Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

(reakce na) SM nadšenci

6.4.2011 v 18:19 | Nahoru | #841
Miši>

6 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

6.4.2011 v 18:50 | Nahoru | #842
Miši: ty vole, myslím že má koule na čtvrtiny

ElChe: Jak vypadá ten DRZoun ve skutečnosti??? líp než na fotkách???.... Jinak koukal jsem že už chlapec docela sundal cenu, zezačátku tam měl něco přes 100 tisíc a teď už jsem koukal 87 tisíc

(reakce na) SM nadšenci

6.4.2011 v 20:29 | Nahoru | #843
PRiPaDoVaK> makal na tom celou zimu a pak dostal pracovní nabídku měl těžký rozhodování a rozhodl se že vyloupe love a pořídí husara 570..všeci mu to rozmlouváme když do toho investoval čas a love že je to škoda mě se líbý je to asi věc názoru at se nedostanu zas do nějaké zapeklité situace [URL= with [URL=

(reakce na) SM nadšenci

6.4.2011 v 20:31 | Nahoru | #844
PRiPaDoVaK> [URL= with [URL=

(reakce na) SM nadšenci

6.4.2011 v 20:33 | Nahoru | #845
PRiPaDoVaK> [URL= with [URL=

(reakce na) SM nadšenci

6.4.2011 v 20:34 | Nahoru | #846
PRiPaDoVaK> [URL= with [URL=

SM nadšenci

6.4.2011 v 20:37 | Nahoru | #847
[URL= with [URL=

SM nadšenci

6.4.2011 v 20:39 | Nahoru | #848
[URL= with [URL=

(reakce na) SM nadšenci

6.4.2011 v 20:46 | Nahoru | #849
PRiPaDoVaK> Máš tam fotečky

(reakce na) SM nadšenci

7.4.2011 v 11:44 | Nahoru | #850
PRiPaDoVaK> cena tam byla ze zacatku 89tis. ta co stala 120tis. byla jina,ted sem na motoinzerci slevnil na 82tis. protoze za tyden zhruba mam letet pracovne do zahranici a tak bych ji rad prodal at tady nestoji az do zimy v garazi,to radsi at dela radost nekomu jinymu,navic ja mam pak v planu koupit novyho husara fs570 :)

SM nadšenci

7.4.2011 v 15:41 | Nahoru | #851
jsem se lekl, že mně někdo prodává DR-Z ...barva, rok, kilometry, výfuk, všechno sedí ....

SM nadšenci

7.4.2011 v 17:26 | Nahoru | #852
našel jsem taky takovejhle typ kotoučů, dle ceny a popisu to je echt racing , tak by mě zajímalo, jak se to chladí?

SM nadšenci

7.4.2011 v 17:37 | Nahoru | #853
fallen> ty kotouče se Beringerovi designově moc nepovedly ...jak se to chladí..ty jo, těžko říct..asi rychlou jízdou ...

SM nadšenci

7.4.2011 v 17:44 | Nahoru | #854
wow, pěkná práce

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

7.4.2011 v 18:18 | Nahoru | #855
no me je to prave divny, ale myslim ze jsem takovyhle kotouce videl na necem fakt zavodnim, motoGP mozna?

ale ted soutezim na ebay i 6pistek a tenhle kotouc. jakou to muze mit cenu?

SM nadšenci

7.4.2011 v 18:27 | Nahoru | #856
fallen> zklamu tě, tady to prodáš maximálně kolem šesti stovek ...pokud se toho budeš chtít zbavit, tak si to kdyžtak vezmu, no ....

ne, dělám si kozy, docela značnou, si myslím ...pár Palackých to bude...

(reakce na) SM nadšenci

7.4.2011 v 18:49 | Nahoru | #857
fallen> Beringer ČR tady se došteě vše, i ceny ale na tu bych v rámci srdce nekoukal v motoinzerci byl kdysi komplet radiálka+ pancéřka a tento kotouč za 8k, zas taková modla to není je to pěknej kotouč ale existují daleko vychytanější kdysi sem viděl karbonový to už stojí za údiv

Brzdové kotouče BERINGER jsou vyrobeny CNC frézováním z litiny, dosahující přesnosti nesrovnatelné s běžnými raženými ocelovými kotouči a umožňující rychlejší odvod tepla než běžná nebo nerezová ocel používaná pro výrobu originálních kotoučů na motocyklech. BERINGER vyvinul speciální šedou kalenou litinu, která zajišťuje naprostou spolehlivost i při nejtěžších podmínkách a zaručuje rovnoměrné rozložení tepla mezi povrchem a vnitřním materiálem. To zajišťuje i ochranu před zkroucením a trhlinami. Proto brzdové kotouče BERINGER zůstávají perfektně rovné a hladké a zajišťují vyrovnaný brzdný účinek při všech podmínkách (studené i zahřáté). Mohou tak dosahovat podstatně vyšších teplot a díky naprosto hladkému povrchu je lze používat s brzdovými destičkami ze slinutého (sintrovaného) kovu. Litinové kotouče jsou navíc pokryty antikorozní „aluminiovou plazmou“. Střed kotoučů je vyroben z vysoceodolného leteckého duralu a snižuje tak hmotnost kotouče až o 20% oproti sériovému kotouči. Unikátní přesazení na plovoucím uložení snižuje v místě uchycení namáhání na polovinu a výrazně prodloužuje životnost.

za ten kotouč bych dal tak 5 max

psycho od beringeru je ten čtyř diskovej systém ale ten sem viděl pouze v motogp snad

Patentované čtyřdiskové sady BERINGER 4D AEROTEC® obsahují speciální dvojité brzdové kotouče na každý brzdič a odpovídající speciální 4-pístkové brzdiče se třemi brzdovými destičkami. Středová destička je oboustranná a pevně uložena. Oproti litinovým kotoučům o průměru 320mm, nabízí čtyřdiskový systém s pouze 230mm kotouči o 20% vyšší brzdný účinek, čímž výrazně zkracuje brzdnou dráhu. Čtyřdiskový systém se také méně zahřívá. Lepší ovladatelnosti oproti 320mm litinovými diskům je dosaženo trojnásobným snížením giroskopického efektu! To znamená výrazné zkrácení času potřebného na projetí zatáčky. Stabilita předního kola je výrazně zlepšena díky 25% váhové úspoře oproti 320mm litinovému disku. Čtyřdiskové systémy BERINGER se vyznačují také delší životností. využívající 4 brzdových kotoučů na předním kole. Díky výrazně vyšší účinnosti je možné tyto kotouče dělat v menším průměru a je tak dosaženo 25% váhové úspory. Brzdiče a kotouče využívají všech výhod patentovaného systému AEROTEC®, tj. poskytují rychlejší odezvu, zvýšení brzdné síly, rovnoměrný brzdný účinek za všech okolností a etrémně citlivé dávkování brzdné síly.




SM nadšenci

7.4.2011 v 19:09 | Nahoru | #858
Videjko moc parádní. Ikdyž sem nečekal že vydržim celejch 6 minut, tak sem to rád zkouk. Moc pěkný . Jinak vzhled Beringerů je celkem dost povedenej A když koukám na ty čtyřkotouče na motorce, tak sem se jen utvrdil v názoru na Beringer .. Velká poklona

SM nadšenci

7.4.2011 v 19:10 | Nahoru | #859
hm, prodalo se to na ebayi za 202EUR... ale zjistil jsem ze bych k tomu musel mit i novou pumpu a to uz by bylo vic, nez jsem do brzd ochotnej dat. Ale cenu to asi melo vyssi

SM nadšenci

7.4.2011 v 21:39 | Nahoru | #860
Šestipístek nebo radiální čtyřpístek od Beringeru je prakticky to nejlepší co se na supermoto dá běžně pořídit. Kotouče jsou litinové a vrtané být ani nemohou, protože destičky jsou v podstatě taky z kovu. Ve spojení s odpovídající brzdovou pumpou je to perfektní brzda. Běžná pumpa Ti ale šestipístek neutlačí. Každopádně na okruh jedině, protože s beringerem vadnutí nemáš dost dobře šanci postřehnout. Na druhou stranu dávkovatelnost je nepopsatelná, protože i přes brutální brzdný účinnek si s trochou citu v pohodičce brzdíš na slickách v terénu. K té ceně, v kompletu si cenu dost slušně drží i když na majitele si může počkat. Tohle zrovna nejsou vhodné komponenty k prodeji od eura v aukci. To je taky nejlepší místo kde k nim přijít.

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

11.4.2011 v 20:33 | Nahoru | #861
Nějak mrtvo ne? Spíte?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.4.2011 v 20:35 | Nahoru | #862

Petr.DR píše: Nějak mrtvo ne? Spíte?



Zrovna sem du napsat, a koukám příspěvek

Sem neviděl.. Docela zajímavej mastodontárd

Odkaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.4.2011 v 20:39 | Nahoru | #863
Frantas> Zajímavé Ale ten popis je jakýsi pofiderní, jak překlad z gůgla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.4.2011 v 20:43 | Nahoru | #864
Petr.DR> Vidiš to ..Sem si nevšim Sem to dočet k tomu výkonu, dál sem to jen dost letmo přelít očima

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

11.4.2011 v 20:46 | Nahoru | #865
Zajímavé to je... akorát to malé přední kolo se tam vůbec nehodí... chtělo by to alespoň si trochu pohrát s přední částí aby nebyla tak veliká na tu 17"...

Jinak kdyby jste někdo věděl o člověku který shání jetou dvoudílnou kombinézu vel. 52... dejte vědět, za 4 tisíce prodávám ... 2 roky stará a má na sobě akorát provozní oděrky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.4.2011 v 20:47 | Nahoru | #866
Frantas> A to má jako ve předu vidlice a ještě tlumič? Sem ještě nekukal nic také

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.4.2011 v 20:51 | Nahoru | #867

PRiPaDoVaK píše: Zajímavé to je... akorát to malé přední kolo se tam vůbec nehodí... chtělo by to alespoň si trochu pohrát s přední částí aby nebyla tak veliká na tu 17"...

Jinak kdyby jste někdo věděl o člověku který shání jetou dvoudílnou kombinézu vel. 52... dejte vědět, za 4 tisíce prodávám ... 2 roky stará a má na sobě akorát provozní oděrky



Jo, ten předek je fakt divnej E: koukám že bys tačilo, akorád skrátit ten přední blatníček, a stačilo by. .. Jinak za pár vejplat bych asi i tu kombošku vzal, ale momentálně určitě ne ..Mi chybí něco, co by nevadilo když by se válelo po zemi, a na tý zemi to i vydrželo

Naposledy editováno 11.04.2011 20:54:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.4.2011 v 20:52 | Nahoru | #868
Petr.DR> BeMeWé no.. vím proč .. A to myslim neni jedinej jejich divnej systém (vidlic)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.4.2011 v 20:54 | Nahoru | #869
Frantas> tak jako myslím že do konce dubna s tím čas mám... než dám dohromady peníze na DRko tak bude měsíc v piči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.4.2011 v 20:57 | Nahoru | #870
Frantas> se na tom někdo moc vyřádil no a pak nemají být tak drahý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist