Naposledy editováno 22.03.2011 18:40:36
1 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjení baterky
Fogi píše: jednou se mi stalo, že sem zmačk starter a okamžik se nic nedělo a pak se to roztočilo..
to vypadá spíš na kontakty (přeběhni smirkem vnitřní strany ok od kabelů, očisti a mázni lehce vazelínkou) a dále se zaměř na ukostření -na spoje plus čistotu.
kolikrát to není vidět, ale oxidace vytvoří přechodový odpor který dělá bordel ve funkčnosti el.soustavy. .
dva_hrnce píše: to vypadá spíš na kontakty (přeběhni smirkem vnitřní strany ok od kabelů, očisti a mázni lehce vazelínkou) a dále se zaměř na ukostření -na spoje plus čistotu.
kolikrát to není vidět, ale oxidace vytvoří přechodový odpor který dělá bordel ve funkčnosti el.soustavy. .
Fogi>
Lze poměrně snadno zjistit. Změř napětí na aku při zapnutých všech spotřebičích (všechny světka, blinkry a klidně i klakson). Prostě zatěž aku max. odběrem mimo startér. Pokud bude držet napětí přes 12V je nejspíš OK a máš přechodový odpor v oblasti spouštěcího okruhu. Navíc pokud po startu drží regulátor napětí nad 13V.
1 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterky
Naposledy editováno 22.03.2011 19:40:08
Ona nemusela být vybitá. Nejspíš máš opravdu v elektrice přechodový odpor. Hlavně tedy v obvodu spouštěče. Aku má napětí, ale ten přechodový odpor to napětí sníží a nezbyde dost na to aby startér otočil motorem a proto nejspíš cvakalo relé. Pokud tedy vše ostatní funguje jak má. Nová aku by být vadná neměla, ale může se stát. Začni očištěním všech el. spojů ve spouštěcím okruhu.
2 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterky
1 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterky
Změr napětí na aku v okamžiku startu. Ono vždycky klesne napětí a světla trochu pohasnou. Lepší je vypnout. Neměl by ses dostat po 9,5 - 10V. Bude-li napětí OK, pak to samé opakuj přímo na přívodním kabelu na spouštěči. Hodnota by se neměla moc lišit. Max. nějaká desetinka voltu.
Naposledy editováno 22.03.2011 19:54:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjení baterky
tohle vypadá na nějaký kontakt..
to co radí poggy je fajn, ale jestli se tam někde něco hejbe, tak třeba naměříš hodnoty který budou o.k. a za hodinu nenastartuješ..
já měl něco podobného u plechu -někdy o.k., jindy jak jsem otočil klíčkem, tak vše zhaslo a bat. byla za 2 vteřiny vycuclá..
nakonec jsem objevil prodřenou izolaci na kabelu co procházel otvorem v kastli od spínačky do motorového prostoru.
chyběla tam gumová průchodka, takže se to o tu hranu prodrbalo a někdy se dotknul, jindy zas ne..
dva_hrnce píše: Fogi>
tohle vypadá na nějaký kontakt..
to co radí poggy je fajn, ale jestli se tam někde něco hejbe, tak třeba naměříš hodnoty který budou o.k. a za hodinu nenastartuješ..
Jasný. Ideální je to měřit když to zrovna nejde.
edit. To jsem asi měl napsat hned.
Naposledy editováno 22.03.2011 20:05:35
1 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | Davud | 32 | 5.7.2022 v 12:03 Properitus |
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 61 | 21.6.2022 v 08:56 mito7 |
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 38 | 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ |
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 18 | 3.6.2022 v 16:05 mariano |
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 6 | 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288 |