1 reakcí na tento příspěvek jaký je lepcí karburátor Bing nebo Amal ?
AMAL - Sportovní karburátor AMAL pro všechny motocykly Simson. Karburátor má větší průřez (19 mm) a větší průměr trysek než seriový BVF nebo BING. Karburátor je dodáván kompletní, připravený k montáži včetně příruby sání k válci , spojovacího materiálu a montážního návodu v NJ. Karburátor je vhodný pro tuningové válce 60 ccm i 4-kanálové a netuningové válce 70 ccm. S karburátorem doporučujeme zakoupit také sportovní vzduchový filtr.
Bing - Karburátor pro všechny motocykly Simson se seriovým motorem o objemu 60 - 70 ccm. Typ Bing 17/15/1101 , průměr 15 mm, otevřený. Dodávka obsahuje: karburátor, příruby sání, upevňovací materiál, návod na seřízení. Karburátor je možno montovat místo původního karburátoru BVF. Není třeba upravovat zapalování any bowdeny. Karburátor je seřízený. Karburátor je vhodný pro všechny motocykly Simson které mají válec 60 - 70 ccm. Nejedná se o závodní karburátor nebo karburátor o větším průměru. Pouze trysky jsou optimalizovány pro válec 60 - 70 ccm.
Takže záleží na tom, co všechno máš s válcem a pístem uděláno.
Holt, někdy stačí trochu číst
e:písmenko
Naposledy editováno 21.03.2011 16:20:49
1 reakcí na tento příspěvek jaký je lepcí karburátor Bing nebo Amal ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký je lepcí karburátor Bing nebo Amal ?
Představ si, že máš Fabii, chceš jí zvýšit výkon a na netu ti google najde dva různé výfuky. V popisu jednoho píšou, že je pro Fabii S2000 a v popisu druhého Fabii WRC. Který si koupíš?
Takže ty jseš na tom podobně. Máš Simsona, který potřebuješ aby jezdil rychleji (z nejrůznějších důvodů, minimálně pak proto, že je rychlost opojná a také proto, že se na něj budou líp balit holky. Možná.), začneš tedy hledat na internetu čím ho vyšperkovat, co namontovat, co a jak upravit. A ač v mnohém s Číkusem nesouhlasím, tak tady mu musím/chci dát za pravdu. Nejlepší bude, když správně nahustíš kola, namažeš v nich ložiska, napneš řetěz, seřídíš pakny v brzdách aby ti nepřibržďovaly, vyčistíš vzduchový filtr a stávající karburátor, namontuješ správnou svíčku, dekarbonizuješ kanály, hlavu a hlavně výfuk a trochu zhubneš a uvidíš o kolik líp ti simál pofrčí
(s tím hubnutím jsem to myslel jako vtip k odlehčení tématu, nerad bych se tě dotknul )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký je lepcí karburátor Bing nebo Amal ?
Jo, a to, že má na sobě svíčka napsáno "bosch" nemusí být zárukou ideálního stavu má nějaké označení? Něco ve smyslu xxyxy?
A vůbec, co když ses dostal (o čemž bych teda pochypobav, takže pouze teoretizuju) na samou hranici výkonu 60kubíkového Simsona? Co když už to dál nejde? Kolik ti hlásí radary ve městě? Ujíždí ti snad kamarádi na Stadionech? (oprava, to nebyl nejlepší příklad ) nebo jaks přišel na to, že by měl zrovna tvůj simál jet ještě víc?
Naposledy editováno 21.03.2011 20:12:49
1 reakcí na tento příspěvek jaký je lepcí karburátor Bing nebo Amal ?
Všichni jsme nějak začínali, některé tunerské pokusy některých místních "dospělých" jsou též k pousmání.
V tomhle konkrétním případě mne jenom mrzí velmi pravděpodobně dočista zmařený simson. Na druhou stranu, třeba jej ladění dvoutaktu chytne natolik, že za pár let bude stát na bedně v socialistik dragsterech
starý filtr - závodní karburátor - sériové kanály a válec - výfuk z auta
potom ti ke zvýšení výkonu postačí ODSTRANIT kteroukoli část tohoto guláše
Teď ale vážněji. Jak už naznačovali jiní, tak ke zvyšování výkonu je opravdu potřeba mít sladěné jednotlivé komponenty. Cpát peníze jen do karburátoru je asi opravdu nanic. Spíš začni tím otevřeným filtrem a zkus sehnat lepší výfuk. U dvoutaktu není výfuk jen roura na odvod plynů, ale vytváří rezonanční komoru, která zlepšuje vyplachování válce.