globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki Vs R6
 
14.4.2011 v 16:27
Ahoj všichni co koukali na začátek přestavby podsedláku na Kawu ZX9R r.v. 2002 vs R6 r.v. 2007 podlsedlový kompletní rám.

Dávám foto na skouknutí, tak rád si přečtu vaše názory.

PS: Dodatek, není zatím kompletní lak a polepy + takové ty blbůstky jako titaxové zlaté páčky a expanska, zahnout výfuk trochu kolměji nahoru a další.


Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 16:35 | Nahoru | #1
Zdar, já kdybych fotil podsedlovku, tak zřejmě nejvíc vynikne při pohledu zezadu, takhle toho moc vidět není...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 16:35 | Nahoru | #2
Takhle vypadá líp

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 16:37 | Nahoru | #3
No mě se to ktomu moc nehodí..Motorka je je mohutna(zadek agresivni a předek uhlazenej) a ten zadek je na tu mohutnou přední čast moc malý...Ale hlavně že se to líbí tobě

Naposledy editováno 14.04.2011 16:38:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 16:39 | Nahoru | #4
Sefo> Koukám že se tady nic nezměnilo, zase komentáře nejsou k věci ale totálně mimo.

Fotím jí z boku aby byla vidět komplet, jinak si můžeš rovnou vyfotit podsedlák z R6 !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 16:44 | Nahoru | #5
Alexbox> Na tý druhý fotce už je to vidět dobře....vypadá to celkem good.

(reakce na) Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 16:47 | Nahoru | #6
Demon90> Souhlasím s tebou ale přesně sem to tak chtěl. Aby byla přední část robusní, nadupaná a podsedlák v podstatě co nejmenší. Ono se to dotáhne pak tím výfukem až se ohne víc nahoru, tedy alepoň doufám. Měl by být totiž ohnutek skoro ke špičce toho podsedláku.

(reakce na) Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 16:49 | Nahoru | #7
Sefo> OK, dík

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 16:49 | Nahoru | #8
každýmu se líbí něco jinýho Každopádně mě to k tý motorce totálně nesedí.. předek nastaví nějakou linii a zadek je úplně někde jinde.. pro mě to je jako křížit hrušky a jablka

(reakce na) Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 16:54 | Nahoru | #9
MaraCBR> JJ, nyní s tebou souhlasím. Oni dodělávky laku a polepů dokonají své.

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 17:11 | Nahoru | #10
me se to nelibi vubec a myslim si ze naky polepy a zvednutej lauf to nechrani ;)

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 17:14 | Nahoru | #11
vypada to divne vubec mi ten zadek k tomu nejde ale kazdeho vec

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 17:30 | Nahoru | #12
Pěkná práce předek mohutnej a zadek malej - tak je to přece nejlepší

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 18:00 | Nahoru | #13
Já bych do toho nešel, ale když se ti to líbí, tak ti zajisté zaporné reakce ostatních jsou volné.

Mimochodem je dle mě barbarství dávat na značkový stroj neznačkové díly

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 18:06 | Nahoru | #14
za mě je to jak pěst na oko

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 18:08 | Nahoru | #15
Ujde to hod sem pak fotky s tim laufem

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 18:16 | Nahoru | #16
Podle mě to nevypadá zle, ale nejsem si jistý tím výfukem, jak ho chceš směrovat vzhůru, já bych ho přizvedl na konci max. o 100mm.

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 18:38 | Nahoru | #17
Me to prijde hodne zbytecne Prace celkem k nicemu a je to hnusny.

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 18:55 | Nahoru | #18
To musela být krutá bouračka s tou R6kou

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 20:44 | Nahoru | #19
Hodnotit to nebudu, konec konců, hlavně že se to líbí tobě, ale řekl bych, že se to bude dost těžko prodavat za rozumnou cenu, nebo že to budeš muset předělat zpět.

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 20:51 | Nahoru | #20
Hnus zprznit takto zx9ku co ma nahodou zadek super...

Kawasaki Vs R6

14.4.2011 v 20:59 | Nahoru | #21
Nevypadá to pěkně, ale ty na tom budeš jezdit.

Kawasaki Vs R6

15.4.2011 v 07:19 | Nahoru | #22
Co dávají jen řeknu jedno, beru váš názor.

Osobně sem nad tím dost přemýšlel jestli se dotoho mám pustit nebo ne.
Nakonec jsem to předělal a osobně z výsledkem jsem moc spokojený .

Jak sem psal v ůvodu, je to především proty, co viděli úvodní fotky a postup přestavby.
Nejmenší problém je dát opět původní podsedlák, je to jen na 4 šrouby. Problémem bylo příspůsobit R6 podsedlák aby seděl na rámu XZ9R.

Ale děkuji za každý komentář i za ty záporné samozřejmě.

Kawasaki Vs R6

15.4.2011 v 09:06 | Nahoru | #23
Koukni se na to jako na celek. Vypadá to přesně tak jak si to udělal. Slepil jsi dvě motorky dohromady. Pokud se podívám jen na tu zadní část tak je to pěkný, protože je to moderní štíhlá prdelka. Předek je stará bachratá babička. Jako celek je to ošklivý a ještě to navozuje pocit poslepované totáky. A věřím, že každej by bral raději origo motorku ze starým zadkem než takovoudle splácaninu.

Kawasaki Vs R6

15.4.2011 v 09:25 | Nahoru | #24
noo,za mě taky ne,ale já jsem zaujatej

Kawasaki Vs R6

15.4.2011 v 09:56 | Nahoru | #25
promiň, ale mě se to nelíbí

Kawasaki Vs R6

15.4.2011 v 10:05 | Nahoru | #26
Mně se to taky nelíbí, ale hlavní je že ty seš spokojenej a práce je to rozhodně čistá.....prostě každý má jiný vkus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Vs R6

15.4.2011 v 11:26 | Nahoru | #27
Rebel83> Většinou na silničních motorkách uvidíš neznačkové díly- od laminátových kapot po druhovýrobu !

Souhlas že u veteránů nebo Harley Davidson motorek, je to důležité. Takže stím že to není originál Kawa si fakt hlavu nelámu.

Kawasaki Vs R6

15.4.2011 v 11:37 | Nahoru | #28


Naposledy editováno 20.04.2024 21:07:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Vs R6

15.4.2011 v 11:47 | Nahoru | #29

Alexbox píše: Rebel83> Většinou na silničních motorkách uvidíš neznačkové díly- od laminátových kapot po druhovýrobu


Pro vysvětlení
Značkový díl = made in Kawasaki
Neznačkový díl = made in Yamaha, Honda, Suzuki a mnoho dalších.


Naposledy editováno 15.04.2011 11:49:24

(reakce na) Kawasaki Vs R6

15.4.2011 v 11:50 | Nahoru | #30


Naposledy editováno 20.04.2024 21:07:06
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist