paolo_novy Přidat reklamu

Téma: WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat
19.3.2011 v 17:14
Ahoj kluci,pro nektere uz to asi bude ohrana pisnicka,ale zkousim se jeste zeptat tady na foru,nez to odvezu nekam do servisu.
Takze na podzim jsem se naposledy projel,umyl ji,a sla spat.Zadny extra zazimovani.Jediny co se mi pri posledni jizde zdalo,byly zvysene otacky na zaver,ale motorka proste pred zimou normalne jela. Dnes jsem to uz treti vikend po sobe vytahl na vzduch,odhodlany udelat cokoliv abych ji nastartoval.V motorce je nova svicka,naslapavani ,,ala valec za horni uvrati,, uz mam od minuleho roku celkem nacviceny.Nechytla.Ani se syticem,ani bez.Ani kdyz jsem ji dnes jako posledni sanci zkousel roztahnout za autem.Ani kdyz jsem pod svicku striknul trochu benzinu.Ani kdyz jsem horkovzdusnou pistoli nahrival svicku i motor.Ikdyz jsem vypustil plovakovou komoru (sel jen krasne cisty benzin),ikdyz jsem karbec profoukl kompresorem (zlehka :) ) ,a dokonce ani kdyz jsem na tom stridave skakal dokola jak blbec a stridave vyndaval a cistil svicku :) Lehce si jen skytla,kdyz jsem ji zkousel rozjet z velkeho kopce na trojku.

Prosim vas o posledni radu nez to nekam odvezu,a nebo nez na tom neco roz..dam svym jednanim :D
Předchozí
1 2
Následující

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

21.3.2011 v 20:16 | Nahoru | #31
To je to co neumim,ale uz je to jedno :) myslim ze neni ostuda sverit to odbornikovi

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

21.3.2011 v 20:22 | Nahoru | #32
Nj někdy je to opravdu lepší.Přeji ať ji máš co nejdříve v cajku!
A písni co tomu bylo docela mě to zajímá..

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

21.3.2011 v 20:35 | Nahoru | #33
Dik,ano napisu to sem.

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

25.3.2011 v 20:32 | Nahoru | #34
Podle toho co ti to dělalo před zimou bych viděl že máš moc bohatou směs a uchcává se ti to.Zkus jen na zkoušku třeba o otáčku povolit šroubek bohatosti a nebo třeba i o dvě.Je pravda že vrko uchčiješ jednoduše.

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

26.3.2011 v 11:57 | Nahoru | #35
Mam ještě jednu vlastní zkušenost s takovou závadou.Svíčka házela na pohled uplně normální jiskru.Byl jsem z toho na prášky.Nakonec se přišlo na to že byla v hajzlu jedna cívka v zapalku.Takže bych doporučoval změřit odpor cívek.Hodnoty jsou v manuálu.Problém byl vlastně v tom o čem tady někdo psal.Slabá jiskra pod tlakem zhasne.Cívka se dají jen nechat převynout.Neni to nákladný

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.4.2011 v 10:27 | Nahoru | #36
Tak jak si dopadl?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha wr400f Yamaha WR 400F XT_600 4 14.5.2024 v 09:28 Krautkopf
Trysky karbecu keihin fcr Yamaha WR 400F Bartwr400 5 3.3.2020 v 20:29 willypraha
yamaha wr400f Yamaha WR 400F Pida7777 3 4.7.2018 v 19:24 Pida7777
Převoz motorky Yamaha WR 400F Beauty 13 26.5.2018 v 09:05 Zed44
WR400 karburátor Yamaha WR 400F Martinzpekla 5 21.5.2018 v 12:06 mutagen


TOPlist