Dávám foto na skouknutí, tak rád si přečtu vaše názory.
PS: Dodatek, není zatím kompletní lak a polepy + takové ty blbůstky jako titaxové zlaté páčky a expanska, zahnout výfuk trochu kolměji nahoru a další.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6
Naposledy editováno 14.04.2011 16:38:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Vs R6
Fotím jí z boku aby byla vidět komplet, jinak si můžeš rovnou vyfotit podsedlák z R6 !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Vs R6
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Vs R6
Mimochodem je dle mě barbarství dávat na značkový stroj neznačkové díly
Osobně sem nad tím dost přemýšlel jestli se dotoho mám pustit nebo ne.
Nakonec jsem to předělal a osobně z výsledkem jsem moc spokojený .
Jak sem psal v ůvodu, je to především proty, co viděli úvodní fotky a postup přestavby.
Nejmenší problém je dát opět původní podsedlák, je to jen na 4 šrouby. Problémem bylo příspůsobit R6 podsedlák aby seděl na rámu XZ9R.
Ale děkuji za každý komentář i za ty záporné samozřejmě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Vs R6
Souhlas že u veteránů nebo Harley Davidson motorek, je to důležité. Takže stím že to není originál Kawa si fakt hlavu nelámu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Vs R6
Alexbox píše: Rebel83> Většinou na silničních motorkách uvidíš neznačkové díly- od laminátových kapot po druhovýrobu
Pro vysvětlení
Značkový díl = made in Kawasaki
Neznačkový díl = made in Yamaha, Honda, Suzuki a mnoho dalších.
Naposledy editováno 15.04.2011 11:49:24