1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
_BoB_ píše: začal bych asi tím, že pokud to dělá pravidelně tak bych si někde sehnal takovej ten kablík co se připojí do CDička a když se to stane tak zmáčkneš a on ti na Display hodí kód chyby proč se zastavil (teda pokud ti svítí Fi) a ten si pak dohledal v dílenské příručce. Třeba by to mohlo něco kloudného napovědět
No ono se mu neobjevuje FI ale CHEC ten se objeví když máš to zablokovaný chcípakem
2 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
Sry-musel jsem si rýpnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
0.ověření
0.šek
0.šach
0.revize
0.kostka
0.účet
0.káro
0.omezení
sloveso0.zkontrolovat
0.ověřit
0.přezkoušet
0.přesvědčit se
0.šachovat
0.zastavit
0.revidovat
0.zadržet
0.kolacionovat
Takže bych prošel elektriku.Tipuju to na špatnej kontakt(tzv.studený spoj)
Ale popiš to přesněji:po cca 40km to vyhodí chybu-po jaké době to je zase v pořádku?
A jaká je teplota při zastavení?
jinak dik za zájem
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
_BoB_ píše: to bude vysloveně nějaká "Cypovina" ale najít ji
ale kurevská, já už vyzkoušel všechno, nejdřív že by to mohl bejt voda v benzínu která by se tam dostala třeba skrz víčko nádrže když sem to myl, tak jsem vyndal čerpadlo vysušil atd. taky nic, všechny káble rozpojit prostříknout spojit..fakt nevim už, je to hlavně nepříjemný když držíš plnej a najednou to na setinu vteřiny chcípne a cukne to, tak se člověk lekne jak svině
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
Takže co dělá vlastně chcípák ? odpojuje čerpadlo? nebo i třeba CDi ? Selsky bych řekl, že pokud není chyba přímo v něm tak musí být v kabelu nebo součástce kterou ovládá. Protože třeba když jen třeba odpojíte baterku tak to CHECK nevyvolá ne ? to jen vše zhasne - nebo se pletu ? Když motor chcípne v důsledku mála paliva nebo ,že ho udusíte nebo prostě něco tak se rozvítí Fi. Tohle musí podle mě být jen někde v tomhle.
YOSH_BOY píše: ..fakt nevim už, je to hlavně nepříjemný když držíš plnej a najednou to na setinu vteřiny chcípne a cukne to, tak se člověk lekne jak svině
Jo to věřím, že to moc důvěry člověku v ten stroj nedodá :-/ to by mne asi taky sralo. Mě zase sere, že když je moto studená a přijdu k ni třeba po půl roce tak chytne na první otočení. A když je rozehřátá tak dělá blaženu :(
Otočíš startérem - zvuk jako když na 0.5sec - otáčky trochu vyskočí chytne a hned Fi dotáhnutí paliva a až na podruhé chytne. taky nevím co to je a sere mě to protože pak to vypadá jako mrdka :D
edit. To by se ale nejspíš neobjevilo check. Tohle zním jen z auta a to je trochu něco jiného. Jen námět.
Naposledy editováno 28.04.2011 20:06:05
2 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
YOSH_BOY píše: ale kurevská, já už vyzkoušel všechno, nejdřív že by to mohl bejt voda v benzínu která by se tam dostala třeba skrz víčko nádrže když sem to myl, tak jsem vyndal čerpadlo vysušil atd. taky nic, všechny káble rozpojit prostříknout spojit..fakt nevim už, je to hlavně nepříjemný když držíš plnej a najednou to na setinu vteřiny chcípne a cukne to, tak se člověk lekne jak svině
Ahoj tak u TL1000R jsem měl stejnej problémek a bylo to relátkem na blinkry, jelikož v něm je ještě navíc stand-by relay, proto má ten přerušovač 7pinů, vždy když jseem přejel nějakou nerovnost tak bum vypnutí pumpy a CHECK, a někdy to zase hned spojilo a jelo to dál, postupem času se ty intervaly krátily třeba z 250km najednou na 100km pak na 10km a šlo to nastartit až po poklepání prstem na to blinkr relé. zkus ho prohodit z jinýho TLR a uvidíš jestli je to ono, ale taky jsem z toho byl zoufalej jak sviň.
Nevím jak na GSX1000R K4, ale jestli to má stejnej blinkr bazmek tak to může být ono...
e: jo a od tý doby co vymysleli peníze mi neděkujte slovem ani písmem
Naposledy editováno 28.04.2011 20:23:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
dewwil píše: Ahoj tak u TL1000R jsem měl stejnej problémek a bylo to relátkem na blinkry, jelikož v něm je ještě navíc stand-by relay, proto má ten přerušovač 7pinů, vždy když jseem přejel nějakou nerovnost tak bum vypnutí pumpy a CHECK, a někdy to zase hned spojilo a jelo to dál, postupem času se ty intervaly krátily třeba z 250km najednou na 100km pak na 10km a šlo to nastartit až po poklepání prstem na to blinkr relé. zkus ho prohodit z jinýho TLR a uvidíš jestli je to ono, ale taky jsem z toho byl zoufalej jak sviň.
Nevím jak na GSX1000R K4, ale jestli to má stejnej blinkr bazmek tak to může být ono...
e: jo a od tý doby co vymysleli peníze mi neděkujte slovem ani písmem
ok hned vyzkoušim, na účet ti letí litr za ochotu
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 04 po ujetí cca 40 km začne škubat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 623 | Včera v 23:06 Ariete |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35899 | Včera v 19:55 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |