1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 250 F - zkušenosti
Lubin9 píše: a nevíte někdo kdo je tady dovozce HSQ, taky jsem koukal na tu novou 250 a váha cca 95kg to je moc lákavý..
tuhle váhu uvádí Čadek Strakonice v inzerátu, ale to je suchá váha motocrosu (TC 250 2009+), TE má suchá 107 kg, pro mě jedna z nejlepších motorek na který jsem jel (2010), možná bych měl trochu obavy z tý stříkačky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 250 F - zkušenosti
Makačice píše: Vespa> Pro mě je taková motorka nesmysl, povozit se na ní den je dobrý, ale z dlouhodobého hlediska je to nesmyl. Přeci jen je na mě ten rám velkej a v hodně technických pasážích je to už problém. Přemýšlela jsem ještě nad EXC 400, ale to je to samý. Raději teď dva roky polítám na 250 a pak třeba splaším rok nebo dva jetou 350. Jsem na ni zvědavá.
Co se týče rámu a velikosti, tak jsou KTM toho roku vždycky stejný.
V technických pasážích je naopak dobrá, má fakt dobrej motor kterej nejde zadusit a vyjede všechno. Takyový ty kamenitý rokle to vyskákalo úplně samo. Problém je když se chce jet rychle v zatáčkách za mokra, to nastávají horký chvilky. Tam je lepší malej objem
Já jsem na 250 4T přešel po několika "silných" motorkách a už u ní zůstanu, na enduro je to ideální obsah.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 250 F - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 250 F - zkušenosti
Ale neříkám abys do 450 šla, to ne, přecejen je to těžší. I s tou 250 4T si mákneš, v Petříkovicích na závodech s tím jedna holka jela a měla trochu vykulený oči když to pak zvedala na kořenech proti svahu Tak jsem jí aspoň zamával.
Vespa píše:
Já jsem na 250 4T přešel po několika "silných" motorkách a už u ní zůstanu, na enduro je to ideální obsah.
To je nesmysl, minimální obsah 550 !! .. to je samozřejmě vtip
Makačice>
Osobně jsem měl několik ostrých Kaw, KTM, Gasgasů, Yamahu a Husaberga a Gasgas je "nejčínštější", jinými slovy cikán, jak říká Uvalak. To ale neznamená, že se na něm nedá dobře zajezdit.
Osobně bych do Gase už nešel
Jinak palec nahoru za to, že ač holka, tak máš aktivně ráda takhle ušlechtilou zábavu
Naposledy editováno 03.05.2011 10:50:23
Ušlechtilá zábava to je, ale když vidíš, jak je tady enduro vnímaný, že jsme hned po vrazích ti největší zločinci... sere mě to, protože místo, aby se tratě stavěly, tak se ruší. A přitom je tady tolik zapálených lidí pro věc, kteří mají prachy a chuť na to koupit nějaký hnusný les nebo vojenský prostor a tam zřídit legalní trať, ale pak přijede papaláš v Passatu Combi a řekne nenene, tady žádný enduro nebude, lidi z pět kilometrů vzdálené vesnice si stěžují na hluk a zápach z výfuků... bude tady golf.
2 reakcí na tento příspěvek Gas Gas 250 F - zkušenosti
- výška sedla :D , kdo nevěří, doporučuji přečíst poslední číslo Supermoto
- za 10 let se na Gasech nic nezměnilo :D) - to se snad ani nedá komentovat
- geometrie stejná jako EC300 08 :D)) - ona není stejná ani na 09 a 010, natož na 4taktu, kterej má celej rám jinej, jiný těžiště i jinou ergonomii...prostě zase názor odborníka
- pororvnání s WR, oboje v serii, tak WR je hobby motorka ( tím neříkám že špatná! ), když se na obojích odšpuntuje homologovanej výfuk bez dalších úprav, tak EC má jasně výkonem navrch, šasi je věc subjektivní , ale rozhodně nezaostává.
Takže Makačice, nehleď na rádoby chytrý kecy, není čeho se bát
2 reakcí na tento příspěvek Gas Gas 250 F - zkušenosti
S tím testováním je to ale problém to máš pravdu.
Za sebe bych ti doporučil taky buďto 4t 250 třeba právě WR a nebo i 2t 125/200 TM EN/KTM EXC.
Ty motorky jsou docela příjemný a nejsou zbytečně vysoký.
Pepe14 píše: To se zas sešli odborníci :), ani už nepoznávám co mi stojí v garáži
- výška sedla :D , kdo nevěří, doporučuji přečíst poslední číslo Supermoto
- za 10 let se na Gasech nic nezměnilo :D) - to se snad ani nedá komentovat
- geometrie stejná jako EC300 08 :D)) - ona není stejná ani na 09 a 010, natož na 4taktu, kterej má celej rám jinej, jiný těžiště i jinou ergonomii...prostě zase názor odborníka
- pororvnání s WR, oboje v serii, tak WR je hobby motorka ( tím neříkám že špatná! ), když se na obojích odšpuntuje homologovanej výfuk bez dalších úprav, tak EC má jasně výkonem navrch, šasi je věc subjektivní , ale rozhodně nezaostává.
Takže Makačice, nehleď na rádoby chytrý kecy, není čeho se bát
Jestli je to tak, tak se omlouvám a sypu si popel na hlavu.
Mě to napohled přišlo stejný, kromě pár detailů jako spodek rámu. A taky jsem si říkal proč by v GasGasu měnili třeba úhel řízení, výšku sedla, tvar řidítek, umístění stupaček..
Takže Gas 250F je teda nižší než EC300?
Pokud vezmeš Yamahu WR v sérii, tak ta by vyhrála možnátak souboj s babettou. Ona totiž v sérii má asi 10 koní a odšpuntování výfuku přidá asi 1 koně
Po správným - komplexním otevření jede skvěle, líp jak např. KTM, i když tolik netočí
Naposledy editováno 03.05.2011 10:31:49
Joraell píše: Makačice. vidíš to moc černě. Prostě to chce v tomto případě tak trochu srát na ostatní.
S tím testováním je to ale problém to máš pravdu.
Za sebe bych ti doporučil taky buďto 4t 250 třeba právě WR a nebo i 2t 125/200 TM EN/KTM EXC.
Ty motorky jsou docela příjemný a nejsou zbytečně vysoký.
přesně, neřešit, jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 250 F - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas 250 F - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 250 F - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas 250 F - zkušenosti
Makačice> Ono i testovací motorky nemusí být vždycky úplně vševypovídající, stačí mít jinak naladěnej podvozek, motor, jinak posazený řídítka a jedna a tatáž motorka se může obrovsky lišit..
Jednoznačná odpověď co koupit neni, záleží na tvém finančním a morálním rozpoložení..
A na lidi ser, ber to tak, že díky enduru zase spoustu skvělých lidí potkáš a jako holka budeš ze všech stran obdivována..
Troj11 píše: A jéje, tady se zase někdo chytá ironické poznámky nesmíš si všechno tak moc brát.. já to radši smažu ať nešlapu gasájům na kuří oka.. ke gasům bych řekl jen to, že jako strojní inženýr kontruktér a dlouholetý endurista u nich shledávám víc výrobních prasečin než u kaw, ktm, bergů a yamah, také uznávám, že tyto se dají +- tolerovat, pokud je motorka o dvacet tisíc levnější, takže někdo přivře oko a volí takovou a jiný zase makovou..
Makačice> Ono i testovací motorky nemusí být vždycky úplně vševypovídající, stačí mít jinak naladěnej podvozek, motor, jinak posazený řídítka a jedna a tatáž motorka se může obrovsky lišit..
Jednoznačná odpověď co koupit neni, záleží na tvém finančním a morálním rozpoložení..
A na lidi ser, ber to tak, že díky enduru zase spoustu skvělých lidí potkáš a jako holka budeš ze všech stran obdivována..
Přesně tak kdby jsi měla fanklub tak já jsem už členem
1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas 250 F - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 250 F - zkušenosti
Makačice píše: Joraell> Asi jsi nečetl diskuzi celou, doteď jsem jezdila 2T a zjistila jsem, že mi 4T vyhovuje daleko víc. Na 2T jsem ještě moc málo vyježděná, abych ho držela v optimálních otáčkách. Na 4T zase možná zpohodlním, ale jsem natolik soudná, že nemám nějaké závodní ambice, raději budu dobrý hobík v lese, než špatný závodník na trati
to tak nějak zjištuji, se se tomuto musím taky přiklonit, ačkoli se mi 2T líbí, tak to s ním moc neumím, kdybys měla zájem, můžeš se svést na moji 200...tento víkend jedem do Brodku na Krysománii
1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas 250 F - zkušenosti
Tak jsme si to tady pěkně zakydali a o GG až na pár jedinců ( tímto díky za vyjádření ) jsem se nic nedozvěděla
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 250 F - zkušenosti
Lubin9 píše: to tak nějak zjištuji, se se tomuto musím taky přiklonit, ačkoli se mi 2T líbí, tak to s ním moc neumím, kdybys měla zájem, můžeš se svést na moji 200...tento víkend jedem do Brodku na Krysománii
pujčíč mi ju 200stovka se mi moc libi jen kdyby byl starter