1 reakcí na tento příspěvek POraďte slušného cestáčka nebo endurko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) POraďte slušného cestáčka nebo endurko
Jindra-TDM píše: V-Stromu bych se nebál, ale šel bych určitě do V-Strom 1000, protože 650-tka má na dovču ve dvou menší výkon(jen 49Kw) a nebo TDM 900
No to urcite ne, litr je tezkej jako krava, zravej a pro zacatecnici dost nabrousenej, zustal bych u 650 nebo to TDM jako kompromis. Tech 49kW je az az, vykon mi dochazi az na dalnici pri predjizdeni v 160ti do kopce
Stejne to vidim ze do toho nakonec nebude moct kecat a pritel koupi nakou raketu
Naposledy editováno 14.04.2011 21:33:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) POraďte slušného cestáčka nebo endurko
1 reakcí na tento příspěvek POraďte slušného cestáčka nebo endurko
Yamaha Diversion
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) POraďte slušného cestáčka nebo endurko
Pegos, LT je teraz jedno napredaj v Nitre, mám pocit že je to šírkou skôr auto ako motorka
Naposledy editováno 15.04.2011 15:53:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) POraďte slušného cestáčka nebo endurko
frite píše: V strom 650. Dostatečně silná, dostatečně velká pro dva, slušná ochrana cestujících, spolehlivá, s rozumnou spotřebou. Jednoválce bych pro tento účel vyřadil. Né že by to nezvládly, ale...
Stromík je universální enduro
1 reakcí na tento příspěvek POraďte slušného cestáčka nebo endurko
V-strom- vysokej a dle mně škaredej, jinak na 650 jede jak pila (u SV 650 říkaj servisáci tak 50000km motor a hotovo)
Versys- vysokej ale pocitově až na to těžiště velmi, velmi ovladatelný a taky koncepčně moderní (vydle apd.) super spotřeba
TDM 900- nižší, dá se na něm jezdit nejvíc na pohodu a když je potřeba jede velmi dobře
zvolil jsem TDM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) POraďte slušného cestáčka nebo endurko
SirIndy píše: Palomoto> Ty vole si delas prdel s tim motorem u SV, kdo to rika? To ma bejt spolehlivej motor a ve V-Stromovi je jeste zkrocenej... Ale uznavam ze je to znat ze v tom je motor ze silnicky, vubec se to nechova jako endurovej motor jako ten v Transalpu treba. Dokonce prestoze je to V2 tak se mi zdal proti radovemu ve Versysu tocivejsi a ze je dole slabsi Jeho nejsilnejsi stranku jsou bezesporu stredni otacky.
Před VStromem sem měl i transalpa ... a taky příjemná motorka. Ale ta kombinace endurko a silnice je přeci jen v VStroma lepší .. a těch cca 10kW je znát.