paolo_novy Přidat reklamu

Téma: gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
28.4.2011 v 17:49
čus mam gsxr 1000k4 po ujetí cca 40km začne škubat a chcípat na displeji se objeví CHECK prosím o radu
Předchozí
1 2
Následující

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 18:09 | Nahoru | #1
Že by vadnej chcípák?

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 18:11 | Nahoru | #2
začal bych asi tím, že pokud to dělá pravidelně tak bych si někde sehnal takovej ten kablík co se připojí do CDička a když se to stane tak zmáčkneš a on ti na Display hodí kód chyby proč se zastavil (teda pokud ti svítí Fi) a ten si pak dohledal v dílenské příručce. Třeba by to mohlo něco kloudného napovědět

(reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 18:15 | Nahoru | #3

_BoB_ píše: začal bych asi tím, že pokud to dělá pravidelně tak bych si někde sehnal takovej ten kablík co se připojí do CDička a když se to stane tak zmáčkneš a on ti na Display hodí kód chyby proč se zastavil (teda pokud ti svítí Fi) a ten si pak dohledal v dílenské příručce. Třeba by to mohlo něco kloudného napovědět


No ono se mu neobjevuje FI ale CHEC ten se objeví když máš to zablokovaný chcípakem

2 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 18:18 | Nahoru | #4
Anebo najeď jen 39km,dej si cígo a pak zase dokola
Sry-musel jsem si rýpnout

(reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 18:34 | Nahoru | #5

nakano píše: Anebo najeď jen 39km,dej si cígo a pak zase dokola
Sry-musel jsem si rýpnout



to je vůůůl

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 18:41 | Nahoru | #6
kablík mam ale chybu to nepíše chcípák je taky ok a ani čidlo na sklopení stojánku to sem dal nový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 18:44 | Nahoru | #7
nakano> no kdyby to šlo jak to začne tak poskakuju po 500 metrech

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 18:47 | Nahoru | #8
Co pojistky zapalování a připojení konektorů to by ještě mohlo dělat..

Naposledy editováno 28.04.2011 18:48:07

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 19:09 | Nahoru | #9
A teď vážně:gůůgl mě "check" přeložil takto:0.kontrola
0.ověření
0.šek
0.šach
0.revize
0.kostka
0.účet
0.káro
0.omezení

sloveso0.zkontrolovat
0.ověřit
0.přezkoušet
0.přesvědčit se
0.šachovat
0.zastavit
0.revidovat
0.zadržet
0.kolacionovat

Takže bych prošel elektriku.Tipuju to na špatnej kontakt(tzv.studený spoj)
Ale popiš to přesněji:po cca 40km to vyhodí chybu-po jaké době to je zase v pořádku?
A jaká je teplota při zastavení?

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 19:45 | Nahoru | #10
teplota je v poho kolem 80C když to začne tak třeba to blbne 10km a to nastartuju ujedu 100m a znova to chcípne jako dneska z dubý na mělnik to blblo a pak z mělnika do slanýho v poho ten kontakt mě napadnul taky protože to dělá jenom když jedu při otřesech doma na stojanu to nechám vrčet 20min v kuse teplota 104 a nic ten kontakt mě taky napadnul zkusim to prolíst a uvidim
jinak dik za zájem

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 19:51 | Nahoru | #11
čéče mam stejny problém ale nemůžu zaboha přijit co to je, někdy to je prostě mžik že to jen cukne, ale někdy prostě držím plnej jedu bomby a když to jakoby na tu chvilku chcípne tak taky check a pak to zas normal jede, čidlo stojánku to nebude, to sem odpojil a dal na přímo, všechny kabely sem přostřík tak už fakt nevim, jestli to je čerpadlo nebo co, nevim prostě

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 19:53 | Nahoru | #12
to bude vysloveně nějaká "Cypovina" ale najít ji

(reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 19:55 | Nahoru | #13
havran6> čauvec mám k1 a dělá mě to samá jen mě to začne dělat cca po 10km v sobotu se pudu projed s měřákem na tlak paliva a dalsi........ ale mám podezreni na nejaky studenak v jednotce nebo budikach.......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 20:00 | Nahoru | #14

_BoB_ píše: to bude vysloveně nějaká "Cypovina" ale najít ji


ale kurevská, já už vyzkoušel všechno, nejdřív že by to mohl bejt voda v benzínu která by se tam dostala třeba skrz víčko nádrže když sem to myl, tak jsem vyndal čerpadlo vysušil atd. taky nic, všechny káble rozpojit prostříknout spojit..fakt nevim už, je to hlavně nepříjemný když držíš plnej a najednou to na setinu vteřiny chcípne a cukne to, tak se člověk lekne jak svině

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 20:01 | Nahoru | #15
Když by jsme vycházeli z toho CHECK tak tahle hláška se objeví jen když je vyplej chcípak ne ??? Tak když pomineme chybu jeho jako takového (že by se třeba přímo v přepínači něco ukostřovalo nebo-li zkratovalo)
Takže co dělá vlastně chcípák ? odpojuje čerpadlo? nebo i třeba CDi ? Selsky bych řekl, že pokud není chyba přímo v něm tak musí být v kabelu nebo součástce kterou ovládá. Protože třeba když jen třeba odpojíte baterku tak to CHECK nevyvolá ne ? to jen vše zhasne - nebo se pletu ? Když motor chcípne v důsledku mála paliva nebo ,že ho udusíte nebo prostě něco tak se rozvítí Fi. Tohle musí podle mě být jen někde v tomhle.

(reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 20:04 | Nahoru | #16

YOSH_BOY píše: ..fakt nevim už, je to hlavně nepříjemný když držíš plnej a najednou to na setinu vteřiny chcípne a cukne to, tak se člověk lekne jak svině



Jo to věřím, že to moc důvěry člověku v ten stroj nedodá :-/ to by mne asi taky sralo. Mě zase sere, že když je moto studená a přijdu k ni třeba po půl roce tak chytne na první otočení. A když je rozehřátá tak dělá blaženu :(
Otočíš startérem - zvuk jako když na 0.5sec - otáčky trochu vyskočí chytne a hned Fi dotáhnutí paliva a až na podruhé chytne. taky nevím co to je a sere mě to protože pak to vypadá jako mrdka :D

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 20:04 | Nahoru | #17
Podobně se může chovat vadná indukční cívka nebo zapalovací modul. Poškozená mezizávitová izolace. Po ohřátí se občas zkratují závity a motor zakucká nebo i chcípne. Hlavně tedy pod velkou zátěží (akcelerace).

edit. To by se ale nejspíš neobjevilo check. Tohle zním jen z auta a to je trochu něco jiného. Jen námět.

Naposledy editováno 28.04.2011 20:06:05

2 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 20:13 | Nahoru | #18
náklonové čidlo? zkusil bych ho přemostit.. stejně tak čidlo stojánku.

(reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 20:16 | Nahoru | #19

c.j. píše: náklonové čidlo? zkusil bych ho přemostit.. stejně tak čidlo stojánku.



To zní taky jako dobrej nápad co stojí za zkoušku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 20:21 | Nahoru | #20

YOSH_BOY píše: ale kurevská, já už vyzkoušel všechno, nejdřív že by to mohl bejt voda v benzínu která by se tam dostala třeba skrz víčko nádrže když sem to myl, tak jsem vyndal čerpadlo vysušil atd. taky nic, všechny káble rozpojit prostříknout spojit..fakt nevim už, je to hlavně nepříjemný když držíš plnej a najednou to na setinu vteřiny chcípne a cukne to, tak se člověk lekne jak svině



Ahoj tak u TL1000R jsem měl stejnej problémek a bylo to relátkem na blinkry, jelikož v něm je ještě navíc stand-by relay, proto má ten přerušovač 7pinů, vždy když jseem přejel nějakou nerovnost tak bum vypnutí pumpy a CHECK, a někdy to zase hned spojilo a jelo to dál, postupem času se ty intervaly krátily třeba z 250km najednou na 100km pak na 10km a šlo to nastartit až po poklepání prstem na to blinkr relé. zkus ho prohodit z jinýho TLR a uvidíš jestli je to ono, ale taky jsem z toho byl zoufalej jak sviň.

Nevím jak na GSX1000R K4, ale jestli to má stejnej blinkr bazmek tak to může být ono...

e: jo a od tý doby co vymysleli peníze mi neděkujte slovem ani písmem

Naposledy editováno 28.04.2011 20:23:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 20:38 | Nahoru | #21

dewwil píše: Ahoj tak u TL1000R jsem měl stejnej problémek a bylo to relátkem na blinkry, jelikož v něm je ještě navíc stand-by relay, proto má ten přerušovač 7pinů, vždy když jseem přejel nějakou nerovnost tak bum vypnutí pumpy a CHECK, a někdy to zase hned spojilo a jelo to dál, postupem času se ty intervaly krátily třeba z 250km najednou na 100km pak na 10km a šlo to nastartit až po poklepání prstem na to blinkr relé. zkus ho prohodit z jinýho TLR a uvidíš jestli je to ono, ale taky jsem z toho byl zoufalej jak sviň.

Nevím jak na GSX1000R K4, ale jestli to má stejnej blinkr bazmek tak to může být ono...

e: jo a od tý doby co vymysleli peníze mi neděkujte slovem ani písmem


ok hned vyzkoušim, na účet ti letí litr za ochotu

(reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 20:50 | Nahoru | #22
YOSH_BOY> no zkus uvidíš, já na to přišel náhodou když mi to zdechlo asi po 1001. tak jsem vzteky bouchnul do pravý kapoty pod blinkrem a pumpa najednou zabzučela a zas CHECK tak jsem bouchnul ještě jednou a zase, začal jsem zkoumat co tam je a ono ejhle tohle 7 pinový relátko, vypodložil jsem ho papírkem poklepal a pak jel pro nový(790Kč) a OK

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 21:03 | Nahoru | #23
CHECK, to je podle mě od slova ČEKUJ takže to znamená asi to že máš čekovat krajinu, že je čas přestávky

(reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

28.4.2011 v 21:33 | Nahoru | #24
GRASSEL> jj, už mám očekovanou kvůli tomu celou ČR

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

29.4.2011 v 05:59 | Nahoru | #25
podivej se jeste na priveru az se ti to o5 rosviti, jestly otevira tak jak ma?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

29.4.2011 v 18:10 | Nahoru | #26
c.j.> čidlo na stojanek sem zkoušel a blbne to furt to náklonový čidlo když vypne motor tak už to píše chybu FI

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

29.4.2011 v 18:41 | Nahoru | #27
vyskubat a namontovat karbece....

gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

29.4.2011 v 18:49 | Nahoru | #28
byl vtip havrane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

29.4.2011 v 19:30 | Nahoru | #29
havran6> tak jsem prubnul to rele (blinkrove) trochu se v nem povrtal a moto blblo dál tak jsem natahl merak na tlak paliva k budikom a omrknul konektor v budikach (odpojil a zapojil) a moto zatim jede a necukaaaa

(reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat

30.4.2011 v 09:29 | Nahoru | #30
StOrNeX> super tak to vyskoušim taky a uvidim
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 623 Včera v 23:06 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35899 Včera v 19:55 Kubik19
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist