globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba skůtru 50-80
 
17.4.2011 v 18:55
Zdarec, mám v plánu překopat Vespu et2 na 80ccm, ale nevím jakou trysku použít na přetryskování karbce... Máte někdo zkušenost???
Díky.. Další věc, co nejvíc ovlivní max. rychlost? Objem?? Variátor??
Díky....

Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 19:01 | Nahoru | #1
www.skutrforum.cz. Jinak od všeho trochu jak píšeš.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 19:04 | Nahoru | #2
hele, není to na 70? kup celej kit, jinej řemen, pružinky, laďák, trysky, filtr a benzín budeš míchat rovnou s olejem, pokud budeš pokračovat jsi tam tak za 20litrů

za předpokladu že je to cvajtakt

Naposledy editováno 17.04.2011 19:06:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 19:11 | Nahoru | #3

Dominik-Duka píše: hele, není to na 70? kup celej kit, jinej řemen, pružinky, laďák, trysky, filtr a benzín budeš míchat rovnou s olejem, pokud budeš pokračovat jsi tam tak za 20litrů

za předpokladu že je to cvajtakt



Našel jsem i 80kový válec... chci koupit právě kit... Laďák nechci, sníží krouťák, s mýma 105kg by to asi nebylo vončo..
S průběhem spojky a variátoru jsem spokojený, chtěl bych právě jen zvýšit objem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 19:16 | Nahoru | #4

underworld píše: Našel jsem i 80kový válec... chci koupit právě kit... Laďák nechci, sníží krouťák, s mýma 105kg by to asi nebylo vončo..
S průběhem spojky a variátoru jsem spokojený, chtěl bych právě jen zvýšit objem...



zrovna laďák je základ mám 95kilo a hned po montáži laďáku, trysky a filtru scooter kurevsky ožil, točí o 2tisíce více

(reakce na) Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 19:28 | Nahoru | #5

Dominik-Duka píše: zrovna laďák je základ mám 95kilo a hned po montáži laďáku, trysky a filtru scooter kurevsky ožil, točí o 2tisíce více



údajně má větší výkon v otáčkách, a krouťák padá. Na skůtrfóru jsem se dočetl, od několika lidí, že jim to nejlíp jelo z kuchlým origo laufem....
Ale nechci z toho mit uřvaneho itala... chtěl bych prostě zvyšit objem, možna podle potřeby valečky... Ale jinak asi nic.... každopádně mě zajímá nejvíc ta tryska
Na fórech jsem se nedočetl nic, každy píše něco jiného... jeden 65, druhý 80, což je kurva rozdil....

Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 19:33 | Nahoru | #6
http://e-shop.advent...41-piaggio-vespa-ape

jinak ocud chci brat ten valeckit...

Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 19:52 | Nahoru | #7
tryska se odvíjí od setupu,(co tam kdo narval) proto to má každej jinak, to dá přece rozum, já mám 85

Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 19:53 | Nahoru | #8
nevím, 80 válec se mi na origoklikovku zdá moc

Naposledy editováno 17.04.2011 19:53:47

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 20:01 | Nahoru | #9
No pro tu sériovou kliku by to chtělo nějaky 70ccm kit. Každopádně jestli nechceš kupovat ladák tak bych doporučoval nějakou litinu nežli nikasil, ma nižší pracovní otáčky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba skůtru 50-80

17.4.2011 v 20:15 | Nahoru | #10

Monty jack píše: No pro tu sériovou kliku by to chtělo nějaky 70ccm kit. Každopádně jestli nechceš kupovat ladák tak bych doporučoval nějakou litinu nežli nikasil, ma nižší pracovní otáčky.



Jasná věc, nikasil nechci... litina je jasná volba Nechci mu moc krouhat životnost...
Na kliku dám nové ložisko, jinak ji nechám původní...

Tak zkusim třeba 75, to je z toho co jsem se dočetl asi pruměr, a pak uvidime...

(reakce na) Přestavba skůtru 50-80

21.4.2011 v 21:42 | Nahoru | #11
underworld> Tryska je dost individuální záležitost, kór když se to takhle upravuje. Můžeš mít dva stejně upravené skůtry a v každém bude jiná tryska. Je tam víc faktorů co to ovlivňuje. Takže počítej s tím že si koupíš několik trysek a budeš zkoušet. Jinak je dost pravděpodobné že budeš dávat i jiné válečky. A opět platí to co s tryskami, koupíš si jich víc a budeš zkoušet která varianta je nejlepší. No a nemusí to skončit u válečků, s těmi se dá hýbat jen do určité hmotnosti. Takže pak příjdou na řadu pružinky ve spojce a další laborace. A počítej s tím že pokud nekoupíš sylnější startér tak to za studena nejspíš nenastartujeě, za tepla většinou jo. Startér je totiž obvykle vypočítán na padesátkový válec a větší nemusí utáhnout. No a samozřejmě zkrátíš životnost kliky. Takže je otázka jestli cpát prachy do úpravy a nebo stávající skútr prodat a koupit větší obsah.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist