořila nějaká "italská mršina" Ducati, která pobryndala olejem celou trať. Zřejmě nikoli bez úhony pro motor=podle utrápených obličejů personálu Ducduc-ky v depu. Takže se všude v zatáčkách se válel vapex, na rovinkách se prý rozjezdí. Opatrnost byla na místě a časy 2:26 a další jízdu 2:25 nejsou k podmínkám až tak zlé.

Pak přijede Milan a převrátí vše naruby. Nejprve změní u našeho teamu Czechoslováci v MBW startovní číslo z 69 na 222 a posléze zajede v kvalifikaci 2:22 a to měl střevní chřipku. Když mu dávám čísla 69 podá mi on 222 - prý vytrvalostní závody jezdíme spolu zásadně pod startovním číslem 222 ;DD!
Abych nebyl za "vokurku" přitlačím na pilu a zajíždím také 2:22 = když už Milan změnil startovní číslo na tři dvojky ;D!
Do závodu startuji já.
Při seřazování na startu vypukne zmatek také tím, že postavení určené kvalifikací nakonec neplatí, protože startují všechny kategorie dohromady. Pořadatel to nakonec nějak zvládá a je tu čas startu. Do závodu nakonec nastupuje čtyřicet teamů.
START!!!
Přeběhnout trať, nastartovat, zařadit a vypálit! Starty endurance jsou vždy ostré jak maďarská paprika;)! Dvě kola jedeme pohromadě a pak se pole začíná trhat. Makám jak umím - ostře, ale plynule a bez riskování. Okolo hodiny mi dochází palivo a tak se podle dohody hlásím na cílové rovince o střídání, které mi kluci potvrzují v dalším kole signalizační cedulí = pak teprve sjíždím a střídám za Milana.

V rychlosti doplním palivo motorce i sobě, kontrola stavu stroje, a už jsem opět připraven. Milan jede pěkně a jistě. Následující střídání je poslední. V závěru se snažím tahat více a více. Než se rozkoukám máme tady šachovnici = 2 hodiny jsou na enduranci tak na ohřátí pneumatik!
Cílovou čáru proťal náš team na 2. místě(se dvěma střídání) se ztrátou 24 vteřin za Zebra teamem(s jedním střídáním).
(Jen pro doplnění ono jedno střídání navíc znamenalo ztrátu 30-40 vteřin).
Parádní závod i výsledek.

Večer, když většina účastníků někam zmizela / zalezla, rozhodneme se vyrazit pěšmo s Honzou a Julkou na prohlídku a vyhodnocení záludností okruhu.

DRUHÝ DEN POKRAČUJE JEZDĚNÍ, VČETNĚ POKRAČOVÁNÍ seriálu DA-RACING CAP-ových závodů
Propad teploty k 5°C nad ránem mne tentokráte nezastihl nepřipraveného. Podvlíkačkové drtiče mrazu zn. Moira a stejnoúčelová mikina Jitex úspěšně bodovaly.
Ráno nás vítá probouzející se nádherný den.
Startovní listina budí respekt:
Rous, Pešek, Fejta, Chalupa, Korčák, Borowczak, Řezníček, Šebesta (Prasouš), ...Frank ;DDDD a další divočáci.
Společnost dlouholetých střelců, o kterých jsme před deseti lety čítávali v časopisech = o jejich divokých kartách do závodů MS GP a podobných "zvěrstvech" ;). Tedy v době, kdy třeba mne ani ve snu nenapadlo, že bych někdy stál na startovní čáře po jejich boku, respektive na roštu hned za nimi s motorkou "z vyrýny" sestavenou doma v garáži ;D! Ani jsem o tom jako životní realista nesnil.
Začínají dopolední jízdy, které však vzápětí končí - je vyhlášena pauza z důvodu jaké si kontroly tratě - snad pro GP.
Přestávka nakonec naruší celistvý program!
Při prvním měřeném kvalifikačním tréninku jedu 2:21, což stačí v šestkách až na 10. místo. To se mnou však nic nedělá, protože je ještě druhá ve druhé kvalifikaci prásknu více do koní.
Ve druhé kvalifikaci skutečně sundám více jak jednu vteřinu - jenže díky posunu je již po první kvalifikaci sestaven startovní rošt a já se ve druhé kvalifikaci honil zbytečně. Zůstává mi třetí řada dle první kvalifikace. Ba co víc - sotva přijedu do depa přibíhá Honza s tím, že za 5 minut se na 2 minuty otevírá boxová ulička k najetí na start do závodu.
Kdo nestihne má smůlu a statuje z boxů jako poslední za pelotonem!!!
Takže hned po kvalifikaci chvatně ve stresu servaný, zpocený, naštvaný, že se honím v kvalifikaci zBůhdarma, chvatně doplňuji palivo. A ni nahříváky na pneumatiky nenandavám.
Zrovínka, když si to s vlajkou okolo nás na startovní čáru šine "kápodigruppo" Peter.
Kouká na mne a ukazuje jako že "UŽ JE ČAS SOUDRUHU UČITELI" - "A PROČ SE TAK HONÍŠ, KDYŽ SE JEDE PODLE PRVNÍ KVALIFIKACE? JSI NORMÁLNÍ....?!" Provokatér - mám jazyk přilepený na patro a tak tomu "HUJEROVI" ani nemohu pořádně odpovědět a nasměrovat jej do "UNTERTAILU" ;DDD!
A už je tu troubení, že nám běží 2 minuty na najetí na startovní rošt. Tak si ještě umyji mouchy z plexiskla přílby a hurá na start. Traťáci mi ještě popohánějí a chvilku za mnou zavírají nájezd.
Seřadíme se na startu, Peter utíká z tratě.
Rozsvěcují se červená světla = začínají řvát motory, stojíme na spojkách....
Zhasnutí světel znamená START!!! 31 strojů vyráží vpřed!!!
Povedlo se mi odstartovat na hranici možnosti strojku, ale přes to se pře ze mne zezadu dostávají soupeři. Válčím jak umím. Po startu jedeme krátce pohromadě, ale po prvním kole se odpoutává první asi 5-6 členná skupina střelců.
Tam jsem měl být, ale zatím se probíjím druhou skupinou. Nakonec se mi povede převálčit také vedoucího jezdce druhé skupiny, ale přede mnou je již prázdno.
Makám jak umím, ale do konce závodu už vedoucí skupinu nedohoním (spíš se stále vzdaluje). Pouze jednoho závodníka se st. č. 444 dotahuji na rozdíl v cíli 3 vteřiny.
CÍL!!!
Nakonec většina střelců v první skupině absolvovala závod mimo seriál (navíc e jednalo o licenční jezdce) a tak na mne nakonec "zbylo" 2. místo ve třídě za dotahovaným st. č. 444.
Po závodě si na pit line prohodíme s Honzou motorky - výkon litru je moc pěkný a má svoje kouzlo. Honza si kupodivu také rozumí s mým "kostitřasem CBR 6 RR".
V 18h. je závěrečné vyhlášení vítězů a uzavření dvoudenního jezdění. Letos to neumím lépe jak "za dva" ;D (jel jsem tři závody a získal tři druhá místa).
Dvoudenní jezdění se vydařilo - už se těším na další podnik!





Schůzování Plzeň 8.3.2014

19.5.2011 v 14:27 | Nahoru | #1770
!!! POZOR ZMĚNA !!!
Kdyby se náhodou chtěl někdo přidat pak POSOUVÁM v pátek - odjezd na 21. Chatoslet tak bude v 19:OO h.!!!
Místo platí poslední č. s. PHM výjezd z Plzně za "velkým" Tesco-em.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist